Mc-elek Elküldve Február9, 2012 Elküldve Február9, 2012 valaki ért a DVB-T tuner kártyához? mesélj :)
szopcsi13 Elküldve Február9, 2012 Elküldve Február9, 2012 akkor elég rosszul láthatod az út jobb szélét sötétben, ha egy vaddisznó áll az útszélén akkor azért számít az a pár méter amit a balos lámpák világítanának! Persze, nem a legjobb, de ültem már sokkal rosszabban is. Kicsit kitekertem jobbra, meg a jobbost kicsit feljebb, mint a balost. Majd egyszer veszek egy párat...
Korzika Elküldve Február9, 2012 Elküldve Február9, 2012 Minket is utolért az akksivírus!Ma este már nem indult be,mikor járatni akartam úgyhogy behoztam melegedni az akkut,holnap meg feltöltöm,aztán ha vacakol kap egy újat! Természetesen a GM-LA,kkSi-0025 szabványnak megfelelőt! :D
GH Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 Ma vezetgettem egy 1.4 TSI DSG váltós Octaviát. A kocsi szerintem frankó, meg a TSI is, durván tol, de ez a váltó... Normál D-ben nem bírtam úgy elindulni vele hogy ne pörögjön el a kerék, aztán 50nél már kapcsolja a 7est - 1100on forog... nemtom ez mennyire jó így a motornak... Sport-ban meg ugyanez fordítva - nyugis haladásnál is üvöltés. Nem vennék ilyet... :icon11:
uhuhu Elküldve Február10, 2012 Szerző Elküldve Február10, 2012 ma végre kiderült, hogy létezik még olyan diesel autó, ami nincs visszatekerve :D Vectra C 120 LE diesel, 2005 ös.
andris83 Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 ma végre kiderült, hogy létezik még olyan diesel autó, ami nincs visszatekerve :D Vectra C 120 LE diesel, 2005 ös. Honnan tudod, hogy nem 650 ezerről lett visszatekerve? :D
Mc-elek Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 sárcok! egy ismerősnek lemerült az aksija... ezzel nincs baj... de a kocsbai PAJZS rendszer van... és nem lehet nyitni a géptetőt.. valahol tápot lehet adni neki és akkor kinyílik.. na ha valaki ismer olyan embert aki ezt bevállalja és elmegy BP 6 kerbe a kocsihoz az jelezze köszi
uhuhu Elküldve Február10, 2012 Szerző Elküldve Február10, 2012 valahova kivezetnek 1 szál vezetéket. annak kell tápot adni....
Mc-elek Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 valahova kivezetnek 1 szál vezetéket. annak kell tápot adni.... na ez az ... valahol :)
józsibá Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 A tulajnak tudnia kellene?! Ha meg nem, akkor a Pajzsosokat kell hívni.
Korzika Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 Minket is utolért az akksivírus!Ma este már nem indult be,mikor járatni akartam úgyhogy behoztam melegedni az akkut,holnap meg feltöltöm,aztán ha vacakol kap egy újat! Természetesen a GM-LA,kkSi-0025 szabványnak megfelelőt! :D Töltöttem délelőtt az akksit ,azóta jó!Majd nézek egy újat,belevalót!
kolbi76 Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 A tulajnak tudnia kellene?! Ha meg nem, akkor a Pajzsosokat kell hívni. ha meg minden kötél szakad,akkor hátra kell menni a sufniba 1 faxa kis pajszer-ért azt go... :D. azt minyá nyílik az...:D
GH Elküldve Február10, 2012 Elküldve Február10, 2012 ha meg minden kötél szakad,akkor hátra kell menni a sufniba 1 faxa kis pajszer-ért azt go... :D. azt minyá nyílik az... :D Én azért inkább nem vennék új géptetőt :)
Mc-elek Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Töltöttem délelőtt az akksit ,azóta jó!Majd nézek egy újat,belevalót! de csak dexrosz 86 típusú a jó :D
mackosajt Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 ma végre kiderült, hogy létezik még olyan diesel autó, ami nincs visszatekerve :D Vectra C 120 LE diesel, 2005 ös. Ez is fel fog felkerülni a használtautóra 150e km-rel, egyszer majd, ha a jelenlegi tulaj megunja.
Probert Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Sziasztok! Talékozott e már valaki olyan hibával, hogy a kocsit beindítva, ebbe a nagy hidegben(-9fok), még 5 perc sem telt el és a hőfok mérő máris 80 fokot mutatott? Nem járkálok a kocsival ilyenkor és csak a bátyám megy ki reggelente beindítani, hogy az aksi ne krepáljon be. Ő vette észre. Kénytelen voltam csapatni vele egy két karikát, hogy megnézzük mit csinál. A hőfok mérő nem ment feljebb 80 foknál, de hektikusan mozgott a mutató a minimum mérési határt jelző dupla vonal és az említett hőfok között. Tehát nem forralja a vizet, csak nagyon zavaró. A hűtőfolyadék túlfolyó tartályába töltöttem fagyállót, mert hiányzott belőle majd 1 liter. Sajnos a régi szerelőm volt csak otthon és ő azt mondta, hogy termosztát, meg az opel boltos is azt mondta. A fagyállót megmérettem, -32 fokos. És a szerelő is azt mondta, szerinte nem hengerfely tömítéses. Az autóval több, mint 1 hónapja nem mentük, csak néha be volt indítva a garázsba, hogy járjon egy kicsit a nagy hidegre való tekintettel. Én is a termosztátra gondolok, meg örülnék is, ha csak ennyi lenne. Viszont azt nem tudom hova lett belőle 1 lityi fagyálló, ez is aggaszt. Nincs a garázsban tócsa, még mielőtt valaki megkérdezné. Mi okozhatja a problémát? Valaki tapasztalt esetleg valami hasonlót, tanács? Kicsivel több, mint 1 éve van opelem, még tapasztalatlan vagyok ebben típusban. Válaszotokat előre is köszönöm!
imy Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Sziasztok! Talékozott e már valaki olyan hibával, hogy a kocsit beindítva, ebbe a nagy hidegben(-9fok), még 5 perc sem telt el és a hőfok mérő máris 80 fokot mutatott? Nem járkálok a kocsival ilyenkor és csak a bátyám megy ki reggelente beindítani, hogy az aksi ne krepáljon be. Ő vette észre. Kénytelen voltam csapatni vele egy két karikát, hogy megnézzük mit csinál. A hőfok mérő nem ment feljebb 80 foknál, de hektikusan mozgott a mutató a minimum mérési határt jelző dupla vonal és az említett hőfok között. Tehát nem forralja a vizet, csak nagyon zavaró. A hűtőfolyadék túlfolyó tartályába töltöttem fagyállót, mert hiányzott belőle majd 1 liter. Sajnos a régi szerelőm volt csak otthon és ő azt mondta, hogy termosztát, meg az opel boltos is azt mondta. A fagyállót megmérettem, -32 fokos. És a szerelő is azt mondta, szerinte nem hengerfely tömítéses. Az autóval több, mint 1 hónapja nem mentük, csak néha be volt indítva a garázsba, hogy járjon egy kicsit a nagy hidegre való tekintettel. Én is a termosztátra gondolok, meg örülnék is, ha csak ennyi lenne. Viszont azt nem tudom hova lett belőle 1 lityi fagyálló, ez is aggaszt. Nincs a garázsban tócsa, még mielőtt valaki megkérdezné. Mi okozhatja a problémát? Valaki tapasztalt esetleg valami hasonlót, tanács? Kicsivel több, mint 1 éve van opelem, még tapasztalatlan vagyok ebben típusban. Válaszotokat előre is köszönöm! Ha termosztát nem lehet, mert: ha zárva marad az nem baj, 5 perc alatt nem melegszik fel annyira... Ha nyitva lenne akkor meg a nagyvízkörben keringene a folyadék, ami miatt lassabban melegszik... Vagy valahol valami kontakt hiba van, vagy a gomba hallt be szerintem.
imy Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Töltöttem délelőtt az akksit ,azóta jó!Majd nézek egy újat,belevalót! Akksitöltő építésén töröm e fejemet én meg. :) Van bőven trafóm, csak egy áramkört kell építeni, de már azt is kinéztem. Ami van az 1 óra alatt már 15V fölé tornássza a feszültséget, ami nem jó.
Mc-elek Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Sziasztok! Talékozott e már valaki olyan hibával, hogy a kocsit beindítva, ebbe a nagy hidegben(-9fok), még 5 perc sem telt el és a hőfok mérő máris 80 fokot mutatott? Nem járkálok a kocsival ilyenkor és csak a bátyám megy ki reggelente beindítani, hogy az aksi ne krepáljon be. Ő vette észre. Kénytelen voltam csapatni vele egy két karikát, hogy megnézzük mit csinál. A hőfok mérő nem ment feljebb 80 foknál, de hektikusan mozgott a mutató a minimum mérési határt jelző dupla vonal és az említett hőfok között. Tehát nem forralja a vizet, csak nagyon zavaró. A hűtőfolyadék túlfolyó tartályába töltöttem fagyállót, mert hiányzott belőle majd 1 liter. Sajnos a régi szerelőm volt csak otthon és ő azt mondta, hogy termosztát, meg az opel boltos is azt mondta. A fagyállót megmérettem, -32 fokos. És a szerelő is azt mondta, szerinte nem hengerfely tömítéses. Az autóval több, mint 1 hónapja nem mentük, csak néha be volt indítva a garázsba, hogy járjon egy kicsit a nagy hidegre való tekintettel. Én is a termosztátra gondolok, meg örülnék is, ha csak ennyi lenne. Viszont azt nem tudom hova lett belőle 1 lityi fagyálló, ez is aggaszt. Nincs a garázsban tócsa, még mielőtt valaki megkérdezné. Mi okozhatja a problémát? Valaki tapasztalt esetleg valami hasonlót, tanács? Kicsivel több, mint 1 éve van opelem, még tapasztalatlan vagyok ebben típusban. Válaszotokat előre is köszönöm! nem fagyott az be??
Probert Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Akksitöltő építésén töröm e fejemet én meg. :) Van bőven trafóm, csak egy áramkört kell építeni, de már azt is kinéztem. Ami van az 1 óra alatt már 15V fölé tornássza a feszültséget, ami nem jó. Az miért nem baj, ha nem nyit ki a tdermosztát? Nem fogja felforralni a gépet? nem fagyott az be?? Nem hiszem, mert mint írtam, -32 fokig bír a fagyálló és a garázsban a hőmérséklet is melegebb a kintitől 4-5 fokkal.
Mc-elek Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Nem hiszem, mert mint írtam, -32 fokig bír a fagyálló és a garázsban a hőmérséklet is melegebb a kintitől 4-5 fokkal. ha annyi akkor annyi ;)
imy Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Az miért nem baj, ha nem nyit ki a tdermosztát? Nem fogja felforralni a gépet? Nem hiszem, mert mint írtam, -32 fokig bír a fagyálló és a garázsban a hőmérséklet is melegebb a kintitől 4-5 fokkal. Rosszul fogalmaztam, alapból ha hideg a motor az nem baj ha nem nyit ki akkor a termosztát, mert akkor jó, és akkor nem megy a nagy vizkőr. ;)
Barna Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Az miért nem baj, ha nem nyit ki a tdermosztát? Nem fogja felforralni a gépet? Nem hiszem, mert mint írtam, -32 fokig bír a fagyálló és a garázsban a hőmérséklet is melegebb a kintitől 4-5 fokkal. -32-t az 1l fagyálló betöltése előtt, vagy után mérted? Ha utána, akkor még lehet fagydugó valahol, mert esetleg csak azt a keveset vitte le -32-re amivel keveredni tudott....
Highstore Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Hy all Egy bontott sárvédőről hogy tudom megállapítani hogy, az gyári vagy utánagyártott ?
Mc-elek Elküldve Február11, 2012 Elküldve Február11, 2012 Hy all Egy bontott sárvédőről hogy tudom megállapítani hogy, az gyári vagy utánagyártott ? a gyárikba be van ütve valahol gyártási dátum.. valahová.. elöl van a hét utána az év valahogy így: 2305 aztán lehet hogy az utángyártottba is van beütve :)
Recommended Posts