Mc-elek Elküldve Február2, 2012 Elküldve Február2, 2012 On 2012. 02. 02. at 18:23, uhuhu írta: itt itt :D akkor iszok még egy szilvát :)
Mc-elek Elküldve Február2, 2012 Elküldve Február2, 2012 On 2012. 02. 02. at 18:25, uhuhu írta: :) vigyázz meg ne árccson :) már késő :D
harmlevi Elküldve Február2, 2012 Elküldve Február2, 2012 On 2012. 02. 02. at 18:26, Mc-elek írta: már késő :D Bulizgatunk-bulizgatunk? :D Amúgy majd én is holnap csak legyek már túl az utolsó vizsgán...:D
imy Elküldve Február2, 2012 Elküldve Február2, 2012 On 2012. 02. 02. at 18:46, harmlevi írta: Bulizgatunk-bulizgatunk? :D Amúgy majd én is holnap csak legyek már túl az utolsó vizsgán... :D Én pont 2 hete voltam túl az utolsón, Fizikán, a csapat 90%-át elmeszelték ebben a félévben belőle. :( De nekem megvan. :)
Atommanó Elküldve Február2, 2012 Elküldve Február2, 2012 On 2012. 02. 02. at 17:42, Mc-elek írta: T Mindenki :D :D reggel bazi keményebb volt a kuplungom mint szokott... igaz -10 volt... mert a belvárosba fűtenek :D :D kb 3km után oké volt.. ez nornális vagy húzzam meg a vezérmű csavarokat ?? :D Szerintem ebben a hidegben elgyengült a lábad... :D :D
Mc-elek Elküldve Február2, 2012 Elküldve Február2, 2012 On 2012. 02. 02. at 20:51, Atommanó írta: Szerintem ebben a hidegben elgyengült a lábad... :D :D azaz apró :D
harmlevi Elküldve Február2, 2012 Elküldve Február2, 2012 On 2012. 02. 02. at 20:12, imy írta: Én pont 2 hete voltam túl az utolsón, Fizikán, a csapat 90%-át elmeszelték ebben a félévben belőle. :( De nekem megvan. :) Az igazán szép, gratulálok :icon13: , műszakin vagy? Hol:)? A kifejezetten "szopóroller" tárgyak szerencsére meglettek elsőre, így azokkal nem szívtam, ráadásul nálunk arra is figyelni kell hogy az első 4 félévben maximum 10 UV-d lehet, különben könnyes búcsú következik (ez amúgy egy "enyhe" szemétség:)-> összesen az összes tárgyból kell érteni:))...
szopcsi13 Elküldve Február2, 2012 Elküldve Február2, 2012 On 2012. 02. 02. at 18:26, Mc-elek írta: már késő :D Majd holnap milyen kemény lesz a kuplung, főleg ha lemegy még pár szilva! Egyébként meg: hétköznap zülleni??? Miféle eljárás ez??
imy Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 02. at 22:16, szopcsi13 írta: Majd holnap milyen kemény lesz a kuplung, főleg ha lemegy még pár szilva! Egyébként meg: hétköznap zülleni??? Miféle eljárás ez?? Biztos megteheti, csütörtökön van neki péntek :)
Mc-elek Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 ááá dehogy... nem volt buli .. csak megittunk valamicskét eleknével... meg ünnepeltük hogy a héten először volt csütörtök :) nincs majom dobolás :)
andris83 Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 Sziasztok, Reggel -13 fokban indulás után 1 órával sem akart beállni rendesen az alapjárat a szokásos 800-ra, kerek 1000-en tartotta, néha 950-en a fordulatot. Tegnap még semmi ilyen nem volt, pedig szintén -13 fokból indultam. Aztán mikor ma leállítottam, vártam fél percet majd újra beindítottam, hátha ez változtat valamin. Először beugrott szépen 800 körülire, aztán szép lassan 3-4 mp alatt felkúszott megint 1000-re. Szerintetek ez normális ilyen időben? Termosztát elvileg jó, 90-en áll végig a mutató + fűtés is van rendesen.
Probert Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 Sziasztok! Mozgássérült vagyok és ilyen ítélet időben nem mozdulok sehova a kocsival, marad a garázsban. Mivel lemez a garázsom, eléggé átveszi a kinti hőmérséletet és a másfél, két hetes egyhelyben állás eléggé megviseli az aksimat. A bátyám szaladt ma reggel ki, hogy beindítsa egy kicsit, hogy járjon és töltsön az aksin. Nagyon lassan forgatta, de beindult. Hagyta is járni egy kicsit. Mi ilyenkor a teendő? Lehet e, és szabad e tölteni az aksit rajta a kocsin? Tehát nem leszerelt saruk mellett. Azért merült bennem fel ez a kérdés, mert nem tudom a kopjuternek mi árt és mi nem. Eddig egy 120-as skodám, majd egy 1000-es suzukim volt, amikből ilyen időben behoztam a lakásba az aksikat. A kocsiban nincs gyári magnó, tehát elviekben nincs ami elveszítsen bármi kódot egyebet. Vagy nem jó levenni a kompjuter miatt?
tgabika76 Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 11:25, Probert írta: Sziasztok! Mozgássérült vagyok és ilyen ítélet időben nem mozdulok sehova a kocsival, marad a garázsban. Mivel lemez a garázsom, eléggé átveszi a kinti hőmérséletet és a másfél, két hetes egyhelyben állás eléggé megviseli az aksimat. A bátyám szaladt ma reggel ki, hogy beindítsa egy kicsit, hogy járjon és töltsön az aksin. Nagyon lassan forgatta, de beindult. Hagyta is járni egy kicsit. Mi ilyenkor a teendő? Lehet e, és szabad e tölteni az aksit rajta a kocsin? Tehát nem leszerelt saruk mellett. Azért merült bennem fel ez a kérdés, mert nem tudom a kopjuternek mi árt és mi nem. Eddig egy 120-as skodám, majd egy 1000-es suzukim volt, amikből ilyen időben behoztam a lakásba az aksikat. A kocsiban nincs gyári magnó, tehát elviekben nincs ami elveszítsen bármi kódot egyebet. Vagy nem jó levenni a kompjuter miatt? Nyugodtan leveheted az akkusarukat, sőt, én azt mondanám ha nem valami komolyabb, túláramvédős akkutöltőd van, akkor mindenképp vedd is le töltés előtt. Nekem pl. ilyenkor télen ki van vonva az autó a forgalomból, október óta nincs is benne akkumulátor (csak egy akksim volt a két autóhoz). Megoldás? Ha van áram a garázsban, és van akkutöltőd is, akkor én azt csinálnám hogy vennék egy időkapcsolós aljzatot, abba dugnám a töltőt, a másik végét értelemszerűen fixen az akksira, és beállítanám úgy hogy mondjuk hetente 2 napon keresztül töltsön 2-2 órát, ezzel mintegy szimulálva az üzemszerű használatot.
Probert Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 13:57, tgabika76 írta: Nyugodtan leveheted az akkusarukat, sőt, én azt mondanám ha nem valami komolyabb, túláramvédős akkutöltőd van, akkor mindenképp vedd is le töltés előtt. Nekem pl. ilyenkor télen ki van vonva az autó a forgalomból, október óta nincs is benne akkumulátor (csak egy akksim volt a két autóhoz). Megoldás? Ha van áram a garázsban, és van akkutöltőd is, akkor én azt csinálnám hogy vennék egy időkapcsolós aljzatot, abba dugnám a töltőt, a másik végét értelemszerűen fixen az akksira, és beállítanám úgy hogy mondjuk hetente 2 napon keresztül töltsön 2-2 órát, ezzel mintegy szimulálva az üzemszerű használatot. Köszönöm a választ! Megnyugtató, hogy ha kiveszem nem történik semmi.Ezt az időkapcsolós dolgot meggondolom. Még 1x THX!
ampervadasz Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 14:16, Probert írta: Köszönöm a választ! Megnyugtató, hogy ha kiveszem nem történik semmi.Ezt az időkapcsolós dolgot meggondolom. Még 1x THX! Esetleg ha van elektromos ablakod, az is elfelejti a végállását ha leveszed a sarut, újra kell tanítani. Meg ugye a rádió, ami neked nincs, más következménye nincs az áramtalanításnak. Én is azt javaslom, hogy vedd le a sarut, ha töltőt használsz.
battyo Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 nagyon kéne! :D http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_opc-5481231
Probert Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 14:26, ampervadasz írta: Esetleg ha van elektromos ablakod, az is elfelejti a végállását ha leveszed a sarut, újra kell tanítani. Meg ugye a rádió, ami neked nincs, más következménye nincs az áramtalanításnak. Én is azt javaslom, hogy vedd le a sarut, ha töltőt használsz. Nem gyári az elektromos ablakemelőm, hanem utólag beépített. Az is elveszíti? Viszont, ha fel vannak húzva rendesen, akkor az első le- ill. felhúzáskor azonnal megjegyzi, nem? Gondolom úgy működik, mint a hörmann kapum,ha hosszú ideig áramszünet van, az is újra tanulja az első nyitás, záráskor.
harmlevi Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 15:03, Probert írta: Nem gyári az elektromos ablakemelőm, hanem utólag beépített. Az is elveszíti? Viszont, ha fel vannak húzva rendesen, akkor az első le- ill. felhúzáskor azonnal megjegyzi, nem? Gondolom úgy működik, mint a hörmann kapum,ha hosszú ideig áramszünet van, az is újra tanulja az első nyitás, záráskor. Az esetben vagy nem veszíti el, vagy ugyanúgy visszatanulja:)!
Mc-elek Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 14:48, battyo írta: nagyon kéne! :D http://www.hasznalta...a_g_opc-5481231 fényképen nagyon jól néz ki
uhuhu Elküldve Február3, 2012 Szerző Elküldve Február3, 2012 jaja, pont rád gondoltam amikor nézegettem a képeket....
Mc-elek Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 On 2012. 02. 03. at 19:11, uhuhu írta: jaja, pont rád gondoltam amikor nézegettem a képeket.... jól mutatna rajta egy piros matrica :)
mrbis Elküldve Február3, 2012 Elküldve Február3, 2012 Sziasztok Valaki tudna mutatni nekem Astra G központizár kapcsolási rajzot? Astra F be szeretném beépíteni. Elöre is köszönöm.
tgabika76 Elküldve Február4, 2012 Elküldve Február4, 2012 On 2012. 02. 03. at 14:48, battyo írta: nagyon kéne! :D http://www.hasznalta...a_g_opc-5481231 De sztem azért 7-nél több van az országban... csak itt Veszprémben van belőle 2db...
Recommended Posts