Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Egy élmény volt! :D

Szóval ha valakinek kell CD70 vagy DVD90 re utólagos ,de gyári aux bemenet az keresse bátran Mc-elek-et. !!

Kell egy kicsit programozni, és az alkatrészbeszerzésben is jártas. (maradt alkatrésze még egy szettre...) :omg:

:D :D

de megoldottad :), és ez a lényeg

a töltéssel próbálkoztam... van egy inverterem 12V/220V azzal megy , de hallani benne zajt

gondolom mert szögletes a szinus görbe ...

Link to comment
Megosztás:

Egy élmény volt! :D

Szóval ha valakinek kell CD70 vagy DVD90 re utólagos ,de gyári aux bemenet az keresse bátran Mc-elek-et. !!

Kell egy kicsit programozni, és az alkatrészbeszerzésben is jártas. (maradt alkatrésze még egy szettre...) :omg:

Esetleg CDR-500-hoz? Úgy kellene, hogy a cd rész megmaradjon!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok segitsegre lenne szüksegem ha valaki tudja a pontos hibät akkor azt megköszönnem mert en tanäcstalan vagyok .Kint vagyok az autommal Nemetorszägba Opel Aastre 2.0 dizel 82 le. 1999 evi.A problemäm vele hogy kigyullad a motor elektronikai jel de a kocsi megy indul huz meg minden DE ezt csak 100-110 ig közbe közbe elalszik de ha 110 föle megyek akkor mär nem alszik el a motor megy de nem huz es nem igy gyorsul csak ugy mint a csiga de a motor pörög .de 110 alatt a lämpa kigyullad de gäzadäsra elalszik es "jol is megy "szoval ha valaki tudja a hibäjät azt megköszönnem mert itt ha elviszem szervizbe egy picit huzos a dolog ha csak talälgatnak nekem meg aztän fogalmam sincs mi a baja välaszokat elöre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Az inverteres "zaj" inkább a hálózati adapternek lehet.

Az, hogy nem színuszos a jel, hanem négyszög, nincs sok jelentősége. Az adapter a hálózati váltófeszültséget egyenirányítja. Tehát eddig jó. 80-260V-ig működő képes. Azért mert belül, kitöltési tényezőt szabályozzák, a kimenő feszültség arányában.

Vagyis, ha a kimenet +5V, akkor a kitöltés kicsi. Kicsi, rövid impulzusokkal üzemel. Mivel nincs terhelés.

Ha a kimeneten esik a feszültség, növeli a kitöltést, addig, amíg újra eléri a +5V-ot.

Ennek a frekvenciája nem 50Hz, hanem 15KHz-70KHz is lehet! Ennek a frekvenciának "hallhatod" az al-harmonikusait.

Egy közbenső (az adapter, és a teló közötti) szűrő egységgel, megszüntethető a "zaj".

Értem :)

akkor valami zavar szűrő kell a az inverter és a gyári töltő közé??

Link to comment
Megosztás:

Másra gondoltam a föld függetlenítésekor. Persze, ez csak elmélet, viszont ha igaz amit fejtegetek, akkor ez az inverteres töltéshez képest sokkal kisebb helyen, és jóval (fillérekbő) olcsóbban elkészíthető.

Mivel az autóban +12V van, ebből könnyű +5V-ot csinálni. Igen ám, de ez még ugyanazon a testen van.

Ha megemeljük a test feszültségét, a készülék, és a teló más-más potenciálon lesz. Ha ehhez a testhez képest csinálunk +5V-ot, megy a töltés is.

na ezt már nem értem :)

Link to comment
Megosztás:

Szia Tgabika76!

Ma felhívtam az említett céget,4000 ft/lámpa a fóliázás,ez nem tudom mennyire reális,mert más céget még nem kérdeztem meg.

Sztem baromi drága.

Egyfelöl a neten már 1200Ft-ért (+posta értelemszerűen) lehet kapni annyi lámpafóliát amennyi a két fényszóródra kell (viszont ehhez még kell kézügyesség mert neked kell megcsinálni), másfelöl nekem a kollegám is ajánlotta hogy ha kiszedem a két lámpát és odaadom neki egy ötezres kíséretében, akkor másnapra visszahozza lefóliázva.

Link to comment
Megosztás:

Sztem baromi drága.

Egyfelöl a neten már 1200Ft-ért (+posta értelemszerűen) lehet kapni annyi lámpafóliát amennyi a két fényszóródra kell (viszont ehhez még kell kézügyesség mert neked kell megcsinálni), másfelöl nekem a kollegám is ajánlotta hogy ha kiszedem a két lámpát és odaadom neki egy ötezres kíséretében, akkor másnapra visszahozza lefóliázva.

Azért azt ne felejtsétek el, hogy a nem víztiszta fólia fényteljesítmény csökkenést fog okozni!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. az lenne a kérdésem, hogy a szervo olaj szint jóval minimum alatt van, okozhatja e azt hogy a kormányt kicsit nehezebb mozgatni. Illetve a másik kérdésem h műszaki vizsgán belekötnek e a hibakódba?check engine lámpa világít folyamatosan már több hónapja, mivel semmi más rendellenességet nem tapasztaltam nem csináltam vele semmit. egyébként a hibát kivillogtatva vezérműtengely helyzet jeladó funkció rendellenességre utalt. Vezérlés csere után villant ki azóta is megy. Opel astra g 2001. z12xe előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, tempomat problémával kapcsolatban. 3 éve vettem egy 99" G astraát, 1.6 16 V, X16XEL. Ma vettem észre, hogy a tempomat nem akar működni, nem kapcsol be. Eddig rendszeresen használtam, minden gond nélkül. Most semilyen körülmények között nem akar bekapcsolni. Van vkinek ötlete, hol kezdjem a hibakeresést?

Köszi előre mindenkinek

Link to comment
Megosztás:

Sztem baromi drága.

Egyfelöl a neten már 1200Ft-ért (+posta értelemszerűen) lehet kapni annyi lámpafóliát amennyi a két fényszóródra kell (viszont ehhez még kell kézügyesség mert neked kell megcsinálni), másfelöl nekem a kollegám is ajánlotta hogy ha kiszedem a két lámpát és odaadom neki egy ötezres kíséretében, akkor másnapra visszahozza lefóliázva.

Hát ez az én bajom,hogy nem biztos neki mernék állni saját magam feltenni,nem mintha annyira kétbalkezes lennék,de ehhez azért tényleg kell kézügyesség, azért biztos megvan a trükkje,hogy frankón sikerüljön.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez az én bajom,hogy nem biztos neki mernék állni saját magam feltenni,nem mintha annyira kétbalkezes lennék,de ehhez azért tényleg kell kézügyesség, azért biztos megvan a trükkje,hogy frankón sikerüljön.

Na igen, csak megér-e ez a kézügyesség 5000Ft-ot?

Akárhogy is, ha kész lesz, majd megvizsgálom a tiedet, mert én addig nem merem megcsináltatni amíg nem láttam élőben egy ilyen fóliázott lámpát.

Link to comment
Megosztás:

Na igen, csak megér-e ez a kézügyesség 5000Ft-ot?

Akárhogy is, ha kész lesz, majd megvizsgálom a tiedet, mert én addig nem merem megcsináltatni amíg nem láttam élőben egy ilyen fóliázott lámpát.

:) :) Bakker,akkor ez egy ördögi kör lesz,mert én is pont azt akartam írni,hogy ha esetleg Te,vagy valaki más megcsináltatja,megnézem,és utána fóliáztatok én is. :) :)

Link to comment
Megosztás:

Szia,

Nekem fóliázták az első és a hátsó lámpát is meg a pótfék lámpát is, a srác autó üveg fóliázással foglalkozik és hát elég profi meg már csinált több száz autót úgyhogy nem ma kezdte. Szóval mit ne mondjak megszenvedett vele. Eleve a lámpa fólia elég vastag úgyhogy nehezen alakítható + eleve íves a lámpa ami nem is baj csak az a baj hogy nem csak egy ív van hanem több és pont egymás felé hajlanak. (ilyenkor keletkezik felesleg amit nem tudsz hová tenni tehát vágni kell) Summa summárom ha nincs kézügyességed és még nem csináltál ilyet akkor szerintem kár nekifogni. Nekem is kb 8000 volt mondjuk baráti alapon a négy lámpa. Azt mondta ha nem én vittem volna a fóliát akkor simán mond rá 4000 db-ot.

:) :) Bakker,akkor ez egy ördögi kör lesz,mert én is pont azt akartam írni,hogy ha esetleg Te,vagy valaki más megcsináltatja,megnézem,és utána fóliáztatok én is. :) :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.