Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ráadásul elég szívás bele szerezni mert tudtommal nincs utángyártott csak gyári, és más típusé sem passzol hozzá. (Zafira A ködlámpa is csak nagyon hasonló, de nem olyan)

Amúgy jó drága így javítottan, pláne hogy még a vonószemtakaró is hiányzik belőle, ami megint 4-5000Ft gyárilag (abból is kétféle van - évjáratfüggő, és nem passzol a sima G Astráé, mert az négyszög alakú).

Köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

:)

passz

én a corsa-nál úgy voltam vele hogy motor cserés lett volna , tehát kipróbáltam

nem azért kellet volna motor cserélni mert annyira rossz volt :) ,csak nagyobbat akartam bele :)

Vectra meddig lesz elég?

Haver a V-max (140Le) után Hayabusát (198Le) vett, de ha azt is kinövi mit vesz? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A bal első sárfogó gumimat leszedte egy alattomos terepakadály. Két kérdésem van ezzel kapcsolatban:

- hol lehet kapni olyan gumi (?) szegecset, amivel a sárvédőhöz tudom fogatni,

- alatta elkezdett rozsdásodni a külső elem (amiről én azt hittem, hogy műanyag), ezzel mit tudok kezdeni? Vihetem Opel szervizbe, merthogy ott rakták fel rá a sárfogó gumit, és van valami átrozsdásodás elleni garancia is?

Köszi,

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Azért ne legyenek illúzióid, ez egy promo film, ott meg általában a legjobban felszerelt példányokat szokták bemutatni éppen a reklámérték miatt.

Érdekes amúgy hogy digit klíma van benne, de autórádió az nem jár gyárilag, és a kijelző is csak sima TID, nem pedig MID vagy neadjisten gyári navis GID.

Jó lenne tudni hogy a középkonzolban a hamutartó alatt mi az a 3 kapcsoló, mert tuti nem az mint Európában, ahol a két ülésfűtés meg a TC kapcsolóját rakták oda.

Link to comment
Megosztás:

Jó lenne tudni hogy a középkonzolban a hamutartó alatt mi az a 3 kapcsoló, mert tuti nem az mint Európában, ahol a két ülésfűtés meg a TC kapcsolóját rakták oda.

Az első gombon valami tempomat szerű ábra van, a másodikon pedig mintha a központi zárat lehetne kapcsolni belülről. A harmadikat nemtom, egy kör és benne egy célkereszt vagy T betű, és mintha ez villanna fel 3:30-nál a műszerfalon. Lehet, hogy ez a kipörgésgátló gombja.

Link to comment
Megosztás:

Már sajna nem, a nálunk is ismert és forgalmazott Aveo van helyette a kínálatban.

Viszont a Corsa C-t, a Meriva A-t, és még a Zafira A-t is árulják Brazíliában Chevrolet márkanévvel.

És fogadjunk, hogy jóval olcsóbban mint nálunk, pl az USAban sokkal olcsóbb minden kicsi, érdekes...

Link to comment
Megosztás:

Az első gombon valami tempomat szerű ábra van, a másodikon pedig mintha a központi zárat lehetne kapcsolni belülről. A harmadikat nemtom, egy kör és benne egy célkereszt vagy T betű, és mintha ez villanna fel 3:30-nál a műszerfalon. Lehet, hogy ez a kipörgésgátló gombja.

Kinagyítottam a videót, és úgy néz ki az első kettőt valószínűleg eltaláltad, de a harmadik gomb (illetve a műszerfali visszajelző) az egy stilizált kormánykerék, az európai változatokon ez a visszajelző a kormányszervó meghibásodását jelzi, de mivel hülyeség lenne külön gombot beszerelni amivel szándékosan el lehet rontani a szervót, ezért gondolom ebben az esetben egyfajta City mód (könnyített városi szervó nőknek illetve parkoláshoz) kapcsolója lehet.

A kipörgésgátló gombján (legalábbis az európai piacon) egyszerű TC felirat van, a visszajelzője meg hasonlít a KRESZ csúszós úttestre figyelmeztető táblájához:

csuszosuttest.gif

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. korábban felvetettem azt a kérdést, hogy bukik-e az autó ha hibakódod van (sárga lámpa). Ma gondoltam bemegyek az itteni szervízbe, ahol vizsgáztatnak is. beszéltem a vizsgáztatóval, és persze hogy azt mondta, hogy nem bukik az autó, ha amúgy biztonságos közlekedésre alkalmas, mivel ugye ők azokra a dolgokra vannak kiélezve.

Az egész azért érdekes, mert korábban pont annál a szervíznél kérdeztem a szerelőket, hogy megbukik e emiatt az autó, és persze azt mondták hogy igen. nah én persze azonnal mentem is megcsináltatni, és a lényeg hogy sem ők sem egy másik szerelő nem tudta megcsinálni. ahibakód azóta is van kidobtam 30 ropit feleslegesen, mert ugye a munkadíjat elkérték ,mert jött a szöveg h ezt is meg azt is cserélték benne- bár feleslegesen mert amiért én vittem az a hibakód volt, de az persze most is ott van.

Úgyhogy csak tanulság képpen írtam ezt le nektek, hogy akinek nincs vizsgáztató ismerőse, az inkább beszéljen az ottani vizsgáztatóval ahova vinni akarja, ne szerelővel beszéljen.....:S:S

Link to comment
Megosztás:

Az elképzelhető, hogy szervó rásegítés, Fiatokban is valami ilyen jelzése van a könnyített módnak. Csak abban nincs logika, hogy a visszajelzője miért gyullad fel gyorsítás közben.

Találtam egy pdf-et, ebben benne van mind a 3 gomb, portugál tudásuk előnyben, nekem nem sikerült megfejtenem :)

http://hotfile.com/dl/135750755/20d3233/Manual%20do%20Proprietario%20Chevrolet%20Astra%202008.pdf.html

(50. oldalon van a 3. gomb leírása)

Link to comment
Megosztás:

Találtam egy pdf-et, ebben benne van mind a 3 gomb, portugál tudásuk előnyben, nekem nem sikerült megfejtenem :)

http://hotfile.com/d...a 2008.pdf.html

(50. oldalon van a 3. gomb leírása)

Portugálul a gogli se tud valami jól, de asszem megfejtettem. "Switch lámpa sebességváltó (manuális sebességváltó járművek)"

Mivel a switch kapcsolást jelent, valszeg a sebesség váltásra figyelmeztető jelzés, így már érthető, hogy miért gyorsításkor villan fel. Ez manapság már nem nagy cucc, de nem tudtam, hogy G Astra idejében volt már ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Található a középkonzolon a jármű, ez a rendszert, ha aktivált LED színe zöld kapcsoló is, aktiválja az opciót a gazdasági rendszert. A jelzőfény fények a műszerfalon, bemutatva a pontos idő sebességváltó. Ha ki akarja kapcsolni a rendszert, nyomja meg újra a kapcsolót. :D

Link to comment
Megosztás:

Található a középkonzolon a jármű, ez a rendszert, ha aktivált LED színe zöld kapcsoló is, aktiválja az opciót a gazdasági rendszert. A jelzőfény fények a műszerfalon, bemutatva a pontos idő sebességváltó. Ha ki akarja kapcsolni a rendszert, nyomja meg újra a kapcsolót. :D

Akkor ez is megfejtődött.

Azt írja a prosi hogy a Felxpower kézi váltós kiviteleinél a sebességváltás ideális időpontjára figyelmeztető jelzés, ami tényleg elég idegesítő (minek van akkor fordulatszámmérő?), viszont kellő előrelátásról tesz tanúbizonyságot a tervezők részéről hogy legalább kikapcsolható. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor ez is megfejtődött.

Azt írja a prosi hogy a Felxpower kézi váltós kiviteleinél a sebességváltás ideális időpontjára figyelmeztető jelzés, ami tényleg elég idegesítő (minek van akkor fordulatszámmérő?), viszont kellő előrelátásról tesz tanúbizonyságot a tervezők részéről hogy legalább kikapcsolható. :D

Kíváncsi lennék, hogy mennyiért adták ezt az extrát ott lenn délen, és hányan voltak, akik csak ezzel voltak hajlandóak megvenni a chevyt :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.