Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

most olvastam...

az euro6-os benzines mocikaba lesz részecskeszűrő ...hurrá

ki mit tud erről ?

Ha az euro6-ban nemis, de előbb-utóbb biztosan. Mert ha tetszik, ha nem, a benzinmotornak is van részecskekibocsájtása, főleg a közvetlen befecskendezésűnek, amit pedig ha a dízelnél megfogunk szűrővel, akkor benzinesnél is illene.

Egyébként hol olvastad, hogy euro6-nál már lesz? Wikipedia szerint nem sok változás lesz a benzinesek terén az Euro5-höz képest, a részecskekibocsájtás pedig már az Euro5-nél is korlátozva van a közvetlen befecskendezésűeknél. Bár van ott egy paraméter, ami még nincs definiálva, lehet ott lesz majd az eltérés

Link to comment
Megosztás:

Ha az euro6-ban nemis, de előbb-utóbb biztosan. Mert ha tetszik, ha nem, a benzinmotornak is van részecskekibocsájtása, főleg a közvetlen befecskendezésűnek, amit pedig ha a dízelnél megfogunk szűrővel, akkor benzinesnél is illene.

Egyébként hol olvastad, hogy euro6-nál már lesz? Wikipedia szerint nem sok változás lesz a benzinesek terén az Euro5-höz képest, a részecskekibocsájtás pedig már az Euro5-nél is korlátozva van a közvetlen befecskendezésűeknél. Bár van ott egy paraméter, ami még nincs definiálva, lehet ott lesz majd az eltérés

legelső pdf találat.

https://www.google.h...iw=1525&bih=689

7. oldal

Link to comment
Megosztás:

legelső pdf találat.

https://www.google.h...iw=1525&bih=689

7. oldal

Érdekes. Nem gondoltam volna, hogy már Euro6-nál is szükség lesz rá. Csak nem ártana, ha a szűrő élettartama nem az autó élettartamának töredéke lenne, valamint szigorúan ellenőriznék is a meglétét/működését. Mert szűrő nélkül egy mostani dízel szerintem rosszabb, mint egy régebbi...

Link to comment
Megosztás:

Érdekes. Nem gondoltam volna, hogy már Euro6-nál is szükség lesz rá. Csak nem ártana, ha a szűrő élettartama nem az autó élettartamának töredéke lenne, valamint szigorúan ellenőriznék is a meglétét/működését. Mert szűrő nélkül egy mostani dízel szerintem rosszabb, mint egy régebbi...

de az is érdekes hogy feltöltős motorról van szó ..

meg a motor vissza butítása rovására ... azok régi CxxSE mocik :) azok királyságosak

ahogy nézegetem a dpf-dieseleket hát van vele nyűg ...

Link to comment
Megosztás:

de az is érdekes hogy feltöltős motorról van szó ..

meg a motor vissza butítása rovására ... azok régi CxxSE mocik :) azok királyságosak

ahogy nézegetem a dpf-dieseleket hát van vele nyűg ...

Szerintem addigra már nemis lesz szívómotor a piacon. Dízelből már ma sincs, de benzinesből is az új típusok jelentős része turbós.

Szerintem az is gond a szűrős dízellel, hogy el akarják az egésznek a működését rejteni. Pl. a szűrő ürítését abból próbálja kitalálni, hogy x ideje állandó sebességgel haladunk, akkor üríthet. Aztán lehet, hogy az ürítés kezdete után fél perccel meg leállítjuk. Sokkal értelmesebb lenne, ha valami nyomógomb hatására lehetne vele szűrőt üríttetni, így ha tudom, hogy most menni fogok tíz percet állandó sebességgel, akkor már az első percben elkezdhetné az ürítést. Dehát ugye a marketing fontosabb, és egyébként is ha probléma van vele, vidd szervízbe, majd ott jópénzért megcsinálják ugyanazt számítógéppel, amit te is megcsináltathattál volna vele egy nyomógombbal...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.