Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

ma beálltam egy zafi mellé :P :

[url="http://www.kephost.com/view3.php?filename=r03uenkqx9cuseelix52.jpg

ugyan kié lehet??

Nem a miénk,ez biztos :D

Viszont hétvégén elvitték Hobit :D Azt hiszem,lezárult egy korszak. Sokat kell bizonyítani a Zafirának,hogy ennyire a szívünkbe zárjuk.

A vevőnek annyi kifogása volt,hogy az első csillapítók kicsit puhák már,van egy kavicsfelverődés a szélvédőben,és csíkoz az ablaktörlő :D

De legalább jó helyre került.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémával találkozott már valaki, hogy a helyzetjelző vagy a fényszóró bekapcsolásával az egész műszerfal világítás megszűnik?

Fedélzeti is lekapcsol középen(ez fontos, tehát nem csak a belső világítás kapcsolódik ki), aztán amikor leveszed a lámpát, mintha semmi nem történt volna, újra működik belül minden.

Szóval lehet választani, vagy kívül világít az autó vagy belül:) Amúgy használható a kocsi, csak kényelmetlen.

Ötlet, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémával találkozott már valaki, hogy a helyzetjelző vagy a fényszóró bekapcsolásával az egész műszerfal világítás megszűnik?

Fedélzeti is lekapcsol középen(ez fontos, tehát nem csak a belső világítás kapcsolódik ki), aztán amikor leveszed a lámpát, mintha semmi nem történt volna, újra működik belül minden.

Szóval lehet választani, vagy kívül világít az autó vagy belül:) Amúgy használható a kocsi, csak kényelmetlen.

Ötlet, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!

:D Tekerd fel a fényerő potiját!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémával találkozott már valaki, hogy a helyzetjelző vagy a fényszóró bekapcsolásával az egész műszerfal világítás megszűnik?

Fedélzeti is lekapcsol középen(ez fontos, tehát nem csak a belső világítás kapcsolódik ki), aztán amikor leveszed a lámpát, mintha semmi nem történt volna, újra működik belül minden.

Szóval lehet választani, vagy kívül világít az autó vagy belül:) Amúgy használható a kocsi, csak kényelmetlen.

Ötlet, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!

Világításra: műszerfal fényerő potméter letekerve műszerfal törölgetéskor. :D

Kényelmetlen ülésre:üléscsere Vectráéra.(vagy ami még belepasszol) :D

Link to comment
Megosztás:

Világításra: műszerfal fényerő potméter letekerve műszerfal törölgetéskor. :D

Kényelmetlen ülésre:üléscsere Vectráéra.(vagy ami még belepasszol) :D

Köszi a válaszokat!

Női tulaj, tehát bármi előfordulhat, de elmondása szerint a középkonzol kikapcsol ilyenkor.

Azt is ki tudja így, vagy csak rosszul emlékszik?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Női tulaj, tehát bármi előfordulhat, de elmondása szerint a középkonzol kikapcsol ilyenkor.

Azt is ki tudja így, vagy csak rosszul emlékszik?

Igen, ha le van tekerve a fényerő poti akkor úgy néz ki mintha kikapcsolna a műszerfal világítás a középső kijelzővel együtt.

Fel kell csavarni és jó lesz ha nincs más hiba. 99,9%-ban ez szokott előfordulni.

Link to comment
Megosztás:

könnyen felismerhető,az "egyedi" dísztárcsádról :D

:D

az egy nagyonszép eredeti Astra H disztárcsa... ez vót ingyen, jobb mint a teszkós.

és így a parkolóban elég egyszerüen és könnyen kiszúrom a sok ezüst zafira között, hogy melyik az enyém.

( észrevettétek, hogy a zafirák 90% a ezüst???)

Link to comment
Megosztás:

:D

az egy nagyonszép eredeti Astra H disztárcsa... ez vót ingyen, jobb mint a teszkós.

és így a parkolóban elég egyszerüen és könnyen kiszúrom a sok ezüst zafira között, hogy melyik az enyém.

( észrevettétek, hogy a zafirák 90% a ezüst???)

A G-astrával együtt a dobogón vannak az ezüstök között.

Link to comment
Megosztás:

Erről és erről szeretnék véleményt kérni Tőletek, hogy melyiket érdemes megvenni?

Cromaxban a gyári 35700Ft cromax kártyával(uhuhu mennyi lehet ez kereskedésben??)

Után gyártottból nem tudom, de inkább akkor a delphit venném, habár nem tudom mi a gyári beszállítója, uhuhu talán meg tudja mondani...

Link to comment
Megosztás:

szerviz 4+ ban a betét és a tárcsa és a munkadij egybe van.

az ára fejből nem megy, nézzétek meg az opel.hu -n.

nem tudom ki a beszállító.

én CSAK gyári féket rakok az autóimra. a Zafirán is 5000 km rel ezelött cseréltem. és a hondán is de ott csak betétet... ( jó hónap volt, viszont meg tudok állni :D )

Link to comment
Megosztás:

szerviz 4+ ban a betét és a tárcsa és a munkadij egybe van.

az ára fejből nem megy, nézzétek meg az opel.hu -n.

nem tudom ki a beszállító.

én CSAK gyári féket rakok az autóimra. a Zafirán is 5000 km rel ezelött cseréltem. és a hondán is de ott csak betétet... ( jó hónap volt, viszont meg tudok állni :D )

ez így sajnos eléggé tág határ.

Az 1.4-es G, és a classic II-n nem ugyanazok vannak?

Első fékbetét + féktárcsa csere

26 990 - 68 990 Ft

Link to comment
Megosztás:

Ez így már konkrét összeg. :D

Opel Start Kalocsa: azt mondták a 39900 a múlt évi ár, sógornak 1.4 G Astrán Z14XE 41.990 Ft volt a tárcsa + betét csere munkadíjjal együtt. Szerintem nagyon jó ár! És az áremelés is jelentéktelen, ha valóban volt egyáltalán.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.