Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Jó estét!

Tudna segíteni valaki abban, hogy 2005-ös G astrához, hol lehet kapni szőnyeget?

Nem baj, ha utángyártott, de a formája olyan legyen mint az eredeti, 2 lyukkal(rögzitő).

Aki tudna segiteni megköszönném! Csak a bal első kellene, ha egyáltalán lehet külön is csak azt az 1 db-ot kapni vagy rendelni.

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Jó estét!

Tudna segíteni valaki abban, hogy 2005-ös G astrához, hol lehet kapni szőnyeget?

Nem baj, ha utángyártott, de a formája olyan legyen mint az eredeti, 2 lyukkal(rögzitő).

Aki tudna segiteni megköszönném! Csak a bal első kellene, ha egyáltalán lehet külön is csak azt az 1 db-ot kapni vagy rendelni.

Előre is köszönöm!

www.cromax.hu -nál kérdezd meg! Olcsóbbak jóval mint a szervizek...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.

rég voltam már erre.

van egy kicsi problémám. a visszapillantó tükrömön elengedett a ragasztó. szinte csak a lélek tartja. vissza lehet azt ragasztani egyszerűen valamilyen kétoldalú ragasztóval vagy valami spéci kell a tükörfűtés miatt?

Szia,

a tükörfűtés miatt gondolom külső tükörről van szó.

Nekem is a nyáron engedett el a ragasztó, egy bukkanó után már csak a fekete tükörlapot nézegethettem.

Én a Bárdinál vettem 2000-ért tükörlapot, amit fel lehetett ragasztani kétoldalúval (azt is adnak hozzá), de az enyém nem fűthető, nem tudom arra is jó-e ez vagy csak drágább. Van olyan is ami nem ragasztós, hanem patentos, de én abban kevésbé bíztam.

Annyi hátránya van ennek, hogy a balos tükröm most már nem aszférikus, hanem olyan, mint a jobb oldali. De ezzel együtt lehet élni.

Link to comment
Megosztás:

Szia,

a tükörfűtés miatt gondolom külső tükörről van szó.

Nekem is a nyáron engedett el a ragasztó, egy bukkanó után már csak a fekete tükörlapot nézegethettem.

Én a Bárdinál vettem 2000-ért tükörlapot, amit fel lehetett ragasztani kétoldalúval (azt is adnak hozzá), de az enyém nem fűthető, nem tudom arra is jó-e ez vagy csak drágább. Van olyan is ami nem ragasztós, hanem patentos, de én abban kevésbé bíztam.

Annyi hátránya van ennek, hogy a balos tükröm most már nem aszférikus, hanem olyan, mint a jobb oldali. De ezzel együtt lehet élni.

nagyon köszi.

ma akkor fölragasztom kétoldalúval.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség egy X14XE és egy Z14XE motorkódú autó között? Tulajdonképpen mit jelentenek ezek e jelzések? Addig stimm, hogy a -14- az a köbcentit jelenti.

Előre is köszi a válaszokat!

X14XE

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 77,6

Hub (mm): 73,4

Volumen (cmł): 1389

Leistung (kW bei min-1): 66 / 6000

Drehmoment (Nm bei min-1): 125 / 4000

Verdichtung: 10,5 : 1

Motormanagement: Multec S

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Astra F (F13WR/CR, F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F13CR, F17CR, AF13(-II)), Corsa B (F13CR, F15CR, F17CR, AF13), Tigra A (F13CR, F15CR, F17CR, AF13)

Z14XE

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 77,6

Hub (mm): 73,4

Volumen (cmł): 1389

Leistung (kW bei min-1): 66 / 6000

Drehmoment (Nm bei min-1): 125 / 4000

Verdichtung: 10,5 : 1

Motormanagement: Multec S

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten: E-Gas, Tempomat

Verwendung: Astra G (F13CR, AF13-II), Corsa C (F13WR/CR, AF13)

Nagyjából ennyi,majdnem ugyanaz.

A Z14 XE elektromos gázpedálos

Link to comment
Megosztás:

X14XE

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 77,6

Hub (mm): 73,4

Volumen (cmł): 1389

Leistung (kW bei min-1): 66 / 6000

Drehmoment (Nm bei min-1): 125 / 4000

Verdichtung: 10,5 : 1

Motormanagement: Multec S

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Astra F (F13WR/CR, F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F13CR, F17CR, AF13(-II)), Corsa B (F13CR, F15CR, F17CR, AF13), Tigra A (F13CR, F15CR, F17CR, AF13)

Z14XE

Bauform: R4

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 77,6

Hub (mm): 73,4

Volumen (cmł): 1389

Leistung (kW bei min-1): 66 / 6000

Drehmoment (Nm bei min-1): 125 / 4000

Verdichtung: 10,5 : 1

Motormanagement: Multec S

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten: E-Gas, Tempomat

Verwendung: Astra G (F13CR, AF13-II), Corsa C (F13WR/CR, AF13)

Nagyjából ennyi,majdnem ugyanaz.

A Z14 XE elektromos gázpedálos

Köszi a válaszokat mindenkinek. Akkor tulajdonképpen a Z14XE motorkódú autóba gyárilag vezetékezve van a tempomat? Az X14XE-ben ez nincs? Vagy ez mitől függ?

Link to comment
Megosztás:

Nem! A Z-s elektromos gázpedállal, de vezetékezés nélküli. Az indexkapcsolón van 3 gomb, a kuplung kapcsoló, és a plusz féklámpakapcsoló, ami nincs bekábelezve. Azután, ha ez megvan, a Tech2-vel "engedélyezni" kell a tempomat funkciót.

Az X-es, bowdenes gázpedál. Viszont, némelyikbe van, némelyikbe nincs vezetékezés.

Az enyémbe volt... :P Bár X16XEL.

Köszi! Tehát - ha jól értelmezem - akkor az X14XE-be (ha van kábelezés) elég csak egy tempomatos indexkapcsoló, és tech2 engedélyezés? Az Z-s motorkódúba viszont kábelezni kell?

Egyébként hol keressem a kábeleit az X14XE-s autómban? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.