Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Aki a rendszámtáblát már tolvajbiztosra megcsinálta, az hogy oldotta meg ezt a kérdést? Szegecs, csavar...?

Én mióta autóm van, csavarozok.

Szerintem, mióta bejöttek az EU-s rendszámok, nem annyira lopnak - legfeljebb brahiból - mivel ugye a szélvédőmatricát is vinni kéne.

Bár egy autópályázást/ingyen tankolást lehet, hogy matrica nélkül is megreszkíroznak a kedves tolvaj urak.

Igazából azért csavarozok, hogy ne hagyjam el, mindig olyan érzésem volt, ezek a keretek simán kipattannak, vagy kicsúszik belőlük a rendszám, attól függően, milyen fajta.

4-es csavar, alátét, 2db anyával megfogva, rendszámonként 2 db.

A jobb és a bal szélükön fogattam meg, mert ott jobban alá lehet nyúlni. Kb fél év alatt tolvajbiztos valamennyire, úgy összerohad.

Persze, aki vinni akarja, azt nem állítja meg a 4-es csavar, de lehet, ha meglátja, csavarozva van, továbbál.

A rendszámot is megfúrom a 2 szélén, nem csak a keretet, tudom, nem szabadna, de nem látszik, mert eltakarja a keret.

Most jöttünk vissza Pécs környékéről, 750 km-t mentem és negyed és fél között álla a mutató.

Ilyennek még nem láttam, jó lesz a fogyi, majd számolgatok :)

Link to comment
Megosztás:

Én mióta autóm van, csavarozok.

Szerintem, mióta bejöttek az EU-s rendszámok, nem annyira lopnak - legfeljebb brahiból - mivel ugye a szélvédőmatricát is vinni kéne.

Bár egy autópályázást/ingyen tankolást lehet, hogy matrica nélkül is megreszkíroznak a kedves tolvaj urak.

Igazából azért csavarozok, hogy ne hagyjam el, mindig olyan érzésem volt, ezek a keretek simán kipattannak, vagy kicsúszik belőlük a rendszám, attól függően, milyen fajta.

4-es csavar, alátét, 2db anyával megfogva, rendszámonként 2 db.

A jobb és a bal szélükön fogattam meg, mert ott jobban alá lehet nyúlni. Kb fél év alatt tolvajbiztos valamennyire, úgy összerohad.

Persze, aki vinni akarja, azt nem állítja meg a 4-es csavar, de lehet, ha meglátja, csavarozva van, továbbál.

A rendszámot is megfúrom a 2 szélén, nem csak a keretet, tudom, nem szabadna, de nem látszik, mert eltakarja a keret.

Most jöttünk vissza Pécs környékéről, 750 km-t mentem és negyed és fél között álla a mutató.

Ilyennek még nem láttam, jó lesz a fogyi, majd számolgatok :)

A rendszámot sokan megfúrják, főleg teherautókon. Én is gondoltam már rá, hogy oda kéne csavarozni, de még nem vitt rá a lélek, hogy belefúrjak a csomagtér ajtóba.

Link to comment
Megosztás:

A rendszámot sokan megfúrják, főleg teherautókon. Én is gondoltam már rá, hogy oda kéne csavarozni, de még nem vitt rá a lélek, hogy belefúrjak a csomagtér ajtóba.

Hát azt én sem tenném :)

Mondom, csavar és anya fogja egybe a keretet és a rendszámot. Csak azokat. Kasztniba így nem fúrunk természetesen :)

Link to comment
Megosztás:

A rendszámot sokan megfúrják...

Azt ugye tudjátok hogy ez büntetendő?

Egyedi azonosítójel meghamisításának számít, ahogy az is ha a lekopott betűket újra festitek. A lyukfúrás a rendszámtáblára ebből a szempontból olyan mintha a személyidet vagy a jogsidat dekorálnád ki ollóval vagy lyukasztóval. Azt se díjaznák, még akkor sem ha ettől nem lett olvashatatlanabb...

Link to comment
Megosztás:

Azt ugye tudjátok hogy ez büntetendő?

Egyedi azonosítójel meghamisításának számít, ahogy az is ha a lekopott betűket újra festitek. A lyukfúrás a rendszámtáblára ebből a szempontból olyan mintha a személyidet vagy a jogsidat dekorálnád ki ollóval vagy lyukasztóval. Azt se díjaznák, még akkor sem ha ettől nem lett olvashatatlanabb...

Igen, teljesen igazad van, de sztem egy 4-es csavar a keretbe + a rendszám széle kicsit a keret alatt esik bele... A csavar feje meg fekete a fekete keretben. Ha elkezdi 30 centiről nézni, akkor lebuktam, de asszem ez nem életszerű :) Eddig 2-3 igazoltatást "túléltem" így.

Link to comment
Megosztás:

Az utómat 2007-ben vettem, most van benne 51.000Km.Néztem a neten, hogy 1,8-ért hírdetik az ilyen kocsikat.Szerintetek megérné lecserélni egy 150.000Km-t futott merivára?

Szerintem itt a fórumon 10-ből kilencen azt mondanák, hogy nem. Egy egy gazdás, ennyit futott autót lecserélni egy háromszor annyit futott, bizonytalan előéletü (tiedhez képest) verdára, nem hinném, hogy jó üzlet. Kivéve, ha óriásit csalódtál benne, esetleg többször cserben hagyott, vagy ilyesmi.

Ha viszont így jártál volna, nem hinném, hogy azonos gyártmányra váltanál. Tehát a válasz: nem.

Link to comment
Megosztás:

Azt írják, hogy 2002-ig gyártották, de én 2007-ben vettem.

Mármint mit gyártottak 2002-ig? Neked Astra Classic 2-d van, nem? A lényeg a kettesen van. A Classicot gyártották 2002-ig, ami F Astra kinézetű, míg a tiéd G Astra kinézetű, nem? De a lényeg azon volt, hogy az Astra is családi autó, nem csak a Meriva az.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.