Korzika Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 A hülyének is megéri!Főleg a króm lámpamaszk.nyami-nyami :lol: :D B) Bűrűlís is van ám benne! :D Kerestelek ilyen közösségi oldalakon,de nem jött össze.
Lipi-G Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 Bűrűlís is van ám benne! :D Kerestelek ilyen közösségi oldalakon,de nem jött össze. Pedig vok fácsén is meg amott is. B) Pedig nem sok ilyen néven futó ember van Mo.-n :lol:
Lipi-G Elküldve Január26, 2011 Elküldve Január26, 2011 Pedig vok fácsén is meg amott is. B) Pedig nem sok ilyen néven futó ember van Mo.-n :D Te megvagy! :D És már csak egyet alszok,és megvan a piroska! :lol:
zozor Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 nyomd ki a kuplungot, ha leáll a motor akkor welcome in the club :lol: Ez aztán @va nagy segítség volt... :D B) :D
speter Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ez milyen árban mozog újba! Guglizok, de még nem találtam konkrét árat rá!! :lol: Egy döglődő akksiért pénzt adni? Drága. Nekem a csillapító fogaskerék van eltörve, meg fogom ragasztani és újra szépen fog nyílni. :D Na erre kíváncsi leszek. Majd írd meg, hogy bírta-e 5 percig.
Korzika Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Te megvagy! :D És már csak egyet alszok,és megvan a piroska! :lol: Úgy látom a zenei ízlés is hasonló! B)
Zachi Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ez milyen árban mozog újba! Guglizok, de még nem találtam konkrét árat rá!! :lol: Ha már szakszervíznél tartunk ... Ma volt egy kis időm, hát kilátogattam a helyi szakszervízhez, mondván megérdeklődöm mibe fájna egy gyári 70Ah-s új akksi. Az eredmény lehangoló. Raktáron nincs, de ez még érthető is volna. No de, hogy cikkszámot sem találnak rá!!! 65Ah-s akksira tudtak árat mondani: 40 ezer pár száz HUF! Ez az ár bő 1 éve volt. Opel (GM) logósat, újat máshol nem kapsz. Tehát közel kétszer annyiba kerül az Opel logós, mint pl. egy Exide. Ami ennél is feltűnőbb/fontosabb volt, hogy a gyári akku indítóárama töredékét (kb. 2/3-át) tudta csak a kereskedelemben kapható no name és márkás akkuk indítóáramának.
Korzika Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ezen jót mosolyogtam,mikor néztem az időjárást. Belepte a hó....... :lol:
andris83 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Egy döglődő akksiért pénzt adni? Drága. Újban gondolkodik, azt írta. Szerviz 4+ban 20 és 25 ezer között cserélik, gondolom attól függően mekkorát akarsz bele.
Lipi-G Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Úgy látom a zenei ízlés is hasonló! :D Jó muzsikák az tény! :lol:
Zachi Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Újban gondolkodik, azt írta. Szerviz 4+ban 20 és 25 ezer között cserélik, gondolom attól függően mekkorát akarsz bele. "Opel-forgalmazótól 4 évnél régebben vásárolt 1.2, 1.4, 1.6 literes, benzines Astra G modellek esetén." Jó nektek! Mindenki más le van ... a GM részéről.
Korzika Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 "Opel-forgalmazótól 4 évnél régebben vásárolt 1.2, 1.4, 1.6 literes, benzines Astra G modellek esetén." Jó nektek! Mindenki más le van ... a GM részéről. Szerintem nem nézik azt,hogy Magyarországon kellett vásárolni újonnan. A lényeg,hogy 4 évnél öregebb legyen,én így gondolom.De lehet tévedek,meg kellene kérdezni!
andris83 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Szerintem nem nézik azt,hogy Magyarországon kellett vásárolni újonnan. A lényeg,hogy 4 évnél öregebb legyen,én így gondolom.De lehet tévedek,meg kellene kérdezni! Szerintem Zachi kollégát inkább a dízelek semmibe vétele zavarja, amúgy teljesen jogosan...
woody1 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 ötvenezerkilométeresek lettünk :D url="http://kephost.hu/share-3EE4_4D3F165D.html" img]http://kephost.hu/thumb-3EE4_4D3F165D.jpg[/url Hasonló büszkeség töltött el engem is nemrég 40.000-nél. Autópályán ért a kitüntetés, kb. úgy 2-300 méteren keresztül csak az órát néztem... szerencsére a művelet közben nem lettem gazdagabb néhány előjelző táblával és pár méter szalagkorláttal... :lol: Egyébként a benzinjelződ állásából és a 161 megtett kilométerből (ha tankolásnál nulláztad) úgy veszem le, hogy igen jól fogyaszt a kocsi. Háromnegyedig még lehetett benne 20-30 km.
Korzika Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Szerintem Zachi kollégát inkább a dízelek semmibe vétele zavarja, amúgy teljesen jogosan... Hopp tényleg,látod erre nem is figyeltem.Ez valóban kitolás.
julien Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ez milyen árban mozog újba! Guglizok, de még nem találtam konkrét árat rá!! :lol: Használtat soha, főleg hogy 5 éves. http://opelcentrum.hu/opelcentrum/akkumulatorok/opel-gm
Barna Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ez az ár bő 1 éve volt. Opel (GM) logósat, újat máshol nem kapsz. Tehát közel kétszer annyiba kerül az Opel logós, mint pl. egy Exide. Ami ennél is feltűnőbb/fontosabb volt, hogy a gyári akku indítóárama töredékét (kb. 2/3-át) tudta csak a kereskedelemben kapható no name és márkás akkuk indítóáramának. Nem tudom mit tudnak Opeléknél, de ezek a gyári aksik jó sokat bírnak. Az enyém 6. éves és még semmi baja... -16ban is rendesen indult a gép reggel a múlt héten... Más márkától még nem láttam ilyet. Volt már sok márkájú aksim, de 3-4 évnél többet nem bírtak. Ha ugyanezt a minőséget megkapom Szervíz 4+ban 20-22ért, nem fogok sokat gondolkozni amikor cserélni kell...
szkszaby Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Használtat soha, főleg hogy 5 éves. http://opelcentrum.hu/opelcentrum/akkumulatorok/opel-gm Csak a kép miatt linkeltem bee! :lol: Köszi a linket!
Zachi Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Szerintem Zachi kollégát inkább a dízelek semmibe vétele zavarja, amúgy teljesen jogosan... Á, nem csak a dízelek maradtak ki. Ebbe nem fér bele az összes benzines sem (1.8, 2.2 sem létezik a szerintük?). Márka imidzsét nem így szokás építeni!
Barna Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Á, nem csak a dízelek maradtak ki. Ebbe nem fér bele az összes benzines sem (1.8, 2.2 sem létezik a szerintük?). Márka imidzsét nem így szokás építeni! Valószínű egyszerű matek... ezekből adták el adott időszakban Mo.-n a legtöbbet, tehát ezekre kell akciózni, mert ebből jön be a legtöbb pénz, ha visszaviszik a gépeket...
Zachi Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Valószínű egyszerű matek... ezekből adták el adott időszakban Mo.-n a legtöbbet, tehát ezekre kell akciózni, mert ebből jön be a legtöbb pénz, ha visszaviszik a gépeket... Ahhoz képest rengeteg egyéb szaladgál az utakon. :lol:
speter Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ezen jót mosolyogtam,mikor néztem az időjárást. Belepte a hó....... :lol: Belepett a hó? Remélem nem fáztál meg. :D
PGA Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Nem tudom mit tudnak Opeléknél, de ezek a gyári aksik jó sokat bírnak. Az enyém 6. éves és még semmi baja... -16ban is rendesen indult a gép reggel a múlt héten... Más márkától még nem láttam ilyet. Volt már sok márkájú aksim, de 3-4 évnél többet nem bírtak. Ha ugyanezt a minőséget megkapom Szervíz 4+ban 20-22ért, nem fogok sokat gondolkozni amikor cserélni kell... 10 éves az autóm, és egy akksicserém volt: GM-->GM :lol: Annyi hozzátartozik, hogy az enyém is 6 éves koráig bírta, utána belekerült egy szintén GM, de az szinte rögtön meghalt és garis csere lett, de azóta is vígan indít a kis 44Ah-s. Különben akkortájt, mikor ez a garis ügyem volt, állítólag volt egy rosszabb széria (tán újabb, olcsóbb beszállítóval próbálkoztak...), de azóta is csak jót hallani a "gyári" akksikról.
andris83 Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Ahhoz képest rengeteg egyéb szaladgál az utakon. :lol: Igen, szerintem 1.7 dti-ből legalább annyi szaladgál, mint 1.6 benzinből (1.4-et nem merek írni, mert abból brutál sok van :D ) Ellenben 1.2-esből megint nem olyan nagy a kínálat. Fene se érti mért csak ezekre él a kedvezmény...
speter Elküldve Január27, 2011 Elküldve Január27, 2011 Igen, szerintem 1.7 dti-ből legalább annyi szaladgál, mint 1.6 benzinből (1.4-et nem merek írni, mert abból brutál sok van :lol: ) Ellenben 1.2-esből megint nem olyan nagy a kínálat. Fene se érti mért csak ezekre él a kedvezmény... Mert az 1.7 dieselt leginkább cégek veszik, és a cégeknek van pénze autóra... Azt meg csak nem mondhatja a GM, hogy 4+ csak magánszemélyeknek. Illetve a dieselhez ugyanaz az alkatrészt eleve drágábban adják, amikor megtudják, hogy dieselhez kell. Na miért? Erre sem leget egzakt választ adni.
Recommended Posts