Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ma történt nálunk munkahelyi baleset...

A kolégának a keze alatta maradt az élhajlító alatt ... rálépet a pedálra miközben bent volt a keze a prizma és kés között....

elég csúf látvány volt...

elvittem sztk-ba....

sebészet ,rtg.,3. 4. ujj darabos törés....

ennyivel megúszta és megmaradtak az ujjai... :)

Elküldve
figyi Elek!

nem most hétvégén leszek szombatos, hanem 16 án. ha jó neked akkor jöhetsz :)

király vagy Ákos

előtte még dumcsizunk még azért ,de jó lehet.... :D

köszi hogy szóltál.

Elküldve
Ma történt nálunk munkahelyi baleset...

A kolégának a keze alatta maradt az élhajlító alatt ... rálépet a pedálra miközben bent volt a keze a prizma és kés között....

elég csúf látvány volt...

elvittem sztk-ba....

sebészet ,rtg.,3. 4. ujj darabos törés....

ennyivel megúszta és megmaradtak az ujjai... :)

Akkor nagy mákja volt, hogy így meguszta de hogy volt ennyi esze...

Elküldve
tgabika76!

Ilyen korán elővetted a téli Nokedlit?

Már sokkal korábban...

Még augusztusban úgy alakult hogy kölcsönadtam egy jóbarátomnak aki hirtelen autó nélkül maradt, úgyhogy forgalomba lett helyezve, de aztán neki csak pár napig kellett, úgyhogy sokáig itt állt mindkét autó a ház mellett (amelyiket éppen nem használom az általában garázsban alszik), de én csak úgy egy hete használom aktívan mert időközben a Coupé akksija meg megadta magát... :) Amúgy most már egyébként is itt az ideje a váltásnak, holnap megyek kivonatni a Coupét a forgalomból, úgyis mindig szeptember utolsó napján szoktam.

Elküldve
Már sokkal korábban...

Még augusztusban úgy alakult hogy kölcsönadtam egy jóbarátomnak aki hirtelen autó nélkül maradt, úgyhogy forgalomba lett helyezve, de aztán neki csak pár napig kellett, úgyhogy sokáig itt állt mindkét autó a ház mellett (amelyiket éppen nem használom az általában garázsban alszik), de én csak úgy egy hete használom aktívan mert időközben a Coupé akksija meg megadta magát... :) Amúgy most már egyébként is itt az ideje a váltásnak, holnap megyek kivonatni a Coupét a forgalomból, úgyis mindig szeptember utolsó napján szoktam.

Értem, akkurátus ember vagy. :D

Elküldve
2008-ban már L-es rendszám volt??? :)

igen,

nézd meg epcben :D

Igazából azt furcsállottam,hogy akkor már 2 éve használjuk az L-el kezdődő

rendszámokat.Utána rájöttem,hogy a válság miatt sokkal kevesebb újautót vesznek,

ezért a számok sem pörögnek olyan gyorsan.

ui.:áthoztam a klímás topikból,hogy ne legyen off.

Elküldve
Igazából azt furcsállottam,hogy akkor már 2 éve használjuk az L-el kezdődő

rendszámokat.Utána rájöttem,hogy a válság miatt sokkal kevesebb újautót vesznek,

ezért a számok sem pörögnek olyan gyorsan.

Nem is csoda :D múltkor bementem az Olympiába és csak 1 valaki várakozott, az is csak garis szervízre -2 éve még azért szédelegtek a vevők bent.. :)

Elküldve

sziasztok nem tudná valaki leírni hogy hogyan kel leszedni az első ülésekről a kárpitot

ülésfűtést szeretném beszerelni.

az ülések kiszerelése tiszta sor.

Elküldve
Igazából azt furcsállottam,hogy akkor már 2 éve használjuk az L-el kezdődő

rendszámokat.Utána rájöttem,hogy a válság miatt sokkal kevesebb újautót vesznek,

ezért a számok sem pörögnek olyan gyorsan.

ui.:áthoztam a klímás topikból,hogy ne legyen off.

köszi ,hogy ide raktad.

igen a "válság" miatt L-es

Elküldve

Hello mindenki

Olyan problémám volna, hogy ma indítottam az autót kb 2-3napja nem volt indítva és reccsent egyet miután beindult, ezután leállítottam és újraindítottam és megint reccsent de egy kicsit halkabban. Utána már csak melegen állítottam le és indítottam újra ekkor már semmi hang nem volt. Szerintetek mi lehet? Önindító nem húz vissza? Előre is kösz szépen a válaszokat

Elküldve

ülésfűtés beszerelés

hát ha ezt tudom biztos nem kezdek neki most végeztem a sofőroldallal

miért kell valami szalmaféle anyagból ülést csinálni a 20sz végén?

ez a háttámla.

az ülőrész szivacs de a bal oldala ahol beszállsz na ott a szivacs szanaszét van szakadva a kárpittól nem is látszott

de az elvetemültek még tetézték hogy a varrásokat a párnákba integrált fém huzalhoz kis kulcskarikához hasonló gyűrűk rögzítik ez már tényleg sok nekem

olyan erős anyagból vannak el sem tudtam hajlítani csak nehezen. a vége vágás lett inkább de ehhez is nem kis erő kellett

pótoltam gyors kötözővel.

hát most már tudom miért kerül annyiba a kárpitos munka.

holnap folytatom az anyósoldalival.

Elküldve

Sziasztok,

tegnap lettem Opel tulajdonos. Már a vásárláshoz adtatok néhány tanácsot, amit ismét köszönök, most pedig írnék egy rövid bemutatkozást. Biztosan elő fogok itt fordulni néhányszor.

Villamosmérnök vagyok, távközlésben dolgozom, IP alapú fejlesztéssel foglalkozom. Szentendrén lakom, de Budára járok be, többnyire kerékpárral. A kocsit inkább csak hétvégén használom, vagy heti 1-2 alkalommal. Caravant vettem, mert kell a hely, zenélek és néha felszerelést kell szállítani, és szörfözök is, amihez szintén kell a hely. Szamaráról váltok egyébként (megjegyzem, a 260cm-s szörfdeszkát abba is be tudtam varázsolni :) ). Hát, más élmény a vezetés :D De jóval lomhább autó. Igaz, 250kg-val nehezebb.

Ja, a kocsi egy kék Astra G Caravan, 2000-es évjárat, X16SZR (8 szelep, 75LE), 103e km van benne, amit valósnak vélek, kb ennyi nagyon enyhe simulás látszik a kormánykerék felső részén. Németből lett behozva 93ezerrel, és családi okok, gyerekvállalás miatt került eladásra. 840eFt-ért hoztam el. Téligumit kaptam hozzá felnin. Klíma nincs (én az allergiám miatt nem is bírom), van viszont elektromos napfénytető. És a hátsó fék is tárcsás. 93ezernél volt olaj+szűrők+féktárcsák+betétek+szíj cseréje, úgyhogy majd most lesz esedékes megint egy olajcsere.

Remélem, nem lesz vele sok gondom :D

Vancsi

Elküldve
Sziasztok,

tegnap lettem Opel tulajdonos. Már a vásárláshoz adtatok néhány tanácsot, amit ismét köszönök, most pedig írnék egy rövid bemutatkozást. Biztosan elő fogok itt fordulni néhányszor.

Villamosmérnök vagyok, távközlésben dolgozom, IP alapú fejlesztéssel foglalkozom. Szentendrén lakom, de Budára járok be, többnyire kerékpárral. A kocsit inkább csak hétvégén használom, vagy heti 1-2 alkalommal. Caravant vettem, mert kell a hely, zenélek és néha felszerelést kell szállítani, és szörfözök is, amihez szintén kell a hely. Szamaráról váltok egyébként (megjegyzem, a 260cm-s szörfdeszkát abba is be tudtam varázsolni :) ). Hát, más élmény a vezetés :D De jóval lomhább autó. Igaz, 250kg-val nehezebb.

Ja, a kocsi egy kék Astra G Caravan, 2000-es évjárat, X16SZR (8 szelep, 75LE), 103e km van benne, amit valósnak vélek, kb ennyi nagyon enyhe simulás látszik a kormánykerék felső részén. Németből lett behozva 93ezerrel, és családi okok, gyerekvállalás miatt került eladásra. 840eFt-ért hoztam el. Téligumit kaptam hozzá felnin. Klíma nincs (én az allergiám miatt nem is bírom), van viszont elektromos napfénytető. És a hátsó fék is tárcsás. 93ezernél volt olaj+szűrők+féktárcsák+betétek+szíj cseréje, úgyhogy majd most lesz esedékes megint egy olajcsere.

Remélem, nem lesz vele sok gondom :D

Vancsi

Jó kis motor az, nekem ilyen volt az F-ben. Sokezer örömteli kilométert kívánok, itt sok dologra kapsz majd választ...

Elküldve
Sziasztok,

tegnap lettem Opel tulajdonos. Már a vásárláshoz adtatok néhány tanácsot, amit ismét köszönök, most pedig írnék egy rövid bemutatkozást. Biztosan elő fogok itt fordulni néhányszor.

..........

Remélem, nem lesz vele sok gondom :)

Vancsi

Szia,üdv a fedélzeten!

Az 1,6 8V tényleg jó motor,nem erőgép,de legalább tartós meg kevesebb a hibalehetőség vele.

Sok szerencsét a kocsihoz!hello:korzi

Elküldve
király vagy Ákos

előtte még dumcsizunk még azért ,de jó lehet.... :D

köszi hogy szóltál.

tárgytalan, mégis most dolgozom :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.