bocs Elküldve Október27, 2012 Elküldve Október27, 2012 On 2012. 10. 27. at 15:03, jamies írta: Sziasztok! A mostanság normálisnak is nevezhető köd-pára jelenség miatt megszerkesztettem a jobb hátsó lámpaburát, így mind a 2 hátsó ködfény aktívan üzemel. Ki is volt kábelezve foglalat minden ok. Azt nem értem ezt miért hagyták ki akkor a gyárban? 90% ban elő volt készítve, nem hinném, hogy egy égőn spóroltak volna... A gyári hátsó lámpán nekem sem volt kilyukasztva a jobb ködzárofény helye,de az új sötétitett lexus lámpán ki van. Nekem is csak egy izzót kellett bele tennem,és már világít is. :icon13:
Guest Endy Elküldve Október27, 2012 Elküldve Október27, 2012 On 2012. 10. 27. at 16:56, jamies írta: Nem hinném hogy az probléma hogy össze lehet kevern, hiszen az csak indokolt esetben van használva, csakúgy mint a féklámpa is. Fő hogy látszódjon az autó a mögöttünk haladónak. És szerintem két fényforrás több mint az egy, mármint hatásfokra. Nekem sem volt lyuk, magam szerkesztettem ki. Miféle rossz tapasztalatok? Ha indokolatlanul használja, ha utolérem és nem kapcsolja ki, beér városba és nem kapcsolja ki ... Ez pont ugyanaz, mint amikor piros lámpánál állva két lábbal tapossa a féket előtted. Debrecenben a lámpás kereszteződések 99 %-a sík területen van, de az autósok fele mégis nyomja a féket. :icon11: Azért ennyi automataváltós autó csak nincs. De az is lehet, hogy túl alacsony az ingerküszöböm vagy valami ilyesmi. :icon1:
kobraCode Elküldve Október27, 2012 Elküldve Október27, 2012 On 2012. 10. 27. at 10:31, Mc-elek írta: lakkceruza vagy minek hívjam :) kis ecsetes hibajavító szín kód alapján egy szín és egy lakk olyan 4-5e ft És tartós? vagy sűrűbben kell rájavítani a hibára vele?
camaron Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 27. at 18:34, Endy írta: Ha indokolatlanul használja, ha utolérem és nem kapcsolja ki, beér városba és nem kapcsolja ki ... Ez pont ugyanaz, mint amikor piros lámpánál állva két lábbal tapossa a féket előtted. Debrecenben a lámpás kereszteződések 99 %-a sík területen van, de az autósok fele mégis nyomja a féket. :icon11: Azért ennyi automataváltós autó csak nincs. De az is lehet, hogy túl alacsony az ingerküszöböm vagy valami ilyesmi. :icon1: Nem, nem alacsony az ingerküszöböd. :icon1: én is hasonló véleményen vagyok, és milyen jó, mikor hosszú km-eken keresztül nem 1 hanem 2 izzó égeti ki a retinádat. remélem mindenki, aki ezt a módosítást megcsinálja, az tudja is, hogyan kell használni a ködzárófényt. ha meg nem, akkor jussak eszébe majd olyankor, mikor vki ezt megunja és felnyomja mögötte a refit, hogy ő is szívjon. :evilgrin:
balazs777 Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 6:44, camaron írta: Nem, nem alacsony az ingerküszöböd. :icon1: én is hasonló véleményen vagyok, és milyen jó, mikor hosszú km-eken keresztül nem 1 hanem 2 izzó égeti ki a retinádat. remélem mindenki, aki ezt a módosítást megcsinálja, az tudja is, hogyan kell használni a ködzárófényt. ha meg nem, akkor jussak eszébe majd olyankor, mikor vki ezt megunja és felnyomja mögötte a refit, hogy ő is szívjon. :evilgrin: hát igen, én mindig ezt csinálom. várok mögötte kb 1 percet, ha nem veszi le akkor mehet a refi. van úgy hogy még az első ködlámpát is bekapcsolom. (xenon+ 50%növelt fényerős refi+<ködlámpa néha>) :devlish:
Hegyi Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 27. at 14:52, Stofl írta: Sziasztok! Van rá bevált megoldás. Le kell pattintani a tükröt a gömbről. A gömbre kell rakni egy szigetelőszalag darabot vékonyan. Ezután a tükröt visszapattintani, és már jó is. :) Más téma: az SKF kerékcsapágy lehet gyárilag az autón a hátsó tengelyen? Vagy ezek szerint cserélve volt? Szia! Az SKF kerékcsapágy valószínű, hogy gyári. Nekem a dobfékben is SKF volt, meg a tárcsához is!
DarthVödör Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 (edited) On 2012. 10. 23. at 20:51, imy írta: Expand Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör
Stofl Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 27. at 17:33, Wodka írta: Abból nincs baj, ha azt hiszi mögöttem valaki, hogy fékezek, mikor előtünik valami a ködbön. Ő is lassít, aztán észreveszi, hogy csak ködlámpa és minden oké. De ha meg észre sem veszi, hogy előtte vagyok, az már....... Esetleg fordítva, ha én vagyok mögötte. Inkább higgyem azt, hogy fékez, minthogy észre se veszem. Tükörre visszatérve, arról a gömbről hogy kell levenni? Csak húzom, vagy rásegítek csavarhúzóval, spájszerrel, netán hidegvágóval? :evilgrin: Nem szeretném eltörni. Szia! Megfogod a szarat hogy ne az uvegrol jojjon le, es masik kezzel meghuzod a tukrot magad fel, vagyis ahogy a gombrol lejon. Nekem igy jott le.
Probert Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 27. at 18:34, Endy írta: Ha indokolatlanul használja, ha utolérem és nem kapcsolja ki, beér városba és nem kapcsolja ki ... Ez pont ugyanaz, mint amikor piros lámpánál állva két lábbal tapossa a féket előtted. Debrecenben a lámpás kereszteződések 99 %-a sík területen van, de az autósok fele mégis nyomja a féket. :icon11: Azért ennyi automataváltós autó csak nincs. De az is lehet, hogy túl alacsony az ingerküszöböm vagy valami ilyesmi. :icon1: Én debreceni vagyok és automata váltós a gépsárkányom. De nem állok a féken folyamatosan a zöldre várva. A D felett ott az N és gombnyomás nélkül simán üresbe lehet tolni a váltót. Ha sárga, akkor meg csak egy gyors kézmozdulat D-be és tolhatod a gázt neki. De egyébként igazad van, valóban mindenki áll a féken a lámpánál. Biztos azért félnek, ha beléjük szalad valaki, akkor ő ne csússzon az előtte állóba.
ampervadasz Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 11:53, Probert írta: Én debreceni vagyok és automata váltós a gépsárkányom. De nem állok a féken folyamatosan a zöldre várva. A D felett ott az N és gombnyomás nélkül simán üresbe lehet tolni a váltót. Ha sárga, akkor meg csak egy gyors kézmozdulat D-be és tolhatod a gázt neki. De egyébként igazad van, valóban mindenki áll a féken a lámpánál. Biztos azért félnek, ha beléjük szalad valaki, akkor ő ne csússzon az előtte állóba. Szerintem nincs ebben semmi tudatosság, egyszerűen rajta felejti a lábát a féken. Előfordult már velem is. Ugyanúgy, mint amikor a kuplungon marad rajta a lába, az is gyakor hiba, főleg kezdőknél.
imy Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 12:30, ampervadasz írta: Szerintem nincs ebben semmi tudatosság, egyszerűen rajta felejti a lábát a féken. Előfordult már velem is. Ugyanúgy, mint amikor a kuplungon marad rajta a lába, az is gyakor hiba, főleg kezdőknél. Én csak akkor tartom rajta a lábam, ha nincs mögöttem senki, és lássa, hogy állok, avgy pedig ha gurulna a kocsi, és tudom, hogy lassan zöld lesz, mivel felesleges azért a kéziféket húzogatni.
Mc-elek Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 9:44, DarthVödör írta: Tegnap néztem meg, hogy milyen. Ilyen: http://www.smtnet.co...Summit 1800.jpg nemtom mi ez de baromi jól néz ki :)
imy Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 13:29, Mc-elek írta: nemtom mi ez de baromi jól néz ki :) BGA cserélő állomás.
Mc-elek Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 14:21, imy írta: BGA cserélő állomás. B Budapest G Garantált A Alvóhely :D
imy Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 13:45, Mc-elek írta: szerelősdi Mit csináltál?
imy Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 14:35, Mc-elek írta: B Budapest G Garantált A Alvóhely :D :w00t: Ball Golyó Grid Rács Array Sor De magyarul hülyén hangzik. :) http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_grid_array
Mc-elek Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 14:46, imy írta: Mit csináltál? 4 kutyacsont csere meg felraktam a téli szettet :)
imy Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 14:48, Mc-elek írta: 4 kutyacsont csere meg felraktam a téli szettet :) Pedig ott már fém. Kikopott?
camaron Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 14:35, Mc-elek írta: B Budapest G Garantált A Alvóhely :D Tán nem megszomjaztál a szerelősdiben??? :D
Mc-elek Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 15:08, camaron írta: Tán nem megszomjaztál a szerelősdiben??? :D kicsit :) most ittam hirtelen 3 szilvát és 2 komlót :)
Mc-elek Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 14:49, imy írta: Pedig ott már fém. Kikopott? érdekes hogy 117e van benne és nagyon minimálisat lógót( szinte semmit ) a G be fele ennyinél már csúnyán lógót ...
camaron Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 15:21, Mc-elek írta: érdekes hogy 117e van benne és nagyon minimálisat lógót( szinte semmit ) a G be fele ennyinél már csúnyán lógót ... he? :) a 3 szilva meg 2 komló már megtette a hatását? a lógó a lábad között van :D
imy Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 15:21, Mc-elek írta: érdekes hogy 117e van benne és nagyon minimálisat lógót( szinte semmit ) a G be fele ennyinél már csúnyán lógót ... 92e km G-be, és még nem hallom a hangját. Hogy nézzem meg, hogy kopott-e?
Mc-elek Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 On 2012. 10. 28. at 15:33, imy írta: 92e km G-be, és még nem hallom a hangját. Hogy nézzem meg, hogy kopott-e? fogod hallani vagy nem nekem 67e kuka volt csak úgy tudod meg nézni ha kiszeded
Recommended Posts