Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Miért is? :)

Ha bármihez hozzá akarsz férni, mindig valami mást is meg kell bontani, ez egy ilyen dolog. :)

Mert az ott ettől függetlenül egy idióta konstrukció...

VÉREMET ADTAM! :D

(a nagy igyekezetben sikerült megvágnom magam a fém fedlapnak az élével)

Link to comment
Megosztás:

Mert az ott ettől függetlenül egy idióta konstrukció...

VÉREMET ADTAM! :D

(a nagy igyekezetben sikerült megvágnom magam a fém fedlapnak az élével)

Az LPG fogyasztásodat hackeld át, hogy külső link legyen.... ;)

More/mileage ikon, és ott egy másikat tegyél be ;)

Link to comment
Megosztás:

Ojha:

"Eggyel feljebb, a családi kompaktok kategóriájába lépve érdemes körülnézni az Astra F-ek környékén is. A tető és a hátsó sárvédőív brutálisan tud rohadni, az ECOTEC-motorok új koruktól zabálják az olajat (ami nem hiba, hanem jelleg), ez tény. De ha valaki együtt tud élni a pontatlan váltóval, a félméteres kuplungpedál-úttal, a hátat középtájt szétgyilkoló üléstámlával (sportszékek kivétel), a vezetőtől erősen jobbra eső, ferde síkú kormánnyal, a meleg, keserű levegőt szállító szellőzőrendszerrel, azoknak – tartóssági, fogyasztási és megbízhatósági alapon - jó választás. Olcsón fenntartható, üthető-vágható, a magyar utakat kivételesen jól bíró futóművű, sok-sok kilométert bíró gépek ezek."

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/03/25/300-am_van_mit_vegyek_elsore/2/#szoveg

Link to comment
Megosztás:

Ojha:

"Eggyel feljebb, a családi kompaktok kategóriájába lépve érdemes körülnézni az Astra F-ek környékén is. A tető és a hátsó sárvédőív brutálisan tud rohadni, az ECOTEC-motorok új koruktól zabálják az olajat (ami nem hiba, hanem jelleg), ez tény. De ha valaki együtt tud élni a pontatlan váltóval, a félméteres kuplungpedál-úttal, a hátat középtájt szétgyilkoló üléstámlával (sportszékek kivétel), a vezetőtől erősen jobbra eső, ferde síkú kormánnyal, a meleg, keserű levegőt szállító szellőzőrendszerrel, azoknak – tartóssági, fogyasztási és megbízhatósági alapon - jó választás. Olcsón fenntartható, üthető-vágható, a magyar utakat kivételesen jól bíró futóművű, sok-sok kilométert bíró gépek ezek."

http://totalcar.hu/m...lsore/2/#szoveg

Azért szerintem ezek erősen túlzás kategória...

Link to comment
Megosztás:

Azért szerintem ezek erősen túlzás kategória...

  1. Ne is törődj vele! Ez szórakoztató, bulvár szerű és nem mértékadó netes szaklap.
  2. Vannak márkák, mint az Opel is, amiket aTC többségében önjelölt "szakújságírói" ki nem állhatnak. Tehén meg véget nem érő romprojektek volánja mögül osztják az észt. Tisztelet a kivételnek, merthogy van köztük! Megértem én, hogy nem lehet mindenkiből Surányi Bandi bácsi, de akkor is. Miért akar boldog-boldogtalan a "médiaiparban elhelyezkedni".
  3. Nem véletlen, hogy több márka hazai importőre nem ad számukra teszt autót. Azokat szlovák "kollégáktól" kapják kölcsönbe.

Én bírom, mert jókat szoktam röhögni néhány megállapításukon, értékelési szempontjukon. És viszonylag gyorsak, naponta többször frissítenek, gyakran náluk jelenik meg egy hír először.

Link to comment
Megosztás:

Nem véletlen, hogy több márka hazai importőre nem ad számukra teszt autót. Azokat szlovák "kollégáktól" kapják kölcsönbe.

Azért Dános Andrást, az Opel itteni igazgatóját nagyon tudták hypolni amikor tavaly vagy mikor gyorsan kellett kísérőautó a pontonmerci-projekthez és ő első szóra adott nekik egy Insigniát... akkor bezzeg az Opel volt a legnagyobb... érdekemberek ők nagyon, megfelelően értékes ajándékokért bárkiről tudnak szépeket mondani, ennek hiányában meg...

Link to comment
Megosztás:

Ojha:

"Eggyel feljebb, a családi kompaktok kategóriájába lépve érdemes körülnézni az Astra F-ek környékén is. A tető és a hátsó sárvédőív brutálisan tud rohadni, az ECOTEC-motorok új koruktól zabálják az olajat (ami nem hiba, hanem jelleg), ez tény. De ha valaki együtt tud élni a pontatlan váltóval, a félméteres kuplungpedál-úttal, a hátat középtájt szétgyilkoló üléstámlával (sportszékek kivétel), a vezetőtől erősen jobbra eső, ferde síkú kormánnyal, a meleg, keserű levegőt szállító szellőzőrendszerrel, azoknak – tartóssági, fogyasztási és megbízhatósági alapon - jó választás. Olcsón fenntartható, üthető-vágható, a magyar utakat kivételesen jól bíró futóművű, sok-sok kilométert bíró gépek ezek."

http://totalcar.hu/m...lsore/2/#szoveg

Sziasztok márkatársak!

Nem akarok senkit sem megsérteni,de ezt a "Totalcart" megszüntetném úgy ahogy van.Ezek tudnak akkora ökörségeket írni,hogy az ember haja égnek áll.

Nekem volt F astrám,és abszolút semmi bajom nem volt a váltóval (Pontatlanságra gondolok),egyhuzamban levezettem 435 km-ert (Veszprém-Mátészalka, Kocsord),és nem cseszte szét a hátamat az általuk emlegetett ülés,a hátsó sárvédő íveim sem rohadtak (igaz 7 évesen vettem az autót,lehet,hogy az előző tulaja már javíttatta,de ha nem,akkor meg pontos a diagnózis).

Nem értem miért egy olyan autót próbálnak ki,ami esetleg tényleg odavan.

Bocsánat,ha valakit megsértettem,nem állt szándékomban. :)

Most jól "ki dühöngtem magamat" :)

Azért BÉKE van! :)

Link to comment
Megosztás:

  1. Ne is törődj vele! Ez szórakoztató, bulvár szerű és nem mértékadó netes szaklap.
  2. Vannak márkák, mint az Opel is, amiket aTC többségében önjelölt "szakújságírói" ki nem állhatnak. Tehén meg véget nem érő romprojektek volánja mögül osztják az észt. Tisztelet a kivételnek, merthogy van köztük! Megértem én, hogy nem lehet mindenkiből Surányi Bandi bácsi, de akkor is. Miért akar boldog-boldogtalan a "médiaiparban elhelyezkedni".
  3. Nem véletlen, hogy több márka hazai importőre nem ad számukra teszt autót. Azokat szlovák "kollégáktól" kapják kölcsönbe.

Én bírom, mert jókat szoktam röhögni néhány megállapításukon, értékelési szempontjukon. És viszonylag gyorsak, naponta többször frissítenek, gyakran náluk jelenik meg egy hír először.

Nah jó, én sem szeretem az F-el kezdödő autókat.

Pl a Forddal sok negatív a tapasztalat, nem bírják a céges kocsik a strapát... És nálunk a kőolaj kutakhoz vezető utakat régebben Mitsubishivel járták, azokban 300-500e volt, és a motorja, és minden bírta. A fordok meg már új korukban is no commentek voltak, és volt amelyiknél 50e km-nél kiszakadt a futómű, meg a motorok elgyengültek, stb...

Fordból ez kellene, semmi más. :D2010gt500bj09_lead.jpg

Link to comment
Megosztás:

Le van ülve a napokban a fórum nagyon.

Tényleg mindenki a facebukkon trécsel?

Facebookra naponta 1-2x ránézek, de én nem vagyok függő. valaki pl egész nap még telefonnal is... Meg munkahelyen is, hogy mit lehet ott annyit nézni, nem tudom...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok márkatársak!

Nem akarok senkit sem megsérteni,de ezt a "Totalcart" megszüntetném úgy ahogy van.Ezek tudnak akkora ökörségeket írni,hogy az ember haja égnek áll.

Nekem volt F astrám,és abszolút semmi bajom nem volt a váltóval (Pontatlanságra gondolok),egyhuzamban levezettem 435 km-ert (Veszprém-Mátészalka, Kocsord),és nem cseszte szét a hátamat az általuk emlegetett ülés,a hátsó sárvédő íveim sem rohadtak (igaz 7 évesen vettem az autót,lehet,hogy az előző tulaja már javíttatta,de ha nem,akkor meg pontos a diagnózis).

Nem értem miért egy olyan autót próbálnak ki,ami esetleg tényleg odavan.

Bocsánat,ha valakit megsértettem,nem állt szándékomban. :)

Most jól "ki dühöngtem magamat" :)

Azért BÉKE van! :)

Nálunk is volt céges F. 340e km-nél hagyott cserben először. Szétesett a generátor. Bejártuk vele egész Európát széltébe-hosszába. Jó kis autó az.

Link to comment
Megosztás:

Nálunk is volt céges F. 340e km-nél hagyott cserben először. Szétesett a generátor. Bejártuk vele egész Európát széltébe-hosszába. Jó kis autó az.

KÖSZÖNÖM! Inkább itt a fórumon érdeklődnének ezek a totálkáros mókusok,és aztán írnának véleményt... :)Szerintem az ilyen leírásokkal csak elriasszák a polgárt az autó vásárlástól,pedig ki lehet fogni elég normális autót (igaz sajna ez egyre ritkább) legyen az F, G vagy H astra. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.