jamies Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Kíváncsi lennék, hogy mennyiért adták ezt az extrát ott lenn délen, és hányan voltak, akik csak ezzel voltak hajlandóak megvenni a chevyt :) Szerintem biztos csomagban volt. De tartom magam ahhoz amit a múltkor írtam. Jóval magasabb volt az alapfelszereltség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Én is beregeltem :) Én is kipróbáltam, de nem az igazi, pl. a járműadatoknál az oldal szerint X14XE típusú motor van a kocsimban... És azért is kár, hogy csak személyes regisztráció után lehet látni a szervíztörténetet. Ha már személyesen bemegyek, akkor ott megkérdezem, és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Akkor ez is megfejtődött. Azt írja a prosi hogy a Felxpower kézi váltós kiviteleinél a sebességváltás ideális időpontjára figyelmeztető jelzés, ami tényleg elég idegesítő (minek van akkor fordulatszámmérő?), viszont kellő előrelátásról tesz tanúbizonyságot a tervezők részéről hogy legalább kikapcsolható. :D Ma már egyre több kocsiban van váltásra figyelmeztető jelzés, a fogyasztás alacsonyan tartása érdekében. Értelme nem sok, mert aki tud vezetni, annak valóban bőven elég a fordulatszámmérő, vagy még az se kell, viszont ez most a trend, sok más kocsiba is berakják. Ez se eredeti fícsör ebben a típusban, most néztem hogy a videó címe Astra 2011, tehát ez (ott) még új típusnak számít. Lehet, hogy még csak most váltották náluk az F szériát? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 Én is kipróbáltam, de nem az igazi, pl. a járműadatoknál az oldal szerint X14XE típusú motor van a kocsimban... És azért is kár, hogy csak személyes regisztráció után lehet látni a szervíztörténetet. Ha már személyesen bemegyek, akkor ott megkérdezem, és kész. Nekem nem lenne sok bejegyzés. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október13, 2012 Megoszt Elküldve Október13, 2012 Azért az is érdekes, hogy a 2.0-es motor dobfékes hátul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Október13, 2012 Megoszt Elküldve Október13, 2012 sziasztok mindenki.a kocsim Astra G 2.0 DTi 74 kw 2003-as.y20dth motor kóddal. a kérdésem felétek annyi lenne ,hogy mikor kell vezérlést cserélni ennél a tipusnál. hallotam azt is,hogy láncos ,de nem tudom milyen is valójában.esetleg ha valaki tudna tanácsot adni azt meg köszöném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Október14, 2012 Megoszt Elküldve Október14, 2012 ezt is megértük :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október14, 2012 Megoszt Elküldve Október14, 2012 ezt is megértük :) Gratula! (Gondolom megnősültél, ...vagy az autót vetted el?... :omg: :devlish: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Október14, 2012 Megoszt Elküldve Október14, 2012 Gratula! (Gondolom megnősültél, ...vagy az autót vetted el?... :omg: :devlish: ) Köszi :) Az autóval már hivatalos a kapcsolatunk 3 éve :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október14, 2012 Megoszt Elküldve Október14, 2012 ezt is megértük :) mi az dodge csík :) ??? gratula :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Október14, 2012 Megoszt Elküldve Október14, 2012 ezt is megértük :) kéz és láb törést ;) sok boldogságot Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október14, 2012 Megoszt Elküldve Október14, 2012 ezt is megértük :) Gratulésön! :D Hepi meg ilyesmik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Október15, 2012 Megoszt Elküldve Október15, 2012 mi az dodge csík :) ??? gratula :) V-power :D Köszi Urak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabiika11 Elküldve Október15, 2012 Megoszt Elküldve Október15, 2012 Kedves Opel társak szeretnék segítséget kérni! A következő probléma lépett fel az autómmal amely egy 1999 évjáratú opel astra g 1.4 16v Elég nehezen akar elindulni és mikor elindul akkor meg olyan mintha nem menne az egyik henger vagy nem is tudom de ha egy kis gázt adok akkor rendbe jön minden,az alapjáratom az eléggé ingadozik.Az egr szelep le van zárva már jó ideje.gyertya cserélve lett.A fojtó szelepház tetejét levettem és eléggé olajos körülötte lehet hogy le kellene vennem az egészet és kitisztitani vagy nem tudom mit tévő legyek?esetleg a katalizátor ment volna tönkre vagy nincs köze hozzá?mert eléggé büdös füstöt nyom ki mikor elöször elindul. Aki tud kérem segítsen!Előre is köszönöm mindenkinek!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Sziasztok. Most hogy lassan közeledik a tél ki hogyan szokta lecserélni az ablakmosót fagyállóra? 1. Ugye lehetne folyamatos használat mellett folyamatos feltöltéssel is, de ez egyrészt hosszadalmas (főleg hogy alig kell használnom a mosót) másrészt pedig sok anyag kárba vész. 2. F Astra-nál ugye csak kivetted a tartályt fejre állítottad és máris üres lett, de a G-nél már ezt nem lehet megcsinálni (legalábbis el van burkolva rendesen) 3. Nővérem Ignis-nél úgy oldottam meg hogy széthúztam a folyadékcsövet, beledugtam egy nagy flakonba majd többszöri motorhasználattal kinyomattam a tartályból. Ez G Astra-nál megint csak nem lehetséges (legalábbis nem láttam hol lehetne megszakítani a csövet). Egy szó mint száz, hogyan lehet gyorsan bontás nélkül lecserélni egyszerre az összes folyadékot? Pl úgy mint a bor fejtésnél, cső és vákum képzés? :icon1: Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Jaja, szívd le egy csövön keresztül, ez a legegyszerűbb. Tipp a jövőre nézve: ha úgysem használod gyakran az ablakmosót, akkor vagy töltsd csak félig a tartályt, vagy, keverd fele-fele arányban a téli és a nyári mosófolyadékot, igaz így sem a bogároldó képesség, sem a fagyállóság nem lesz az igazi, de a semminél jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Más téma. Cserélt már valaki visszajelző izzót a vészvillogó kapcsolóban? Nekem nem akar kijönni. hiába fogtam meg fogóval, még úgy sem (ráadásul nem is egyszerű megfogni mert alig lóg ki a foglalatból). Én hülye szétszedtem a komplett kapcsolót a végén, de szétugrott az egész és alig bírtam összerakni... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Én vákumpumpával szoktam kiszívni a vizet az ablakmosó tartályból.A Schiller jól telerakta nyárival:)Majd a melóhelyen jól kicserélem lassan télire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Opel Cascada. :blink: :icon1: http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/10/17/cascada_egy_elegans_opel/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Ma ismét megállított a rendőr a xenon miatt. Látni kellett volna az arcát amikor meglátta, hogy be van írva a forgalmiba. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Ma ismét megállított a rendőr a xenon miatt. Látni kellett volna az arcát amikor meglátta, hogy be van írva a forgalmiba. :D Xenon a forgalmiban? Nem csak egy tanúsítvány kell róla mint pl a fóliázásról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Xenon a forgalmiban? Nem csak egy tanúsítvány kell róla mint pl a fóliázásról? olyan tanúsítványt nem kapsz sehol! Mivel az autóm nem gyári xenonosként jött le a szalagról és én alakítottam át xenonossá, ezért engedélyhez van kötve. Az senkit nem érdekel, hogy gyári is ilyen és minden úgy működik mintha így jött le a szalagról. ezért átalakítási engedély kell hozzá. Ezután a műszakin az adatlapra ráírják, hogy xenon engedélyezve. Utána okmányiroda és beírják a forgalmiba is. Ez a így már hivatalos. Amióta bent van a forgalmi azóta hiába állítanak meg... Ebbe nem tudnak belekötni. Lassan 1 éve lesz hogy beírták a forgalmiba. Ha jól belegondolok megérte, mert kb 2 hetente megállítanak ez miatt. Az első megállításom 8e Ft-be került. (büntetés) ha jól emlékszem 15e ft-ért fellebezhettem volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 olyan tanúsítványt nem kapsz sehol! Mivel az autóm nem gyári xenonosként jött le a szalagról és én alakítottam át xenonossá, ezért engedélyhez van kötve. Az senkit nem érdekel, hogy gyári is ilyen és minden úgy működik mintha így jött le a szalagról. ezért átalakítási engedély kell hozzá. Ezután a műszakin az adatlapra ráírják, hogy xenon engedélyezve. Utána okmányiroda és beírják a forgalmiba is. Ez a így már hivatalos. Amióta bent van a forgalmi azóta hiába állítanak meg... Ebbe nem tudnak belekötni. Lassan 1 éve lesz hogy beírták a forgalmiba. Ha jól belegondolok megérte, mert kb 2 hetente megállítanak ez miatt. Az első megállításom 8e Ft-be került. (büntetés) ha jól emlékszem 15e ft-ért fellebezhettem volna. S ha teszem azt én is meg szeretném csinálni, csináltatni a lámpákat akkor mi a menete? Megcsináltatom, kapok egy engedélyt, majd irány az okmányiroda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hudi1a Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 És az egyszerű Halogen Sportlight-Silverhez kell engedély vagy azt mindenféle jogszabály nélkül kicserélhetem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Halogén helyére halogént rakhatsz bármiféle engedély nélkül, mindössze arra kell figyelned hogy a KÖHÉM rendelet szerint előre csak fehér, kadmiumsárga és borostyánsárga fény világíthat. Ezzelk arra akarok utalni hogy kék fényű halogéneket felejtsd el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts