Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Van egy kis gondom a középső tükörrel.

Túl könnyen elmozdul, akkor is ha nem akarom. Magától nem, de ha az alján lévő pöcköt elforgatom, hogy ne vakítson a mögöttem lévő, akkor az egész fordul, nem pedig a pöcök.

Mit lehet ezzel tenni?

Link to comment
Megosztás:

Van egy kis gondom a középső tükörrel.

Túl könnyen elmozdul, akkor is ha nem akarom. Magától nem, de ha az alján lévő pöcköt elforgatom, hogy ne vakítson a mögöttem lévő, akkor az egész fordul, nem pedig a pöcök.

Mit lehet ezzel tenni?

Ez nekem is problémám! Várom én is az ötleteket!

Link to comment
Megosztás:

lakkceruza vagy minek hívjam :) kis ecsetes hibajavító szín kód alapján egy szín és egy lakk olyan 4-5e ft

Én tavaly nyár végén a debreceni Opel Olympia-ban vettem ilyen javító szettet 2500 körül volt. Majd duplájára emelés egy év alatt egy kicsit soknak tűnik nekem.

Link to comment
Megosztás:

Van egy kis gondom a középső tükörrel.

Túl könnyen elmozdul, akkor is ha nem akarom. Magától nem, de ha az alján lévő pöcköt elforgatom, hogy ne vakítson a mögöttem lévő, akkor az egész fordul, nem pedig a pöcök.

Mit lehet ezzel tenni?

Sziasztok!

Van rá bevált megoldás. Le kell pattintani a tükröt a gömbről. A gömbre kell rakni egy szigetelőszalag darabot vékonyan. Ezután a tükröt visszapattintani, és már jó is. :)

Más téma: az SKF kerékcsapágy lehet gyárilag az autón a hátsó tengelyen? Vagy ezek szerint cserélve volt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A mostanság normálisnak is nevezhető köd-pára jelenség miatt megszerkesztettem a jobb hátsó lámpaburát, így mind a 2 hátsó ködfény aktívan üzemel.

Ki is volt kábelezve foglalat minden ok. Azt nem értem ezt miért hagyták ki akkor a gyárban? 90% ban elő volt készítve, nem hinném, hogy egy égőn spóroltak volna...

Link to comment
Megosztás:

Azért volt előkészítve hogy ne kelljen a bal oldali közlekedéssel megáldott piacokon (pl. Nagy-Britannia) másik kábelköteget szerelni az autóba, bár ezzel az erővel lámpatestet se kellett volna kétfélét gyártaniuk, szóval érthetetlen hogy azt miért csinálták így... bár van aki nem szereti a szimmetrikus ködzárófényt mert össze lehet keverni a féklámpával...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A mostanság normálisnak is nevezhető köd-pára jelenség miatt megszerkesztettem a jobb hátsó lámpaburát, így mind a 2 hátsó ködfény aktívan üzemel.

Ki is volt kábelezve foglalat minden ok. Azt nem értem ezt miért hagyták ki akkor a gyárban? 90% ban elő volt készítve, nem hinném, hogy egy égőn spóroltak volna...

Ez érdekes, mert az enyémnek / Caravan/ a jobb oldali búrában nincs lyuk az égőnek. Azt nem néztem, hogy be van-e kábelezve. Szerintem azért találhattál vezetéket a jobb oldalon is, mert valószínűleg egyféle vezetékköteggel szerelik a jobb és bal kormányos autókat, tehát mindkét oldalra megy . Kresz szerint egy lámpa is elég.

Egyébként inkább rossz tapasztalataim vannak a ködzárófényt használó autóstársaimról, mint jó, akinek nem inge, ne vegye magára.

Link to comment
Megosztás:

Azért volt előkészítve hogy ne kelljen a bal oldali közlekedéssel megáldott piacokon (pl. Nagy-Britannia) másik kábelköteget szerelni az autóba, bár ezzel az erővel lámpatestet se kellett volna kétfélét gyártaniuk, szóval érthetetlen hogy azt miért csinálták így... bár van aki nem szereti a szimmetrikus ködzárófényt mert össze lehet keverni a féklámpával...

Nem hinném hogy az probléma hogy össze lehet kevern, hiszen az csak indokolt esetben van használva, csakúgy mint a féklámpa is.

Fő hogy látszódjon az autó a mögöttünk haladónak. És szerintem két fényforrás több mint az egy, mármint hatásfokra.

Ez érdekes, mert az enyémnek / Caravan/ a jobb oldali búrában nincs lyuk az égőnek. Azt nem néztem, hogy be van-e kábelezve. Szerintem azért találhattál vezetéket a jobb oldalon is, mert valószínűleg egyféle vezetékköteggel szerelik a jobb és bal kormányos autókat, tehát mindkét oldalra megy . Kresz szerint egy lámpa is elég.

Egyébként inkább rossz tapasztalataim vannak a ködzárófényt használó autóstársaimról, mint jó, akinek nem inge, ne vegye magára.

Nekem sem volt lyuk, magam szerkesztettem ki. Miféle rossz tapasztalatok?

Link to comment
Megosztás:

Nem hinném hogy az probléma hogy össze lehet keverni...

Mondjuk nagyon sűrű ködben autózol és hirtelen előbukkan közvetlen előtted egy autó a tejfölből erősen világító két hátsó lámpával... ilyenkor csak tizedmásodperceid vannak eldönteni hogy most vajon fékez, vagy csak a ködzárófénye ég... erre gondoltam

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk nagyon sűrű ködben autózol és hirtelen előbukkan közvetlen előtted egy autó a tejfölből erősen világító két hátsó lámpával... ilyenkor csak tizedmásodperceid vannak eldönteni hogy most vajon fékez, vagy csak a ködzárófénye ég... erre gondoltam

Jogos én meg egy múltkori döcögős éjszaka után megfogadtam, hogy igen is ki kell hozni ilyenkor a maximumot a láthatóságból.

Erre bukkantam kedves DarthVödör oldalán.: https://sites.google...i-koed-zarofeny .

Van igazság abban is amit Te írtál, na de olyan esetben amikor lassan megy az ember óvatos. szerintem jöttek ki gyárilag olyan autók amikben 2lámpa is működött. most csúnyát fogok írni, wartburgomon is kettő van. no meg ott a 3.féklámpa, többnyire már az összes típuson van, persze az is meghibásodhat.

Link to comment
Megosztás:

Abból nincs baj, ha azt hiszi mögöttem valaki, hogy fékezek, mikor előtünik valami a ködbön. Ő is lassít, aztán észreveszi, hogy csak ködlámpa és minden oké. De ha meg észre sem veszi, hogy előtte vagyok, az már.......

Esetleg fordítva, ha én vagyok mögötte. Inkább higgyem azt, hogy fékez, minthogy észre se veszem.

Tükörre visszatérve, arról a gömbről hogy kell levenni? Csak húzom, vagy rásegítek csavarhúzóval, spájszerrel, netán hidegvágóval? :evilgrin:

Nem szeretném eltörni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A mostanság normálisnak is nevezhető köd-pára jelenség miatt megszerkesztettem a jobb hátsó lámpaburát, így mind a 2 hátsó ködfény aktívan üzemel.

Ki is volt kábelezve foglalat minden ok. Azt nem értem ezt miért hagyták ki akkor a gyárban? 90% ban elő volt készítve, nem hinném, hogy egy égőn spóroltak volna...

A gyári hátsó lámpán nekem sem volt kilyukasztva a jobb ködzárofény helye,de az új sötétitett lexus lámpán ki van. Nekem is csak egy izzót kellett bele tennem,és már világít is. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.