Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Fagyállóval kapcsolatban szeretnék érdeklődni.

Vásároltam prelix -35 fokos fagyállót ebből erősítés céljából kb 1.5 decilitert tettem az autómba.

A kérdésem az hogy ennyi nem gyári fagyálló árthat e az autómnak?????

A válaszokat köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

1 literes de gondolom ezt még kevernem kell ioncserélt vizzel ugye mert igy már az egészet le kell cserélni gondolom én.

Mert ebben ami most benne van már bele tettem a prelixet.

Mennyi folyadék kell ebbe az egész rendszerbe amúgy 5liter ?????

pfff ....

én nemtom hogy kell e az a csere....ártani nem árt egy csere...

asszem 50% arányba kell hígítani....

hogy mennyi kell bele???most nemtom ,hülyeséget meg nem írok ,valahol 3-4 liter környékén lehet,passz..

Link to comment
Megosztás:

Hajrá az meg lesz csak az a bökkenő hogy Szabyka még ilyen müveletet nem csinált.

Hol a leeresztő????

Autóval szembe állok és baloldalt de hol????

Sgítsetek nekem!

4-5 liter között fog belemenni, attól függően, mennyit tudsz leereszteni. Szemben állsz a kocsival, akkor a bal oldalon, a hűtő alján (ha van klímád, akkor a belső hűtő) van egy kifolyó, meg egy csavarhúzóval nyitható csap. Kiegyenlítő tartályról kupak le, valamit aláteszel, hogy mégse a földre folyjon a nedű, majd kicsavarod a csapot (piros színű). Ha mind kijött, csap visszacsavar és felülről a tartályon keresztül töltöd bele az 50-50%-ban kevert gyári fagyállót. Ha a tartály megtelik a Cat Cold jelzésig és már csőmasszírozásra (gumicsövet nyomkodod, hogy kijöjjön a levegő) sem megy lejjebb, akkor megtöltötted a kis kört és be kell indítani a motort. Amint a termosztát nyit, a radiátorba is jut víz és leszívja a tartályból. Ekkor óvatosan a tartály jelzésig töltése, majd ha szépen bemelegedett, érdemes 3000-es fordulaton pörgetni kicsit, mert úgy jön ki igazán a levegő a rendszerből (pl fűtőkör). Nekem többször is kellett kicsiket tölteni, míg már nem mozdult a Cat Cold szintről. Ha ez mind rendben lement, akkor próbaút és ha nincs túlmelegedés, akkor másnap reggel megint ellenőrzés, kell e után tölteni a jelig (fog kelleni).

Hát kb ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Tiszteltetem a márkatársakat!

Már 1,5 órája próbálom a fórumon a tempomatos dolgokat végigolvasni, de még nem találtam egyértelmű kérdést.

Z14XEP motorhoz (2005/09 ASTRA G) lehet gyári tempomatot beszerelni?

Esetleg ki vállalná, ha lehet. Azt tudom, hogy H astrába lehet.

Üdv

Pitecus

Link to comment
Megosztás:

Tiszteltetem a márkatársakat!

Már 1,5 órája próbálom a fórumon a tempomatos dolgokat végigolvasni, de még nem találtam egyértelmű kérdést.

Z14XEP motorhoz (2005/09 ASTRA G) lehet gyári tempomatot beszerelni?

Esetleg ki vállalná, ha lehet. Azt tudom, hogy H astrába lehet.

Üdv

Pitecus

Keresd meg wessz cartársat,ő segíteni fog! :)

Link to comment
Megosztás:

Tiszteltetem a márkatársakat!

Már 1,5 órája próbálom a fórumon a tempomatos dolgokat végigolvasni, de még nem találtam egyértelmű kérdést.

Z14XEP motorhoz (2005/09 ASTRA G) lehet gyári tempomatot beszerelni?

Esetleg ki vállalná, ha lehet. Azt tudom, hogy H astrába lehet.

Üdv

Pitecus

Ugye volt már vezérműtengely rögzítő csavar ellenőrzésed??? (Ld. Általános műszaki problémák topic)

Link to comment
Megosztás:

Ugye volt már vezérműtengely rögzítő csavar ellenőrzésed??? (Ld. Általános műszaki problémák topic)

Miután megvettem a kocsit, kiderült, hogy az előző tulaj mind a 65000 km-t 1 olajjal tette meg.

Ezen felül átszakadt a vízpumpa tömítés és belehatolt az olajtérbe.

Nem fokozom.

Komplett 2006-os hengerfej + kpl vízpumpa + komplett vez lánc. :D

A kérdésedre a válasz: Igen volt. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.