Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Kis segítség kellene dízeles fronton!

Van most ez a szolgálati dízel Vivaronk(1,9 dci),jöttünk vele dolgozni

és olyat csinált ,hogy egyszer csak elment az erő belőle , 60-nál többel nem

volt hajlandó vánszorogni.Műszerfalon a sárga izzítószálas visszajelző világított.

1 perc múlva beindítottam és akkor hibátlanul működött ,a sárga sem égett!

Link to comment
Megosztás:

Kis segítség kellene dízeles fronton!

Van most ez a szolgálati dízel Vivaronk(1,9 dci),jöttünk vele dolgozni

és olyat csinált ,hogy egyszer csak elment az erő belőle , 60-nál többel nem

volt hajlandó vánszorogni.Műszerfalon a sárga izzítószálas visszajelző világított.

1 perc múlva beindítottam és akkor hibátlanul működött ,a sárga sem égett!

Turbóban van valami szelep,az szokott leragadni,vagy nem,de az biztos... B)

Link to comment
Megosztás:

Én nyestriasztót vettem bele még régebben amíg nem volt garázsom. Beletettem egy darabig hagyták, majd bemászott a motortérbe és mit rágott el? B) A nyestriasztó kábelét. :D A testvezetékben látszik pár fognyom, de a szigetelésben, s a kocsiban semmi más kárt nem csinált, csak a motortér volt állandóan piszkos. Majd vettem valami nyestriasztó sprayt, jól körbefújkáltam a motorteret, s ment a riasztó, úgy nem ment bele. De ezek után vagy macska, vagy nyest csúszdának nézte a kocsit, elöl felmászott, végiggyalogolt a kocsin, majd a hátsó ajtón lecsúszott, néha 'drazsét' hagyva maga után.... Az antennát is megrágcsálta, mintha tűvel bele lenne szurkálva pár helyen...

Én ugyanígy játam/járok most is néha.

Link to comment
Megosztás:

Kis segítség kellene dízeles fronton!

Van most ez a szolgálati dízel Vivaronk(1,9 dci),jöttünk vele dolgozni

és olyat csinált ,hogy egyszer csak elment az erő belőle , 60-nál többel nem

volt hajlandó vánszorogni.Műszerfalon a sárga izzítószálas visszajelző világított.

1 perc múlva beindítottam és akkor hibátlanul működött ,a sárga sem égett!

Egy másik fórumon megtaláltam valszeg a választ!

Sziasztok,kellene egy kis segitség a következö a probléma:

1, a kocsim nehezen indul föleg hidegbe, a kulcs elinditása után 1-2 másodpercig kivilan az izzitólámpa azt elalszik. nagy hidegben ezt megcsinálom 10 szer és még utánna is elég sokat kell inditózni hogy elinduljon de ha elindult vagy ha meleg a kocsi utána ha leálitom pöc röff beindul.

2, régebben ritkábban de mostanába egyre gyakrabban azt csinálja hogy elhagya a kocsit az ereje, és csak 2800-2900 fölött kezd el húzni a motor valamennyire de ma is pl az autopályán nem tudtam 90 fölé menni a kocsival. és oda is ugy gyorsul mint a csiga. remélemem holnapra megjavul mert néha helyreszokott állni+ menet közben többször kigyullad hoszabb rövidebb ideig az izzitós lámpa...

hello nyarigergo!

személyes tapasztalataim az ügyben, amikor nekem is menet közben kivillant az izzítás lámpa, akkor több hibát is írt a computerbe. Az izzító lámpa kivillanása a motorelektronika hibáját is jelentheti. Érdemes átnézni az izzítógyertyákat, légtömegmérőt, turbo nyomás szabályzót és az EGR szelepet. Nekem a gyertyákat, turbo nyomás szabályzót és a légtömegmérőt cserélnem kellett (kb 80 e FT), az EGR szelepet pedig minden második olajcserénél tisztíttatom. Korábban olvastam itt a fórumon, hogy időnként érdemes áttisztítani a turbo nyomás szabályzó csöveit is, mert azt is bekokszolja.

Link to comment
Megosztás:

Valaki meg tudná mondani nekem az 5 ajtós cl II astra (z14xep) hátsó spirálrugójának pontos paramétereit? Rugó végének a belső és külső átmérője és a rugó hossza kellene. De nagyon!!!

Előre is hálásan köszönöm!!!

Hali! Nekem van itt egy pár a garázsban.

Holnap délután megméregetem. Remélem nem késik addig.

Link to comment
Megosztás:

Hali! Nekem van itt egy pár a garázsban.

Holnap délután megméregetem. Remélem nem késik addig.

Hát nekem reggelre kellett volna...Amint megtetted írd meg légyszi!

Bár valszeg reggel akkor alámegyek a kocsinak és megpróbálom lemérni.

De mindenképpen írd meg, bármikor is tudod lemérni.

Köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem reggelre kellett volna...Amint megtetted írd meg légyszi!

Bár valszeg reggel akkor alámegyek a kocsinak és megpróbálom lemérni.

De mindenképpen írd meg, bármikor is tudod lemérni.

Köszi!!!

Na most jutottam odáig!

Tehát a rugó maga 310 mm hosszú, anyaga középen 13 mm, a végén kifut 8,5-re.

Legkisebb átmérője a két végén 50 mm, belül.

A két gumilap átmérője 135 mm, a közepükben lévő lyuk 40 mm.

Az látszik a gumilapokon, hogy az autó alatt eléggé összemegy.

Link to comment
Megosztás:

Én a helyetekben mindig ott lennék az F1-en B)

Ne irigyelj. Párszor kint voltam. Drága a jegy meg minden, tömeg van nem tudsz mozdulni, brutál hangos.És ami a legrosszabb csak egy szeletet látsz az egészből. Kb 300-al eltépnek előtted pár másodperc alatt. Tv-ben sokkal több mindenre figyelheccc. Plusz nincs árnyék bátyó úgy leégett, hogy utána 2 hétig nem tudott menni. Olyan volt mint a főtt rák.

Link to comment
Megosztás:

azért gondolj bele hogy f@sza annak aki ott lakik...

pl szilason ..

bazi hangos.. és nem csak f1 verseny van ott..

Azért nem vészes de még én is hallom kistarcsán az F1-et. A többi versen nem ilyan hangos, viszont az F1-nél meg nem zúgolódnak a szilasiak mert még a kutyaólat is kiadják Zimmer Ferinek.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen kialakításúnak kell lennie gyártótól függetlenül:

80_287146.jpg

köszönöm!Igen ilyen kialakitásu a benzinszüröm mint amit linkeltél,köszi.És a csatlakozok levétele az amugy egyszerü?Vagy kell hozzá valami célszerszám,vagy könnyen megoldható kézzel házilag is?

Link to comment
Megosztás:

köszönöm!Igen ilyen kialakitásu a benzinszüröm mint amit linkeltél,köszi.És a csatlakozok levétele az amugy egyszerü?Vagy kell hozzá valami célszerszám,vagy könnyen megoldható kézzel házilag is?

Célszerszám szükséges! Valaki nemrég írta, hogy egy rossz fogóból csinált házilag.

Plííííz! Képpel ne idézz! Töröld belőle: img.gif

Link to comment
Megosztás:

Na most jutottam odáig!

Tehát a rugó maga 310 mm hosszú, anyaga középen 13 mm, a végén kifut 8,5-re.

Legkisebb átmérője a két végén 50 mm, belül.

A két gumilap átmérője 135 mm, a közepükben lévő lyuk 40 mm.

Az látszik a gumilapokon, hogy az autó alatt eléggé összemegy.

Na, mivel nem tudtam lemérni ma és ennél pontosabb fogalmam akkor sem lett volna, ha mégis sikerül, hiszen beszerelve nehézkes a hozzáférés és a hossza sem ugyanaz terhelten, így a projekt elnapolva kicsivel.

Így viszont még csak nem is késtél a válaszoddal.

NAGYON-NAGYON KÖSZÖNÖM a fáradozást és még képeket is lőttél hozzá, szuper!!!! :D :) :(

Egyébként a Bárdi és egy opel autósbolt felhívása után dobtam ide be a kérdést, mert mindkettő közölte, hogy nem hajlandók lemérni B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.