Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Szerintem sem strapabírási gondok vannak, inkább kényelmi.

Az astra nem pályázásra lett tervezve.

130-nál már 4000-t forog, itt már azért van hangja.

Meg lássuk be, ilyen tempónál már egy kicsit nehezebb uralni.

Ha sokat pályáznék, inkább egy vectrát szereznék.

A Signumra sokan mindják, hogy Vectra :) Nekem nagyon bejön, ha csere lesz, akkor ez lesz az elsődleges célpont. A mostani motornak szerintem sok lesz a tartós 4-5e közötti fordulat, valóban nem erre vannak ezek tervezve. De majd kiderül ez is.

Link to comment
Megosztás:

A Signumra sokan mindják, hogy Vectra :D Nekem nagyon bejön, ha csere lesz, akkor ez lesz az elsődleges célpont. A mostani motornak szerintem sok lesz a tartós 4-5e közötti fordulat, valóban nem erre vannak ezek tervezve. De majd kiderül ez is.

de miért signum és nem vectra? szerintem a veci minden képpen hasznosabb járgány. és egy GTS van olyan élvezetes mint egy szignum :) bár tény, hogy jobban néz ki.

Link to comment
Megosztás:

A Signumra sokan mindják, hogy Vectra :) Nekem nagyon bejön, ha csere lesz, akkor ez lesz az elsődleges célpont. A mostani motornak szerintem sok lesz a tartós 4-5e közötti fordulat, valóban nem erre vannak ezek tervezve. De majd kiderül ez is.

Bírja az attól függetlenül!

Céges astrába 140e-t toltunk 3 év alatt, főleg pályán, nem kímélve.

Egy "soronkívüli" meghibásodása volt: eltört a hátsó szélvédőmosó csöve.

Link to comment
Megosztás:

A Signumra sokan mindják, hogy Vectra :D Nekem nagyon bejön, ha csere lesz, akkor ez lesz az elsődleges célpont. A mostani motornak szerintem sok lesz a tartós 4-5e közötti fordulat, valóban nem erre vannak ezek tervezve. De majd kiderül ez is.

Miért lenne sok a 4000 fordulat? Nem dizel... :) Az enyém is 4000 körül forog 130-140 környékén, pedig nem bevásárlókocsi. :D De egy nagyobb utastér, nagyobb motorral mindenképp kényelmesebb. Esetleg egy ilyen. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekünk is volt ilyen a Zafirán, semmi negatív dolog nem volt vele. Max annyi negatívumot tudok mondani, hogy ilyenben nincsen olyan kerékőr, mint a normál csavarból. Csak ilyen kupakot lehet rátenni.

téves infó,van excenteres kerékőr is több típus is...

Link to comment
Megosztás:

nekem is zöldben volt,még a régiben,nem volt gáz,én sem kaptam annó zöldet....ami meg volt,az gáz volt annyiért....

Szia! Engem érdekelnének a részletek, képek is kérnék ha lehet! :)

Milyen minőség? Méretpontos? 5 fejtámlás? könyöklős hátul?

Mennyiért kínálod?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 1.4 G astram x14 es motor kóddal és olyan problémám van hogy ha dombnak megyek vagy ahol erőlködik az autó ki villan a kontroll lámpám. De ha megállok gyújtást le veszem vissza adom akkor addig megint jó amíg nem megyek dombnak. Mi lehet a probléma ?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 1.4 G astram x14 es motor kóddal és olyan problémám van hogy ha dombnak megyek vagy ahol erőlködik az autó ki villan a kontroll lámpám. De ha megállok gyújtást le veszem vissza adom akkor addig megint jó amíg nem megyek dombnak. Mi lehet a probléma ?

Előre is köszi!

Kellene a híbakód, villogtasd ki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 1.4 G astram x14 es motor kóddal és olyan problémám van hogy ha dombnak megyek vagy ahol erőlködik az autó ki villan a kontroll lámpám. De ha megállok gyújtást le veszem vissza adom akkor addig megint jó amíg nem megyek dombnak. Mi lehet a probléma ?

Előre is köszi!

AGR gyanús nem?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.