reccs Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Sziasztok. Egy kis segítség kellene! Kb 2hete vásároltam egy Opel astra g kombit 1999 évjárat 1.6 motorral de nem az ecotec hanem sima. Mindenkitől azt hallottam megbízhatóbbak a sima 1.6 75lovas motorok. A problémám indításkor a fordulat felugrik 2000 környékére és egy idő után megy vissza 1000 alá. Alapjáraton 800-1000 között ingadozik. A probléma nem mindig jelentkezik de egyre gyakoribb. Szakszervizben elég furán állnak a probléma megoldásához nekem egy kicsit úgy tűnik mintha lövésük sem lenne mi a gond. Még soha nem volt Opelem tehát hozzáértő szakembert nem ismerek!!!! Valakinek nincs valami ötlete mi lehet a probléma, esetleg Budapesten vagy környékén nem ismer valaki hozzáértő Opel szakembert aki a problémát orvosolni tudja!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Euro 3-anál nem lehet jobb. Az Z14XE AGR szeleppel teljesíti az EURO 4-et, de az évjárat miatt maximum EURO3 lehet. AGR szelep nélkül is max 3. Ennek ellenére a forgalmikban minden össze-vissza van. Ez a pompás bürokráciának köszönhető. Magyarországon vagyunk. Jah, amikor volt motorom 167kg volt a gyári száraztömege, forgalmiba meg 245kg szerepelt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Euro 3-anál nem lehet jobb. Az Z14XE AGR szeleppel teljesíti az EURO 4-et, de az évjárat miatt maximum EURO3 lehet. AGR szelep nélkül is max 3. Ennek ellenére a forgalmikban minden össze-vissza van. Ez a pompás bürokráciának köszönhető. Magyarországon vagyunk. Az én Z14XE-m a vizsgabizottság szerint EURO II... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Az én Z14XE-m a vizsgabizottság szerint EURO II... :D Régebben már volt ez téma, és én linkeltem ide be a szüleim 2005-ös Z14XE, AGR szelep nélküli forgalmiját. Az EURO4-es besorolást kapott. Az én AGR szelepes 2003-as autóm EURO3-as. Megkérdeztem hogy miért van. Baromi egyszerű. 2005-től csak EURO4-es autót szabadott Magyarországon forgalomba helyezni. Ezért egyszerűen abba sorolják az autót. Különben nem lehetne eladni. 2003-ban meg nem volt EURO4. Vagyis nem kellett, ezért nem is kaptak az autók, hiába tudták. Ez volt a magyarázat mikor a vizsgaállomáson utána jártam. Szerintem ha a következő műszakinál rákérdezel, tiédet meg átírják 3-asra. Bár nem tudom, hogy mikori évjárat. Sógorom régi swiftjének helyben cserélték a forgalmiját, mert alá volt minősítve "véletlenül". Nem is kellett neki fizetni érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Sziasztok. Egy kis segítség kellene! Kb 2hete vásároltam egy Opel astra g kombit 1999 évjárat 1.6 motorral de nem az ecotec hanem sima. Mindenkitől azt hallottam megbízhatóbbak a sima 1.6 75lovas motorok. A problémám indításkor a fordulat felugrik 2000 környékére és egy idő után megy vissza 1000 alá. Alapjáraton 800-1000 között ingadozik. A probléma nem mindig jelentkezik de egyre gyakoribb. Szakszervizben elég furán állnak a probléma megoldásához nekem egy kicsit úgy tűnik mintha lövésük sem lenne mi a gond. Még soha nem volt Opelem tehát hozzáértő szakembert nem ismerek!!!! Valakinek nincs valami ötlete mi lehet a probléma, esetleg Budapesten vagy környékén nem ismer valaki hozzáértő Opel szakembert aki a problémát orvosolni tudja!!! Semmi komoly,ne ijedj meg!Csak a szokásos:alapjárati motor,folytószelep tisztítás.Ha van kedved még ránézhetsz az AGR-re is meg a vákumcsöveket is ki lehet takarítani.Más baj nem szokott lenni,max még egy kicsit meghajtod valami jobb benzinnel vagy 70-80 km-en át 4ezres fordulaton,hogy kitisztuljon a tüdeje,főleg ha sokat volt városban használva,alacsony fordulaton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Sziasztok. Egy kis segítség kellene! Kb 2hete vásároltam egy Opel astra g kombit 1999 évjárat 1.6 motorral de nem az ecotec hanem sima. Mindenkitől azt hallottam megbízhatóbbak a sima 1.6 75lovas motorok. A problémám indításkor a fordulat felugrik 2000 környékére és egy idő után megy vissza 1000 alá. Alapjáraton 800-1000 között ingadozik. A probléma nem mindig jelentkezik de egyre gyakoribb. Szakszervizben elég furán állnak a probléma megoldásához nekem egy kicsit úgy tűnik mintha lövésük sem lenne mi a gond. Még soha nem volt Opelem tehát hozzáértő szakembert nem ismerek!!!! Valakinek nincs valami ötlete mi lehet a probléma, esetleg Budapesten vagy környékén nem ismer valaki hozzáértő Opel szakembert aki a problémát orvosolni tudja!!! Kolléga. :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
reccs Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Semmi komoly,ne ijedj meg!Csak a szokásos:alapjárati motor,folytószelep tisztítás.Ha van kedved még ránézhetsz az AGR-re is meg a vákumcsöveket is ki lehet takarítani.Más baj nem szokott lenni,max még egy kicsit meghajtod valami jobb benzinnel vagy 70-80 km-en át 4ezres fordulaton,hogy kitisztuljon a tüdeje,főleg ha sokat volt városban használva,alacsony fordulaton. Szia! Nagyon szépen köszönöm!!! Esetleg nem tudsz ajánlani valakit aki meg tudja csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július19, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július19, 2011 A mi Opel Astra G 1.4 16 szelepes 2000-es évjáratú autónk melyik EURO motornak felel meg ?A 4-esnek talán?Mármint környezetvédelmi szempontból. :icon4: :D :icon4: a 2000 évjárat az Euro 2. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Régebben már volt ez téma, és én linkeltem ide be a szüleim 2005-ös Z14XE, AGR szelep nélküli forgalmiját. Az EURO4-es besorolást kapott. Az én AGR szelepes 2003-as autóm EURO3-as. Megkérdeztem hogy miért van. Baromi egyszerű. 2005-től csak EURO4-es autót szabadott Magyarországon forgalomba helyezni. Ezért egyszerűen abba sorolják az autót. Különben nem lehetne eladni. 2003-ban meg nem volt EURO4. Vagyis nem kellett, ezért nem is kaptak az autók, hiába tudták. Ez volt a magyarázat mikor a vizsgaállomáson utána jártam. Szerintem ha a következő műszakinál rákérdezel, tiédet meg átírják 3-asra. Bár nem tudom, hogy mikori évjárat. Sógorom régi swiftjének helyben cserélték a forgalmiját, mert alá volt minősítve "véletlenül". Nem is kellett neki fizetni érte. Persze, emlékszem, kitárgyaltuk már... Különben a műszakin 2-es szintről, amivel kihoztam újonnan (asszem, az még az EURO I-et sem üti meg) sikerült ide, II-re feltornásznom a besorolást. Mondtam, hogy a Z-s motorom teljesíti az EURO IV-et is, erre mondták, hogy a papírjukba' nem ez van. ...És innentől az összes környezetvédő, aktatologató bürokrata kinyalhatja a ...-met EURO-stól, AGR szelepestől... :D Még jó, hogy pl. Budapestről ki nem tiltanak a szar taligámmal. :icon4: Röhej ez az egész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 holnap toronycsapágy csere :D( gyári bírta 83e km és majd 7 év stab pálcát Ti is évenként cseréltek? eddig bármilyen került bele 1 év alatt megadta magát :icon4: pedig kerülöm a kátyukat, csatorna fedeleket Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 holnap toronycsapágy csere :D( gyári bírta 83e km és majd 7 év stab pálcát Ti is évenként cseréltek? eddig bármilyen került bele 1 év alatt megadta magát :icon4: pedig kerülöm a kátyukat, csatorna fedeleket BP-i utak.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 holnap toronycsapágy csere :D( gyári bírta 83e km és majd 7 év stab pálcát Ti is évenként cseréltek? eddig bármilyen került bele 1 év alatt megadta magát :icon4: pedig kerülöm a kátyukat, csatorna fedeleket gyári is annyit bír? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 gyári is annyit bír? ezek szerint igen, ez még a gyári volt 15 lesz a csere futóműállítással Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 ezek szerint igen, ez még a gyári volt 15 lesz a csere futóműállítással toronycsapágy cserénél nem kell futóművet állitani.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 toronycsapágy cserénél nem kell futóművet állitani.. akkor itt a lehúzás :D))))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 akkor itt a lehúzás :D))))) Elméletileg nem kell, gyakorlatilag viszont igen. Nekem a torony gumikat cserélték két hete, és utána mehettem futó állításra mert elferdült a kormány. Bár még azóta sem jó. Szóval vidd el. Amúgy sem ártana legalább 4 évente. Gondolom én. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 akkor itt a lehúzás :D))))) gondolhatod:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Elméletileg nem kell, gyakorlatilag viszont igen. Nekem a torony gumikat cserélték két hete, és utána mehettem futó állításra mert elferdült a kormány. Bár még azóta sem jó. Szóval vidd el. Amúgy sem ártana legalább 4 évente. Gondolom én. 30e km-enként kellene. Én is 15e-nél voltam utoljára (mert télen valamiért elment, s ferdén állt a kormány) most 65e van benne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 30e km-enként kellene. Én is 15e-nél voltam utoljára (mert télen valamiért elment, s ferdén állt a kormány) most 65e van benne. :D ha lóg a futómű ugyis javitani kell,amugy meg senki sem viszi olyan sűrűn,én a másikat nem vittem egyszer sem,100at tettem bele,semmi baja sem volt:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Szia! Nagyon szépen köszönöm!!! Esetleg nem tudsz ajánlani valakit aki meg tudja csinálni? Ha pest környékén kell valaki, akkor CSAK őt keresd: http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Nyolc forinttal emelkedik mind a benzin, mind pedig a gázolaj átlagos ára szerdától a hazai töltőállomásokon. És hol van még a vége??????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Nyolc forinttal emelkedik mind a benzin, mind pedig a gázolaj átlagos ára szerdától a hazai töltőállomásokon. És hol van még a vége??????? Ennek nem lesz vége.Azért nem semmi hogy felment.El fogjuk még érni a 400ft-ot is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Nyolc forinttal emelkedik mind a benzin, mind pedig a gázolaj átlagos ára szerdától a hazai töltőállomásokon. És hol van még a vége??????? már megint???? :D nem hiszem el. és a fizetésem mikor emelik???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 már megint???? :D nem hiszem el. és a fizetésem mikor emelik???? 8 ft-tal? :icon4: de most komolyan, ez már pofátlanság. és tényleg ebben ez a rengeteg adó. viszont mind ebben az útadó/útdíj a legbosszantóbb ugyanis NeM LáTsZiK Az ÚtJaInKoN, hogy karban lennének tartva. vagyis de! folt folt hátán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reccs Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Ha pest környékén kell valaki, akkor CSAK őt keresd: http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz Szia! Köszönöm a tippet, utánanéztem korrektnek tűnik! Fel veszem velük a kapcsolatot. Egyébként a drága szervizek köze tartoznak?? //nagyobb összeget nem szeretnék rákölteni, amit esetleg meg lehet úszni kevesebből, ugyan abban a minőségben.// Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts