Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

hmmm :D :D

ez jó :)

jó nekem a GM1214031 aprópénzért :)

Az elgázasított kocsiba a Bosch FR7DC+ kell 0.7mm-es hézaggal, aminek darabja 900Ft körül van... De nekem az még kicsit távolabb van.

http://auto-motor.teszvesz.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/bosch_fr7dc_opel_gyujtogyertya_akcios_aron_1571129435.html

Link to comment
Megosztás:

Mennyi Km van a kocsiban, hogy csere érett? Vagy én vezetek túl finoman? Pedig reggelente munkába menet állandóan kocsikat előzök, mert sokan tötymörögnek...

Vagy mert a gázt és féket együtt nyomod? :D

68e

és se betét se tárcsa nem volt még cserélve

a tárcsa az még ok a betéten kb 3-3.5mm van

Link to comment
Megosztás:

Nagyon jól "fest" az tuti, de ahogy nézem a hátsó lámpáid világosak. A színre fújt kilincs meg léc meg az nJoy felszereltésgtől volt nem az meg sötétített lámpákkal. De javíts ki ha tévednék.

mielőtt elhoztam a kocsit akkor kapott egy telifényt mert törve volt

Link to comment
Megosztás:

Nagyon jól "fest" az tuti, de ahogy nézem a hátsó lámpáid világosak. A színre fújt kilincs meg léc meg az nJoy felszereltésgtől volt nem az meg sötétített lámpákkal. De javíts ki ha tévednék.

Ez classic. Itt már nem volt sötétített lámpa.

Link to comment
Megosztás:

a coupe-n fújt a küszöb műanyag is ??

Bezonyám... egyedül az első lökhárító alatti műanyag koptató nem, érthető okokból.

Más téma: A oszlop burkolatát szedte már le valaki? Vezetéket akarok elvinni alatta, ezért kéne, de az "Így csináld..." se túl bőbeszédű az ügyben, mindössze annyit ír hogy "húzzuk le"... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Bezonyám... egyedül az első lökhárító alatti műanyag koptató nem, érthető okokból.

Más téma: A oszlop burkolatát szedte már le valaki? Vezetéket akarok elvinni alatta, ezért kéne, de az "Így csináld..." se túl bőbeszédű az ügyben, mindössze annyit ír hogy "húzzuk le"... :blush:

az csak annyi ,patentos vagy bolhás :)

Link to comment
Megosztás:

Jó de merre húzzam mielőtt eltörném? Felfelé vagy lefelé az A-oszloppal párhuzamosan, vagy hogy?

felülről próbálkozz

ugyan úgy van rögzítve mint a két oldalon alul futó műanyagok ...

az A oszlopba is van egy kábel csatorna (legalább is bal oldalt van ) és abba van bepattintva

Link to comment
Megosztás:

Úgy tűnik rájöttem a párásodási problémám okára. Ma kivettem a kesztyűtartót, mert pollenszűrőt cseréltem, és észrevettem, hogy belsőlevegő állásban van a zsalu a ventilátornál. Mivel eddig hallhatóan működött (a zsalumotor hangját is lehetett hallani, és a ventilátor hangja is változott átváltásnál), közelebbről megvizsgáltam a dolgot. Kiderült, hogy működik az még most is, csak éppen pont fordítva, akkor váltott külső levegőre, mikor épp belsőre volt kapcsolva :o Hogy ez hogy lehet nem tudom, csak azt tudom elképzelni, hogy valamikor valaki valamit elkötött, mindenesetre most orvosoltam a problémát, és bízom benne, hogy eztán nem párásodok.

Link to comment
Megosztás:

Úgy tűnik rájöttem a párásodási problémám okára. Ma kivettem a kesztyűtartót, mert pollenszűrőt cseréltem, és észrevettem, hogy belsőlevegő állásban van a zsalu a ventilátornál. Mivel eddig hallhatóan működött (a zsalumotor hangját is lehetett hallani, és a ventilátor hangja is változott átváltásnál), közelebbről megvizsgáltam a dolgot. Kiderült, hogy működik az még most is, csak éppen pont fordítva, akkor váltott külső levegőre, mikor épp belsőre volt kapcsolva :o Hogy ez hogy lehet nem tudom, csak azt tudom elképzelni, hogy valamikor valaki valamit elkötött, mindenesetre most orvosoltam a problémát, és bízom benne, hogy eztán nem párásodok.

Melyik típus, nem lehet, hogy eltörött már alapát, és rosszul rakta össze?

DV https://sites.google.com/site/opelccled/behr-delphi ezen kapcsolását érdemes megcsinálni. Nekem is tervben van...

Link to comment
Megosztás:

Melyik típus, nem lehet, hogy eltörött már alapát, és rosszul rakta össze?

DV https://sites.google...led/behr-delphi ezen kapcsolását érdemes megcsinálni. Nekem is tervben van...

Delphi. Nem hiszem, hogy a mechanikus részét össze lehet úgy rakni, hogy változzon a tengely forgásiránya, bár nem szedtem még szét. Én inkább azt tartom valószínűnek, hogy elektromosan sikerült a polaritást valahol megcserélni.

Link to comment
Megosztás:

Az előző Astrám annyira párásodott (hiába cseréltünk ki mindent), hogy vizes időben mindig klímázni kellett, télen is. :icon11:

Aztán egy fél év múlva elmúlt ez a probléma. Szerintünk eladás előtt nagyon sokat állt az autó, ez lehetett a bibi.

Más téma: jelenleg nincs tolatólámpám - illetve van, de egyik sem világít, az égők jók, tehát más lehet a gond.

Arra gondoltam, hogy lehet, hogy a váltóban van valami kapcsoló, ami hátramenet kapcsoláskor kapcsolja a lámpákat, nem? Bocs a láma kérdésekért, nem vagyok egy nagy műszaki ember. :blush: A válókulissza kicsit lötyögős amúgy is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.