palicska Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 BOCS! BOLDOG SZÜLINAPOT, és még boldogabbat!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Sziasztok! A Z14XE Classic II-ben gyárilag nincsen AGR! Wow! Ma néztem meg. És EURO 4 a besorolása..... Akkor mire jó az, ha nem is kell..... Veszek lezáró lemezt, és kiszerelem, talán még az autó is szebben fog menni és a fogyasztásnak is jót tesz majd.... Hol lehet kapni fém kapcsokat ami az utastér szűrő ajtaját fogja be BEHR szűrőnél? Köszönöm! Kizártnak tartom. Astra G csak Z17DTL kóddal kapott EURO-IV besorolást. Persze a hivatalnokok csodákra képesek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Egy kis barkács,kb fél óra <_< Előtte: Utánna: És még ezt is mahináltam: :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 BOCS! BOLDOG SZÜLINAPOT, és még boldogabbat!!!!!! Szia Palicska! Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Kizártnak tartom. Astra G csak Z17DTL kóddal kapott EURO-IV besorolást. Persze a hivatalnokok csodákra képesek. Könnyen lehet, hogy csak el van írva de 9-es besorolású ami Euro 4. De számomra az érdekes, hogy gyárilag nincs benne AGR. Ez más Classicnál is így van vajon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Könnyen lehet, hogy csak el van írva de 9-es besorolású ami Euro 4. De számomra az érdekes, hogy gyárilag nincs benne AGR. Ez más Classicnál is így van vajon? http://kephost.hu/thumb-040E_4D939151.jpg[/im] Nagyszüleimébe sincs, azoké is Z14XE és 2004 májusi... (17e km van most a verdában <_< ) Én úgy tudtam csak a 2004-esekben nics... Érdekes, hogy 2005-ösben sincs. Nem 2005-től van a Classicokban az XEP-s motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Nagyszüleimébe sincs, azoké is Z14XE és 2004 májusi... (17e km van most a verdában <_< ) Én úgy tudtam csak a 2004-esekben nics... Érdekes, hogy 2005-ösben sincs. Nem 2005-től van a Classicokban az XEP-s motor? 2005-ben a készletről árulták ki már az autókat, és nekünk lehetett választani, hogy XE vagy XEP. A P betűt nagyon drágán adták volna, így marad a korábbi verzió. Szerintem a gyártási év is el van ütve. Tuti 2004-es az autó, mert januárban már készleten volt. Februárban már úton. Vajon akkor a motorvezérlés is más ha nincsen AGR? Tehát hibásan működne a motor, ha lezárnám? Nagyon sokat olvastam a témában, de nincs két egyforma vélemény.... Lehet senki nem tudja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 2005-ben a készletről árulták ki már az autókat, és nekünk lehetett választani, hogy XE vagy XEP. A P betűt nagyon drágán adták volna, így marad a korábbi verzió. Szerintem a gyártási év is el van ütve. Tuti 2004-es az autó, mert januárban már készleten volt. Februárban már úton. Vajon akkor a motorvezérlés is más ha nincsen AGR? Tehát hibásan működne a motor, ha lezárnám? Nagyon sokat olvastam a témában, de nincs két egyforma vélemény.... Lehet senki nem tudja... Azt írtad, hogy nincs benne AGR ugye? (mert a 2004-es Z14XE-ben tudtommal nincs) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Azt írtad, hogy nincs benne AGR ugye? (mert a 200e-es Z14XE-ben tudtommal nincs) Szia! Nincs benne, csak a lezáró lemez van a helyén és Classic II. Az enyémben van, és az 2003-as. Mi értesz 200e-s alatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Szia! Nincs benne, csak a lezáró lemez van a helyén és Classic II. Az enyémben van, és az 2003-as. Mi értesz 200e-s alatt? Akkor a Te mocid 2004-es gyártás, csak abban az egy évjárató Z14XE-ben nem volt AGR. (szerencsés vagy, nem lesz vele gondod!) 2004-est akartam írni.(javítottam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Akkor a Te mocid 2004-es gyártás, csak abban az egy évjárató Z14XE-ben nem volt AGR. (szerencsés vagy, nem lesz vele gondod!) 2004-est akartam írni.(javítottam) Hm, akkor a szüleimnek van szerencséje... <_< Vajon a motorvezérlés is különbözik ezeknél? Mert így nyilvánvaló, hogy gyakorlatilag nincs rá szükség. Szülőké jobban megy, kevesebbet fogyaszt, károsanyag kibocsátás ugyan olyan mint nálam. Tehát ha rajtam múlna kiszedném az AGR-t. 2000-es fordulatnál szokott kicsit rángatni az autó stb... Néhány fórumon olvastam viszont, hogy az AGR a motorvezérlésben szerepet játszik. Az égés hő és a beszívott levegő mennyisége is változik stb... Ezáltal hibás működés fog előállni, ami teljesítmény vesztéshez és hosszú távon károsodáshoz vezet. Ez mind akkor igaz, ha a motorvezérlésben szerepel az AGR. Erről mi a véleményetek? Tech2-es átprogramozással ki lehet szedni következmények nélkül az AGR-t? Vagy akárhogy máshogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Hm, akkor a szüleimnek van szerencséje... <_< Vajon a motorvezérlés is különbözik ezeknél? Mert így nyilvánvaló, hogy gyakorlatilag nincs rá szükség. Szülőké jobban megy, kevesebbet fogyaszt, károsanyag kibocsátás ugyan olyan mint nálam. Tehát ha rajtam múlna kiszedném az AGR-t. 2000-es fordulatnál szokott kicsit rángatni az autó stb... Néhány fórumon olvastam viszont, hogy az AGR a motorvezérlésben szerepet játszik. Az égés hő és a beszívott levegő mennyisége is változik stb... Ezáltal hibás működés fog előállni, ami teljesítmény vesztéshez és hosszú távon károsodáshoz vezet. Ez mind akkor igaz, ha a motorvezérlésben szerepel az AGR. Erről mi a véleményetek? Tech2-es átprogramozással ki lehet szedni következmények nélkül az AGR-t? Vagy akárhogy máshogy? le lehet zárni, itt a link :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Hm, akkor a szüleimnek van szerencséje... <_< Vajon a motorvezérlés is különbözik ezeknél? Mert így nyilvánvaló, hogy gyakorlatilag nincs rá szükség. Szülőké jobban megy, kevesebbet fogyaszt, károsanyag kibocsátás ugyan olyan mint nálam. Tehát ha rajtam múlna kiszedném az AGR-t. 2000-es fordulatnál szokott kicsit rángatni az autó stb... Néhány fórumon olvastam viszont, hogy az AGR a motorvezérlésben szerepet játszik. Az égés hő és a beszívott levegő mennyisége is változik stb... Ezáltal hibás működés fog előállni, ami teljesítmény vesztéshez és hosszú távon károsodáshoz vezet. Ez mind akkor igaz, ha a motorvezérlésben szerepel az AGR. Erről mi a véleményetek? Tech2-es átprogramozással ki lehet szedni következmények nélkül az AGR-t? Vagy akárhogy máshogy? Az enyémben le van vakítva az AGR, de nem dobott még sárgát sosem. A zöldkártyát is így teljesítette, úgyhogy részemről nettó mókusvakítás ez a szelep, és nem csak Opelben... Legalább nem engedem a savas kipuff. gázt a szívósorra. Az, hogy a motorvezérlésre milyen hatással van érdekes, mert levakított esetben az AGR azt üzeni az ECU felé, hogy minden rendben, ő működik, nyit-zár, holott a kipufogógáz nem jelenik meg a szívóoldalon. Mindenesetre nálam nincs semmi probléma, az autó rendesen működik, jól fogyaszt, szépen jár, nem hiszem, hogy ez az átalakítás bármi kárt okozna a motornak, sőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Esetleg meg kellene dugni egy Tech2-vel... Nemá PGA! Vizuális alkat vagyok <_< :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Nemá PGA! Vizuális alkat vagyok <_< :angry: ...Ahogy feltárul a kézifék alatti nyílás, majd behatolsz... Mondjuk nem orgazmusod lesz, hanem hibakódod... Már, ha Tech2-vel próbálod... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Sziasztok Valakinek van tapasztalata a Fóti úti Schillerrel? Oda lehet vinni az járgányt olajcserére, kopogó futómű cserére és vízpumpa cserére vagy ott csak karosszériáznak? 5-6 éve volt ott másik opel szervizen, de a schiller oldal szerint most csak karosszéria barkács folyik ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Én két hete zártam le az AGR-t,eddig nem dobott hibát,ugyanolyan szépen jár,viszont sokkal jobban megy <_< (2000 körül torpant nekem is,stb) A hangja magasabb fordulaton talán másabb picit,valószínűleg azért,mert nem folytogatom kipufogógázzal :angry: Fogyasztásról érdemben nem tudok még nyilatkozni,az enyhülő idő eleve sokat javított az értéken. Egyébként Wessz le tudja programozni. Az Euro4 téma engem is foglalkoztat...Elvileg az AGR az követelmény hozzá,szóval a gyári tuningmotoros :P Z14XE-k nem értem hogy kapják meg :P Másrészt pedig ha már Euro3-ban ragad,akkor meg mindek az AGR :P :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 X16XEL-ben is meg lehet oldani az EGR kiiktatását?? Ha csak simán lezárom gyári záróval akkor nem dob hibát vagy erről le kell programozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 X16XEL-ben is meg lehet oldani az EGR kiiktatását?? Ha csak simán lezárom gyári záróval akkor nem dob hibát vagy erről le kell programozni? Nekem F-ben volt X16XEL az le volt zárva. tehát... szerk: néha (havonta, két havonta) dobott hibát, de újraindítással megszűnt. de igazából nem tudom attól dobta e Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Nekem F-ben volt X16XEL az le volt zárva. tehát... szerk: néha (havonta, két havonta) dobott hibát, de újraindítással megszűnt. de igazából nem tudom attól dobta e Szóról-szóra így volt nekem is! F AStrám volt,X16XEL,lezártuk,néha dobott sárgát,de ment hiba nélkül az autó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Szóról-szóra így volt nekem is! F AStrám volt,X16XEL,lezártuk,néha dobott sárgát,de ment hiba nélkül az autó! Natessék közös pont is van az életünkben <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Én két hete zártam le az AGR-t,eddig nem dobott hibát,ugyanolyan szépen jár,viszont sokkal jobban megy <_< (2000 körül torpant nekem is,stb) A hangja magasabb fordulaton talán másabb picit,valószínűleg azért,mert nem folytogatom kipufogógázzal :angry: Fogyasztásról érdemben nem tudok még nyilatkozni,az enyhülő idő eleve sokat javított az értéken. Egyébként Wessz le tudja programozni. Az Euro4 téma engem is foglalkoztat...Elvileg az AGR az követelmény hozzá,szóval a gyári tuningmotoros :P Z14XE-k nem értem hogy kapják meg :P Másrészt pedig ha már Euro3-ban ragad,akkor meg mindek az AGR :P :P :D Szia! Ki szerelted a szelepet és lezáró lemezzel takartad a helyét? Vagy bent maradt csak közé raktál egy lemezt? Wessz-hez megyek majd tempomat szerelésre, lehet erre is megkérem. Majd biztos megmondja hogy is van a frankó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Egy kis barkács,kb fél óra <_< Előtte: http://img41.imageshack.us/img41/3128/dscf5850k.jpg Utánna: http://img402.imageshack.us/img402/7813/dscf5852q.jpg :angry: És a régi feketével mi a szándékod? Filózok rajta, hogy vennék egy garnitúrát, és lefesteném. De nem akarom a gyárit, mert mi van ha nem fog tetszeni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 És a régi feketével mi a szándékod? Filózok rajta, hogy vennék egy garnitúrát, és lefesteném. De nem akarom a gyárit, mert mi van ha nem fog tetszeni... Na ezzel így vagyok én is,még nem tudom,hogy marad e,vagy nem... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Na ezzel így vagyok én is,még nem tudom,hogy marad e,vagy nem... <_< OK, majd az idő eldönti. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts