Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Így van, jól értelmezed. Abból az Omegásból találtam kismilliót. Akkor megnézem ezt a Csergőt, hátha. Köszi.

Felhívtam őket. Olcsóbbak 500 Ft-tal az eddigi legjobb alánlattól, de a benzinköltséget beleszámolva már nem, mivel messze vannak viszonylag.

Elküldve

Sziasztok! Valaki 5 ajtós Astra G-re tud eladó hátsó ablaktörlő kart? Az enyém eltört. Már felhívtam egy halom bontott alkatrész kereskedőt, de egyik se tud adni max újonnan. Vagy esetelg valaki egy jó boltot? Előre is kösz!

Elküldve

Ha jól értem, akkor a kettő nem ugyanaz! :whistle:

Nyikszi az ötödik ajtóra keres ablaktörlő kart, lapát nélkül!

Jaaa, azt hittem a kapcsoló kart. :)

Elküldve

Sziasztok!

A sógor astráján a lámpakapcsolón a ködlámpák kapcsolói, a fényszóró magasságállítás, és műszerfalvilágítás erősség állító világításai nem működnek.

A lámpakapcsoló, és a fölötte lévő 3 kis ikon világít.

Milyen izzó kell bele, mi a csere módja?

Köszönöm!

/ Majd ezt is felteszem az oldalamra ha megtudom a megfejtést! :) /

Elküldve

Sziasztok!

A sógor astráján a lámpakapcsolón a ködlámpák kapcsolói, a fényszóró magasságállítás, és műszerfalvilágítás erősség állító világításai nem működnek.

A lámpakapcsoló, és a fölötte lévő 3 kis ikon világít.

Milyen izzó kell bele, mi a csere módja?

Köszönöm!

/ Majd ezt is felteszem az oldalamra ha megtudom a megfejtést! :) /

Kapcsolóegység kivesz. Műszerfal izzó 12V 1,2W B8,5d foglalat miniwatt 2721MF kicserél. Kapcsolóegység visszatesz.

A kapcsológomb aljában, egy nyílás található. Egy csavarhúzót beletolsz, benyomod, és a gombot le tudod venni.

A gomb helyén, a besüllyesztésben, kétoldalt, találsz másik két nyílást. Ezek mögött vannak az egység rugós rögzítői.

Befelé, a gomb tengelye felé, kell ezeket feszíteni, (mind a kettőt) miközben, a tengely segítségével, húzod az egészet magad felé.

Az első kivétel a legnehezebb. A következő, már könnyebben megy.

Az izzót, egy csavarhúzóval, vagy kúpos, vagy csőrös (rádiós) fogóval, óramutató járásával ellenkező irányban, 90°-ot elfordítani. Innen, már kiesik.

Csere, izzót behelyezni, 90°-ot óramutató járásával megegyező irányban elfordítani. Kész.

A gomb, visszahelyezése a tengelyre. Rátenni, és a helyére tolni. Majd az egész egységet a helyére betolni.

Elküldve

Kapcsolóegység kivesz. Műszerfal izzó 12V 1,2W B8,5d foglalat miniwatt 2721MF kicserél. Kapcsolóegység visszatesz.

A kapcsológomb aljában, egy nyílás található. Egy csavarhúzót beletolsz, benyomod, és a gombot le tudod venni.

A gomb helyén, a besüllyesztésben, kétoldalt, találsz másik két nyílást. Ezek mögött vannak az egység rugós rögzítői.

Befelé, a gomb tengelye felé, kell ezeket feszíteni, (mind a kettőt) miközben, a tengely segítségével, húzod az egészet magad felé.

Az első kivétel a legnehezebb. A következő, már könnyebben megy.

Az izzót, egy csavarhúzóval, vagy kúpos, vagy csőrös (rádiós) fogóval, óramutató járásával ellenkező irányban, 90°-ot elfordítani. Innen, már kiesik.

Csere, izzót behelyezni, 90°-ot óramutató járásával megegyező irányban elfordítani. Kész.

A gomb, visszahelyezése a tengelyre. Rátenni, és a helyére tolni. Majd az egész egységet a helyére betolni.

Köszönöm szépen a választ! Megpróbálkozok vele!

Az akksit érdemes hozzá lekötni vagy maradhat nyugodtan?

Elküldve

Sziasztok!Azt hallóttam,eléggé tipikus probléma ezeknél a típúsoknál,hogy eltörnek a rugók,vagy elől vagy hátúl.

Ezzel kapcsolatban érdeklödnék,hogy van ennek valami jele,vagy amiből észrevehető ez a dolog?

Mert azt hallottam,csak egy pici darabka törik le belőle.

Hogy tudnám ezt,ezeket ellenőrizni?

Csak azért gondoltam ezekre a dolgokra,mert mostanság,néha a jobb hátsó kerék felől,fura koppanó,csattanó hangot hallok.....

És jó lenne ezt kideríteni,nem e ez a rugó a ludas.....

Köszönöm segitségeteket.

Elküldve

Sziasztok!Azt hallóttam,eléggé tipikus probléma ezeknél a típúsoknál,hogy eltörnek a rugók,vagy elől vagy hátúl.

Ezzel kapcsolatban érdeklödnék,hogy van ennek valami jele,vagy amiből észrevehető ez a dolog?

Mert azt hallottam,csak egy pici darabka törik le belőle.

Hogy tudnám ezt,ezeket ellenőrizni?

Csak azért gondoltam ezekre a dolgokra,mert mostanság,néha a jobb hátsó kerék felől,fura koppanó,csattanó hangot hallok.....

És jó lenne ezt kideríteni,nem e ez a rugó a ludas.....

Köszönöm segitségeteket.

Nekem még régen mindkét hátsó rugóm eltört, ott, ahol alul felfekszik a gumikorongra. Semmi zaj nem jött onnan, véletlenül, egy műszakira felkészítés előtt vettük észre. Ha felemelitek vagy aknára álltok vele, egy steklámpa fényénél meg kell lesegetni, megtapogatni, hogy az esetleg foszladozó szinterezés alatt nincs-e törés. Az enyémbe valami svéd ugy. került, a csere óta (kb. 7-8 éve lehetett) bírják.

Elküldve

Sziasztok!Azt hallóttam,eléggé tipikus probléma ezeknél a típúsoknál,hogy eltörnek a rugók,vagy elől vagy hátúl.

Ezzel kapcsolatban érdeklödnék,hogy van ennek valami jele,vagy amiből észrevehető ez a dolog?

Mert azt hallottam,csak egy pici darabka törik le belőle.

Hogy tudnám ezt,ezeket ellenőrizni?

Csak azért gondoltam ezekre a dolgokra,mert mostanság,néha a jobb hátsó kerék felől,fura koppanó,csattanó hangot hallok.....

És jó lenne ezt kideríteni,nem e ez a rugó a ludas.....

Köszönöm segitségeteket.

A kopogás nem lehet hogy inkább az elhasználódott gátló?

Elküldve

4 év alatt?alig 50 ezer km-nél?

Miért? Szerinted ez elég indok a rugó elfáradásához, de kevés a telóhéhoz?

Akkor már inkább szilent vagy bármi, ami (mű)gumi.

Elküldve

Mi a jó ebben a CNG-ben?

Mert az ára kb annyi mint az E85 (legalábbis itt a kőbányai úti MOL-nál) vagyis nem sokkal olcsób mint a benzin

őőőő

pl otthon tankolhatsz , az egy mocsok rabló kút :D

Szegeden pl sokkal occób :)

elvileg azzal 10-12 ft/km érhető el

csak nemtom hogyan :)

Elküldve

Már láthattátok apám attrakcióját. Nem maradt épp oldala, alkatrésze a motoron, a rádión és a légzsákokon kívül. Csak a bal oldallégzsák nyílt, mivel az első ütést onnét kapta a szalagkorláttól. Laikusként azt gondolná az ember, hogy ilyen pörgésnél minden (térd, fej, padló, plafon, kipufogó, stb., stb.) légzsáknak is nyílnia kéne, ha van. De nem. Az első légzsáknyitás után - mint aki jól végezte dolgát - a rendszer leáll, akárhogy bucskázik is a járgány.

Nos, hát akkor néhány kép a szekérmaradékról! Vegyék-vigyék!

Elküldve

Én eladnám alkatrészenként, jobban járnál lehet....

Az kínlódás. Ezt-azt elvinnének belőle, egy csomó lom meg a nyakán marad ki tudja meddig.

Ebből még valami elvetemült lehet csinál egy "megkímélt állapotú, nem dohányzó autót, hölgy tulajdonostól".

Elküldve

Én eladnám alkatrészenként, jobban járnál lehet....

Megegyezhetünk! Apám enged az árból! És ez tényleg vidéki nyugdíjas orvostól lenne! :D

Elküldve

sziasztok ennek az alkatrésznek az árát tudná valaki velem közölni?

GM 90 559 530 LH

ez a bal hátsó lököstartó műanyag kombin

sajna ki kell cserélni

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.