Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Én pont 2 hete voltam túl az utolsón, Fizikán, a csapat 90%-át elmeszelték ebben a félévben belőle. :(

De nekem megvan. :)

Az igazán szép, gratulálok :icon13: , műszakin vagy? Hol:)?

A kifejezetten "szopóroller" tárgyak szerencsére meglettek elsőre, így azokkal nem szívtam, ráadásul nálunk arra is figyelni kell hogy az első 4 félévben maximum 10 UV-d lehet, különben könnyes búcsú következik (ez amúgy egy "enyhe" szemétség:)-> összesen az összes tárgyból kell érteni:))...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Reggel -13 fokban indulás után 1 órával sem akart beállni rendesen az alapjárat a szokásos 800-ra, kerek 1000-en tartotta, néha 950-en a fordulatot.

Tegnap még semmi ilyen nem volt, pedig szintén -13 fokból indultam. Aztán mikor ma leállítottam, vártam fél percet majd újra beindítottam, hátha ez változtat valamin. Először beugrott szépen 800 körülire, aztán szép lassan 3-4 mp alatt felkúszott megint 1000-re.

Szerintetek ez normális ilyen időben?

Termosztát elvileg jó, 90-en áll végig a mutató + fűtés is van rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mozgássérült vagyok és ilyen ítélet időben nem mozdulok sehova a kocsival, marad a garázsban. Mivel lemez a garázsom, eléggé átveszi a kinti hőmérséletet és a másfél, két hetes egyhelyben állás eléggé megviseli az aksimat. A bátyám szaladt ma reggel ki, hogy beindítsa egy kicsit, hogy járjon és töltsön az aksin. Nagyon lassan forgatta, de beindult. Hagyta is járni egy kicsit. Mi ilyenkor a teendő? Lehet e, és szabad e tölteni az aksit rajta a kocsin? Tehát nem leszerelt saruk mellett. Azért merült bennem fel ez a kérdés, mert nem tudom a kopjuternek mi árt és mi nem. Eddig egy 120-as skodám, majd egy 1000-es suzukim volt, amikből ilyen időben behoztam a lakásba az aksikat. A kocsiban nincs gyári magnó, tehát elviekben nincs ami elveszítsen bármi kódot egyebet. Vagy nem jó levenni a kompjuter miatt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mozgássérült vagyok és ilyen ítélet időben nem mozdulok sehova a kocsival, marad a garázsban. Mivel lemez a garázsom, eléggé átveszi a kinti hőmérséletet és a másfél, két hetes egyhelyben állás eléggé megviseli az aksimat. A bátyám szaladt ma reggel ki, hogy beindítsa egy kicsit, hogy járjon és töltsön az aksin. Nagyon lassan forgatta, de beindult. Hagyta is járni egy kicsit. Mi ilyenkor a teendő? Lehet e, és szabad e tölteni az aksit rajta a kocsin? Tehát nem leszerelt saruk mellett. Azért merült bennem fel ez a kérdés, mert nem tudom a kopjuternek mi árt és mi nem. Eddig egy 120-as skodám, majd egy 1000-es suzukim volt, amikből ilyen időben behoztam a lakásba az aksikat. A kocsiban nincs gyári magnó, tehát elviekben nincs ami elveszítsen bármi kódot egyebet. Vagy nem jó levenni a kompjuter miatt?

Nyugodtan leveheted az akkusarukat, sőt, én azt mondanám ha nem valami komolyabb, túláramvédős akkutöltőd van, akkor mindenképp vedd is le töltés előtt. Nekem pl. ilyenkor télen ki van vonva az autó a forgalomból, október óta nincs is benne akkumulátor (csak egy akksim volt a két autóhoz). Megoldás? Ha van áram a garázsban, és van akkutöltőd is, akkor én azt csinálnám hogy vennék egy időkapcsolós aljzatot, abba dugnám a töltőt, a másik végét értelemszerűen fixen az akksira, és beállítanám úgy hogy mondjuk hetente 2 napon keresztül töltsön 2-2 órát, ezzel mintegy szimulálva az üzemszerű használatot.

0743H__21699_zoom.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nyugodtan leveheted az akkusarukat, sőt, én azt mondanám ha nem valami komolyabb, túláramvédős akkutöltőd van, akkor mindenképp vedd is le töltés előtt. Nekem pl. ilyenkor télen ki van vonva az autó a forgalomból, október óta nincs is benne akkumulátor (csak egy akksim volt a két autóhoz). Megoldás? Ha van áram a garázsban, és van akkutöltőd is, akkor én azt csinálnám hogy vennék egy időkapcsolós aljzatot, abba dugnám a töltőt, a másik végét értelemszerűen fixen az akksira, és beállítanám úgy hogy mondjuk hetente 2 napon keresztül töltsön 2-2 órát, ezzel mintegy szimulálva az üzemszerű használatot.

Köszönöm a választ! Megnyugtató, hogy ha kiveszem nem történik semmi.Ezt az időkapcsolós dolgot meggondolom. Még 1x THX!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a választ! Megnyugtató, hogy ha kiveszem nem történik semmi.Ezt az időkapcsolós dolgot meggondolom. Még 1x THX!

Esetleg ha van elektromos ablakod, az is elfelejti a végállását ha leveszed a sarut, újra kell tanítani. Meg ugye a rádió, ami neked nincs, más következménye nincs az áramtalanításnak. Én is azt javaslom, hogy vedd le a sarut, ha töltőt használsz.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg ha van elektromos ablakod, az is elfelejti a végállását ha leveszed a sarut, újra kell tanítani. Meg ugye a rádió, ami neked nincs, más következménye nincs az áramtalanításnak. Én is azt javaslom, hogy vedd le a sarut, ha töltőt használsz.

Nem gyári az elektromos ablakemelőm, hanem utólag beépített. Az is elveszíti? Viszont, ha fel vannak húzva rendesen, akkor az első le- ill. felhúzáskor azonnal megjegyzi, nem? Gondolom úgy működik, mint a hörmann kapum,ha hosszú ideig áramszünet van, az is újra tanulja az első nyitás, záráskor.

Link to comment
Megosztás:

Nem gyári az elektromos ablakemelőm, hanem utólag beépített. Az is elveszíti? Viszont, ha fel vannak húzva rendesen, akkor az első le- ill. felhúzáskor azonnal megjegyzi, nem? Gondolom úgy működik, mint a hörmann kapum,ha hosszú ideig áramszünet van, az is újra tanulja az első nyitás, záráskor.

Az esetben vagy nem veszíti el, vagy ugyanúgy visszatanulja:)!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.