tgabika76 Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Nem rossz, de ami extrákat ír az a CD-s rádió kivételével mind széria volt a Coupéban (némelyik Cabrio létezett klíma nélkül). Viszont az a narancsszínű középkonzol finoman szólva is érdekes... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Nem rossz, de ami extrákat ír az a CD-s rádió kivételével mind széria volt a Coupéban (némelyik Cabrio létezett klíma nélkül). Viszont az a narancsszínű középkonzol finoman szólva is érdekes... :D Meg egy kicsit tarka az oldala... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Meg egy kicsit tarka az oldala... :) Ennek is?Már a multkor is volt itt egy tarka,vagy ez ugyanaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Ehhez mit szóltok,belső motormosás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Ehhez mit szóltok,belső motormosás! Érdekes lehet, de nem láttam árat, pedig fontos az Kérdés, mennyire szaxerűek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Ehhez mit szóltok,belső motormosás! Kívülről sem mostam le soha. Inkább néha szabadjára kéne engedni a lóerőket, had menjenek "fagyizni". Időben kell cserélni a szűrőket és megválogatni, hogy hol és mit tankolunk. Árat ugye nem említ. Bár gyanítom, hogy az alapjárati léptetőmotort féktisztítóval olcsóbb kitakarítani, persze ahhoz le kell szerelni. A katalizátor tisztítás csak tüneti kezelés, az elrakódás okát nem szünteti meg. Összességében - szerintem - csak szakember által javasolt esetben, ill. a motor megbontása előtti utolsó kétségbeesett kísérletként kéne ez a belső mosás, azaz indok és hit kérdése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kertészgéza Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Sziasztok! Az alábbiakban szeretném a segítségeteket kérni: - első ablakmosó fúvókája állítható, vagy fix? Ha állítható, akkor az ősi módszer szerint tűvel? Esetleg azok közül valaki, aki beépítette az Insignia fúvókát, megoszthatná tapasztalatait... - a gyári helyére betehető, méretpontos és márkás sportlégszűrő betétnek van-e valami kézzelfogható haszna? Esetleg rejt valami veszélyt magában a használata? - ilyennel találkoztatok már valahol: http://cgi.ebay.de/Fischer-CD-Box-Ablage-O...2#ht_879wt_1139 Köszönettel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 - első ablakmosó fúvókája állítható, vagy fix? Ha állítható, akkor az ősi módszer szerint tűvel? Esetleg azok közül valaki, aki beépítette az Insignia fúvókát, megoszthatná tapasztalatait... Igen, állítható, a szokásos módszerrel (tűvel). Nekem már Insignia fúvókám van, azt viszont sokkal nehezebb állítani mert speciális szerszám kell hozzá amennyire láttam, anélkül csak tönkreteszed a fúvókát. Bár én még nem állítottam, nekem a gyári szórásképe is megfelelő, sokkal jobb mint az eredeti fúvókáké. A Fischer-Box annyira nem ritka dolog, nekem is volt a Coupéban, de már eladtam 4000Ft-ért amikor bőröztettem a középkonzolomat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kertészgéza Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Köszi, az Insignia fúvóka az OK., márkakereskedésben kapható. De a CD-tartó?? Csak külföldi aukciós oldal, vagy van magyar forgalmazó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 De a CD-tartó?? Csak külföldi aukciós oldal, vagy van magyar forgalmazó? Márkakereskedés úgyszintén. Anno még a cikkszámát is tudtam, mert mielőtt eladtam, megnéztem mennyi az új ára. Már nem emlékszem pontosan, de szalonban valami 20e+ volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kertészgéza Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Hát 20e-ért - még ha aranyozott lemezekkel van is tele - akár el is porladhat a márkakereskedésben... Akkor inkább figyelem, hátha használtban találok elfogadható árban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Nem fogom engedni,hogy az index/cs szintjére süllyedjen a fórum. :D teljesen igazad ,én nem reagálok ilyenekre :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 - ilyennel találkoztatok már valahol: http://cgi.ebay.de/Fischer-CD-Box-Ablage-O...2#ht_879wt_1139 Köszönettel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 - ilyennel találkoztatok már valahol: http://cgi.ebay.de/Fischer-CD-Box-Ablage-O...2#ht_879wt_1139 Köszönettel! Nekem van egy eladó darab 1.700.000 Ft.- az ára.... kocsival együtt.... :D ... <_< poen volt.... el nem adnám semmi pénzért.... mármint a kocsit ... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 teljesen igazad ,én nem reagálok ilyenekre :) Necsinájjátokmá, lehet, h kínai az illető! Szeretnék én olyan foschul írni kínaiul, mint ahogy őkelme magyarul :D Ha magyar, akkor meg azért respekt, mert ennyi hibát véteni, ha akar is, nehezen tud az emberfia... Amúgy tényleg, szinte fáj, ahogy olvasom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 - ilyennel találkoztatok már valahol: http://cgi.ebay.de/Fischer-CD-Box-Ablage-O...2#ht_879wt_1139 Köszönettel! Nekem van egy eladó darab 1.700.000 Ft.- az ára.... kocsival együtt.... :) Akkor én megvenném a kocsit box nélkül, mondjuk 2.000 HUF-ért... az úgy jó? És akkor neked megmarad az értékes box! Na mit szólsz ? :D <_< :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
akoskombi Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Nézegettem alkatrész katalógust http://opelcentrum.hu/images/pdf/gm_opel_alkatresz_2009.pdf, és láttam egy ilyen lábjegyzetet utastészűrőhöz: Behr, (elektromos fűtési rendszerrel) ill. Delphi (elektromos fűtési rendszer nélkül) Az elektromos fűtési rendszer mit jelent itt? Van valami fűtés rásegítés vagy csak elektromos a vezérlése a Behr rendszernek a másiknak meg nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Akkor én megvenném a kocsit box nélkül, mondjuk 2.000 HUF-ért... az úgy jó? És akkor neked megmarad az értékes box! Na mit szólsz ? :) :D <_< Ez jó volt :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 ... :D poen volt.... el nem adnám semmi pénzért.... mármint a kocsit ... :) Hidd el van az pénz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 - ilyennel találkoztatok már valahol: http://cgi.ebay.de/Fischer-CD-Box-Ablage-O...2#ht_879wt_1139 Köszönettel! Nekem van egy eladó darab 1.700.000 Ft.- az ára.... kocsival együtt.... :) Én azért hogy 4db cd-t legyen hova rakni meg nem venném. Meg különben is szerintem hiányozna az a hely. Mobilteló, pénztárca. Annak ott a helye nálam. Cd tartónak meg ilyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Akkor én megvenném a kocsit box nélkül, mondjuk 2.000 HUF-ért... az úgy jó? És akkor neked megmarad az értékes box! Na mit szólsz ? :) :D <_< freeze! Bírom a stílusodat, de azért annyira nem, hogy 2000-ért odaadjam a kocsit. .... :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Mostanában cseréltem gyertyát és a szerelőm 2 pólusút tett bele. Eddig az 1 pólusú volt. Mi a különbség a kettő között (most nem arra gondolok, 1-el több elektródája van), illetve mivel jobb a 2 pólusú? Tudom, hogy Uhuhu csak 2 pólusúakat tesz a kocsikba, tehát az jó bele, meg a szerelőm is azt mondta, csak kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán kell-e észrevennem változást? Lenne még egy kérdésem: a kézifék gyatrán fogott, a szerelő állított rajta. Azóta úgy érzem, hogy erősebb a motorfék. Magyarán, ha nem adok gázt, nem gyorsítok jobban lassul a kocsi, mint előtte. Lehet az attól, hogy szorosabb lett a kézifék, és minimálisan fogja a féket menet közben is? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Ha fogná kiégne ezér nem akarta anno a szerelőm jobban meghuzni. Nem hinném, hogy attól van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Mostanában cseréltem gyertyát és a szerelőm 2 pólusút tett bele. Eddig az 1 pólusú volt. Mi a különbség a kettő között (most nem arra gondolok, 1-el több elektródája van), illetve mivel jobb a 2 pólusú? Tudom, hogy Uhuhu csak 2 pólusúakat tesz a kocsikba, tehát az jó bele, meg a szerelőm is azt mondta, csak kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán kell-e észrevennem változást? Lenne még egy kérdésem: a kézifék gyatrán fogott, a szerelő állított rajta. Azóta úgy érzem, hogy erősebb a motorfék. Magyarán, ha nem adok gázt, nem gyorsítok jobban lassul a kocsi, mint előtte. Lehet az attól, hogy szorosabb lett a kézifék, és minimálisan fogja a féket menet közben is? :) Enyhe emelkedőn próbálj meg lassan menni, aztán kuplunggal próbálj megállni, és ha a megállásig egyenletesen lassul, akkor nem ér hozzá, ha a végén hirtelen áll meg, akkor hozzáér. Legalábbis nekem ilyen volt, mikor hozzáért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Enyhe emelkedőn próbálj meg lassan menni, aztán kuplunggal próbálj megállni, és ha a megállásig egyenletesen lassul, akkor nem ér hozzá, ha a végén hirtelen áll meg, akkor hozzáér. Legalábbis nekem ilyen volt, mikor hozzáért. Köszi, ezt mindenképpen kipróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts