Mc-elek Elküldve Március30, 2012 Megoszt Elküldve Március30, 2012 A DEPLHI eltöri a kart, vagy rudat, mert nincs a servo tengelynek határolása! (BEHR-nek van, nem tör el semmit.) az enyémbe nem fog eltörni a rozsdamentes tengely és lapát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március30, 2012 Megoszt Elküldve Március30, 2012 (edited) On 2012. 03. 30. at 19:12, Mc-elek írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március30, 2012 Megoszt Elküldve Március30, 2012 Majd a motor adja meg magát.... :blink: A megoldás. az idő megmondja :) 2 éve működik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március30, 2012 Megoszt Elküldve Március30, 2012 Sziasztok! Egy kis tavaszi frissítés: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Suprax Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Hali! Keresgéltem de nem találtam. Kitudja megmondani....esetleg vénykép... rajz. Külső hőmérő szenzor hol van? Előre is köszi. És utólag is mindenkinek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Ma megviccelt a kocsi - az ötödik ajtó beragadt. :icon11: A zár szétesett. Szerencsére sikerült kipiszkálni és kitisztítani. Ekkor láttuk, hogy hiányzik hátul az olvasólámpa (vagy minek hívják. :) ) Mármint az égő belőle. A rángás viszont idegesít - hétfőn megy szervízbe. Leginkább 4-esben 50nél, mikor leesik a fordulat, vagy 75-nél 5-ödikben, szintén, mikor csökken a fordulat. Ha gázt adok, nem rángat. Nem lehet , hogy valami vákumcső? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Ma megviccelt a kocsi - az ötödik ajtó beragadt. :icon11: A zár szétesett. Szerencsére sikerült kipiszkálni és kitisztítani. Ekkor láttuk, hogy hiányzik hátul az olvasólámpa (vagy minek hívják. :) ) Mármint az égő belőle. A rángás viszont idegesít - hétfőn megy szervízbe. Leginkább 4-esben 50nél, mikor leesik a fordulat, vagy 75-nél 5-ödikben, szintén, mikor csökken a fordulat. Ha gázt adok, nem rángat. Nem lehet , hogy valami vákumcső? Nekem is ez a jelenség! Amikor megunom kitakarítom az EGR-t és akkor egy ideig jó! Utána újra takarítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Jelenleg még nyári gumit is kell vennem rá, úgyhogy nem szívesen vennék új EGR-t. :huh: Marad a tisztítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joe82 Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 (edited) Sziasztok !!! Lenne egy olyan kérdésem,hogy astra g 5ajtós-ba bele lehet tenni a kombi hátsó rugóját? Mert egy kicsit elfáradt,és egyre többet járok nagyobb súllyal. A másik kérdés,hogy a hátsó ülés egyik felét nem tudom lehajtani,mert a gomb,olyan mintha nem tudná kinyomni a rögzítőfület..... Ilyet szedett már szét valaki? Hogyan lehetne orvosolni? Vagy legalábbis lenyitni,hogy ne barmoljam szét nagyon ???? Köszönet.... :-) Módosítva Április1, 2012 : Joe82 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pepike73 Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Sziasztok,olyan jelenséget produkál az autóm,ha megyek kicsitt gyorsabban(80-100 Km)és benyomom a fék pedált akkor beremeg a fékpedál a lábam alatt,meg egyfajta dübörgő hang is hallattszik,esetleg az auto 2003 1,4 Z14XE,Kombi,hátul is tárcsa fék van,ha van valakinek valami ötlete,javaslat kérem irja meg,köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Astrák a hungaxpóban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Astrák a hungaxpóban. :) (Y) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Sziasztok,olyan jelenséget produkál az autóm,ha megyek kicsitt gyorsabban(80-100 Km)és benyomom a fék pedált akkor beremeg a fékpedál a lábam alatt,meg egyfajta dübörgő hang is hallattszik,esetleg az auto 2003 1,4 Z14XE,Kombi,hátul is tárcsa fék van,ha van valakinek valami ötlete,javaslat kérem irja meg,köszi. Ilyen sebesség mellett ne nyomkodd a féket :DCseréltesd ki a valószínűleg elvékonyodott és hullámos tárcsát. Ezt tengelyenként párban és fékbetétekkel együtt illő végrehajtani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 (Y) Mit akar ez jelenteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Mit akar ez jelenteni? Jó kérdés, ha ilyen lenne akkor érteném (.Y.) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Astrák a hungaxpóban. :) Ezt a zöld-sárga bihari rendszámost láttam a minap Debrecenben. Úgy bámultam, majdnem nekicsorogtam a kenyeres autónak egy szerviz úton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joe82 Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Sziasztok !!! Lenne egy olyan kérdésem,hogy astra g 5ajtós-ba bele lehet tenni a kombi hátsó rugóját? Mert egy kicsit elfáradt,és egyre többet járok nagyobb súllyal. A másik kérdés,hogy a hátsó ülés egyik felét nem tudom lehajtani,mert a gomb,olyan mintha nem tudná kinyomni a rögzítőfület..... Ilyet szedett már szét valaki? Hogyan lehetne orvosolni? Vagy legalábbis lenyitni,hogy ne barmoljam szét nagyon ???? Köszönet.... :-) Valaki ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Április1, 2012 Megoszt Elküldve Április1, 2012 Sziasztok !!! Lenne egy olyan kérdésem,hogy astra g 5ajtós-ba bele lehet tenni a kombi hátsó rugóját? Mert egy kicsit elfáradt,és egyre többet járok nagyobb súllyal. A másik kérdés,hogy a hátsó ülés egyik felét nem tudom lehajtani,mert a gomb,olyan mintha nem tudná kinyomni a rögzítőfület..... Ilyet szedett már szét valaki? Hogyan lehetne orvosolni? Vagy legalábbis lenyitni,hogy ne barmoljam szét nagyon ???? Köszönet.... :-) Nekem ilyen van bent és jó: http://www.airspring.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április2, 2012 Megoszt Elküldve Április2, 2012 Bele tudod tenni a Caravan (kombi Opel nincsen) hátsó rugóját is, de ha az nincs még elfáradva, akkor furán égnek fog állni az autód hátulja (nem durván de azért látható mértékben, 1-2 centit). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április2, 2012 Megoszt Elküldve Április2, 2012 Bele tudod tenni a Caravan (kombi Opel nincsen) hátsó rugóját is, de ha az nincs még elfáradva, akkor furán égnek fog állni az autód hátulja (nem durván de azért látható mértékben, 1-2 centit). Volna még egy lehetőség, amit inkább csak érdekességként említenék meg! Caravanok egy részét szintszabályzással látták el. Elég egyszerű, mai szemmel inkább primitív módszerrel. A jobb hátsó lámpa belső fedelét kinyitva egy szelepre kellett rácsatlakozni pumpával vagy kompresszorral. A hátsó lökhárító talajtól mért távolságát kellett mérni, így a terheléstől függően a rendszerben a nyomást csökkenteni vagy növelni, de min. 0,8 bar-on tartani. Ez a manuális állítás kissé körülményes és a min. nyomás miatt rendszeres - és mint a fentebb leírtakból kitűnik nem automatizálható - ellenőrzést követelt meg. Ha még hozzá lehet jutni, akkor irreális lehet az új ára, bontottat meg nem merném javasolni a kétséges állapota miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április2, 2012 Megoszt Elküldve Április2, 2012 Szuperlámpa az Opeltől,hamarosan! http://www.automotor.hu/hirek/matrixlampa-az-opeltol-434615 Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április2, 2012 Megoszt Elküldve Április2, 2012 Szuperlámpa az Opeltől,hamarosan! http://www.automotor...-opeltol-434615 Aki szembejön és ki van égve nála pl a bal tompított az megszívja? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április2, 2012 Megoszt Elküldve Április2, 2012 Aki szembejön és ki van égve nála pl a bal tompított az megszívja? :) Hogy jutottál erre? Folytatva a gondolatodat: a motoros is megszívja, pedig nem is égett ki a baloldalija? :omg: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április2, 2012 Megoszt Elküldve Április2, 2012 Volna még egy lehetőség, amit inkább csak érdekességként említenék meg! Caravanok egy részét szintszabályzással látták el. Elég egyszerű, mai szemmel inkább primitív módszerrel. A jobb hátsó lámpa belső fedelét kinyitva egy szelepre kellett rácsatlakozni pumpával vagy kompresszorral. A hátsó lökhárító talajtól mért távolságát kellett mérni, így a terheléstől függően a rendszerben a nyomást csökkenteni vagy növelni, de min. 0,8 bar-on tartani. Ez a manuális állítás kissé körülményes és a min. nyomás miatt rendszeres - és mint a fentebb leírtakból kitűnik nem automatizálható - ellenőrzést követelt meg. Ha még hozzá lehet jutni, akkor irreális lehet az új ára, bontottat meg nem merném javasolni a kétséges állapota miatt. A gond ezzel inkább az hogy gyakorlatilag a fehér holló gyakoriságával vetekszik, szóval baromira nem egyszerű hozzájutni. Amúgy az Opel már a Kadett E Caravan egyes típusainál is alkalmazta, sőt az Omegákban, és talán még elődjükben, a Rekord E-ben is volt ilyen, már a '70-es évek végén! A körülményességen lehet javítani, anno ha tudtam volna ilyet szerezni a Kadettomba, akkor tervben volt hogy egy kis 12V-os kompresszor rákötésével elektromosan, az utastérből lehetett volna szabályozni a hátsó futómű keménységét, bár ez még mindig nem automatikus, de legalább a kezedet nem koszolod össze a pumpával. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Április2, 2012 Megoszt Elküldve Április2, 2012 Hogy jutottál erre? Folytatva a gondolatodat: a motoros is megszívja, pedig nem is égett ki a baloldalija? :omg: :D Pont azért, mert lehet hogy akkor motorosnak nézi a rendszer és keskenyebb sávban kapcsolja ki a fényeket mint kéne, a sofőrnek meg a másik oldalon meg még pont kiégeti a retináját :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts