GH Elküldve Március11, 2012 Elküldve Március11, 2012 http://www.hasznalta...ort_bor-5592970 van baj :) állapot megkímélt :D
Mc-elek Elküldve Március11, 2012 Elküldve Március11, 2012 állapot megkímélt :D meg a cica elvitte az egyik ködlámpát :) szörnyű az a lökös rajta... meg valami mintha stimmelne azzal színnel.. csak sz@r a kép :)
tgabika76 Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 "OPC Sport Turbo Klima Sport bör"...hehh... egy kicsit mintha túlzás lenne... :blush: Az a ködlámpa bizony komoly probléma, mert nincsen belőle utángyártott és semelyik másik típus sem jó bele, a gyári meg valami ~35e Ft darabja (drágább mint az OPC ködös, és abból van utángyári)
tgabika76 Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 Jaigen: a lökös az gyári, csak van rajta egy Irmscher(-szerű) toldat.
Zachi Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 meg a cica elvitte az egyik ködlámpát :) szörnyű az a lökös rajta... meg valami mintha stimmelne azzal színnel.. csak sz@r a kép :) Na, majd megmondom milyen! Ez nincs is túl messze tőlem még gyalog sem (kb.10 perc).
Zachi Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 Na, majd megmondom milyen! Ez nincs is túl messze tőlem még gyalog sem (kb.10 perc). A színe még borongós időben is szebb, mint a képen. Mármint ott ahol van, mert pl. a bal első sárvédőn több helyen is lepattant alapozóig. Az első képen is látszik a "használtautó.hu" felirat "á" betűjénél. A fényszórók közel olyan mattak, mint az Astra H hátsó indexei csak sárgásak. Belül visszataszítóak az árnyalatban még véletlenül sem egyező elemek. Látványos a nagy, színes kijelzős navi, amihez én még nem láttam használható Magyarország CD-t. A bőrszerkó így első és gyors rátekintés alapján jó állapotúnak tűnik, de abból is inkább a hátsó sor. Amúgy semmi OPC, minden utólagos. Bár nagyon tetszenek a Coupék, de ez mégsem kéne. Ezért ne induljon el senki.
maczko Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 Huuuu pajtikák, olyan régen jártam erre, hogy rá sem ismertem a fórumra! Szevasztok )) (mindenkinek egy szelíd hátbavágás)
ampervadasz Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 Off leszek,bocsánat, Darthvödör márkatárshoz lenne egy kérdésem (vagy akinek még van tapasztalata erről): Szerinted létezik az, hogy úgy haljon meg egy elektronikus feszültségszabályzó, hogy előbb folyamatosan megszakítja, majd direktben zárja a gerjesztőkört? A történet a következő: Itthagytak nekem egy kispolszkit azzal a hibával, hogy nem indul, állandóan töltögetni kell az akksiját. Ez már régebb óta fennáll, viszont néhány napja olyan tünet is van, hogy halványulnak a lámpák ha leveszi a lábát a gázról. Töltésmérés, kiderült hogy túltölt, meghalt a fesszabályzó. Ez viszont nem igazán indokolja az indítási problémákat, más hibát viszont nem igazán találok (bár az akksi gyanús kicsit, az még majd kiderül). Ebből adódik a fenti kérdés.
DarthVödör Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 Off leszek,bocsánat, Darthvödör márkatárshoz lenne egy kérdésem (vagy akinek még van tapasztalata erről): Szerinted létezik az, hogy úgy haljon meg egy elektronikus feszültségszabályzó, hogy előbb folyamatosan megszakítja, majd direktben zárja a gerjesztőkört? A történet a következő: Itthagytak nekem egy kispolszkit azzal a hibával, hogy nem indul, állandóan töltögetni kell az akksiját. Ez már régebb óta fennáll, viszont néhány napja olyan tünet is van, hogy halványulnak a lámpák ha leveszi a lábát a gázról. Töltésmérés, kiderült hogy túltölt, meghalt a fesszabályzó. Ez viszont nem igazán indokolja az indítási problémákat, más hibát viszont nem igazán találok (bár az akksi gyanús kicsit, az még majd kiderül). Ebből adódik a fenti kérdés. A kispolák, hasonló mint a kockalada. A szabályozás, benne van a generátorban. Amikor, rossz volt a gerjesztése, (nálam) a csatlakozón több tized, vagy egész Ohm volt, a saru, és az akku között. Vagy, a forgórész szénkefe csere. Mind a kettő, okozhat töltési anomáliát! Ha rosszalkodott a szénkefe, (szakadozott) az elektronika, rászabályozott, itt persze több Amper megy. Ettől is elszállhat a feszültség szabályozó. (de lehet, hogy csak megöregedett, és kimúlt) Indítási probléma, lehet az akku állapota, gyújtás (megszakító), gyújtáselosztó, gyújtókábel, gyertya, porlasztó.
Mc-elek Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 mai sztori... mérgelődik a kollégám .. hallom alkatrészt keres... kérdem mizu? péntekről szombatra kivágták a katalizátort a kocsija alól ... meg a szomszédjának is :( Bp 14ker Szentmihályi úton .... :(
Korzika Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 mai sztori... mérgelődik a kollégám .. hallom alkatrészt keres... kérdem mizu? péntekről szombatra kivágták a katalizátort a kocsija alól ... meg a szomszédjának is :( Bp 14ker Szentmihályi úton .... :( ájjájj! :unsure:
ampervadasz Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 A kispolák, hasonló mint a kockalada. A szabályozás, benne van a generátorban. Amikor, rossz volt a gerjesztése, (nálam) a csatlakozón több tized, vagy egész Ohm volt, a saru, és az akku között. Vagy, a forgórész szénkefe csere. Mind a kettő, okozhat töltési anomáliát! Ha rosszalkodott a szénkefe, (szakadozott) az elektronika, rászabályozott, itt persze több Amper megy. Ettől is elszállhat a feszültség szabályozó. (de lehet, hogy csak megöregedett, és kimúlt) Indítási probléma, lehet az akku állapota, gyújtás (megszakító), gyújtáselosztó, gyújtókábel, gyertya, porlasztó. Köszi, egyelőre az biztos, hogy a szabályzó döglött. Kábeleket, csatlakozásokat, testeléseket, szénkefét végignéztem. Akksit nem szívja semmi, kimértem, igaz elég alacsony volt a feszültsége két nap állás után (viszont pöccre indított), de állítólag próbálták már másik akksival is, és ugyan ez volt a helyzet. Igazából a tulaj elmondása alapján tényleg töltésproblémának tűnik, csak az ejtett kicsit zavarba, hogy ez most pont hogy túltölt, viszont az alapján, hogy a fényszórók fényerőváltozása csak néhány napja jött elő, gondolom ez a túltöltés azóta állhat fenn. Igazából ezért kérdeztem, hogy mennyi lehet a realitása egy olyan hibának, hogy egy gyakorlatilag "szakadásban" levő fesszabályzó egyszercsak "átmegy rövidzárba".
Mc-elek Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 ájjájj! :unsure: gondolj bele micsoda pusztítás tudnak csinálni pl nálam... ahol a csonkon van a katalizátor ...
GH Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 gondolj bele micsoda pusztítás tudnak csinálni pl nálam... ahol a csonkon van a katalizátor ... motortérzár ;)
Korzika Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 gondolj bele micsoda pusztítás tudnak csinálni pl nálam... ahol a csonkon van a katalizátor ... Onnan nem veszik le,szerintem csak arról ahol könnyen hozzáférnek!
steve78 Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Onnan nem veszik le,szerintem csak arról ahol könnyen hozzáférnek! Így van. Már régóta tevékenykednek ilyen szakik. Egy nagy erővágóval vágják el a kipufogócsövet a katalizátor két oldalán a kocsi alatt. Pár perc alatt végeznek. :angry:
Zachi Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Magyar igazgató az Opel-központban Ez örvendetes és csak gratulálni tudok. Ugyanakkor ettől sajnos nem várható a kapcsolat javulása sem az Adam Opel GmbH, sem az Opel Magyarország és a MOTE között. (lásd: Az első Astra hazakísérése) Bár vannak még csodák és amúgy is a remény hal meg utoljára.
nundee Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Sziasztok! Nem tudja valaki véletlenül, hogy Z14XEP mociba melyik olajszűrő kell, a rövid vagy a hosszú? Cromax motorszám alapján nem tudja megmondani... Z14XEP19RH6981 a motorszám amúgy. Köszi előre is!
mr. bb Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Így van. Már régóta tevékenykednek ilyen szakik. Egy nagy erővágóval vágják el a kipufogócsövet a katalizátor két oldalán a kocsi alatt. Pár perc alatt végeznek. :angry: tegnap spanom túrta a garázsát, hát én még életembe nem láttam ilyet, egy nagy narancssárga zsákszerű izét kapott elő tippelnem kellett mi az passzoltam autó emelő légpárna a kocsi kipufogója fújja fel megemeli az egész autót. ledöbbentem bevallom :) :omg:
tgabika76 Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Jaja, régi találmány, amerikai ötlet még az első öbölháború idejéből, ugyanis semmilyen más módszerrel nem tudták megemelni a puha homokos/egyenetlen talajon a defektet kapott autót a kerékcseréhez.
Mc-elek Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Sziasztok! Nem tudja valaki véletlenül, hogy Z14XEP mociba melyik olajszűrő kell, a rövid vagy a hosszú? Cromax motorszám alapján nem tudja megmondani... Z14XEP19RH6981 a motorszám amúgy. Köszi előre is! 5650359 az kell neked :)
nundee Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 5650359 az kell neked :) Köszi, bíztam benned! :icon13:
Livi Elküldve Március15, 2012 Elküldve Március15, 2012 Hú de megijedtem azt hittem hogy kitiltottak az oldalról és azért nem tudok írni viszont csak nem voltam bejelentkezve.Majdnem szívinfarktust kaptam! :omg:
Recommended Posts