szopcsi13 Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Azért vannak jók is! :lol: Van bizony pár igen szép darab! De a nagytöbbség mutáns! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Van bizony pár igen szép darab! De a nagytöbbség mutáns! Az Audi elejűt én például büntetném! Mindennek van határa..., persze a véleményem szubjektív! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Van bizony pár igen szép darab! De a nagytöbbség mutáns! Boylerhuszár létemre én sem találtam túl sokat amit simán felraknék a gépemre.Plusz sok "demoautó" rontja a képet az alul méretezett kerekekkel és/vagy gyári futóművel.De ahogy elnézem a készítő is hibás néhány esetben mivel olyan szetteket kínál ami csak a gyári magasságú autókra jó viszont néhány centi ültetés után az autó a hétköznapokban használhatatlan lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Ezeket a tyúkrácsos dolgokat miért erőltetik még mindig ennyire? Szerintem egyenlőre még nem találtak ki jobb megoldást hogy egy nagyobb méretű légbeömlő nyílást hogyan zárjanak le viszonylag esztétikusan. A gond inkább az a tikráccsal hogy egy időben boldog-boldogtalan rakta fel a(sokszor szög gyári) autóra ráadásul valami iszonyú igénytelen módon rá barkácsolva. Lemezcsavarral,átmenőcsavarral felfogatva vagy sziloplasztal felragasztva de úgy hogy a szilo mindenhol látszott.Egy igényes felrakásra jutott tíz-tizenöt "barkács".Így idővel mindenki egy kalap alá vette őket.Tikrács=gáz. Én is gondolkoztam már rajta hogy mivel tudnám "kiváltani",de még nem sikerült igazán megfelelő alternatívát találni. Csak egy érdekesség.A Hayabusám fejidomán levő légbeömlők gyárilag(!!!!!!) tikráccsal vannak lezárva. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Szerintem egyenlőre még nem találtak ki jobb megoldást hogy egy nagyobb méretű légbeömlő nyílást hogyan zárjanak le viszonylag esztétikusan. A gond inkább az a tikráccsal hogy egy időben boldog-boldogtalan rakta fel a(sokszor szög gyári) autóra ráadásul valami iszonyú igénytelen módon rá barkácsolva. Lemezcsavarral,átmenőcsavarral felfogatva vagy sziloplasztal felragasztva de úgy hogy a szilo mindenhol látszott.Egy igényes felrakásra jutott tíz-tizenöt "barkács".Így idővel mindenki egy kalap alá vette őket.Tikrács=gáz. Én is gondolkoztam már rajta hogy mivel tudnám "kiváltani",de még nem sikerült igazán megfelelő alternatívát találni. Csak egy érdekesség.A Hayabusám fejidomán levő légbeömlők gyárilag(!!!!!!) tikráccsal vannak lezárva. :D Hayabusád is van.... ohhh.... Szép! :lol: Szép autó, jó motor! :lol: Hm.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Hayabusád is van.... ohhh.... Szép! :lol: Szép autó, jó motor! :lol: Hm.... Akad egy a garázsban. :D Először úgy volt hogy az Astra kap nagyobb motort,fékeket stb-t,de a bátyám felvilágosított: "Hülye gyerek,mi a f@szn@k költesz arra a sz@rr@.Nézd meg ezt a gépet(mutatta a saját 'busáját)ez egy ronda kövér disznó,de 3mp alatt gyorsul százra,3 kiló a vége és ha meghajtod talán a tíz litert is megeszi és vadiújan sincs 3 milla.Mutass egy autó ami ennyiből ezeket űbereli"(Idézet vége) Így végül is az Ő ismeretsége révén sikerült egyet venni akciósan.Kifutó modell is volt,meg szegényke fekete is volt ezért mindenki elment mellette(akkor a kék-ezüst volt a menő)így végül viszonylag olcsón meg lehetett venni.Nem is bántam meg. ;) :D Ő az én másik kicsikém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Akad egy a garázsban. :lol: Először úgy volt hogy az Astra kap nagyobb motort,fékeket stb-t,de a bátyám felvilágosított: "Hülye gyerek,mi a f@szn@k költesz arra a sz@rr@.Nézd meg ezt a gépet(mutatta a saját 'busáját)ez egy ronda kövér disznó,de 3mp alatt gyorsul százra,3 kiló a vége és ha meghajtod talán a tíz litert is megeszi és vadiújan sincs 3 milla.Mutass egy autó ami ennyiből ezeket űbereli"(Idézet vége) Így végül is az Ő ismeretsége révén sikerült egyet venni akciósan.Kifutó modell is volt,meg szegényke fekete is volt ezért mindenki elment mellette(akkor a kék-ezüst volt a menő)így végül viszonylag olcsón meg lehetett venni.Nem is bántam meg. :D :lol: Ő az én másik kicsikém. Lehet, h öregszem, de sokkal inkább egy G Cabrio turbo... Meghalni abban is meg lehet... :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 (edited) Akad egy a garázsban. :D Először úgy volt hogy az Astra kap nagyobb motort,fékeket stb-t,de a bátyám felvilágosított: "Hülye gyerek,mi a f@szn@k költesz arra a sz@rr@.Nézd meg ezt a gépet(mutatta a saját 'busáját)ez egy ronda kövér disznó,de 3mp alatt gyorsul százra,3 kiló a vége és ha meghajtod talán a tíz litert is megeszi és vadiújan sincs 3 milla.Mutass egy autó ami ennyiből ezeket űbereli"(Idézet vége) Így végül is az Ő ismeretsége révén sikerült egyet venni akciósan.Kifutó modell is volt,meg szegényke fekete is volt ezért mindenki elment mellette(akkor a kék-ezüst volt a menő)így végül viszonylag olcsón meg lehetett venni.Nem is bántam meg. ;) :lol: Ő az én másik kicsikém. [ig]http://kepfeltoltes.hu/thumb/110914/SP_A0022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Hát, ez is egy nézőpont, magam részéről a legerősebb kétkerekű jármű amire hajlandó vagyok felülni, az talán egy robogó. Ennél izmosabb motorhoz nekem már legyen alatta négy kerék, meg körülöttem a kaszni :lol: Ezek az aszfalttorpedók kész életveszély, az iszonyat teljesítmény mellett nem elég, hogy védelme semmi a motorosnak, ráadásul a két kerék miatt még a manőverezési képességei is sokkal behatároltabbak. A motorosok most majd biztos jól letámadnak, de az én álláspontom ez, nekem biztos nem kéne :D Módosítva Szeptember15, 2011 : uhuhu naaaaaaaaaaaaaaa, kép, meg idézet..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Akad egy a garázsban. :lol: Először úgy volt hogy az Astra kap nagyobb motort... Élni tudni kell! Vigyázz magadra! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Lehet, h öregszem, de sokkal inkább egy G Cabrio turbo... Meghalni abban is meg lehet... :/ Az sem rossz választás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Hát, ez is egy nézőpont, magam részéről a legerősebb kétkerekű jármű amire hajlandó vagyok felülni, az talán egy robogó. Ennél izmosabb motorhoz nekem már legyen alatta négy kerék, meg körülöttem a kaszni :lol: Ezek az aszfalttorpedók kész életveszély, az iszonyat teljesítmény mellett nem elég, hogy védelme semmi a motorosnak, ráadásul a két kerék miatt még a manőverezési képességei is sokkal behatároltabbak. A motorosok most majd biztos jól letámadnak, de az én álláspontom ez, nekem biztos nem kéne :D Én is így voltam vele először.Szerintem ha kipróbálnád lehet hogy hamar közöttünk találnád magad az erő sötét oldalán. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Élni tudni kell! Vigyázz magadra! :lol: Ígérem megpróbálok. :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Én is így voltam vele először.Szerintem ha kipróbálnád lehet hogy hamar közöttünk találnád magad az erő sötét oldalán. :lol: És egyből a busával kezdted? Vagy volt előtte kisebb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 És egyből a busával kezdted? Vagy volt előtte kisebb? Isten ments 'busával kezdeni.Bátyám szavaival élve." A 'busa nem kér kegyelmet,de ha idióta vagy felelőtlen vagy nem is kegyelmez." Én is VF-R 750-nel kezdtem,majd CB-R 1000F és csak utána jöhetett a 'busa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember16, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2011 Én meg Wartburggal kezdtem,az volt az első saját autóm. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Én meg Wartburggal kezdtem,az volt az első saját autóm. :lol: Hihetetlen pörgős motorok voltak azok, még én is vezettem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Én meg Wartburggal kezdtem,az volt az első saját autóm. :lol: Én Dacia 1310 TLX-el.Egyszerűen imádtam pedig rengeteget kellet vele foglalkozni.Megkövetelte magának :lol: . De azóta se szerettem egyik gépemet sem úgy mint azt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Én Dacia 1310 TLX-el.Egyszerűen imádtam pedig rengeteget kellet vele foglalkozni.Megkövetelte magának :lol: . De azóta se szerettem egyik gépemet sem úgy mint azt. Jó kis autók voltak azok a maguk idejében, főleg ha megkapták a megfelelő törődést. Én Faterom 1,5-ös 5 sebességes samarájával kezdtem, az is jó kis autó volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Már régóta motoszkált a fejemben a multik "saját termékes" áruit kik csinálják... mert sok esetben csak a forgalmazó van rajta... de rajta van valamilyen EU kód... főleg tejtermékek és hús készítményeknél.. na én találtam egy táblázatot .. nemtom miért van ez a nagy titkolózás.. bamul.freeblog.hu/files/EU_kódok_élelmiszerüzemek.xls ezt bemásoljátok és mehet is :lol: mert szerintem senkinek nem mindegy hogy egy gazdaságos termék kerül X-be és ugyan az a gyártótól saját csomagolásba X+10-20-30%.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Jó kis autók voltak azok a maguk idejében, főleg ha megkapták a megfelelő törődést. Én Faterom 1,5-ös 5 sebességes samarájával kezdtem, az is jó kis autó volt. Akkoriban a Samara volt a csúcsragadozó a 2107-essel együtt. Sajnos a Daciaval sokat nem lehetett kezdeni.Egy pénteken meghoztuk vacsiújan(még a MERKUR-tól),következő héten elvittük szerelőhöz.Ott állt három(!!!!) napig mire minden csavart meghúzgáltak és megzsíroztak mindent.Azután irány a fényező teljes alvázvédelemre,mégis hatéves korában már jött is ki rajta a rozsda. Egy havernak a román rokona a Dacia gyárban dolgozott,Ő mondta hogy a karosszéria elemeket kint tárolják a szabad ég alatt,onnan viszik be és úgy ahogy van már festik is.Nem is csoda hogy tíz évesen már teljesen szét voltak rohadva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Már régóta motoszkált a fejemben a multik "saját termékes" áruit kik csinálják... mert sok esetben csak a forgalmazó van rajta... de rajta van valamilyen EU kód... főleg tejtermékek és hús készítményeknél.. na én találtam egy táblázatot .. nemtom miért van ez a nagy titkolózás.. bamul.freeblog.hu/files/EU_kódok_élelmiszerüzemek.xls ezt bemásoljátok és mehet is :lol: mert szerintem senkinek nem mindegy hogy egy gazdaságos termék kerül X-be és ugyan az a gyártótól saját csomagolásba X+10-20-30%.... Ez már régóta így megy.Én anno SOLE tejterméket terítettem kis boltokban,üzletláncokban,multikban egyaránt.Egyszer megszámoltam hogy ugyanazt a 20%-os 175grammos tejfölt 17 féle csomagolásban vittük ki.Ugyanaz a tejföl,ugyanaz a pohár csak a felirat más.Ja meg az ár.Mindig a SOLE feliratú volt a legdrágább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Én meg Wartburggal kezdtem,az volt az első saját autóm. :lol: Faterom Wartburgján tanultam meg vezetni, kint a pusztában! Még egy pár évig ütöttök utána, de az biztos, hogy 60-as tempóig nem volt ellenfél! Jöhetett bármi, ETTE A BETONT! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 Faterom Wartburgján tanultam meg vezetni, kint a pusztában! Még egy pár évig ütöttök utána, de az biztos, hogy 60-as tempóig nem volt ellenfél! Jöhetett bármi, ETTE A BETONT! A Warnyú az tényleg felejthetetlen,főleg mert párszor a kezemben maradt a váltókar, ugyanis kicsit ki volt tágulva a villája,meg volt,hogy elfelejtette a rükvercet és csak előre volt hajlandó menni! :D Okozott vidám perceket.... :lol: Vezetni amúgy a családi Ladákon tanultam ,meg a vállalati IFA-n! :lol: A Warbi az első saját pénzemből megvett,saját kocsim volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 A Warnyú az tényleg felejthetetlen,főleg mert párszor a kezemben maradt a váltókar, ugyanis kicsit ki volt tágulva a villája,meg volt,hogy elfelejtette a rükvercet és csak előre volt hajlandó menni! :D Okozott vidám perceket.... :lol: Vezetni amúgy a családi Ladákon tanultam ,meg a vállalati IFA-n! :lol: A Warbi az első saját pénzemből megvett,saját kocsim volt! Én meg pont fordítva. Családi warnyún tanultam, és az első saját volt a kocka! Faterén is ki volt kopva a kulissza. Menet közben fel lehetett fordítani a váltókart függőlegesbe. :D Haverok néztek nagyot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Szeptember17, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2011 A Warnyú az tényleg felejthetetlen,főleg mert párszor a kezemben maradt a váltókar, ugyanis kicsit ki volt tágulva a villája,meg volt,hogy elfelejtette a rükvercet és csak előre volt hajlandó menni! :D Okozott vidám perceket.... :lol: Vezetni amúgy a családi Ladákon tanultam ,meg a vállalati IFA-n! :lol: A Warbi az első saját pénzemből megvett,saját kocsim volt! Warnyúról nekem is vannak szép emlékeim, a mostani Lada előtt apámnak az összes autója Wartburg volt (még most is tele a padlás mag a műhely Wartburg alkatrészekkel :D ), úgyhogy gyerekkorom autós élményei leginkább hozzá kötődnek. Nagyon jó kis autó volt az, ha megkapta a szükséges törődést. Én is szerettem, igaz vezetni már nem nagyon vezettem, csak az első szárnypróbálgatások történtek az utolsó Wareszunkkal kint a pusztában, de mire meglett a jogsim már végleg kilehelte a lelkét szegény. Ez volt 2002 végén, mármint a jogsiszerzés, és 2003-ban vettünk családilag egy 1300-as kocka Ladát, így az én autós pályafutásom azzal kezdődött. Gyakorlatilag én hajtottam legtöbbet, meg én is költöttem rá leginkább, így azt is eléggé sajátomnak éreztem, de az első valóban saját autómat tavaly vettem, ami ugye egy G Astra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts