Lipi-G Elküldve Május2, 2011 Megoszt Elküldve Május2, 2011 az elég messze van... főleg ha volt közben szökő kút :D még szerencse,hogy le voltak engedve,de valahol utközben volt buszozás is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május2, 2011 Megoszt Elküldve Május2, 2011 még szerencse,hogy le voltak engedve,de valahol utközben volt buszozás is :D bameg a te bicajod olyan mint E.T -é csak neked nem kosár van ott hanem egy budi :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Május2, 2011 Megoszt Elküldve Május2, 2011 bameg a te bicajod olyan mint E.T -é csak neked nem kosár van ott hanem egy budi :D :D hát az tény,hogy sokszor hazatalált már,és ez nem az én érdemem...a budi az oldalkocsin van... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Május2, 2011 Megoszt Elküldve Május2, 2011 pedig zozor-ral hamarabb aludtam együtt mint veled :) B) Háát...ööö...ezt nem kellett volna hangoztatni... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
donbonto Elküldve Május2, 2011 Megoszt Elküldve Május2, 2011 Nincs az a box v. chiptuning, ami magában ennyit hozna (ígérni bármit lehet). +40% teljesítmény már-már irreális elvárás, megközelítése pedig egy nagy v_lag pénz. nem is csak a chip-töl vagy a boxtol värom a 30-40%-ot,ez lenne a "vegsö" cél :-) szerinted mi az ami nem kerül szäzezrekbe és mégis lätvänyos növekedést eredményez??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 nem is csak a chip-töl vagy a boxtol värom a 30-40%-ot,ez lenne a "vegsö" cél :-) szerinted mi az ami nem kerül szäzezrekbe és mégis lätvänyos növekedést eredményez??? A köbcentit semmi sem pótolja,eladod és veszel nagyobb motorú kocsit. 30-40%-ot ilyen kis átalakításokkal(kipufogó-box-légszűrő stb...)nem tudsz elérni,max. a turbó tud dobni rajta,de az meg sok pénz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jnsattila Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Sziasztok böngészve a neten találtam egy érdekes berendezést, ami napi 50 liter biodízel előállítására képes használt étolajból. Ez mind szép és jól is hangzik, hogy pár forintból saját magadnak otthon előtudod állítani az üzemanyagot, sőt a gép rendelkezik a tetején egy töltőfejjel ami direkt belenyomja az autó tártájába.... Az oldalukon profin leírnak mindent, hogy menyire bio és jó berendezés de sémit sem írnak arról, hogy hosszútávon milyen hatással van az autó motorjára. Nekem ez lenne a kérdésem, ha valaki mar találkozott mar vlm hasonlóval és milyenek a tapasztalatok?? Kifejezetten autószerelők véleményére lennek főképpen kíváncsi... Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 nem is csak a chip-töl vagy a boxtol värom a 30-40%-ot,ez lenne a "vegsö" cél :-) szerinted mi az ami nem kerül szäzezrekbe és mégis lätvänyos növekedést eredményez??? 30-40 le-őt akarsz emelni az autó teljesítményén nagyobb kiadás nélkül? mire gondoltál? hogy szeretnéd elérni? anyagi ráfordítás nélkül ne várj nagy csodát. sajnálom ha elkeserítelek, de ez az igazság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 a turbó tud dobni rajta,de az meg sok pénz. Mivel egy 2.0dti-ről van szó, ezért azt kell feltételezzem hogy már van rajta turbo... :D Ebből lehet nagyobbat felrakni nagyobb töltőlevegőhűtővel meg tekerni a turbonyomáson, +egy hozzá írt chip, ez így akár meg is hozhatja a kívánt teljesítménynövekedést, ellenben azon túl hogy drága, nem feltétlenül használ a motor élettartamának sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Sziasztok böngészve a neten találtam egy érdekes berendezést, ami napi 50 liter biodízel előállítására képes használt étolajból. Ez mind szép és jól is hangzik, hogy pár forintból saját magadnak otthon előtudod állítani az üzemanyagot, sőt a gép rendelkezik a tetején egy töltőfejjel ami direkt belenyomja az autó tártájába.... Az oldalukon profin leírnak mindent, hogy menyire bio és jó berendezés de sémit sem írnak arról, hogy hosszútávon milyen hatással van az autó motorjára. Nekem ez lenne a kérdésem, ha valaki mar találkozott mar vlm hasonlóval és milyenek a tapasztalatok?? Kifejezetten autószerelők véleményére lennek főképpen kíváncsi... Előre is köszönöm. És nem kell jövedéki adót sem fizetni így? Akkor éri meg, ha saját lángos sütödéd van, vagy honnét szedsz annyi étolajat? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 a neten hol lehet gyári új alkatrészeket rendelni és keresni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 a neten hol lehet gyári új alkatrészeket rendelni és keresni? http://opelcentrum.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 http://opelcentrum.hu/ köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 hát gyerekek... nálunk a parkolóban egy srác le cserélte a fastrát.... z20net ... nagy csövekkel, nagy cooller, H opc turbo val... de viszont pixel hibás a kijelzője... volt róla szó múltkor a javításáról... dobjatok egy linket hol volt szó róla ... köszi ja és van benne gyári BC :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraGé Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Astra G vs Audi Q7 Sok esélyt nem adtam volna az Astrának a 2tonnás Q7-tel szemben, de az utastér egyben maradt, a probléma inkább a biztonsági öv hiánya volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 hát gyerekek... Kicsi a világ... ez a Harti nevű Coupé fórum user ex-autója. Nem GSi-je volt a mostani tulajnak előtte? Amúgy nem Z20NET az hanem LET, csak a Z20NET-nek a turbóját szokták rárakni... ezen is az van asszem... A kettővel ezelőtti tulaja Opel-márkaszervizben dolgozott, úgyhogy akaposan körmére lett nézve az autónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Sziasztok! A belső visszapillantó tükör nagyon lötyög. Egy bukkanón áthaladva is elállítódik. Ha lepattintom és egy ragasztószalagot nyomok a gömbre akkor az megoldás lehet? Járt már más is így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Sziasztok! A belső visszapillantó tükör nagyon lötyög. Egy bukkanón áthaladva is elállítódik. Ha lepattintom és egy ragasztószalagot nyomok a gömbre akkor az megoldás lehet? Járt már más is így? Igen. Tesómé is ilyen volt. Egy kis szigszalaggal orvosoltam, valamikor tavaly. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Kicsi a világ... ez a Harti nevű Coupé fórum user ex-autója. Nem GSi-je volt a mostani tulajnak előtte? Amúgy nem Z20NET az hanem LET, csak a Z20NET-nek a turbóját szokták rárakni... ezen is az van asszem... A kettővel ezelőtti tulaja Opel-márkaszervizben dolgozott, úgyhogy akaposan körmére lett nézve az autónak. fastra x14xe -vel volt neki... valóban let gyárilag és net lett belőle :D a srác szokott lejárni lurdyzni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 A kettővel ezelőtti tulaja ... :D :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Igen. Tesómé is ilyen volt. Egy kis szigszalaggal orvosoltam, valamikor tavaly. Köszi! Akkor megpróbálom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbolya Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Szia Az 1.7ctdi honda civicben u.a. motor van mint az astra g 1.7cdti-ben ,ráadásul még a motorvezélö is stimmel edc15 c7. A honda 101 lovas azt a flasht nem lehet valagogy átrakni az 1.7 cdti-be? Válaszodat elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Igen. Tesómé is ilyen volt. Egy kis szigszalaggal orvosoltam, valamikor tavaly. Nekem is ilyen a Vecin. Megoldás: lassabban kell közlekedni és nem állítódik el... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 Ahoj! Uhuhu, Mc-elek, vagy aki ért hozzá :D : a Vectra távírányítós kulcsához keresek műanyag házat. Jól gondolom, hogy a G Astráé is ugyanaz a ház? Konkrétan erre gondolok. De ugyanilyen van itt is.. Ez a gm szám van a Pl termék tasakján- majdnem egyezik a magyarral: GM#9195343 Qty1 62 39 016 G.R.104.4861 LB0310 Nos? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május4, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május4, 2011 Ahoj! Uhuhu, Mc-elek, vagy aki ért hozzá :D : a Vectra távírányítós kulcsához keresek műanyag házat. Jól gondolom, hogy a G Astráé is ugyanaz a ház? Konkrétan erre gondolok. De ugyanilyen van itt is.. Ez a gm szám van a Pl termék tasakján- majdnem egyezik a magyarral: GM#9195343 Qty1 62 39 016 G.R.104.4861 LB0310 Nos? :) jó ez is az astrára :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts