Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok.

Egy kis segítség kellene!

Kb 2hete vásároltam egy Opel astra g kombit 1999 évjárat 1.6 motorral de nem az ecotec hanem sima. Mindenkitől azt hallottam megbízhatóbbak a sima 1.6 75lovas motorok. A problémám indításkor a fordulat felugrik 2000 környékére és egy idő után megy vissza 1000 alá. Alapjáraton 800-1000 között ingadozik.

A probléma nem mindig jelentkezik de egyre gyakoribb. Szakszervizben elég furán állnak a probléma megoldásához nekem egy kicsit úgy tűnik mintha lövésük sem lenne mi a gond. Még soha nem volt Opelem tehát hozzáértő szakembert nem ismerek!!!!

Valakinek nincs valami ötlete mi lehet a probléma, esetleg Budapesten vagy környékén nem ismer valaki hozzáértő Opel szakembert aki a problémát orvosolni tudja!!!

Link to comment
Megosztás:

Euro 3-anál nem lehet jobb. Az Z14XE AGR szeleppel teljesíti az EURO 4-et, de az évjárat miatt maximum EURO3 lehet.

AGR szelep nélkül is max 3.

Ennek ellenére a forgalmikban minden össze-vissza van. Ez a pompás bürokráciának köszönhető. Magyarországon vagyunk.

Jah, amikor volt motorom 167kg volt a gyári száraztömege, forgalmiba meg 245kg szerepelt. :D

Link to comment
Megosztás:

Euro 3-anál nem lehet jobb. Az Z14XE AGR szeleppel teljesíti az EURO 4-et, de az évjárat miatt maximum EURO3 lehet.

AGR szelep nélkül is max 3.

Ennek ellenére a forgalmikban minden össze-vissza van. Ez a pompás bürokráciának köszönhető. Magyarországon vagyunk.

Az én Z14XE-m a vizsgabizottság szerint EURO II... :D

Link to comment
Megosztás:

Az én Z14XE-m a vizsgabizottság szerint EURO II... :D

Régebben már volt ez téma, és én linkeltem ide be a szüleim 2005-ös Z14XE, AGR szelep nélküli forgalmiját. Az EURO4-es besorolást kapott.

Az én AGR szelepes 2003-as autóm EURO3-as. Megkérdeztem hogy miért van. Baromi egyszerű.

2005-től csak EURO4-es autót szabadott Magyarországon forgalomba helyezni. Ezért egyszerűen abba sorolják az autót. Különben nem lehetne eladni.

2003-ban meg nem volt EURO4. Vagyis nem kellett, ezért nem is kaptak az autók, hiába tudták. Ez volt a magyarázat mikor a vizsgaállomáson utána jártam.

Szerintem ha a következő műszakinál rákérdezel, tiédet meg átírják 3-asra. Bár nem tudom, hogy mikori évjárat.

Sógorom régi swiftjének helyben cserélték a forgalmiját, mert alá volt minősítve "véletlenül". Nem is kellett neki fizetni érte.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kis segítség kellene!

Kb 2hete vásároltam egy Opel astra g kombit 1999 évjárat 1.6 motorral de nem az ecotec hanem sima. Mindenkitől azt hallottam megbízhatóbbak a sima 1.6 75lovas motorok. A problémám indításkor a fordulat felugrik 2000 környékére és egy idő után megy vissza 1000 alá. Alapjáraton 800-1000 között ingadozik.

A probléma nem mindig jelentkezik de egyre gyakoribb. Szakszervizben elég furán állnak a probléma megoldásához nekem egy kicsit úgy tűnik mintha lövésük sem lenne mi a gond. Még soha nem volt Opelem tehát hozzáértő szakembert nem ismerek!!!!

Valakinek nincs valami ötlete mi lehet a probléma, esetleg Budapesten vagy környékén nem ismer valaki hozzáértő Opel szakembert aki a problémát orvosolni tudja!!!

Semmi komoly,ne ijedj meg!Csak a szokásos:alapjárati motor,folytószelep tisztítás.Ha van kedved még ránézhetsz az AGR-re

is meg a vákumcsöveket is ki lehet takarítani.Más baj nem szokott lenni,max még egy kicsit meghajtod valami jobb benzinnel

vagy 70-80 km-en át 4ezres fordulaton,hogy kitisztuljon a tüdeje,főleg ha sokat volt városban használva,alacsony fordulaton.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kis segítség kellene!

Kb 2hete vásároltam egy Opel astra g kombit 1999 évjárat 1.6 motorral de nem az ecotec hanem sima. Mindenkitől azt hallottam megbízhatóbbak a sima 1.6 75lovas motorok. A problémám indításkor a fordulat felugrik 2000 környékére és egy idő után megy vissza 1000 alá. Alapjáraton 800-1000 között ingadozik.

A probléma nem mindig jelentkezik de egyre gyakoribb. Szakszervizben elég furán állnak a probléma megoldásához nekem egy kicsit úgy tűnik mintha lövésük sem lenne mi a gond. Még soha nem volt Opelem tehát hozzáértő szakembert nem ismerek!!!!

Valakinek nincs valami ötlete mi lehet a probléma, esetleg Budapesten vagy környékén nem ismer valaki hozzáértő Opel szakembert aki a problémát orvosolni tudja!!!

Kolléga. :D :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Semmi komoly,ne ijedj meg!Csak a szokásos:alapjárati motor,folytószelep tisztítás.Ha van kedved még ránézhetsz az AGR-re

is meg a vákumcsöveket is ki lehet takarítani.Más baj nem szokott lenni,max még egy kicsit meghajtod valami jobb benzinnel

vagy 70-80 km-en át 4ezres fordulaton,hogy kitisztuljon a tüdeje,főleg ha sokat volt városban használva,alacsony fordulaton.

Szia!

Nagyon szépen köszönöm!!!

Esetleg nem tudsz ajánlani valakit aki meg tudja csinálni?

Link to comment
Megosztás:

Régebben már volt ez téma, és én linkeltem ide be a szüleim 2005-ös Z14XE, AGR szelep nélküli forgalmiját. Az EURO4-es besorolást kapott.

Az én AGR szelepes 2003-as autóm EURO3-as. Megkérdeztem hogy miért van. Baromi egyszerű.

2005-től csak EURO4-es autót szabadott Magyarországon forgalomba helyezni. Ezért egyszerűen abba sorolják az autót. Különben nem lehetne eladni.

2003-ban meg nem volt EURO4. Vagyis nem kellett, ezért nem is kaptak az autók, hiába tudták. Ez volt a magyarázat mikor a vizsgaállomáson utána jártam.

Szerintem ha a következő műszakinál rákérdezel, tiédet meg átírják 3-asra. Bár nem tudom, hogy mikori évjárat.

Sógorom régi swiftjének helyben cserélték a forgalmiját, mert alá volt minősítve "véletlenül". Nem is kellett neki fizetni érte.

Persze, emlékszem, kitárgyaltuk már... Különben a műszakin 2-es szintről, amivel kihoztam újonnan (asszem, az még az EURO I-et sem üti meg) sikerült ide, II-re feltornásznom a besorolást. Mondtam, hogy a Z-s motorom teljesíti az EURO IV-et is, erre mondták, hogy a papírjukba' nem ez van. ...És innentől az összes környezetvédő, aktatologató bürokrata kinyalhatja a ...-met EURO-stól, AGR szelepestől... :D Még jó, hogy pl. Budapestről ki nem tiltanak a szar taligámmal. :icon4: Röhej ez az egész...

Link to comment
Megosztás:

holnap toronycsapágy csere :D( gyári bírta 83e km és majd 7 év

stab pálcát Ti is évenként cseréltek? eddig bármilyen került bele 1 év alatt megadta magát :icon4: pedig kerülöm a kátyukat, csatorna fedeleket

gyári is annyit bír?

Link to comment
Megosztás:

akkor itt a lehúzás :D)))))

Elméletileg nem kell, gyakorlatilag viszont igen. Nekem a torony gumikat cserélték két hete, és utána mehettem futó állításra mert elferdült a kormány. Bár még azóta sem jó.

Szóval vidd el. Amúgy sem ártana legalább 4 évente. Gondolom én.

Link to comment
Megosztás:

Elméletileg nem kell, gyakorlatilag viszont igen. Nekem a torony gumikat cserélték két hete, és utána mehettem futó állításra mert elferdült a kormány. Bár még azóta sem jó.

Szóval vidd el. Amúgy sem ártana legalább 4 évente. Gondolom én.

30e km-enként kellene.

Én is 15e-nél voltam utoljára (mert télen valamiért elment, s ferdén állt a kormány) most 65e van benne. :D

Link to comment
Megosztás:

30e km-enként kellene.

Én is 15e-nél voltam utoljára (mert télen valamiért elment, s ferdén állt a kormány) most 65e van benne. :D

ha lóg a futómű ugyis javitani kell,amugy meg senki sem viszi olyan sűrűn,én a másikat nem vittem egyszer sem,100at tettem bele,semmi baja sem volt:)

Link to comment
Megosztás:

már megint???? :D

nem hiszem el. és a fizetésem mikor emelik????

8 ft-tal? :icon4:

de most komolyan, ez már pofátlanság. és tényleg ebben ez a rengeteg adó. viszont mind ebben az útadó/útdíj a legbosszantóbb ugyanis NeM LáTsZiK Az ÚtJaInKoN, hogy karban lennének tartva. vagyis de! folt folt hátán.

Link to comment
Megosztás:

Ha pest környékén kell valaki, akkor CSAK őt keresd: http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz

Szia!

Köszönöm a tippet, utánanéztem korrektnek tűnik!

Fel veszem velük a kapcsolatot.

Egyébként a drága szervizek köze tartoznak?? //nagyobb összeget nem szeretnék rákölteni, amit esetleg meg lehet úszni kevesebből, ugyan abban a minőségben.//

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.