uhuhu Elküldve Január22, 2012 Szerző Elküldve Január22, 2012 meg a Mackósajt tegnap éjszakáig dolgozott.... mi volt még a kérdésed, hátha tudok válaszolni.... jöhet PÜ ben...
Mc-elek Elküldve Január22, 2012 Elküldve Január22, 2012 jóvvan, már azt hittem hogy bajotok lett :P a Te lelkeden száradt volna :D minden right :)
Tódy Elküldve Január22, 2012 Elküldve Január22, 2012 (edited) Nem kaptam az előző lapon feltett kérdéseimre választ... :( Módosítva Január22, 2012 : Tódy
uhuhu Elküldve Január22, 2012 Szerző Elküldve Január22, 2012 Sziasztok! Sikeresen le lett lemezelve az EGR szelep, néha be be villan a lámpa, de amúgy minden ok. Egy vastagabb bakelit lett közé iktatva. Lenne egy olyan kérdésem, hogy a gyári szerviz füzet szó szerint ezt írja: Fogasszíj csere: 120.000km-ként. Ez a vezérműszíj akar lenni igaz?? Tudtommal 60.000km-ként kell cserélni igaz ez??? Szerelő mondta nekem, hogy 60ezrenként mindig cserélni kell. Akkor hogy is van ez?? Illetve vezérműszíjjal minden esetben szokták cserélni a víz pumpát is igaz??? 2003 ig a szijcsere az 60.000 km / 4 év. vizpumpát szükség szerint, de ha utángyártottat tettél bele akkor igen, illik. ha gyárit akkor az általában kibir 2 szijat.
uhuhu Elküldve Január22, 2012 Szerző Elküldve Január22, 2012 -Olaj cserét gyárilag 15.000km-ként írja, én évente vagy 10.000km-ként cserélem. Szerelő ismerősöm 4ezer Ft-ért tud hozni mindig Castrol 10W 40est. Évek óta ezzel járunk vele. Nem 5W 40est szoktak az 1.4 16V Astrákba tenni? Mivel olcsón tudja szerezni mindig ezt tesszük bele. -Mi a különbség az 5W 40 és a 10W 40 között? -Szervó kormány olajat milyen időközönként kell cserélni?? -Hűtőfolyadékot 5évente írja. -Fékolajat 2évente -Motor légszűrő csere, utastér levegőszűrő csere: 2évente vagy 2 olajcserénként -Üzemanyag szűrő cseréje: 2évente vagy 2 olajcserénként Köszönöm a válaszokat!!! egyszerüen elmesélve: 10 es olaj vastagabb, az 5ww-s vékonyabb. az X es motorokba jó a 10W-s, de nem rossz az 5w-s sem. ( majd jön Mantec, és elmagyarázza jobban :D ) a hütővizet nem kell cserélni ha gyári fagyálló van benne a többit leirtad. szervoolajat nem kell cserélni
ha4nz Elküldve Január23, 2012 Elküldve Január23, 2012 Sziasztok! Lassan kezd elkopni az ablaktörlőm, még a gyári van rajta SWF felirattal. A szalonban a gyárira mondtak 8000 Ft-ot az utángyártottra még nem tudtak válaszolni. Ez a gyári törlője neki, vagy van kimondottan GM-es? Én az eddigi tapasztalatok alapján meg vagyok vele elégedve, de amit hozzám hoztak kisebb javításokra autókat azokon nagyon sok bosoko márkájút láttam. Erről van tapasztalatotok? Milyet érdemes venni és mennyiért?
uhuhu Elküldve Január23, 2012 Szerző Elküldve Január23, 2012 szerviz 4+ akcioba vagy 4 vagy 5E az első ablaktörlö. az jó, és tartós....
ha4nz Elküldve Január23, 2012 Elküldve Január23, 2012 szerviz 4+ akcioba vagy 4 vagy 5E az első ablaktörlö. az jó, és tartós.... És ez az eredeti SWF jelzésű? Én a bosako-t 1500 körül tudnám beszerezni. Arról esetleg tapasztalat? Az első ablaktörlőknek mekkora a szélességük?
andris83 Elküldve Január23, 2012 Elküldve Január23, 2012 És ez az eredeti SWF jelzésű? Én a bosako-t 1500 körül tudnám beszerezni. Arról esetleg tapasztalat? Az első ablaktörlőknek mekkora a szélességük? 500mm és 480mm
patrick1503 Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 Hello!! érdeklődni szeretnék ti mit ajánlaton a motortunningra!! Opc tunning vagy chip tunning?? és melyik menyibe kerül? menyit dob rajta?
Atommanó Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 Mit takar az, hogy OPC tuning??? Illetve milyen motort terveznél tuningolni?
imy Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 Mit takar az, hogy OPC tuning??? Illetve milyen motort terveznél tuningolni? Hát erre én is kíváncsi lennék. :D De sosem tuningolnék, akkorát kell venni, hogy nem kelljen.
Atommanó Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 Hát erre én is kíváncsi lennék. :D De sosem tuningolnék, akkorát kell venni, hogy nem kelljen. Hát azért mindig van feljebb, de én sok év szívós szívás, és később sok év turbós mégnagyobbszívás után azt mondom, hogy értékelhető, ár érték arányú teljesítménynövekedést csak turbós motornál lehet elérni...
Lanti Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 Mit takar az, hogy OPC tuning??? Illetve milyen motort terveznél tuningolni? opc line matrica
kolbi76 Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 sziasztok! új vaok még itt,1 kis segítséget szeretnék kérni,látom több szaki is van itt!:D ha 1es fokozaton megy a fűtőventilátorom hallok vmi ciripelő hangot. lehet-e vmi wd40 es módon orvosolni?:Dnagyon szét kell szedni? előre is thx!
Mc-elek Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 sziasztok! új vaok még itt,1 kis segítséget szeretnék kérni,látom több szaki is van itt! :D ha 1es fokozaton megy a fűtőventilátorom hallok vmi ciripelő hangot. lehet-e vmi wd40 es módon orvosolni?:Dnagyon szét kell szedni? előre is thx! kissé bontani kell hozzá de nem vészes.. kesztyűtartó ki a többit fogod látni :) a ciripelés lehet valami retek.. de én inkább csapágyra gondolnák
Alex75 Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 Hello!! érdeklődni szeretnék ti mit ajánlaton a motortunningra!! Opc tunning vagy chip tunning?? és melyik menyibe kerül? menyit dob rajta? Az OPC vagy 2.0 szívó, v 2.0 feltöltött G Astráknál. Kisebb motorra nem volt.
Korzika Elküldve Január24, 2012 Elküldve Január24, 2012 pffff jaj de rossz :D :D Csak a Manta miatt hoztam ide!
harmlevi Elküldve Január25, 2012 Elküldve Január25, 2012 http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2012/01/25/olaj_a_hutovizben/ :D:D
Recommended Posts