Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Engem az érdekelne, hogy a H7-es foglalatnak / a barna csokinak / milyen irányban kell állnia, hogy jó legyen?

Érdekes még, hogy nálam a bal oldali mindig is kicsit srégen felfele jobbra átlósan húzza a csóvát és zsírul látom a verebeket az ágakon. :lol:

Egyébként nem villog senki, csak engem zavar, hogy lehet nem 100%-osan működik jól.

Szumma szummárum: be szeretném jól állítani a fényszórókat saját magam.

Mi az amit pluszban még be tudnak állítani Opelék a fényszóró beállításakor hivatalosan?

H7-es izzónál sztem már nem számít, hogy áll benne az izzó... az a H4-es, ahol nem mindegy, hogy rakod be, mert attól függően takar ki és vakíthat szembe, ha nem jól van benne. A hivatalos fényszóró beállításkor elé rakják a gépet (műszer) és a fényszóróház (nem az izzó) állításával beállítják a megfelelő magasságot és dőlést. A műszer fényerőt is mér. Ha ferdén van benne, legfeljebb bemegy a víz/por, mert esetleg nem tömít rendesen.

De lehet valaki majd megcáfol. ;)

A vetített kép pedig a fényszóró kialakítása miatt más a bal és a jobb oldalon, szerintem jól van úgy, ahogy leírtad :)

A felső részen azt láthatod, hogy a falra mit (kellene) szór a lámpád. Az alsó részen pedig tompított, illetve távolsági fény használatakor.

Link to comment
Megosztás:

Olajcsere után én is ezt vettem észre de nekem kb.2 másodperc után elhallgat.

Az olaj szintén Castrol Magnatec 10W-40,a szűrő Mann filter

Arra gondolok talán a sűrübb olaj később jut el a hidrotőkékhez.Lehet kellene egy alapos átmosás

Amúgy az olajnyomás mikor jött meg?Nálam akkor hallgat el mikor kialszik az olajlámpa(2 sec.)

Az olajnyomás lámpája egyből elaludt. A csattogás meg maradt 2 percig. Ha szűrő gond lenne, azzal is csak pár mp. lehetne. Most nap közben csendben volt. Majd holnap reggel újra tesztelem.

MÁS TÉMA: Az országban mindenütt ilyen tetű módon működik a gépjárművel kapcsolatos ügyintézés? Nov.30-ra kaptam volna időpontot, hogy felragasszák a rendszámra a matricát és kicseréljék a forgalmit. A közeli kistelepüléseken azonnal megcsinálják, hacsak be nem akad eléd pár nepper.

Link to comment
Megosztás:

Meg lehet venni Opel márkaszervizben, ha jól emlékszek Hella adapterkarika néven fut (most nincs kedvem cikkszámot nézni hozzá), én idén tavasszal vettem olyan 2000Ft körüli áron.

Szia! Még egy kérdés! Irányjelző foglalat...mi az ami passzol abba a lámpába?

Link to comment
Megosztás:

Szia! Még egy kérdés! Irányjelző foglalat...mi az ami passzol abba a lámpába?

Semmi, csak a gyári.

Ez szívás, én sem gondoltam volna, de meg kell venni a gyári indexizzót fémgőzölt búrával és speciális foglalattal egybegyártva jó drágán, én valami 3000Ft-ért vettem darabját márkaszervizben. Sűrű ima hogy nem ég ki egyhamar.

Link to comment
Megosztás:

H7-es izzónál sztem már nem számít, hogy áll benne az izzó... az a H4-es, ahol nem mindegy, hogy rakod be, mert attól függően takar ki és vakíthat szembe, ha nem jól van benne. A hivatalos fényszóró beállításkor elé rakják a gépet (műszer) és a fényszóróház (nem az izzó) állításával beállítják a megfelelő magasságot és dőlést. A műszer fényerőt is mér. Ha ferdén van benne, legfeljebb bemegy a víz/por, mert esetleg nem tömít rendesen.

De lehet valaki majd megcáfol. ;)

A vetített kép pedig a fényszóró kialakítása miatt más a bal és a jobb oldalon, szerintem jól van úgy, ahogy leírtad :)

A felső részen azt láthatod, hogy a falra mit (kellene) szór a lámpád. Az alsó részen pedig tompított, illetve távolsági fény használatakor.

Jól van, köszi az infót, megvárom mások véleményét is.

Addig is verebet lesek a bal oldalival. :lol:

Link to comment
Megosztás:

ezzzel a részével nem teljesen értek egyet...

ha mindenki venné a fáratságot, és beállittatná a fényszoróját rendszeresen, de legalább xenon beszerelés után, akkor nem lenne baj....

agyon kéne verni, és fellógatni az összes xenonost, aki - nem projektoros lámpába szerelte bele, és baszik beállittatni....

én télen távfény - ködlámpával megyek haza, amikor xenonos jön velem szembe....

ugyhogy részemről támogatom a xenon elleni harcot....

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam műszakin KPM-nél. Ismerős csinálta a vizsgát. Ott a helyszínen le kellett venni a lámpáról a szemöldököt. Annyi kedvezményt kaptam, hogy elég volt csak a baloldalit lekapni. Ugyanis amikor fényképezik az autót elég jól látszik, hogy rajta van. Azt mondta a srác, hogy nem tud mást csinálni, le kell venni, otthon majd visszarakom! Hoztak egy kést és segítettek szépen levenni.

Szóltak még a hátsó ablakban lévő sötétitő "redőny" miatt is, de ezt megoldották úgy, hogy olyan szögből fényképezték, hogy ne látszódjon a képen.

Két évvel ezelőtt ugyanitt műszakizott akkor nem szóltak ezekért.

16.295ft a műszaki díja

6000ft az új forgalmi (betelt a régi)

585ft a matrica

Link to comment
Megosztás:

Semmi, csak a gyári.

Ez szívás, én sem gondoltam volna, de meg kell venni a gyári indexizzót fémgőzölt búrával és speciális foglalattal egybegyártva jó drágán, én valami 3000Ft-ért vettem darabját márkaszervizben. Sűrű ima hogy nem ég ki egyhamar.

Egybegyártva? ...és hol lehet kapni?

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam műszakin KPM-nél. Ismerős csinálta a vizsgát. Ott a helyszínen le kellett venni a lámpáról a szemöldököt. Annyi kedvezményt kaptam, hogy elég volt csak a baloldalit lekapni. Ugyanis amikor fényképezik az autót elég jól látszik, hogy rajta van. Azt mondta a srác, hogy nem tud mást csinálni, le kell venni, otthon majd visszarakom! Hoztak egy kést és segítettek szépen levenni.

Szóltak még a hátsó ablakban lévő sötétitő "redőny" miatt is, de ezt megoldották úgy, hogy olyan szögből fényképezték, hogy ne látszódjon a képen.

Két évvel ezelőtt ugyanitt műszakizott akkor nem szóltak ezekért.

16.295ft a műszaki díja

6000ft az új forgalmi (betelt a régi)

585ft a matrica

Szia!

Azt nem mondták meg,hogy miért zavarja őket a lámpán a szemöldök?

Nekem is tervben van a szemöldök,de ezek után,még asszem alszom rá párat.

Link to comment
Megosztás:

Szervíz11+: anyag+ munkadíj: 59625Ft. Még a :lol: -nak is megéri, hát még nekem. Ja, le is műszakizott, 4-es környezetvédelmi osztály, kék plakett. ;)

Na fa@a. Korán örültem. Most reggel, ahogy beindítottam a kocsit, csattogó szelephangja lett a motornak és nem múlt el csak kb 1km-re az indulástól. Tegnap még semmi hangja, ugyanaz az olaj lett beleöntve. Lehet, hogy betett neki a kv-i vizsgálaton az emelt fordulat?

a zöldkártya vizsgálaton az emelt fordulat az 3000 , és az 30 mp ig. ha ezt nem bírja a motorod, akkor azt ki lehet dobni.... nincsigazam?

Link to comment
Megosztás:

a zöldkártya vizsgálaton az emelt fordulat az 3000 , és az 30 mp ig. ha ezt nem bírja a motorod, akkor azt ki lehet dobni.... nincsigazam?

De,valószínű. De ezt kétszer mérték kb. 1-1 percig és majdnem 4ezren. Dobott is egy hibajelet szegénykém. Lambda szonda csere lesz belőle. Egyszer már kiolvastattam és azt hozta hibának. De a szelepcsattogás mitől lehetett...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Piros plakett van a rendszámomon,02 a környezetvédelmi besorolás forgalmi szerint.Nem is figyeltem erre,mert hát Ecotec meg katalizátor.Ezek szerint Euro2 motor az X16XEL?

Azt hiszem igen. Ha én megkaptam tegnap a kéket, te is megkapod.

Link to comment
Megosztás:

De,valószínű. De ezt kétszer mérték kb. 1-1 percig és majdnem 4ezren. Dobott is egy hibajelet szegénykém. Lambda szonda csere lesz belőle. Egyszer már kiolvastattam és azt hozta hibának. De a szelepcsattogás mitől lehetett...

vezérmütengely kopás, hidrotőke hiba , olajcsatornák lekokszosodása miatt nem jut elég olaj fel a hengerfejbe....

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Lenne egy kérdésem:

Az 5ajtós verzióhoz van többféle hátsó lámpa gyárilag (pl. sötétített), vagy csak egyféle?

Hali!

A fenti kérdésre korábban már megkaptam a választ, már csak az a kérdés, hogy tudja-e valaki, hogy mi a cikkszámuk ezeknek a lámpáknak? :lol: Vagy hogy hol nézzek utána...

Úgy néz ki, hogy nekem kell megvennem a sógoroméknak egy lámpát, de nem emlékszem rá, hogy neki milyen van. Ha a cikkszámok stimmelnek, akkor valószínűleg jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem lenne egy olyan kérdésem hogy ha kiveszem a rendszerből a középső dobot, attól esetlegesen lesz-e valami baja vagy hátránya a kocsinak? Gondolok itt a fogyasztásra is! Segítségeteket előre is köszi! :lol:

rezonálni fog. (elvileg)

nekem egyszer ezt mondták. ne akardd azt kiszedni.

ha már a tuning ezen terény vagy akkor vegyél uni középdobot és azt rakdd hátra. vagy vannam ezek a gázgyorsító cuccok. ezek kb egy kategória.

ha igényes vagy (és miért ne lennél az?!;) akk Supersprint kipu rendszer. szép és jó is.

Link to comment
Megosztás:

Nem olvasol figyelmesen... írtam hogy márkaszervizben vettem, ott tuti van, vagy ha nincs akkor meghozzák cikkszám alapján.

Azért kérdeztem, mert tegnap felhívtam a márkaszervizt az égő után és csak olyan égőt tudtak volna adni ami különálló foglalat nélküli. ;)

Mindegy kimegyek személyesen...

Köszönöm!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.