atom Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Ez meg a WD40-ről aktuális: Javítás! :icon4: ;) :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaborem Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 lehet hogy hülyeség... :D lidocain spray .. mert valójában a baj attól van hogy nincsenek jól méretezve a tágulási hézagok.. WD40 csodaszer, még holnap kap egy adagot, és tényleg mint kés a vajban :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 meg nézz utána a sötétités mértékének is,hogy mennyire lehet,két elsőt semennyire,a szélvédőt meg a napellenző lehajtásának vonaláig... "Talán célszerű a jogi háttérrel kezdeni, a paragrafusok ismeretében sokkal érthetőbb lesz több dolog is. Felesleges azonban elmerülni a száraz jogi részletekben, akinek ehhez van kedve, annak az 6/1990. KÖHÉM rendeletet, valamint az ENSZ-EGB 43. számú előírását (és 21. számú mellékletét) ajánlom. A gyakorlatban a fóliázással kapcsolatban az alábbi szabályokat kell szem előtt tartani: - B oszloptól hátrafelé (hátsó szélvédő és az oldalsó üvegek): tetszőleges sötétségű fólia felhelyezhető, ami rendelkezik hatósági tanúsítvánnyal. Ezt korábban H jelzésnek hívták, 2008. óta AF engedélyt kapnak a megfelelő fóliák. Az itt leírtak feltétele a két oldalsó visszapillantó tükör, továbbá az, hogy a pótféklámpa előtt nem lehet sötétítés. - Első oldalsó ablakok (vagyis a vezető-, és az anyósülés melletti ablakok): minimum 70% látható fényáteresztéssel és AF engedéllyel rendelkező autófólia telepíthető. Fontos tudnivaló, hogy az ablaknak a fóliával együtt kell tudnia a min. 70%-os fényáteresztést. Azért beszélünk _látható_ fényáteresztésről, mert az UV-, és infratartomány (tehát a nem látható fény) szűrésére nincs megkötés. - Első szélvédő: minimum 75% látható fényáteresztéssel és AF engedéllyel rendelkező autófóliák közül válogathatunk. Az előzőhöz hasonlóan, itt is a fóliával együtt kell tudnia a szélvédőnek a 75%-os fényáteresztést. Az első szélvédőre továbbá felhelyezhető egy tetszőleges sötétségű fényvédő csík, ami maximum a napellenző vonaláig érhet." forrás egy másik klub honlapja Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Engem jómultkorában (kb 1,5 éve) 1es swiftel állitott meg a rendőr este 11kor, hogy 1 km-röl kiszurta h első ablakok sötétítve vannak. Rendes volt, 3ezer helyszíni birság index nem használatért, és mondta h nyúzzam le a sötétítést. Illetve, hogy elöl nem lehet egyáltalán, viszont idézem: "hátsó albalokat akár temperával is befestheti", és azt is mondta, hogy műbizonylat már nem kell. A rendőr beszélt hülyeséget? Sajnos ez sokszor rendőr függő. :D Ha megvan a műbizonylat és az ablakban az engedélyszám akkor eggyel kevesebb "támadási felület" van. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Nem jön ma valaki Visegrádra? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Szép jó napot Cartársak! Már rég voltam itt ami egyrészt jó jel mert semmi gond nem volt másrészt meg nem nagyon vagyok itthon. Külföldiában melózok :D Viszont most hogy ilyen nagy melegek vannak klímázok is és bizony ami feltűnt, hogy igen csak 90 fok fölé megy a vízhőfok ami kicsit zavar. Pont 90 és 100 között áll meg félúton ha araszolgatás van. Ma be is dobott egy hibaüzenetet a gépezet, pont körforgalom előtt mikor kikapcsoltam a klímát. Egyből le is esett a fordulat alapjáraton, alig akart forogni a motor, dadogott. De ha nyomtam egy gázfröccsöt akkor felpörgött és szépen járt magas fordulaton. Mikor elvettem a lábam megint 500-as fordulat vagy az alá, dadogás stb. Aztán leparkoltam vele, motort leállítottam. Megpróbáltam újra indítani de nem indult el :icon4:. Majd újra próbáltam de most egy kis gázzal és akkor elindult de a hibajelző világított, alapjárat kicsi, dadogás. Pörgettem egy kicsit magas fordulaton (3000) és utána beállt az alapjárat a normálisra 800-900 közé. Leállítottam ismét, majd újraindítottam. Ekkor már nem volt hibaüzenet, elindult gázadás nélkül és az alapjárat is helyreállt. Hazaértem, kivillogtattam egyből és kijött a 1405-ös hibakód, ami a hűtőközeg jeladó hibájára utalhat ha nem tévedek. Ez okozhat a későbbiekben problémát vagy ez egy pillanatnyi "elmezavar" lehetett a nagy meleg miatt? Egyébként meg mi köze van ennek a jeladónak a motor alapjáratához? :/ Ja, a motorkód: X14XE, 2000-es évjárat. Ha esetleg van valakinek valami infója ezzel kapcsolatban akkor azt szívesen fogadom. Szép napot mindenkinek, jó hűsölést! :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Szép jó napot Cartársak! Már rég voltam itt ami egyrészt jó jel mert semmi gond nem volt másrészt meg nem nagyon vagyok itthon. Külföldiában melózok :icon4: Viszont most hogy ilyen nagy melegek vannak klímázok is és bizony ami feltűnt, hogy igen csak 90 fok fölé megy a vízhőfok ami kicsit zavar. Pont 90 és 100 között áll meg félúton Hazaértem, kivillogtattam egyből és kijött a 1405-ös hibakód, ami a hűtőközeg jeladó hibájára utalhat ha nem tévedek. Ez okozhat a későbbiekben problémát vagy ez egy pillanatnyi "elmezavar" lehetett a nagy meleg miatt? Egyébként meg mi köze van ennek a jeladónak a motor alapjáratához? :/ Ja, a motorkód: X14XE, 2000-es évjárat. Ha esetleg van valakinek valami infója ezzel kapcsolatban akkor azt szívesen fogadom. Szép napot mindenkinek, jó hűsölést! :icon4: 1405 egyszer régen nekem az F Astrában AGR hiba volt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 1405 egyszer régen nekem az F Astrában AGR hiba volt! :D Akkor lehet, hogy én tévedtem... :icon4: De az biztos, hogy 1405. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 (edited) Nem jön ma valaki Visegrádra? :icon4: a 24fokos lakásból kimozdulni :D a vasba is megy ezerrel a klíma.. most olyan a gyorsulási mint a fenyőfáé ,ahogy uhuhu OpelTomi mondaná :icon4: Módosítva Július9, 2011 : uhuhu szorri, belejavitottam, mert ez nekem is lopott szöveg :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 1405 egyszer régen nekem az F Astrában AGR hiba volt! :D a leirtakból itélve nekem is inkább AGR hibának tűnik. A hűtöközegadónak a hibája miatt nem csinál ilyesmiket.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 a leirtakból itélve nekem is inkább AGR hibának tűnik. A hűtöközegadónak a hibája miatt nem csinál ilyesmiket.. Köszi a válaszokat. Akkor egy takarítás kellene neki vagy inkább lezárás? Még soha nem volt vele gondom pedig lassan 135ezer km van a paripában. Javarészt autópályán használom úgy 130-140-el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Köszi a válaszokat. Akkor egy takarítás kellene neki vagy inkább lezárás? Még soha nem volt vele gondom pedig lassan 135ezer km van a paripában. Javarészt autópályán használom úgy 130-140-el. takarítás tanácsosabb.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 ha agr a téma... a toyota-nál is problémás.. d4d-cat-ben is megállt a takarítás segített rajta.. (17e) az új gyári 192e :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július9, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július9, 2011 ha agr a téma... a toyota-nál is problémás.. d4d-cat-ben is megállt a takarítás segített rajta.. (17e) az új gyári 192e :D az enyémbe 210.000 FT :icon4: és méghogy az opel alkatrész drága..... amugy a takaritás csak percekig szokott jó lenni. én a hondába 4 napig áztattam koromoldóban, benzinben, és féktisztitóban az AGR-t, 3 napig volt jó utána megint rángatott.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 az enyémbe 210.000 FT :D és méghogy az opel alkatrész drága..... amugy a takaritás csak percekig szokott jó lenni. én a hondába 4 napig áztattam koromoldóban, benzinben, és féktisztitóban az AGR-t, 3 napig volt jó utána megint rángatott.... hát majd kiderül ... még jó hogy az enyémbe kb 60e "csak" :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 az enyémbe 210.000 FT :D és méghogy az opel alkatrész drága..... amugy a takaritás csak percekig szokott jó lenni. én a hondába 4 napig áztattam koromoldóban, benzinben, és féktisztitóban az AGR-t, 3 napig volt jó utána megint rángatott.... nekem jó lett utána,nem volt vele több bajom,kb még másfél évet használtam a takarítás után,vagy összejön vagy nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 ha agr a téma... a toyota-nál is problémás.. d4d-cat-ben is megállt a takarítás segített rajta.. (17e) az új gyári 192e :icon4: Ez minden autónál problémás és ebben a formában egy nagy ...ság. :D Leginkább marketing értéke van, mintsem konkrét, számszerűsíthető haszna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Ez minden autónál problémás és ebben a formában egy nagy ...ság. :D Leginkább marketing értéke van, mintsem konkrét, számszerűsíthető haszna... én inkább a káros anyag kibocsátásra gondolnák... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 én inkább a káros anyag kibocsátásra gondolnák... :D Én is arra gondoltam. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1463046561.html Erről mi a véleményetek? Ennyiért megéri nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1463046561.html Erről mi a véleményetek? Ennyiért megéri nem? Igen, annyit megér, mert a szatuna veboldalán 7800+5000Ft a szélterelő. Habár nekem hátul nincs, s nem is raknék, mert ott szinte sosem ül senki sem, illetve nem elektromos a hátsó ablak, hogy elölről tudjam managelni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Igen, annyit megér, mert a szatuna veboldalán 7800+5000Ft a szélterelő. Habár nekem hátul nincs, s nem is raknék, mert ott szinte sosem ül senki sem, illetve nem elektromos a hátsó ablak, hogy elölről tudjam managelni. :D Én már csak az egységesség miatt is akarok mind a 4 ablakra, meg nálam elég sűrűn szokott lenni utas hátul is. A hátsó ablakok nekem sem elektromosak, de az is rajta van a listán :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1463046561.html Erről mi a véleményetek? Ennyiért megéri nem? nem szép a szatuna.. a heko az csinos :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 nem szép a szatuna.. a heko az csinos :icon4: Dehogyis, szatuna jobban illik hozzá, az az igazi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Dehogyis, szatuna jobban illik hozzá, az az igazi :D Igaz, magyar termék :icon4: Vásárolj magyar terméket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts