Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

A z14xep motorú 5 ajtós Astra mennyira bírja tartósan a hosszú utazásokat? Néhány hónapon belül elhagyom az országot és havi 4-5 ezer km legalább lesz benne a hazalátogatásokkal, utazásokkal együtt. A verda 3 éves lesz, most 24,3e km van benne. Mit gondoltok erről, maradjon vagy kezdjek el nézegetni valami combosabb autót 1-2 év múlva? Utálom a dízelt, de egy ilyesmi azért ketyeghetne alattam:

http://totalcar.hu/tesztek/signum3tdv6/

Link to comment
Megosztás:

A z14xep motorú 5 ajtós Astra mennyira bírja tartósan a hosszú utazásokat? Néhány hónapon belül elhagyom az országot és havi 4-5 ezer km legalább lesz benne a hazalátogatásokkal, utazásokkal együtt. A verda 3 éves lesz, most 24,3e km van benne. Mit gondoltok erről, maradjon vagy kezdjek el nézegetni valami combosabb autót 1-2 év múlva? Utálom a dízelt, de egy ilyesmi azért ketyeghetne alattam:

http://totalcar.hu/tesztek/signum3tdv6/

Miért nem bírná? Autopálya tempó a legnagyobb azaz 130 azt meg viszi minden körülmény között pályán. Igaz nem egy erőgép, de elég...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Tegnap reggel arra ébredtem, hogy a jobb első dísztárcsámon egy jó erős karcolás látható. Elgondolkodtam, hogy ez rajta volt? Majd jött a következő sérülés a jobb első sárvédő ív lámpához közeli részén. Valami fekete csík mellette a fényezésen három karc. Nem voltam ideges minek. Elindultunk rokonlátogatóba, majd mikor megérkeztünk akkor mondom magamban, hogy nézd át a kocsit jobban. Na akkor jött még egy kis meglepi. Az első lökhárító sarkán vagy 5 fekete koszolódás. Gondolkodtam mi lehet, majd rájöttem, hogy valaki biciklivel sikeresen meghúzta az autómat. A lökhárítón a gumi recéi hagytak nyomot ami lejön. A sárvédő íven a fekete csík a kormány markolat gumijáról maradt. A fényezésen esett sérülést meg valószínű a fék kar okozhatta.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Tegnap reggel arra ébredtem, hogy a jobb első dísztárcsámon egy jó erős karcolás látható. Elgondolkodtam, hogy ez rajta volt? Majd jött a következő sérülés a jobb első sárvédő ív lámpához közeli részén. Valami fekete csík mellette a fényezésen három karc. Nem voltam ideges minek. Elindultunk rokonlátogatóba, majd mikor megérkeztünk akkor mondom magamban, hogy nézd át a kocsit jobban. Na akkor jött még egy kis meglepi. Az első lökhárító sarkán vagy 5 fekete koszolódás. Gondolkodtam mi lehet, majd rájöttem, hogy valaki biciklivel sikeresen meghúzta az autómat. A lökhárítón a gumi recéi hagytak nyomot ami lejön. A sárvédő íven a fekete csík a kormány markolat gumijáról maradt. A fényezésen esett sérülést meg valószínű a fék kar okozhatta.

Én minden mosás alkalmával fedezek fel valami újat. :) Szerintem többnyire a hipermarketek zsúfolt parkolójában keletkeznek. Elkerülhetetlen, pedig nálam nem szempont, hogy közel álljak a bejárathoz, inkább elmegyek a parkoló végére, ahol viszonylag kevesen vannak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Tegnap reggel arra ébredtem, hogy a jobb első dísztárcsámon egy jó erős karcolás látható. Elgondolkodtam, hogy ez rajta volt? Majd jött a következő sérülés a jobb első sárvédő ív lámpához közeli részén. Valami fekete csík mellette a fényezésen három karc. Nem voltam ideges minek. Elindultunk rokonlátogatóba, majd mikor megérkeztünk akkor mondom magamban, hogy nézd át a kocsit jobban. Na akkor jött még egy kis meglepi. Az első lökhárító sarkán vagy 5 fekete koszolódás. Gondolkodtam mi lehet, majd rájöttem, hogy valaki biciklivel sikeresen meghúzta az autómat. A lökhárítón a gumi recéi hagytak nyomot ami lejön. A sárvédő íven a fekete csík a kormány markolat gumijáról maradt. A fényezésen esett sérülést meg valószínű a fék kar okozhatta.

Hű, ez nagyon gáz. És mi van a biciklissel? :)

Link to comment
Megosztás:

megfelel

köszönöm

széthullott ma hazafelé nyaralásból a jobb hátsó, ezzel eddig nem volt bajom.

a másik már javított és semmi baja

akkor mehet? 15 dollár kb 3.000 Ft

paypallal kifizetem, te átutalod nekem és ha megjött akkor értekezünk, és átadom a csomagot....

Link to comment
Megosztás:

A z14xep motorú 5 ajtós Astra mennyira bírja tartósan a hosszú utazásokat? Néhány hónapon belül elhagyom az országot és havi 4-5 ezer km legalább lesz benne a hazalátogatásokkal, utazásokkal együtt. A verda 3 éves lesz, most 24,3e km van benne. Mit gondoltok erről, maradjon vagy kezdjek el nézegetni valami combosabb autót 1-2 év múlva? Utálom a dízelt, de egy ilyesmi azért ketyeghetne alattam:

http://totalcar.hu/tesztek/signum3tdv6/

Németországon kivül sehol nem használhatnád ki a többlet teljesiményt, 130-140-hez meg bőségesen elég az a 90 paci is. Valamint ez a modern dizel kissé zsákbamacska... Ha már mindenképp költségbe akarod verni magad, akkor inkább egy nagyobb benzines. Szerintem. :)

Link to comment
Megosztás:

A z14xep motorú 5 ajtós Astra mennyira bírja tartósan a hosszú utazásokat? Néhány hónapon belül elhagyom az országot és havi 4-5 ezer km legalább lesz benne a hazalátogatásokkal, utazásokkal együtt. A verda 3 éves lesz, most 24,3e km van benne. Mit gondoltok erről, maradjon vagy kezdjek el nézegetni valami combosabb autót 1-2 év múlva? Utálom a dízelt, de egy ilyesmi azért ketyeghetne alattam:

http://totalcar.hu/tesztek/signum3tdv6/

Szerintem sem strapabírási gondok vannak, inkább kényelmi.

Az astra nem pályázásra lett tervezve.

130-nál már 4000-t forog, itt már azért van hangja.

Meg lássuk be, ilyen tempónál már egy kicsit nehezebb uralni.

Ha sokat pályáznék, inkább egy vectrát szereznék.

Link to comment
Megosztás:

Igen, 4000rpm-nél van a nyomatékcsúcs link

Áthoztam ide. Igen, csak nekem furcsán nagyot rúg hirtelen 3500-tól. :) Persze amennyire az 1.4-es rúghat.

A grafikon szerint pedig fokozatosabban kellene emelkednie. Ezért gondoltam, hogy van valami technikai, vezérlési oka a dolognak.

De lehet csak egyszerűen így érződik.

Z14XE_g_rbe_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.