PGA Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Az, az. Én kerekítettem. Gondoltam fél cenit ide-vagy oda.... Néztem most az utcán másik Classicot, azon is a 28-as volt..... Beszarás..... Azért ez még a hátsó ajtó kapcsolóknál is durvább.... Még jó hogy kormányt adtak az autóhoz... Tudtommal rövid, 28 cm-es van pl. a Coupe-n is (tgabika majd kijavít, ha nem). Mikor a hosszú gyárim tövénél elmorzsolódott a gumi, rövidebbre cseréltem én is. Nekem jobban tetszik így, nem troli ez, vagy CB-antenna... :D A hosszúhoz képest nem vettem észre, hogy gyengébb lenne vele a vétel. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Tudtommal rövid, 28 cm-es van pl. a Coupe-n is (tgabika majd kijavít, ha nem). Mikor a hosszú gyárim tövénél elmorzsolódott a gumi, rövidebbre cseréltem én is. Nekem jobban tetszik így, nem troli ez, vagy CB-antenna... :icon4: A hosszúhoz képest nem vettem észre, hogy gyengébb lenne vele a vétel. ;) Falun ám küzdünk még a petőfi rádióért is! :icon4: Rövid antennával használhatatlan nálunk a rádió. Tök halott. Automata keresésben egy csatornát sem talál a gyári rádió. Hosszúval meg 10-15-öt legalább. Városon biztos más a helyzet. Nekem így jó, csak a villám ne találjon meg!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Falun ám küzdünk még a petőfi rádióért is! :icon4: Rövid antennával használhatatlan nálunk a rádió. Tök halott. Automata keresésben egy csatornát sem talál a gyári rádió. Hosszúval meg 10-15-öt legalább. Városon biztos más a helyzet. Nekem így jó, csak a villám ne találjon meg!!! :icon4: Á, az egész ország egy nagy falu... :D Szerintem valami jelerősítő esetleg segíthetne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Tudtommal rövid, 28 cm-es van pl. a Coupe-n is (tgabika majd kijavít, ha nem). Mikor a hosszú gyárim tövénél elmorzsolódott a gumi, rövidebbre cseréltem én is. Nekem jobban tetszik így, nem troli ez, vagy CB-antenna... :D A hosszúhoz képest nem vettem észre, hogy gyengébb lenne vele a vétel. :icon4: Nekem a nyest kostolta meg, benne vannak a foga nyomai :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Helló sziasztok nem ide tartózó téma de jól jönne egy kis segítség!Vettem egy LED monitort Samsungot és azt szeretném kérdezni hogy hogy kell a dvd elinditani benne mert csak azt írja ki hogy check kabel signal meg a menüben valami ap va között lehet választani?Help! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Á, az egész ország egy nagy falu... :D Szerintem valami jelerősítő esetleg segíthetne. Vagy mint régen a taxis CB-antenna! :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Sajtó: jól fogy az Astra Sports Tourer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Tudtommal rövid, 28 cm-es van pl. a Coupe-n is (tgabika majd kijavít, ha nem). Az a helyzet hogy fogalmam sincs, mert én a gyárit (bármekkora is volt) hosszúnak találtam, és lecseréltem egy 12 centis darabra. Városhatáron kívül sztem ezzel sem fogok semmit, de nem is igen szoktam rádiót hallgatni az autóban. Ha megtalálom még valahol a gyári antennámat akkor lemérem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Nahát ezt olvastam: Mivel külföldi forgalomba helyezés esetén nem kell tejelni a regisztrációért, egy összehasonlítható tudású Citroën C3-asnak kint közel egymillióval magasabb a listaára, mint az itthoni elérhető legalacsonyabb akciós ár, amiből levonhatjuk a regadót. A Swiftet szintén egy millióval drágábban kínálják a például németeknél, a Fiestánál kb. 1,1 millió a differencia, mint ahogy a Polónál is. Az Opelnél annyira más autókat árulnak itthon, hogy nem lehet közvetlenül párba állítani őket, de itt is azonos nagyságrendű szakadék tátong az általános nyugat-európai és a magyar ár között. http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/07...zmeny_neked_is/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Autó tetejétől mérted, vagy az antenna lecsavarható részét? Csavar nélkül az antennát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Csavar nélkül az antennát. :D Biztos akkor a Caravannak is más.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Nekem sem ázik be. :icon4: Tényleg rozsdás, de hogy azért állna el... Valamit akkor kitalálok, de odaragasztani nem akarom....kissé csúnya. :icon4: Meg a rozsda.... :D kb 10e ft az a kis alkatrész, amikor cserélik az ablakot akkor szokták azt is. nekem is rozsdás alig tudtam levenni először, aztán most olyan 2-3 hetente leveszem, hogy kitisztítsam. mivel nekem nem ázik be ezért nem foglalkozom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 kb 10e ft az a kis alkatrész, amikor cserélik az ablakot akkor szokták azt is. nekem is rozsdás alig tudtam levenni először, aztán most olyan 2-3 hetente leveszem, hogy kitisztítsam. mivel nekem nem ázik be ezért nem foglalkozom vele. Mit tisztitasz 2-3 hetente? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Mit tisztitasz 2-3 hetente? ami bemegy kosz a szélvédő és a gumi közé, illetve a vájatba amibe beilleszkedik az a gumi csík. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 ami bemegy kosz a szélvédő és a gumi közé, illetve a vájatba amibe beilleszkedik az a gumi csík. Akkor neked nagyon elállhat, nekem nincs ilyen gondom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Ma gusztustalan voltam ... tankoltam benzint :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Helló sziasztok nem ide tartózó téma de jól jönne egy kis segítség!Vettem egy LED monitort Samsungot és azt szeretném kérdezni hogy hogy kell a dvd elinditani benne mert csak azt írja ki hogy check kabel signal meg a menüben valami ap va között lehet választani?Help! :D A check kabel signal azt jelenti, hogy ellenőrizze a kábel jelet. Indítsd el a dvd-t és olyat keress a tv-n, hogy av. Ezt a távkapcsolón is lehet állítani. Ezt állítgatva be kell jönni a dvd jelnek. Lehet scart kábel kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Az Antennás témához: Épp most mértem le egy Corsa C antennáját. 40,5 cm, tehát megegyezik a G Astráéval. Tehát akkor a Classic antenna eredete továbbra is kérdéses. Egy pénzügyi szakember azt mondta nekem, hogy egy autóból kihagyni valamit az spórolás, de átállítani a gyártósort rövidebb antennára, az nem érné meg. Szóval ezek szerint tuti volt máshoz is a 28cm-es verzió. :D Jól van, most már leszállok a témáról! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Tgabika76, Olvastam a chiptuning-os hozzászólásodat a másik topicban, és az érdekelne, hogy hol programozták fel neked, és mennyibe fájt az egész kirándulás. A tiéd, ha jól emlékszem 98-as benyával hozza a leírt értékeket.A fordulatszám maximum emelkedett tőle, vagy maradt a cirka 6400 rpm. Az autó rugalmasságán érezhető-e a normál használatnál pl.klíma használatakor, vagy telepakolt autónál. Előre is köszi Üdv.Dom Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Az Antennás témához: Épp most mértem le egy Corsa C antennáját. 40,5 cm, tehát megegyezik a G Astráéval. Tehát akkor a Classic antenna eredete továbbra is kérdéses. Egy pénzügyi szakember azt mondta nekem, hogy egy autóból kihagyni valamit az spórolás, de átállítani a gyártósort rövidebb antennára, az nem érné meg. Szóval ezek szerint tuti volt máshoz is a 28cm-es verzió. :D Jól van, most már leszállok a témáról! Alaposan felkavarta a lelkivilágodat ez a hosszúság dolog. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Alaposan felkavarta a lelkivilágodat ez a hosszúság dolog. :icon4: Valóban! :icon4: Remélem idővel kiheverem! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Tgabika76, Olvastam a chiptuning-os hozzászólásodat a másik topicban, és az érdekelne, hogy hol programozták fel neked, és mennyibe fájt az egész kirándulás. A tiéd, ha jól emlékszem 98-as benyával hozza a leírt értékeket.A fordulatszám maximum emelkedett tőle, vagy maradt a cirka 6400 rpm. Az autó rugalmasságán érezhető-e a normál használatnál pl.klíma használatakor, vagy telepakolt autónál. Előre is köszi Üdv.Dom Nekem itt Veszprémben programozták fel (ha érdekel tudok telefonszámot adni az elkövetőhöz), hozzávetőlegesen 200€-ba került a művelet, és általánosságban érzek tőle rugalmasságnövekedést, így ahogy te mondtad nem tudom, mert még sosem pakoltam tele az autómat. A fordulatszám maximum a leírás szerint emelkedett 7200-re, de ezt sem tudom megerősíteni, még sosem forgattam odáig a motort. Ha nem vársz csodákat tőle akkor beválhat, én elégedett vagyok vele. A Z14XEP-hez elvileg 100LE-t ígérnek plusz 15Nm nyomatéknövekedést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Nekem itt Veszprémben programozták fel (ha érdekel tudok telefonszámot adni az elkövetőhöz), hozzávetőlegesen 200€-ba került a művelet, és általánosságban érzek tőle rugalmasságnövekedést, így ahogy te mondtad nem tudom, mert még sosem pakoltam tele az autómat. A fordulatszám maximum a leírás szerint emelkedett 7200-re, de ezt sem tudom megerősíteni, még sosem forgattam odáig a motort. Ha nem vársz csodákat tőle akkor beválhat, én elégedett vagyok vele. A Z14XEP-hez elvileg 100LE-t ígérnek plusz 15Nm nyomatéknövekedést. Kösz az infót Néztem az adatokat én is, és azért akarnám megcsináltatni, hogy klímázáskor visszahozzon a konyhára egy kicsit. Ha mégis belevágok, ami függ a FŐNÖK-től is, akkor élnék a felajánlással. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 . A Z14XEP-hez elvileg 100LE-t ígérnek plusz 15Nm nyomatéknövekedést. és ez működhet gázüzemnél is?? fogyasztásban van e különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 és ez működhet gázüzemnél is?? fogyasztásban van e különbség? Hogy ez konkrétan működik-e gázüzemnél is, azt nem tudom (illetve működni működik, csak nemtom így is hozza-e az ígért adatokat), de úgy rémlik mintha lenne nekik (bár lehet még csak fejlesztés alatt) direkt LPG-re írt programjuk is. Fogyasztásban nekem megáll 8literben (illetve hajszállal alatta) az 1.8, nem tudom ez jelent-e valamit (már nem emlékszem korábban, még chip előtt mennyit evett). De mivel benyából a drágábbik kell bele innentől, ezért szvsz akinek a spórolás a célja, az inkább ne csináltassa meg. Mondjuk én azt gondolom hogy az is elég szép eredmény, ha lesz egy 90 helyett 100 lóerős autód, ami semmivel nem fog többet fogyasztani mint 90LE-s korában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts