Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

állapot megkímélt :D

meg a cica elvitte az egyik ködlámpát :)

szörnyű az a lökös rajta...

meg valami mintha stimmelne azzal színnel.. csak sz@r a kép :)

Elküldve

"OPC Sport Turbo Klima Sport bör"...hehh... egy kicsit mintha túlzás lenne... :blush:

Az a ködlámpa bizony komoly probléma, mert nincsen belőle utángyártott és semelyik másik típus sem jó bele, a gyári meg valami ~35e Ft darabja (drágább mint az OPC ködös, és abból van utángyári)

Elküldve

meg a cica elvitte az egyik ködlámpát :)

szörnyű az a lökös rajta...

meg valami mintha stimmelne azzal színnel.. csak sz@r a kép :)

Na, majd megmondom milyen! Ez nincs is túl messze tőlem még gyalog sem (kb.10 perc).

Elküldve

Na, majd megmondom milyen! Ez nincs is túl messze tőlem még gyalog sem (kb.10 perc).

A színe még borongós időben is szebb, mint a képen. Mármint ott ahol van, mert pl. a bal első sárvédőn több helyen is lepattant alapozóig. Az első képen is látszik a "használtautó.hu" felirat "á" betűjénél. A fényszórók közel olyan mattak, mint az Astra H hátsó indexei csak sárgásak. Belül visszataszítóak az árnyalatban még véletlenül sem egyező elemek. Látványos a nagy, színes kijelzős navi, amihez én még nem láttam használható Magyarország CD-t. A bőrszerkó így első és gyors rátekintés alapján jó állapotúnak tűnik, de abból is inkább a hátsó sor. Amúgy semmi OPC, minden utólagos.

Bár nagyon tetszenek a Coupék, de ez mégsem kéne. Ezért ne induljon el senki.

Elküldve

Off leszek,bocsánat, Darthvödör márkatárshoz lenne egy kérdésem (vagy akinek még van tapasztalata erről):

Szerinted létezik az, hogy úgy haljon meg egy elektronikus feszültségszabályzó, hogy előbb folyamatosan megszakítja, majd direktben zárja a gerjesztőkört?

A történet a következő: Itthagytak nekem egy kispolszkit azzal a hibával, hogy nem indul, állandóan töltögetni kell az akksiját. Ez már régebb óta fennáll, viszont néhány napja olyan tünet is van, hogy halványulnak a lámpák ha leveszi a lábát a gázról. Töltésmérés, kiderült hogy túltölt, meghalt a fesszabályzó. Ez viszont nem igazán indokolja az indítási problémákat, más hibát viszont nem igazán találok (bár az akksi gyanús kicsit, az még majd kiderül). Ebből adódik a fenti kérdés.

Elküldve

Off leszek,bocsánat, Darthvödör márkatárshoz lenne egy kérdésem (vagy akinek még van tapasztalata erről):

Szerinted létezik az, hogy úgy haljon meg egy elektronikus feszültségszabályzó, hogy előbb folyamatosan megszakítja, majd direktben zárja a gerjesztőkört?

A történet a következő: Itthagytak nekem egy kispolszkit azzal a hibával, hogy nem indul, állandóan töltögetni kell az akksiját. Ez már régebb óta fennáll, viszont néhány napja olyan tünet is van, hogy halványulnak a lámpák ha leveszi a lábát a gázról. Töltésmérés, kiderült hogy túltölt, meghalt a fesszabályzó. Ez viszont nem igazán indokolja az indítási problémákat, más hibát viszont nem igazán találok (bár az akksi gyanús kicsit, az még majd kiderül). Ebből adódik a fenti kérdés.

A kispolák, hasonló mint a kockalada. A szabályozás, benne van a generátorban. Amikor, rossz volt a gerjesztése, (nálam) a csatlakozón több tized, vagy egész Ohm volt, a saru, és az akku között. Vagy, a forgórész szénkefe csere. Mind a kettő, okozhat töltési anomáliát!

Ha rosszalkodott a szénkefe, (szakadozott) az elektronika, rászabályozott, itt persze több Amper megy.

Ettől is elszállhat a feszültség szabályozó. (de lehet, hogy csak megöregedett, és kimúlt)

Indítási probléma, lehet az akku állapota, gyújtás (megszakító), gyújtáselosztó, gyújtókábel, gyertya, porlasztó.

Elküldve

mai sztori...

mérgelődik a kollégám .. hallom alkatrészt keres...

kérdem mizu?

péntekről szombatra kivágták a katalizátort a kocsija alól ... meg a szomszédjának is :(

Bp 14ker Szentmihályi úton .... :(

Elküldve

mai sztori...

mérgelődik a kollégám .. hallom alkatrészt keres...

kérdem mizu?

péntekről szombatra kivágták a katalizátort a kocsija alól ... meg a szomszédjának is :(

Bp 14ker Szentmihályi úton .... :(

ájjájj! :unsure:

Elküldve

A kispolák, hasonló mint a kockalada. A szabályozás, benne van a generátorban. Amikor, rossz volt a gerjesztése, (nálam) a csatlakozón több tized, vagy egész Ohm volt, a saru, és az akku között. Vagy, a forgórész szénkefe csere. Mind a kettő, okozhat töltési anomáliát!

Ha rosszalkodott a szénkefe, (szakadozott) az elektronika, rászabályozott, itt persze több Amper megy.

Ettől is elszállhat a feszültség szabályozó. (de lehet, hogy csak megöregedett, és kimúlt)

Indítási probléma, lehet az akku állapota, gyújtás (megszakító), gyújtáselosztó, gyújtókábel, gyertya, porlasztó.

Köszi, egyelőre az biztos, hogy a szabályzó döglött. Kábeleket, csatlakozásokat, testeléseket, szénkefét végignéztem. Akksit nem szívja semmi, kimértem, igaz elég alacsony volt a feszültsége két nap állás után (viszont pöccre indított), de állítólag próbálták már másik akksival is, és ugyan ez volt a helyzet. Igazából a tulaj elmondása alapján tényleg töltésproblémának tűnik, csak az ejtett kicsit zavarba, hogy ez most pont hogy túltölt, viszont az alapján, hogy a fényszórók fényerőváltozása csak néhány napja jött elő, gondolom ez a túltöltés azóta állhat fenn. Igazából ezért kérdeztem, hogy mennyi lehet a realitása egy olyan hibának, hogy egy gyakorlatilag "szakadásban" levő fesszabályzó egyszercsak "átmegy rövidzárba".

Elküldve

gondolj bele micsoda pusztítás tudnak csinálni pl nálam...

ahol a csonkon van a katalizátor ...

motortérzár ;)

Elküldve

gondolj bele micsoda pusztítás tudnak csinálni pl nálam...

ahol a csonkon van a katalizátor ...

Onnan nem veszik le,szerintem csak arról ahol könnyen hozzáférnek!

Elküldve

Onnan nem veszik le,szerintem csak arról ahol könnyen hozzáférnek!

Így van. Már régóta tevékenykednek ilyen szakik. Egy nagy erővágóval vágják el a kipufogócsövet a katalizátor két oldalán a kocsi alatt. Pár perc alatt végeznek. :angry:

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy Z14XEP mociba melyik olajszűrő kell, a rövid vagy a hosszú? Cromax motorszám alapján nem tudja megmondani... Z14XEP19RH6981 a motorszám amúgy. Köszi előre is!

Elküldve

Így van. Már régóta tevékenykednek ilyen szakik. Egy nagy erővágóval vágják el a kipufogócsövet a katalizátor két oldalán a kocsi alatt. Pár perc alatt végeznek. :angry:

tegnap spanom túrta a garázsát, hát én még életembe nem láttam ilyet, egy nagy narancssárga zsákszerű izét kapott elő tippelnem kellett mi az passzoltam

autó emelő légpárna a kocsi kipufogója fújja fel megemeli az egész autót.

ledöbbentem bevallom :) :omg:

Elküldve

Jaja, régi találmány, amerikai ötlet még az első öbölháború idejéből, ugyanis semmilyen más módszerrel nem tudták megemelni a puha homokos/egyenetlen talajon a defektet kapott autót a kerékcseréhez.

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy Z14XEP mociba melyik olajszűrő kell, a rövid vagy a hosszú? Cromax motorszám alapján nem tudja megmondani... Z14XEP19RH6981 a motorszám amúgy. Köszi előre is!

5650359

az kell neked :)

Elküldve

Hú de megijedtem azt hittem hogy kitiltottak az oldalról és azért nem tudok írni viszont csak nem voltam bejelentkezve.Majdnem szívinfarktust kaptam! :omg:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.