Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én egy gyorsan ható altatógáz beinjektálásán gondolkodtam régen, néma telefonos riasztással... Aztán, mikor bekábult a delikvens, "kinevelni" belőle ezt a rossz szokást. :)

Sziasztok!

Hmm! Épp be akartam jelenteni, hogy klubtag leszek, de most elbizonytalanodtam... Hová jelentkeztem... :D

Elküldve
Néztem a gépedet a Carstylingen, jól fel van szerelve. A tetőablak marha jó dolog, a Calibrámban volt... :D

Jó sokáig is kutattam, mire találtam egy ilyet. Szerencsém volt... :)

Elküldve

Bátyámnak megtörték az astráját, még decemberben. Kapott betétlapot, látszólag minden ok, meg is kezdte az opel szerviz a javítást.

Most meg elkezd ge*izni a biztosító, totálkárra akarják venni. Pedig a hátulja már csak festésre vár, meg egy első lökös kell rá.

Szóval a kérdésem: miből áll ez a "gazdasági totálkár"? Ilyenkor kivonják forgalomból, vagy megcsináltathatom oszt mehet tovább?

Amúgy törötten is használta egy hónapig, úgyhogy nem olyan vészes az!

Elküldve
Bátyámnak megtörték az astráját, még decemberben. Kapott betétlapot, látszólag minden ok, meg is kezdte az opel szerviz a javítást.

Most meg elkezd ge*izni a biztosító, totálkárra akarják venni. Pedig a hátulja már csak festésre vár, meg egy első lökös kell rá.

Szóval a kérdésem: miből áll ez a "gazdasági totálkár"? Ilyenkor kivonják forgalomból, vagy megcsináltathatom oszt mehet tovább?

Amúgy törötten is használta egy hónapig, úgyhogy nem olyan vészes az!

Gazdasági totálkárra akkor veszik az autót, ha a javítási költsége meghaladja az autó aktuális értékének (hogy ez épp mennyi az az Eurotax katalógusból derül ki) 50-70%-t.

A biztosítók ilyenkor (gazdasági totálkár esetén) megadják a roncsértéket és az aktuális Eurotax értéket, te meg eldöntheted, hogy leadod az autót a bontóban és megkapod a roncsértéket és az autó baleset előtti értékét (ez a bizonyos Eurotax alapján kalkulált ár, a biztosító ennyit fog fizetni), vagy nem adod le az autót és a biztosító által fizetett összegből megpróbálod megjavíttatni.

Elküldve
Komoly lehetett,matiz vs. A6.Vajon ki győzött. :)

Öcsém így törte össze az előző Astrámat. Csak ott Suzival volt a kancsóskodó... Gyorsított a Suzis is, és az lett a vége, hogy mindketten az árokban landoltak. Jobban járt így, mintha frontálisan ütközött volna a szemközt jövővel... :D

Elküldve
Bátyámnak megtörték az astráját, még decemberben. Kapott betétlapot, látszólag minden ok, meg is kezdte az opel szerviz a javítást.

Most meg elkezd ge*izni a biztosító, totálkárra akarják venni. Pedig a hátulja már csak festésre vár, meg egy első lökös kell rá.

Szóval a kérdésem: miből áll ez a "gazdasági totálkár"? Ilyenkor kivonják forgalomból, vagy megcsináltathatom oszt mehet tovább?

Amúgy törötten is használta egy hónapig, úgyhogy nem olyan vészes az!

Szerintem a gtk a legjobb dolog, ami történhet veled egy ilyen esetbe. Ha gtk-ra veszik, akkor megállapítják a kocsi jelenértékét. Feldobják a neppereknek, akik 100-200-ezerrel kevesebbet ajánlanak a RONCS értékénél. A biztosító tájékoztat, hogy a két értéket közötti különbséget azonnal kifizeti Neked, a roncsot meg ha akarod, akkor segít eladni. Persze a Te tulajdonod a kocsi azt csinálsz vele, amit akarsz. Ha kiszámolod a különbözetből bőven meg lehet javíttatni a kocsit MAGÁNBA.

Azt mondjuk, hogy ebben a konkrét Te esetedben nem fogsz jól járni az tuti, mert az Opel szerviz aranyárban javít. A biztosító is azért veszi gtk-ra,mert kiszámolja, hogy a szakszervíz áraival nem éri meg megjavíttatni a kocsit.

Egyébként amíg a biztosító nem nyilatkozik, addig szerintem TILOS a kocsihoz nyúlni, mert ha nem akar fizetni és közben helyreállítják a kocsit, akkor meg vagy lőve, mert az igazságügyi szakértő nem tud állásfoglalást adni. Ha nincs javítva, akkor lehet kiverni belőlük pénzt, szóval én nem nagyon említeném, hogy már majdnem kész a kocsi.

Elküldve
Gazdasági totálkárra akkor veszik az autót, ha a javítási költsége meghaladja az autó aktuális értékének (hogy ez épp mennyi az az Eurotax katalógusból derül ki) 50-70%-t.

A biztosítók ilyenkor (gazdasági totálkár esetén) megadják a roncsértéket és az aktuális Eurotax értéket, te meg eldöntheted, hogy leadod az autót a bontóban és megkapod a roncsértéket és az autó baleset előtti értékét (ez a bizonyos Eurotax alapján kalkulált ár, a biztosító ennyit fog fizetni), vagy nem adod le az autót és a biztosító által fizetett összegből megpróbálod megjavíttatni.

Köszi! Mi is így gondoltuk (vagy reméltük), de így még nyugodtabb mindenki!

Elküldve
Egyébként amíg a biztosító nem nyilatkozik, addig szerintem TILOS a kocsihoz nyúlni, mert ha nem akar fizetni és közben helyreállítják a kocsit, akkor meg vagy lőve, mert az igazságügyi szakértő nem tud állásfoglalást adni. Ha nincs javítva, akkor lehet kiverni belőlük pénzt, szóval én nem nagyon említeném, hogy már majdnem kész a kocsi.

Tiszta sor, így gondolom én is! A szervizes gyerek sejtheti, hogy vaj van a füle mögött, mert azt igérte, a kapott pénzből megoldjuk okosan.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.