Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ma megviccelt a kocsi - az ötödik ajtó beragadt. :icon11: A zár szétesett. Szerencsére sikerült kipiszkálni és kitisztítani. Ekkor láttuk, hogy hiányzik hátul az olvasólámpa (vagy minek hívják. :) ) Mármint az égő belőle.

A rángás viszont idegesít - hétfőn megy szervízbe. Leginkább 4-esben 50nél, mikor leesik a fordulat, vagy 75-nél 5-ödikben, szintén, mikor csökken a fordulat. Ha gázt adok, nem rángat. Nem lehet , hogy valami vákumcső?

Link to comment
Megosztás:

Ma megviccelt a kocsi - az ötödik ajtó beragadt. :icon11: A zár szétesett. Szerencsére sikerült kipiszkálni és kitisztítani. Ekkor láttuk, hogy hiányzik hátul az olvasólámpa (vagy minek hívják. :) ) Mármint az égő belőle.

A rángás viszont idegesít - hétfőn megy szervízbe. Leginkább 4-esben 50nél, mikor leesik a fordulat, vagy 75-nél 5-ödikben, szintén, mikor csökken a fordulat. Ha gázt adok, nem rángat. Nem lehet , hogy valami vákumcső?

Nekem is ez a jelenség! Amikor megunom kitakarítom az EGR-t és akkor egy ideig jó!

Utána újra takarítás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !!!

Lenne egy olyan kérdésem,hogy astra g 5ajtós-ba bele lehet tenni a kombi hátsó rugóját?

Mert egy kicsit elfáradt,és egyre többet járok nagyobb súllyal.

A másik kérdés,hogy a hátsó ülés egyik felét nem tudom lehajtani,mert a gomb,olyan mintha nem tudná kinyomni a rögzítőfület.....

Ilyet szedett már szét valaki?

Hogyan lehetne orvosolni? Vagy legalábbis lenyitni,hogy ne barmoljam szét nagyon ????

Köszönet.... :-)

Módosítva : Joe82
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,olyan jelenséget produkál az autóm,ha megyek kicsitt gyorsabban(80-100 Km)és benyomom a fék pedált akkor beremeg a fékpedál a lábam alatt,meg egyfajta dübörgő hang is hallattszik,esetleg az auto 2003 1,4 Z14XE,Kombi,hátul is tárcsa fék van,ha van valakinek valami ötlete,javaslat kérem irja meg,köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,olyan jelenséget produkál az autóm,ha megyek kicsitt gyorsabban(80-100 Km)és benyomom a fék pedált akkor beremeg a fékpedál a lábam alatt,meg egyfajta dübörgő hang is hallattszik,esetleg az auto 2003 1,4 Z14XE,Kombi,hátul is tárcsa fék van,ha van valakinek valami ötlete,javaslat kérem irja meg,köszi.

  1. Ilyen sebesség mellett ne nyomkodd a féket :D
  2. Cseréltesd ki a valószínűleg elvékonyodott és hullámos tárcsát. Ezt tengelyenként párban és fékbetétekkel együtt illő végrehajtani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !!!

Lenne egy olyan kérdésem,hogy astra g 5ajtós-ba bele lehet tenni a kombi hátsó rugóját?

Mert egy kicsit elfáradt,és egyre többet járok nagyobb súllyal.

A másik kérdés,hogy a hátsó ülés egyik felét nem tudom lehajtani,mert a gomb,olyan mintha nem tudná kinyomni a rögzítőfület.....

Ilyet szedett már szét valaki?

Hogyan lehetne orvosolni? Vagy legalábbis lenyitni,hogy ne barmoljam szét nagyon ????

Köszönet.... :-)

Valaki ???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !!!

Lenne egy olyan kérdésem,hogy astra g 5ajtós-ba bele lehet tenni a kombi hátsó rugóját?

Mert egy kicsit elfáradt,és egyre többet járok nagyobb súllyal.

A másik kérdés,hogy a hátsó ülés egyik felét nem tudom lehajtani,mert a gomb,olyan mintha nem tudná kinyomni a rögzítőfület.....

Ilyet szedett már szét valaki?

Hogyan lehetne orvosolni? Vagy legalábbis lenyitni,hogy ne barmoljam szét nagyon ????

Köszönet.... :-)

Nekem ilyen van bent és jó: http://www.airspring.hu/

Link to comment
Megosztás:

Bele tudod tenni a Caravan (kombi Opel nincsen) hátsó rugóját is, de ha az nincs még elfáradva, akkor furán égnek fog állni az autód hátulja (nem durván de azért látható mértékben, 1-2 centit).

Volna még egy lehetőség, amit inkább csak érdekességként említenék meg!

Caravanok egy részét szintszabályzással látták el. Elég egyszerű, mai szemmel inkább primitív módszerrel. A jobb hátsó lámpa belső fedelét kinyitva egy szelepre kellett rácsatlakozni pumpával vagy kompresszorral. A hátsó lökhárító talajtól mért távolságát kellett mérni, így a terheléstől függően a rendszerben a nyomást csökkenteni vagy növelni, de min. 0,8 bar-on tartani. Ez a manuális állítás kissé körülményes és a min. nyomás miatt rendszeres - és mint a fentebb leírtakból kitűnik nem automatizálható - ellenőrzést követelt meg.

Ha még hozzá lehet jutni, akkor irreális lehet az új ára, bontottat meg nem merném javasolni a kétséges állapota miatt.

Link to comment
Megosztás:

Volna még egy lehetőség, amit inkább csak érdekességként említenék meg!

Caravanok egy részét szintszabályzással látták el. Elég egyszerű, mai szemmel inkább primitív módszerrel. A jobb hátsó lámpa belső fedelét kinyitva egy szelepre kellett rácsatlakozni pumpával vagy kompresszorral. A hátsó lökhárító talajtól mért távolságát kellett mérni, így a terheléstől függően a rendszerben a nyomást csökkenteni vagy növelni, de min. 0,8 bar-on tartani. Ez a manuális állítás kissé körülményes és a min. nyomás miatt rendszeres - és mint a fentebb leírtakból kitűnik nem automatizálható - ellenőrzést követelt meg.

Ha még hozzá lehet jutni, akkor irreális lehet az új ára, bontottat meg nem merném javasolni a kétséges állapota miatt.

A gond ezzel inkább az hogy gyakorlatilag a fehér holló gyakoriságával vetekszik, szóval baromira nem egyszerű hozzájutni. Amúgy az Opel már a Kadett E Caravan egyes típusainál is alkalmazta, sőt az Omegákban, és talán még elődjükben, a Rekord E-ben is volt ilyen, már a '70-es évek végén! A körülményességen lehet javítani, anno ha tudtam volna ilyet szerezni a Kadettomba, akkor tervben volt hogy egy kis 12V-os kompresszor rákötésével elektromosan, az utastérből lehetett volna szabályozni a hátsó futómű keménységét, bár ez még mindig nem automatikus, de legalább a kezedet nem koszolod össze a pumpával. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Hogy jutottál erre?

Folytatva a gondolatodat: a motoros is megszívja, pedig nem is égett ki a baloldalija? :omg: :D

Pont azért, mert lehet hogy akkor motorosnak nézi a rendszer és keskenyebb sávban kapcsolja ki a fényeket mint kéne, a sofőrnek meg a másik oldalon meg még pont kiégeti a retináját :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.