Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok! A Z14XE Classic II-ben gyárilag nincsen AGR! Wow! Ma néztem meg. És EURO 4 a besorolása.....

Akkor mire jó az, ha nem is kell.....

Veszek lezáró lemezt, és kiszerelem, talán még az autó is szebben fog menni és a fogyasztásnak is jót tesz majd....

Hol lehet kapni fém kapcsokat ami az utastér szűrő ajtaját fogja be BEHR szűrőnél?

Köszönöm!

Kizártnak tartom. Astra G csak Z17DTL kóddal kapott EURO-IV besorolást.

Persze a hivatalnokok csodákra képesek.

Link to comment
Megosztás:

Kizártnak tartom. Astra G csak Z17DTL kóddal kapott EURO-IV besorolást.

Persze a hivatalnokok csodákra képesek.

Könnyen lehet, hogy csak el van írva de 9-es besorolású ami Euro 4. De számomra az érdekes, hogy gyárilag nincs benne AGR.

Ez más Classicnál is így van vajon?

thumb-040E_4D939151.jpg

Link to comment
Megosztás:

Könnyen lehet, hogy csak el van írva de 9-es besorolású ami Euro 4. De számomra az érdekes, hogy gyárilag nincs benne AGR.

Ez más Classicnál is így van vajon?

%7Boption%7Dhttp://kephost.hu/thumb-040E_4D939151.jpg[/im]

Nagyszüleimébe sincs, azoké is Z14XE és 2004 májusi... (17e km van most a verdában <_< )

Én úgy tudtam csak a 2004-esekben nics... Érdekes, hogy 2005-ösben sincs. Nem 2005-től van a Classicokban az XEP-s motor?

Link to comment
Megosztás:

Nagyszüleimébe sincs, azoké is Z14XE és 2004 májusi... (17e km van most a verdában <_< )

Én úgy tudtam csak a 2004-esekben nics... Érdekes, hogy 2005-ösben sincs. Nem 2005-től van a Classicokban az XEP-s motor?

2005-ben a készletről árulták ki már az autókat, és nekünk lehetett választani, hogy XE vagy XEP. A P betűt nagyon drágán adták volna, így marad a korábbi verzió.

Szerintem a gyártási év is el van ütve. Tuti 2004-es az autó, mert januárban már készleten volt. Februárban már úton.

Vajon akkor a motorvezérlés is más ha nincsen AGR? Tehát hibásan működne a motor, ha lezárnám? Nagyon sokat olvastam a témában, de nincs két egyforma vélemény....

Lehet senki nem tudja...

Link to comment
Megosztás:

2005-ben a készletről árulták ki már az autókat, és nekünk lehetett választani, hogy XE vagy XEP. A P betűt nagyon drágán adták volna, így marad a korábbi verzió.

Szerintem a gyártási év is el van ütve. Tuti 2004-es az autó, mert januárban már készleten volt. Februárban már úton.

Vajon akkor a motorvezérlés is más ha nincsen AGR? Tehát hibásan működne a motor, ha lezárnám? Nagyon sokat olvastam a témában, de nincs két egyforma vélemény....

Lehet senki nem tudja...

Azt írtad, hogy nincs benne AGR ugye?

(mert a 2004-es Z14XE-ben tudtommal nincs)

Link to comment
Megosztás:

Szia! Nincs benne, csak a lezáró lemez van a helyén és Classic II. Az enyémben van, és az 2003-as.

Mi értesz 200e-s alatt?

Akkor a Te mocid 2004-es gyártás, csak abban az egy évjárató Z14XE-ben nem volt AGR. (szerencsés vagy, nem lesz vele gondod!)

2004-est akartam írni.(javítottam)

Link to comment
Megosztás:

Akkor a Te mocid 2004-es gyártás, csak abban az egy évjárató Z14XE-ben nem volt AGR. (szerencsés vagy, nem lesz vele gondod!)

2004-est akartam írni.(javítottam)

Hm, akkor a szüleimnek van szerencséje... <_<

Vajon a motorvezérlés is különbözik ezeknél? Mert így nyilvánvaló, hogy gyakorlatilag nincs rá szükség. Szülőké jobban megy, kevesebbet fogyaszt, károsanyag kibocsátás ugyan olyan mint nálam.

Tehát ha rajtam múlna kiszedném az AGR-t. 2000-es fordulatnál szokott kicsit rángatni az autó stb...

Néhány fórumon olvastam viszont, hogy az AGR a motorvezérlésben szerepet játszik. Az égés hő és a beszívott levegő mennyisége is változik stb...

Ezáltal hibás működés fog előállni, ami teljesítmény vesztéshez és hosszú távon károsodáshoz vezet.

Ez mind akkor igaz, ha a motorvezérlésben szerepel az AGR.

Erről mi a véleményetek? Tech2-es átprogramozással ki lehet szedni következmények nélkül az AGR-t? Vagy akárhogy máshogy?

Link to comment
Megosztás:

Hm, akkor a szüleimnek van szerencséje... <_<

Vajon a motorvezérlés is különbözik ezeknél? Mert így nyilvánvaló, hogy gyakorlatilag nincs rá szükség. Szülőké jobban megy, kevesebbet fogyaszt, károsanyag kibocsátás ugyan olyan mint nálam.

Tehát ha rajtam múlna kiszedném az AGR-t. 2000-es fordulatnál szokott kicsit rángatni az autó stb...

Néhány fórumon olvastam viszont, hogy az AGR a motorvezérlésben szerepet játszik. Az égés hő és a beszívott levegő mennyisége is változik stb...

Ezáltal hibás működés fog előállni, ami teljesítmény vesztéshez és hosszú távon károsodáshoz vezet.

Ez mind akkor igaz, ha a motorvezérlésben szerepel az AGR.

Erről mi a véleményetek? Tech2-es átprogramozással ki lehet szedni következmények nélkül az AGR-t? Vagy akárhogy máshogy?

le lehet zárni, itt a link :angry:

Link to comment
Megosztás:

Hm, akkor a szüleimnek van szerencséje... <_<

Vajon a motorvezérlés is különbözik ezeknél? Mert így nyilvánvaló, hogy gyakorlatilag nincs rá szükség. Szülőké jobban megy, kevesebbet fogyaszt, károsanyag kibocsátás ugyan olyan mint nálam.

Tehát ha rajtam múlna kiszedném az AGR-t. 2000-es fordulatnál szokott kicsit rángatni az autó stb...

Néhány fórumon olvastam viszont, hogy az AGR a motorvezérlésben szerepet játszik. Az égés hő és a beszívott levegő mennyisége is változik stb...

Ezáltal hibás működés fog előállni, ami teljesítmény vesztéshez és hosszú távon károsodáshoz vezet.

Ez mind akkor igaz, ha a motorvezérlésben szerepel az AGR.

Erről mi a véleményetek? Tech2-es átprogramozással ki lehet szedni következmények nélkül az AGR-t? Vagy akárhogy máshogy?

Az enyémben le van vakítva az AGR, de nem dobott még sárgát sosem. A zöldkártyát is így teljesítette, úgyhogy részemről nettó mókusvakítás ez a szelep, és nem csak Opelben...

Legalább nem engedem a savas kipuff. gázt a szívósorra.

Az, hogy a motorvezérlésre milyen hatással van érdekes, mert levakított esetben az AGR azt üzeni az ECU felé, hogy minden rendben, ő működik, nyit-zár, holott a kipufogógáz nem jelenik meg a szívóoldalon. Mindenesetre nálam nincs semmi probléma, az autó rendesen működik, jól fogyaszt, szépen jár, nem hiszem, hogy ez az átalakítás bármi kárt okozna a motornak, sőt.

Link to comment
Megosztás:

Én két hete zártam le az AGR-t,eddig nem dobott hibát,ugyanolyan szépen jár,viszont sokkal jobban megy <_< (2000 körül torpant nekem is,stb)

A hangja magasabb fordulaton talán másabb picit,valószínűleg azért,mert nem folytogatom kipufogógázzal :angry:

Fogyasztásról érdemben nem tudok még nyilatkozni,az enyhülő idő eleve sokat javított az értéken.

Egyébként Wessz le tudja programozni.

Az Euro4 téma engem is foglalkoztat...Elvileg az AGR az követelmény hozzá,szóval a gyári tuningmotoros :P Z14XE-k nem értem hogy kapják meg :P

Másrészt pedig ha már Euro3-ban ragad,akkor meg mindek az AGR :P :P :D

Link to comment
Megosztás:

X16XEL-ben is meg lehet oldani az EGR kiiktatását?? Ha csak simán lezárom gyári záróval akkor nem dob hibát vagy erről le kell programozni?

Nekem F-ben volt X16XEL az le volt zárva.

tehát...

szerk: néha (havonta, két havonta) dobott hibát, de újraindítással megszűnt.

de igazából nem tudom attól dobta e

Link to comment
Megosztás:

Nekem F-ben volt X16XEL az le volt zárva.

tehát...

szerk: néha (havonta, két havonta) dobott hibát, de újraindítással megszűnt.

de igazából nem tudom attól dobta e

Szóról-szóra így volt nekem is! F AStrám volt,X16XEL,lezártuk,néha dobott sárgát,de

ment hiba nélkül az autó!

Link to comment
Megosztás:

Én két hete zártam le az AGR-t,eddig nem dobott hibát,ugyanolyan szépen jár,viszont sokkal jobban megy <_< (2000 körül torpant nekem is,stb)

A hangja magasabb fordulaton talán másabb picit,valószínűleg azért,mert nem folytogatom kipufogógázzal :angry:

Fogyasztásról érdemben nem tudok még nyilatkozni,az enyhülő idő eleve sokat javított az értéken.

Egyébként Wessz le tudja programozni.

Az Euro4 téma engem is foglalkoztat...Elvileg az AGR az követelmény hozzá,szóval a gyári tuningmotoros :P Z14XE-k nem értem hogy kapják meg :P

Másrészt pedig ha már Euro3-ban ragad,akkor meg mindek az AGR :P :P :D

Szia! Ki szerelted a szelepet és lezáró lemezzel takartad a helyét? Vagy bent maradt csak közé raktál egy lemezt?

Wessz-hez megyek majd tempomat szerelésre, lehet erre is megkérem. Majd biztos megmondja hogy is van a frankó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.