Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok! Tudnátok ötletet adni hogy miért megy folyamatosan a klíma és a hűtőventillátorom? csak akkor áll le ha leveszem az akksi sarut! levettem a hőgomba csatit akkor se változik semmi! Köszi a segítséget!

Úgyértve,hogy gyújtás ráadása nélkül is megy?Milyen autó?

Link to comment
Megosztás:

összekapta magát, de sajnos olyan árpolitikát folytat, ami miatt lassan senki se vesz opelt.

Régen az opel azért volt kelendő, mert müködött, egyszerü volt, és olcsó volt.

ma egy 1.0 corsa 2.8 ezer forint, egy Astra H 1.4 klimával meg valami közel 4 körül. ha egy jól felszerelt astrát akarsz az meg inkábba 6 körül látod a végösszeget.

Ugyanakkor a Fordot sokkal ocsóbban veszed meg.....

Ez így van. Mintha fordítva ülnének a lovon: mostanában kezdik megvillantani, hogy tudnak prémium minőségben (vagy ahhoz közel) gyártani, és rögtön az árakat is oda próbálják feltolni. Csakhogy az Opel átlag vásárlókörének ez már túl sok, az Audi, BMW, Mercedes brand-szintjére meg azért egy-két jó modellel még nem lehet azonnal bejutni. Úgyhogy a régi opelesek már nem, a leendő (prémium) potenciális vevők még nincsenek elegen. Szerintem...

Kéne egy pár beetető év, amikor minőségben már stabilan jók, jobban meg kellene jelenni az autósportokban, stb., hogy valami emészthetőbb alapot adjanak a drágaságra, különlegességre.

Ettől függetlenül szerintem a világ most nem is arra halad, hogy ezt a prémium-izét erőltessük, a nagy tömegek olcsó, elfogadható minőségű autót akarnak, aztán annyi.

Link to comment
Megosztás:

Ismerősöm is többször rendelt már e-bay-ről, és mindig megkapta a rendelt cuccot. Egyszer rendelt Magyarországról a prohardver.hu-n, és az előre elutalt pénzéért csak egy üres dobozt kapott. Amikor reklamált az eladónál azt a választ kapta, hogy "biztos kilopta a postás". Magyarország, Én így szeretlek! :lol:

Én éppen azért nem utalok előre ha valahonnan először rendelek, akármennyire nagy hírű cég is legyen az.

Ha már sokadszorra teljesítenek megbízhatóan, akkor már igen, de addig nem.

Link to comment
Megosztás:

Ez így van. Mintha fordítva ülnének a lovon: mostanában kezdik megvillantani, hogy tudnak prémium minőségben (vagy ahhoz közel) gyártani, és rögtön az árakat is oda próbálják feltolni. Csakhogy az Opel átlag vásárlókörének ez már túl sok, az Audi, BMW, Mercedes brand-szintjére meg azért egy-két jó modellel még nem lehet azonnal bejutni.

Nem biztos hogy mindjárt az Audi, BMW, Mercedes márkákkal kéne összehasonlítani... csináltam egy gyors keresést, és kiderült hogy az új Astra J 1.4 alapára 5 ajtóval, 120lóerővel és kézi 6sebességes váltóval 5102000Ft, az ezzel összevethető szintén alapfelszereltségű VW Golf Trendline 1.4TSi (122lóerő, szintén 6sebességes váltó) 5 ajtóval 5236000Ft-tól hozzáférhető. A Ford Focus alapáron valóban olcsóbb, de már kifutó típus, az 1.4-es motorja csak 80lóerős (ezzel 4.2M Ft az ára), és még az 1.6-os is csak 115lovas (így meg 4.9M Ft az alapár), ráadásul mindegyikhez csak 5sebességes váltó tartozik. Szóval sztem az Opel egyáltalán nem vall szégyent a hozzá mérhető konkurrensekkel szemben, ahogy árban, úgy minőségben sem. Mondhatni inkább felnőtt hozzájuk.

De az Audi azért még messze van, a fentebb említett autókhoz méretben legközelebb álló A3-as ugyanazzal az 1.4TSi motorral ami a Golfban is van és ugyanúgy 6sebességes kézi váltóval, de csak 3 ajtóval 6147250Ft-tól elérhető.

Link to comment
Megosztás:

Nem biztos hogy mindjárt az Audi, BMW, Mercedes márkákkal kéne összehasonlítani... csináltam egy gyors keresést, és kiderült hogy az új Astra J 1.4 alapára 5 ajtóval, 120lóerővel és kézi 6sebességes váltóval 5102000Ft, az ezzel összevethető szintén alapfelszereltségű VW Golf Trendline 1.4TSi (122lóerő, szintén 6sebességes váltó) 5 ajtóval 5236000Ft-tól hozzáférhető. A Ford Focus alapáron valóban olcsóbb, de már kifutó típus, az 1.4-es motorja csak 80lóerős (ezzel 4.2M Ft az ára), és még az 1.6-os is csak 115lovas (így meg 4.9M Ft az alapár), ráadásul mindegyikhez csak 5sebességes váltó tartozik. Szóval sztem az Opel egyáltalán nem vall szégyent a hozzá mérhető konkurrensekkel szemben, ahogy árban, úgy minőségben sem. Mondhatni inkább felnőtt hozzájuk.

De az Audi azért még messze van, a fentebb említett autókhoz méretben legközelebb álló A3-as ugyanazzal az 1.4TSi motorral ami a Golfban is van és ugyanúgy 6sebességes kézi váltóval, de csak 3 ajtóval 6147250Ft-tól elérhető.

Az Audi, stb. hasonlattal a tendenciára akartam utalni, amit az Opel próbál követni (felnőni hozzájuk, partiban lenni velük). És valóban, az új modellekkel nem vall szégyent, ami szép, jó, meg örvendetes, de az eddigi Opel vásárlóknak már nem annyira. A feltörekvő koreai márkák például ugyanúgy kezdenek jó minőséget kihozni, ám az árakat nyomottabban tartják.

Szeretem az Opelt, mint márkát, szeretem az autóit is, de mostanában egy olyan úton látom elindulni, amikor az ár/érték arány az én vásárlói szempontomból rossz irányba megy el. Mert azt azért lássuk be, hogy a fentiekben is említett nagyoknál (Audi, BMW, Mercedes, stb.) sem feltétlenül a többieknél annyival minőségibb műszaki tartalmat fizettetik meg a vevővel - hanem elsősorban a nevet...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Tudnátok ötletet adni hogy miért megy folyamatosan a klíma és a hűtőventillátorom? csak akkor áll le ha leveszem az akksi sarut! levettem a hőgomba csatit akkor se változik semmi! Köszi a segítséget!

úgy gondolom, hogy azért, mert alacsony a nyomás a klímában!

Link to comment
Megosztás:

Az Audi, stb. hasonlattal a tendenciára akartam utalni, amit az Opel próbál követni (felnőni hozzájuk, partiban lenni velük). És valóban, az új modellekkel nem vall szégyent, ami szép, jó, meg örvendetes, de az eddigi Opel vásárlóknak már nem annyira. A feltörekvő koreai márkák például ugyanúgy kezdenek jó minőséget kihozni, ám az árakat nyomottabban tartják.

Szeretem az Opelt, mint márkát, szeretem az autóit is, de mostanában egy olyan úton látom elindulni, amikor az ár/érték arány az én vásárlói szempontomból rossz irányba megy el. Mert azt azért lássuk be, hogy a fentiekben is említett nagyoknál (Audi, BMW, Mercedes, stb.) sem feltétlenül a többieknél annyival minőségibb műszaki tartalmat fizettetik meg a vevővel - hanem elsősorban a nevet...

Igazad lehet, de az a gyanúm hogy az Opel ezzel hogy ekkorát ugrott minőségben és árban felfelé, gyakorlatilag újra akarja pozicionálni a márkát, és nem akar többé a szegény ember olcsó autója lenni (arra ott van a GM saját "második márkája", Chevrolet, és társai, pl. Skoda, Dacia), hanem méltó versenytársa a többi német vagy még inkább európai hasonló kategóriájú autógyárnak (Ford, VW, de akár Peugeot, Fiat, stb...)

Azt is értem hogy a Te szempontodból ez nem éppen jó irány, de erre meg az Opel azt mondaná, hogy ez nem az ő (a gyár) hibája. Amúgy az is lehet az egyik oka az újrapozicionálásnak, hogy tőlünk nyugatabbra a gazdasági jólétnek köszönhetően valószínűleg többet megengedhetnek maguknak az Opel eddigi vásárlói, amivel összefüggésben az igényszintjük is megnőtt, és a márka kénytelen ehhez felnőni, különben a vevői átpártolnak a VW-hez. szóval sztem csak próbálnak haladni a korral...

Link to comment
Megosztás:

Az Audi, stb. hasonlattal a tendenciára akartam utalni, amit az Opel próbál követni (felnőni hozzájuk, partiban lenni velük). És valóban, az új modellekkel nem vall szégyent, ami szép, jó, meg örvendetes, de az eddigi Opel vásárlóknak már nem annyira. A feltörekvő koreai márkák például ugyanúgy kezdenek jó minőséget kihozni, ám az árakat nyomottabban tartják.

Szeretem az Opelt, mint márkát, szeretem az autóit is, de mostanában egy olyan úton látom elindulni, amikor az ár/érték arány az én vásárlói szempontomból rossz irányba megy el. Mert azt azért lássuk be, hogy a fentiekben is említett nagyoknál (Audi, BMW, Mercedes, stb.) sem feltétlenül a többieknél annyival minőségibb műszaki tartalmat fizettetik meg a vevővel - hanem elsősorban a nevet...

Ehhez a témához kapcsolódóan szeretnék némi háttérvilágítást kapcsolni! :lol:

Bizonyára emlékeztek még a nem is olyan régmúlt eseményre, mikor téma volt, hogy a GM eladja az Opelt a Magnának.

( Illetve bárkinek, de a Magna volt az egyetlen komoly érdeklődő, meg a kínaiak, de ez most off. ) Az üzlet nem jött össze, így maradt az Opel a GM egyik húzómárkája, viszont lett egy új irányvonal, hogy a cég megveti a lábát az európai piacon a " koreai Opellel", vagyis a Chevrolet-tel.

Ez a brand lenne az elérhető árú gépjármű, míg az Opelt a prémium szegmens felé pozicionálják, megszüntetve az olcsóságot. ( Nem lesz fapados kivitel, stb.stb. )

Ennek a következménye, hogy ma ahogy uhuhu is írta, olyan áron mérik a korábbi " népautó " Astrát, hogy elmegy az ember kedve a vásárlástól.

Csak egy érzékletes példa: egy Chevrolet Cruze A16XER motorral 4M alatt van, míg egy hasonlóan motorizált új Astra 5M fölött. Ha azt vesszük, hogy a Chevrolet Opel részegységekből építkezik, akkor ez elgondolkodtató.

Én tavaly egészen közelről megnéztem pár Cruze-t és azt kell mondjam, hogy bármikor elfogadnám magamnak!

Az 1.6-os és az 1.8-as ugyanúgy nem megy, mint az Astra, de legalább olcsóbban megkapom. Ja, és Insignia kormánykereke van... :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Ehhez a témához kapcsolódóan szeretnék némi háttérvilágítást kapcsolni! :lol:

Bizonyára emlékeztek még a nem is olyan régmúlt eseményre, mikor téma volt, hogy a GM eladja az Opelt a Magnának.

( Illetve bárkinek, de a Magna volt az egyetlen komoly érdeklődő, meg a kínaiak, de ez most off. ) Az üzlet nem jött össze, így maradt az Opel a GM egyik húzómárkája, viszont lett egy új irányvonal, hogy a cég megveti a lábát az európai piacon a " koreai Opellel", vagyis a Chevrolet-tel.

Ez a brand lenne az elérhető árú gépjármű, míg az Opelt a prémium szegmens felé pozicionálják, megszüntetve az olcsóságot. ( Nem lesz fapados kivitel, stb.stb. )

Ennek a következménye, hogy ma ahogy uhuhu is írta, olyan áron mérik a korábbi " népautó " Astrát, hogy elmegy az ember kedve a vásárlástól.

Csak egy érzékletes példa: egy Chevrolet Cruze A16XER motorral 4M alatt van, míg egy hasonlóan motorizált új Astra 5M fölött. Ha azt vesszük, hogy a Chevrolet Opel részegységekből építkezik, akkor ez elgondolkodtató.

Én tavaly egészen közelről megnéztem pár Cruze-t és azt kell mondjam, hogy bármikor elfogadnám magamnak!

Az 1.6-os és az 1.8-as ugyanúgy nem megy, mint az Astra, de legalább olcsóbban megkapom. Ja, és Insignia kormánykereke van... :lol: :)

Egy dologról beszélünk itt mindannyian. :D

(A jövő hurkanyakúi átülnek a Bömösből egy Insigniába... :D :D )

Link to comment
Megosztás:

a chevrolethez csak egy gondolat:

mi mindkettőt javitjuk. a chevi kimustrált opel alkatrészekből van, a lacetti és az aveo is. sose vennék, mert bár kimustrált opel alkatrészek, minőségileg egy hányadék.

A cruise re nem tudok nyilatkozni, az még fiatal modell, pár év, és ott is kiderül, hogy jó e.

A lacetti müködik, de 60 ezer km re új lepusztul, szétkopik, lötyög mindene hogy az astra 10 év után se ilyen . Állandóan világit valamilyen kontrol lámpája, minden héten kiég 1 izzója, rengeteget hengerfejezünk, szétesik a lengéscsillapitója satöbbi.... ( bár valakik néha kifognak egy-két jól összerakott példányt, de nem ez a jellemző)

szóval minőségileg nemjó, nem olyan mint az opel volt régen. az paraszt volt, extra nulla, viszont a motorháztetőt csak olajcserénél nyitottad ki, és olcsó volt....

Link to comment
Megosztás:

inditáskor leesik az ABS vezérlő feszültsége annyira, hogy ujra bootol :lol:

az astrám régen minden 3. inditásra csinált ilyet, sőt az enyém inditás után a tankszintjelző is leesett nullára, majd beállt ujra a helyére.

Ilyen volt nekem is tavaly, idén új akksival (nem gyári) még nem csinálta, de majd figyelem a nagyobb hidegekben.

A régi akksi (gyári) még -18ban is kis köhécselés után indított rendesen, tehát annyira még nem volt lehalva.

Link to comment
Megosztás:

Múlt héten regisztráltunk egy ilyenre, de úgy látszik nem mi nyertük meg hétvégére. :lol:

én se akartam kb 20ért

ezért olcsóbb volt elmenni érte és újat csináltatni :lol:

Na, azért ennyire nem durva. Ha autóvásárláskor nyomod, akkor csak 6500 Ft két új rendszám, meg a placsni a szélvédőre. No meg 480 a műszakis matrica a rendszámra.

Link to comment
Megosztás:

a chevrolethez csak egy gondolat:

mi mindkettőt javitjuk. a chevi kimustrált opel alkatrészekből van, a lacetti és az aveo is. sose vennék, mert bár kimustrált opel alkatrészek, minőségileg egy hányadék.

A cruise re nem tudok nyilatkozni, az még fiatal modell, pár év, és ott is kiderül, hogy jó e.

A lacetti müködik, de 60 ezer km re új lepusztul, szétkopik, lötyög mindene hogy az astra 10 év után se ilyen . Állandóan világit valamilyen kontrol lámpája, minden héten kiég 1 izzója, rengeteget hengerfejezünk, szétesik a lengéscsillapitója satöbbi.... ( bár valakik néha kifognak egy-két jól összerakott példányt, de nem ez a jellemző)

szóval minőségileg nemjó, nem olyan mint az opel volt régen. az paraszt volt, extra nulla, viszont a motorháztetőt csak olajcserénél nyitottad ki, és olcsó volt....

Részemről is egy gondolat a Chevyhez:

amit írsz, hogy mennyire szarok, biztosan igaz, hiszen Te javítod őket. A Lacettivel kapcsolatban nekem csak a sógorom autója van, mint viszonyítási alap, Ő üti-vágja, de eddig az öt év alatt csak egy elektromos csatlakozója égett szét.

Ismerek olyant, akinek egy év alatt kétszer is hengerfejes lett a kocsija..., de azt hiszem, hogy ilyesmi minden márkánál előfordul, ebből még nem kell messzemenő következtetést levonni.

Ami a Cruze-t illeti, az valóban új modell és futóművileg a jelenlegi Classic III-as cuccok vannak benne -a padlólemeze is az Astráé - a benzines motorok pedig a GM Global Vehicle and Engine programja alapján szintén Opel termékek.

Az 1.6-os XER Chevy motorok és a szentgotthárdi 1.6-os XER motorok közt alig van különbség. Ami van, azt meg senki nem veszi észre...

Erre én nem mondanám azt, hogy kimustrált alkatrészekből van összerakva. Ráadásul idén megnyerték a Túraautó Világbajnokságot, tehát aki kételkedik a kocsiban, annak ott a példa, hogy a BMW-t, Seat-ot " agyonverték" idén.

Jövőre pedig érkezik az ötajtós kivitel, ami nekem jobban is tetszik mint a lépcsős hátú.

Persze, tudom, hogy sokan idegenkednek, mert nem annyira presztízsmárka, de az árcédula előbb utóbb mindenkiben legyőzi az előítéleteket... :D

Mindenesetre, amíg a tradicionális német autók árai az egekbe szöknek, addig a piacot szépen lehalásszák a franciák és a " második vonalas " gyártók.

Például az új Megane és az új Astra közt 2 Milla a differencia, ennyiért már az én hajam is korpásodhatna! :lol: :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Múlt héten regisztráltunk egy ilyenre, de úgy látszik nem mi nyertük meg hétvégére. :lol:

Na, azért ennyire nem durva. Ha autóvásárláskor nyomod, akkor csak 6500 Ft két új rendszám, meg a placsni a szélvédőre. No meg 480 a műszakis matrica a rendszámra.

igen... ha.....

de én átírás után vettem észre ,de mindegy...legalább megvan az eredeti rendszám...

más nem abból jó hogy epc-be nem kell vázszámot írnom ha kell valami vacak :lol:

Link to comment
Megosztás:

...az új Megane és az új Astra közt 2 Milla a differencia, ennyiért már az én hajam is korpásodhatna! :lol: :lol: :)

Ezzel megint ugyanaz a helyzet mint a korábban általam említett Focussal: azért olcsóbb, mert még egy korábbi generációs motor van benne, 1.6 16V mindössze 100LE-vel és 5 sebességes váltóval (szemben az új Astra modernebb 1.4 120LE-s motorjával és 6 sebességes váltójával), valamint a felszereltsége is szegényebb (a Renaultban pl. nincsen ESP), úgyhogy a teljes képhez figyelembe kell venni az összes részletet!

Persze én megértem azt is ha valakinek az ár a legfontosabb, de én nem vennék Renault-ot akkor sem ha olcsóbb, inkább akkor nem cserélem le a mostani autómat, szóval ezzel hogy "az árcédula előbb utóbb mindenkiben legyőzi az előítéleteket", nem feltétlenül értek egyet.

Link to comment
Megosztás:

ma olyat csináltam amit még sose...

rendeltem egy gyári, új szerelt motort Z14XEP-be. 13% kedvezmény levonása után brutto 1.300.000 Ft ért kapja a kedves ügyfél.

autópályán elfolyt a vize, és addig ment vele amig össze nem olvadt mind a 4 dugattyú, és kuka a hengerfej is.

hát így járt :lol:

Link to comment
Megosztás:

ma olyat csináltam amit még sose...

rendeltem egy gyári, új szerelt motort Z14XEP-be. 13% kedvezmény levonása után brutto 1.300.000 Ft ért kapja a kedves ügyfél.

autópályán elfolyt a vize, és addig ment vele amig össze nem olvadt mind a 4 dugattyú, és kuka a hengerfej is.

hát így járt :lol:

:lol: Nem tünt fel neki,hogy már a vízhőfokmérő is elolvadt?

Legalább garanciás?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.