Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Pont az imént olvastam és rögtön az ugrott be, hogy több hiba lesz az új motorokkal, mint a jelenlegiekkel (Rönyósok sokkal többet rinyálnak és súlyosabb hibákért, mint az Opel tulajok), akkor ez az üzemmód ennél a márkánál a kihalás sorsára juthat. Amúgy érdekes megoldásokat sorakoztat fel.

Link to comment
Megosztás:

Pont az imént olvastam és rögtön az ugrott be, hogy több hiba lesz az új motorokkal, mint a jelenlegiekkel (Rönyósok sokkal többet rinyálnak és súlyosabb hibákért, mint az Opel tulajok), akkor ez az üzemmód ennél a márkánál a kihalás sorsára juthat. Amúgy érdekes megoldásokat sorakoztat fel.

Igen. De ez alapvetően az újabb autóknál is probléma. Oké, hogy egy mai autó 5-6 évig hibátlanul el fog járni. De mennyibe kerül majd egy 8 éves J Astra állítható futóművének a javítása? Vagy mennyibe fog kerülni az Insignia kanyarba fordulós mindent tudós lámpavezérlője.

Vagy ennek a rönyónak az olaj szivattyú cseréje....

Komoly gond lesz 6-8 év múlva a használt autó vásárlás/fenntartás.

Link to comment
Megosztás:

Igen. De ez alapvetően az újabb autóknál is probléma. Oké, hogy egy mai autó 5-6 évig hibátlanul el fog járni. De mennyibe kerül majd egy 8 éves J Astra állítható futóművének a javítása? Vagy mennyibe fog kerülni az Insignia kanyarba fordulós mindent tudós lámpavezérlője.

Vagy ennek a rönyónak az olaj szivattyú cseréje....

Komoly gond lesz 6-8 év múlva a használt autó vásárlás/fenntartás.

A rombuszos márkától a környezetemben tapasztaltak térítettek az Opel felé. A benzineseik apróbb(?) hibái inkább bosszantók. Pl. apám autójában a gari lejárta után 3 hónapon belül az összes gyújtótrafót cserélni kellett párosával (~20e Ft/db +munkadíj). A szervizesek többször, több helyen jelezték a rossz minőséget, megnyugtatták őket, hogy tudnak róla, mégsem rendeltek el visszahívást. Dízeleikben a porlasztócsúcsok ill. befecskendezők hajlamosak extrém rövid idő alatt tönkremenni. Teszem hozzá, hogy ezek boy vagy sreet racernek nem igazán nevezhető 40-es, 50-es, 60-as Rönyó hívő tulajok keserű tapasztalatai.

Link to comment
Megosztás:

A rombuszos márkától a környezetemben tapasztaltak térítettek az Opel felé. A benzineseik apróbb(?) hibái inkább bosszantók. Pl. apám autójában a gari lejárta után 3 hónapon belül az összes gyújtótrafót cserélni kellett párosával (~20e Ft/db +munkadíj). A szervizesek többször, több helyen jelezték a rossz minőséget, megnyugtatták őket, hogy tudnak róla, mégsem rendeltek el visszahívást. Dízeleikben a porlasztócsúcsok ill. befecskendezők hajlamosak extrém rövid idő alatt tönkremenni. Teszem hozzá, hogy ezek boy vagy sreet racernek nem igazán nevezhető 40-es, 50-es, 60-as Rönyó hívő tulajok keserű tapasztalatai.

Szia!!

Nekem volt "rombuszos" autóm,ráadásul dízel. 4 évesen vettük,és 4 évet szolgált minket.

Nekem semmi ilyen problémám nem volt vele.

Lehet,hogy kifogtam egy nem beteg darabot,de szinte csak olajcserére vittem szerelőhöz.

Azért az olajkályhákkal is lehet marha módjára menni,mert 1-2 szer én is meghajtottam,simán elvitt mindenhova,és haza is hozott. :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!!

Nekem volt "rombuszos" autóm,ráadásul dízel. 4 évesen vettük,és 4 évet szolgált minket.

Nekem semmi ilyen problémám nem volt vele.

Lehet,hogy kifogtam egy nem beteg darabot,de szinte csak olajcserére vittem szerelőhöz.

Azért az olajkályhákkal is lehet marha módjára menni,mert 1-2 szer én is meghajtottam,simán elvitt mindenhova,és haza is hozott. :D

Nekem is volt,régi volt,ütött-kopott,sok baja volt,de mikor éppen ment,akkor eljárkált 4-5

liter gázolajjal az (olcsóbbikból)! :D

Link to comment
Megosztás:

Új cégesünk dacia logan pickup. Abba is valami rönyő 1.5 d motor van.

Ezek szerint ne számítsunk sok jóra? Vagy ezek már jobbak?

Szia!!

Nem félj tőle!! Rönyo motorral van dolgod.

Egyre kell figyelni,hogy mindig normális gázolajat tankolj,és nem lesz gond vele.

Remélem megnyugtattalak. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt,régi volt,ütött-kopott,sok baja volt,de mikor éppen ment,akkor eljárkált 4-5

liter gázolajjal az (olcsóbbikból)! :D

A miénk 2003-as évjárat volt,1.9 dci,120 paci+270nm.

Teljesen elég volt,legalább is nekem.

Akinek nem volt dízel vasa,az nem tudja milyen amikor a nyomaték dolgozik+a turbó(ha van benne) :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!!

Nem félj tőle!! Rönyo motorral van dolgod.

Egyre kell figyelni,hogy mindig normális gázolajat tankolj,és nem lesz gond vele.

Remélem megnyugtattalak. :D

ÁÁÁ nem csak én használom, mikor kinek kell menni valahova.

Úgyis másra kenjük, ha elb****uk! :D

Csak azt nem szeretném, ha pl. egy Debrecen-Bécs-Debrecen utvonalon este tízkor megáll alattam.

Link to comment
Megosztás:

ÁÁÁ nem csak én használom, mikor kinek kell menni valahova.

Úgyis másra kenjük, ha elb****uk! :D

Csak azt nem szeretném, ha pl. egy Debrecen-Bécs-Debrecen utvonalon este tízkor megáll alattam.

Szerintem nem fog ott hagyni az út szélén.

Ezek már megbízhatóbbak,mint a régi "csühögős" dízelek.

Ezek már finom gépek....

Link to comment
Megosztás:

A miénk 2003-as évjárat volt,1.9 dci,120 paci+270nm.

Teljesen elég volt,legalább is nekem.

Akinek nem volt dízel vasa,az nem tudja milyen amikor a nyomaték dolgozik+a turbó(ha van benne) :D

Én csak egy dieselt hajtottam idáig, nissan cargo-t.

Na ott se turbo, se nyomaték, de még csak dolgozás se... :D

Link to comment
Megosztás:

Én csak egy dieselt hajtottam idáig, nissan cargo-t.

Na ott se turbo, se nyomaték, de még csak dolgozás se... :D

Az 1.5 dci mocik plafonja 100 le. Nem tudom a tietek mennyit tud,de úgy van tervezve,hogy 'kényelmesen' mozgassa az autót.

Ebben azért érezni fogod.... 1000km után már teljesen leadja az erejét.

Sok sikert hozzá,és gondtalan kilómétereket.

Jó éjt. Én most kiszállok. :D

Link to comment
Megosztás:

Az 1.5 dci mocik plafonja 100 le. Nem tudom a tietek mennyit tud,de úgy van tervezve,hogy 'kényelmesen' mozgassa az autót.

Ebben azért érezni fogod.... 1000km után már teljesen leadja az erejét.

Sok sikert hozzá,és gondtalan kilómétereket.

Jó éjt. Én most kiszállok. :D

Nálunk van a családban egy Fluence, 1.5dci 105 ló és 240Nm 6-os váltóval. Igen jól megy ez is, brutális ereje van, pedig csak 1500ccm és nem kicsi az autó...

Csak zárójelben jegyzem meg hogy én az 1.4-es benzines astra képességeihez vagyok szokva

Link to comment
Megosztás:

Úgy, úgy! Még sokat és boldogat!

Köszönöm mindenkinek!

Így közeledve szép lassan az "50-hez", ugyanolyan autómeleg vagyok, mint sok évvel ezelőtt:-)

Khhhrr.

Naaa.

Már itt bújom a fórumot vagy egy órája, de nem találok semmit a lámpákról.

A jobb első lámpám tiszta víz belűlről.:-(

Szerintem a hét eleji felhőszakadások miatt beázott.

Volt már így valaki ?

Van valami ragasztó, vagy tömítőanyag erre ?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.