Mc-elek Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 itt itt :D akkor iszok még egy szilvát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február2, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Február2, 2012 :) vigyázz meg ne árccson :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 :) vigyázz meg ne árccson :) már késő :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 már késő :D Bulizgatunk-bulizgatunk? :D Amúgy majd én is holnap csak legyek már túl az utolsó vizsgán...:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Bulizgatunk-bulizgatunk? :D Amúgy majd én is holnap csak legyek már túl az utolsó vizsgán... :D Én pont 2 hete voltam túl az utolsón, Fizikán, a csapat 90%-át elmeszelték ebben a félévben belőle. :( De nekem megvan. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 T Mindenki :D :D reggel bazi keményebb volt a kuplungom mint szokott... igaz -10 volt... mert a belvárosba fűtenek :D :D kb 3km után oké volt.. ez nornális vagy húzzam meg a vezérmű csavarokat ?? :D Szerintem ebben a hidegben elgyengült a lábad... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Szerintem ebben a hidegben elgyengült a lábad... :D :D azaz apró :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Én pont 2 hete voltam túl az utolsón, Fizikán, a csapat 90%-át elmeszelték ebben a félévben belőle. :( De nekem megvan. :) Az igazán szép, gratulálok :icon13: , műszakin vagy? Hol:)? A kifejezetten "szopóroller" tárgyak szerencsére meglettek elsőre, így azokkal nem szívtam, ráadásul nálunk arra is figyelni kell hogy az első 4 félévben maximum 10 UV-d lehet, különben könnyes búcsú következik (ez amúgy egy "enyhe" szemétség:)-> összesen az összes tárgyból kell érteni:))... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 már késő :D Majd holnap milyen kemény lesz a kuplung, főleg ha lemegy még pár szilva! Egyébként meg: hétköznap zülleni??? Miféle eljárás ez?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Majd holnap milyen kemény lesz a kuplung, főleg ha lemegy még pár szilva! Egyébként meg: hétköznap zülleni??? Miféle eljárás ez?? Biztos megteheti, csütörtökön van neki péntek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 ááá dehogy... nem volt buli .. csak megittunk valamicskét eleknével... meg ünnepeltük hogy a héten először volt csütörtök :) nincs majom dobolás :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Sziasztok, Reggel -13 fokban indulás után 1 órával sem akart beállni rendesen az alapjárat a szokásos 800-ra, kerek 1000-en tartotta, néha 950-en a fordulatot. Tegnap még semmi ilyen nem volt, pedig szintén -13 fokból indultam. Aztán mikor ma leállítottam, vártam fél percet majd újra beindítottam, hátha ez változtat valamin. Először beugrott szépen 800 körülire, aztán szép lassan 3-4 mp alatt felkúszott megint 1000-re. Szerintetek ez normális ilyen időben? Termosztát elvileg jó, 90-en áll végig a mutató + fűtés is van rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Sziasztok! Mozgássérült vagyok és ilyen ítélet időben nem mozdulok sehova a kocsival, marad a garázsban. Mivel lemez a garázsom, eléggé átveszi a kinti hőmérséletet és a másfél, két hetes egyhelyben állás eléggé megviseli az aksimat. A bátyám szaladt ma reggel ki, hogy beindítsa egy kicsit, hogy járjon és töltsön az aksin. Nagyon lassan forgatta, de beindult. Hagyta is járni egy kicsit. Mi ilyenkor a teendő? Lehet e, és szabad e tölteni az aksit rajta a kocsin? Tehát nem leszerelt saruk mellett. Azért merült bennem fel ez a kérdés, mert nem tudom a kopjuternek mi árt és mi nem. Eddig egy 120-as skodám, majd egy 1000-es suzukim volt, amikből ilyen időben behoztam a lakásba az aksikat. A kocsiban nincs gyári magnó, tehát elviekben nincs ami elveszítsen bármi kódot egyebet. Vagy nem jó levenni a kompjuter miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Sziasztok! Mozgássérült vagyok és ilyen ítélet időben nem mozdulok sehova a kocsival, marad a garázsban. Mivel lemez a garázsom, eléggé átveszi a kinti hőmérséletet és a másfél, két hetes egyhelyben állás eléggé megviseli az aksimat. A bátyám szaladt ma reggel ki, hogy beindítsa egy kicsit, hogy járjon és töltsön az aksin. Nagyon lassan forgatta, de beindult. Hagyta is járni egy kicsit. Mi ilyenkor a teendő? Lehet e, és szabad e tölteni az aksit rajta a kocsin? Tehát nem leszerelt saruk mellett. Azért merült bennem fel ez a kérdés, mert nem tudom a kopjuternek mi árt és mi nem. Eddig egy 120-as skodám, majd egy 1000-es suzukim volt, amikből ilyen időben behoztam a lakásba az aksikat. A kocsiban nincs gyári magnó, tehát elviekben nincs ami elveszítsen bármi kódot egyebet. Vagy nem jó levenni a kompjuter miatt? Nyugodtan leveheted az akkusarukat, sőt, én azt mondanám ha nem valami komolyabb, túláramvédős akkutöltőd van, akkor mindenképp vedd is le töltés előtt. Nekem pl. ilyenkor télen ki van vonva az autó a forgalomból, október óta nincs is benne akkumulátor (csak egy akksim volt a két autóhoz). Megoldás? Ha van áram a garázsban, és van akkutöltőd is, akkor én azt csinálnám hogy vennék egy időkapcsolós aljzatot, abba dugnám a töltőt, a másik végét értelemszerűen fixen az akksira, és beállítanám úgy hogy mondjuk hetente 2 napon keresztül töltsön 2-2 órát, ezzel mintegy szimulálva az üzemszerű használatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Nyugodtan leveheted az akkusarukat, sőt, én azt mondanám ha nem valami komolyabb, túláramvédős akkutöltőd van, akkor mindenképp vedd is le töltés előtt. Nekem pl. ilyenkor télen ki van vonva az autó a forgalomból, október óta nincs is benne akkumulátor (csak egy akksim volt a két autóhoz). Megoldás? Ha van áram a garázsban, és van akkutöltőd is, akkor én azt csinálnám hogy vennék egy időkapcsolós aljzatot, abba dugnám a töltőt, a másik végét értelemszerűen fixen az akksira, és beállítanám úgy hogy mondjuk hetente 2 napon keresztül töltsön 2-2 órát, ezzel mintegy szimulálva az üzemszerű használatot. Köszönöm a választ! Megnyugtató, hogy ha kiveszem nem történik semmi.Ezt az időkapcsolós dolgot meggondolom. Még 1x THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Köszönöm a választ! Megnyugtató, hogy ha kiveszem nem történik semmi.Ezt az időkapcsolós dolgot meggondolom. Még 1x THX! Esetleg ha van elektromos ablakod, az is elfelejti a végállását ha leveszed a sarut, újra kell tanítani. Meg ugye a rádió, ami neked nincs, más következménye nincs az áramtalanításnak. Én is azt javaslom, hogy vedd le a sarut, ha töltőt használsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
battyo Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 nagyon kéne! :D http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_opc-5481231 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Esetleg ha van elektromos ablakod, az is elfelejti a végállását ha leveszed a sarut, újra kell tanítani. Meg ugye a rádió, ami neked nincs, más következménye nincs az áramtalanításnak. Én is azt javaslom, hogy vedd le a sarut, ha töltőt használsz. Nem gyári az elektromos ablakemelőm, hanem utólag beépített. Az is elveszíti? Viszont, ha fel vannak húzva rendesen, akkor az első le- ill. felhúzáskor azonnal megjegyzi, nem? Gondolom úgy működik, mint a hörmann kapum,ha hosszú ideig áramszünet van, az is újra tanulja az első nyitás, záráskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Nem gyári az elektromos ablakemelőm, hanem utólag beépített. Az is elveszíti? Viszont, ha fel vannak húzva rendesen, akkor az első le- ill. felhúzáskor azonnal megjegyzi, nem? Gondolom úgy működik, mint a hörmann kapum,ha hosszú ideig áramszünet van, az is újra tanulja az első nyitás, záráskor. Az esetben vagy nem veszíti el, vagy ugyanúgy visszatanulja:)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 nagyon kéne! :D http://www.hasznalta...a_g_opc-5481231 fényképen nagyon jól néz ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február3, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Február3, 2012 jaja, pont rád gondoltam amikor nézegettem a képeket.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 jaja, pont rád gondoltam amikor nézegettem a képeket.... jól mutatna rajta egy piros matrica :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Sziasztok Valaki tudna mutatni nekem Astra G központizár kapcsolási rajzot? Astra F be szeretném beépíteni. Elöre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 hy nice job :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 nagyon kéne! :D http://www.hasznalta...a_g_opc-5481231 De sztem azért 7-nél több van az országban... csak itt Veszprémben van belőle 2db... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts