Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Autálya matrica árak 2012

Híradóban azt mondták, hogy mivel megszűnik a 4 napos, a heti többletszolgáltatást hordoz, mivel 2 hétvégén is használhó, azaz 10 napig...Most is 10 napig lehetett használni... Ezek kit néznek hülyének???? Csináltak 40% áremelést....Én havonta 1 alkalommal megyek BP-re 1-1 napra, tényleg' jól jártam'...

Elküldve
Pedig az nem sok vizet zavar.

Pedig ismerős csinálta!

Csak az a baj, hogy le kell fényképezni az autót és a képen minden nagyon jól látszik.

Elküldve
Tudtommal az 1,6-osok mind szíjasok!

Akkor jó. Mer' én nem értek hozzá. :lol:

Elküldve
Igen szíjjas.

illetve a Z12XE, és Z12XEP láncos, ezt nem nég tudtam meg. :lol:

Láncos motor, csak a Z12XE, Z12XEP (ezt nem szerelték astrába), és Z14XEP, a többi mind szíjas...

Elküldve
illetve a Z12XE, és Z12XEP láncos, ezt nem nég tudtam meg. :lol:

Láncos motor, csak a Z12XE, Z12XEP (ezt nem szerelték astrába), és Z14XEP, a többi mind szíjas...

elvileg létezik z12xe is G-be ;)

meg valamelyik olajkályha motor is láncos

Elküldve
elvileg létezik z12xe is G-be :)

meg valamelyik olajkályha motor is láncos

XEP nem létezk, arra írtam :lol:

Olajkályhákat nem ismerem, majd valaki talán akkor pontosít. ;)

Elküldve
A mienk még megvan (2105) ;)

Napra pontosan, 1989 12.14.-én hoztam, a csepeli Merkúr telepről. (a régi telepről)

2010.12.14.-én vitte el az autóbontó..... :lol:

470E km után, fúrás, gyűrűzés nélkül, csak gyertya, olaj, víz, szűrő, gumi csere....

Elküldve
Napra pontosan, 1989 12.14.-én hoztam, a csepeli Merkúr telepről. (a régi telepről)

2010.12.14.-én vitte el az autóbontó..... :lol:

470E km után, fúrás, gyűrűzés nélkül, csak gyertya, olaj, víz, szűrő, gumi csere....

A miénk 1990-ben lett forgalomba helyezve, hozzánk 2003-ban került, azután hogy megszereztem a jogsit. Az előéletét nem nagyon ismerem, mióta nálunk van egyszer a hengerfejtömítés adta meg magát, egyszer meg eltört egy elöregedett vízcső. Ezen kívül csak a szokásos fogyó, kopó alkatrészek lettek cserélve. Soha nem hagyott cserben, elpusztíthatatlan gépek. Azóta mondhatni már "nyugdíjas", mióta tavaly megvettem az Astrát már nem sokszor hagyta el a falut, csak apám szokot elszaladgálni vele itt helyben. De ragaszkodunk hozzá, én is sajnálnám eladni.

Elküldve
A miénk 1990-ben lett forgalomba helyezve, hozzánk 2003-ban került, azután hogy megszereztem a jogsit. Az előéletét nem nagyon ismerem, mióta nálunk van egyszer a hengerfejtömítés adta meg magát, egyszer meg eltört egy elöregedett vízcső. Ezen kívül csak a szokásos fogyó, kopó alkatrészek lettek cserélve. Soha nem hagyott cserben, elpusztíthatatlan gépek. Azóta mondhatni már "nyugdíjas", mióta tavaly megvettem az Astrát már nem sokszor hagyta el a falut, csak apám szokot elszaladgálni vele itt helyben. De ragaszkodunk hozzá, én is sajnálnám eladni.

Az enyém, már megette a kenyere javát. Hengerfejtömítés, fúrás, gyűrűzés, nagy generál várt volna rá.

Szerettem, de se biztonsági, se kényelmi szempontból nem volt korszerű. Gázzal ment 270e km-t.

Már nem tudtam 9 alá menni vele! Ette az olajat. Füstölt.

Műszakin is úgy ment át, hogy le sem írom...

21 év, elég volt neki. Kb 200e kellett volna rákölteni, és akkor is csak egy öreg keleti maradt volna.

Bár, az alkatrész olcsó hozzá. A fent tartása, kevés pénzből kijött.

De mindig volt vele valami. A fűtéscsap évente.

Mindezek ellenére, szerettem. Benne volt a fél életem. A jó is, a rossz is.

Lehet, hogy levélnehezékként, vagy gemkapocsként született újjá.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.