Barna Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Igen,úgy értettem,hogy mi a jelenség amiből a toronycsapágy hibájára gondolsz.Mert kopogni pl. a kutyacsont is szokott.Nekem néha ropog az elejében valami lassú kanyarodáskor és arra is a toronycsapágyat mondták hibának. Nekem a jobb eleje zörög, ha bukkanóra, gödörbe megyek... mindent átnéztünk, mindent átmozgattunk, se a kutyacsont, se a szilentek, se a kerékcsapágy nem laza, nem zörög rázásra... ergo, marad a toronycsapágy... vagy más ötlet? De most újabban (talán a sok pára) balra kanyarodáskor nyikorog is... ha legalább enyhén nyomom a féket, akkor nem... Tényleg érdekel mi lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Boldog szülinapot Tomi 1.6 és Szkszaby cartársaknak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Boldog szülinapot Tomi 1.6 és Szkszaby cartársaknak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Boldog szülinapot Tomi 1.6 és Szkszaby cartársaknak! Isten éltesse őket sokáig! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m@kvir@g Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 sziasztok! 2005-ös G Astra tulaj vagyok, és eddig - még számomra is meglepő módon - gyakorlatilag az izzócserén kívül szinte semmi komolyabb tennivalóm nem akadt az autóval. most viszont, hogy kezd "nagykorúvá" válni, próbál fura szokásokat felvenni. egyelőre most a manuális ventillátor fokozatkapcsoló szállt el, méghozzá a 4 fokozatból az első 3, a legnagyobb fordulaton viszont gond nélkül műxik. lebontottam a fél autót, a teljes középkonzolt, de sehol sem találtam a hiba okát. ha átkötöm a kábeleket, akkor a többi fokozat is működne, csak nem tudom, mennyire - és meddig - tenne ez jót neki? van valakinek hasonló tapasztatala, mi ilyenkor a teendő? ugyanis nem szívesen kívánnék súlyos tízezreket adományozni bármelyik szaxervíznek... üdv m@k Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Köszi szépen Srácok! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 sziasztok! 2005-ös G Astra tulaj vagyok, és eddig - még számomra is meglepő módon - gyakorlatilag az izzócserén kívül szinte semmi komolyabb tennivalóm nem akadt az autóval. most viszont, hogy kezd "nagykorúvá" válni, próbál fura szokásokat felvenni. egyelőre most a manuális ventillátor fokozatkapcsoló szállt el, méghozzá a 4 fokozatból az első 3, a legnagyobb fordulaton viszont gond nélkül műxik. lebontottam a fél autót, a teljes középkonzolt, de sehol sem találtam a hiba okát. ha átkötöm a kábeleket, akkor a többi fokozat is működne, csak nem tudom, mennyire - és meddig - tenne ez jót neki? van valakinek hasonló tapasztatala, mi ilyenkor a teendő? ugyanis nem szívesen kívánnék súlyos tízezreket adományozni bármelyik szaxervíznek... üdv m@k szvsz a ventillátor előtétellenállását kell cserélned Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 sziasztok! 2005-ös G Astra tulaj vagyok, és eddig - még számomra is meglepő módon - gyakorlatilag az izzócserén kívül szinte semmi komolyabb tennivalóm nem akadt az autóval. most viszont, hogy kezd "nagykorúvá" válni, próbál fura szokásokat felvenni. egyelőre most a manuális ventillátor fokozatkapcsoló szállt el, méghozzá a 4 fokozatból az első 3, a legnagyobb fordulaton viszont gond nélkül műxik. lebontottam a fél autót, a teljes középkonzolt, de sehol sem találtam a hiba okát. ha átkötöm a kábeleket, akkor a többi fokozat is működne, csak nem tudom, mennyire - és meddig - tenne ez jót neki? van valakinek hasonló tapasztatala, mi ilyenkor a teendő? ugyanis nem szívesen kívánnék súlyos tízezreket adományozni bármelyik szaxervíznek... üdv m@k Szia! Fűtőmotor előtét-ellenállás a barátod! :) Szerk. : Késtem egy percet a megoldással. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m@kvir@g Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Szia! Fűtőmotor előtét-ellenállás a barátod! :) Szerk. : Késtem egy percet a megoldással. :D köszi a választ mind2töknek. :D ez volt a gyanúm nekem is - illetve szakavatottabb ismerőseim is ezzel a felvetéssel éltek -, már csak az a kérdés, hogy ahhoz hogyan férek hozzá? (azaz hol találom?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 köszi a választ mind2töknek. :) ez volt a gyanúm nekem is - illetve szakavatottabb ismerőseim is ezzel a felvetéssel éltek -, már csak az a kérdés, hogy ahhoz hogyan férek hozzá? (azaz hol találom?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m@kvir@g Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 ejh, szuper, köszönöm! holnap megnézem. amúgy melyik könyv ez, amiből "idéztél"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 ejh, szuper, köszönöm! holnap megnézem. amúgy melyik könyv ez, amiből "idéztél"? így csináld sorozat a g astrához Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Sziasztok! Új nálam az 1.4 twinport, normális szerintetek, hogy 30 km országút után sem függőleges még a vízhőfokmérő? Melegszik valamenyit, de nem éri el a középső osztást ami szerintem 90 fok. Pedig kellemes 20 fokok vannak, hosszabb úton még nem voltam a kocsival. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Sziasztok! Új nálam az 1.4 twinport, normális szerintetek, hogy 30 km országút után sem függőleges még a vízhőfokmérő? Melegszik valamenyit, de nem éri el a középső osztást ami szerintem 90 fok. Pedig kellemes 20 fokok vannak, hosszabb úton még nem voltam a kocsival. nálam se,nincs ezzel baj :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Hosszabb úton melegszik tovább, vagy 85 az üzemi hőfok? Persze lehet hogy csak a mérő pontatlan..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Hosszabb úton melegszik tovább, vagy 85 az üzemi hőfok? Persze lehet hogy csak a mérő pontatlan..... tájékoztató jellegű :D pl üzemanyag szint,mindig első kattanásáig tankolok,fele alatt van valamivel a mutató mégis 24 liter megy. pedig 52literes a tank,annak a fele meg 26 akkor.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 tájékoztató jellegű :D pl üzemanyag szint,mindig első kattanásáig tankolok,fele alatt van valamivel a mutató mégis 24 liter megy. pedig 52literes a tank,annak a fele meg 26 akkor.... :) Ahas, köszi. Volt Vectra, jelenleg Corsa tulajként meg sem lepődöm.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
m@kvir@g Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 így csináld sorozat a g astrához óriás köszönet érte! már régóta vadászom a könyv után. tavaly faternak is akartam szerezni egyet karácsonyra, de sehol sem találtam a nyomtatott változatot. igaz, csak a neten néztem. a rapidshare-el most kis türelemmel, szűk másfél óra alatt le is jött. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 tájékoztató jellegű :D pl üzemanyag szint,mindig első kattanásáig tankolok,fele alatt van valamivel a mutató mégis 24 liter megy. pedig 52literes a tank,annak a fele meg 26 akkor.... :) Első katt után 2 lityit rá lehet még tenni kis türelemmel, ezt már próbáltam, de akkor illik kiautózni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Első katt után 2 lityit rá lehet még tenni kis türelemmel, ezt már próbáltam, de akkor illik kiautózni! direkt egy kattig mert így tudom hogy mennyi az annyi,ugyanaz a kút és fej :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Hosszabb úton melegszik tovább, vagy 85 az üzemi hőfok? Persze lehet hogy csak a mérő pontatlan..... ne is várd, hogy ez a mérő pontos legyen ha 85-ön áll, lehet hogy tényleg annyi, de lehet 80 és 90 is Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 direkt egy kattig mert így tudom hogy mennyi az annyi,ugyanaz a kút és fej :D nekem egy katt automatikusan, utána kb 5 mp szünet és még egy "kézi" katt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Én régebben két katt-ig töltöttem,de utána mindig érezni lehetett a benzinszagot az autó körül egy darabig. Ezért mostanában már csak egy katt-ig töltöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ARCz71 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Üdv mindenkinek! Régi tag vagyok,olvasgatom a fórumokat régóta,de eddig nem volt olyan gondom,ami miatt tanácsot kellene kérnem,de most akadt egy.Van egy 2002-es,ASTRA G 1,7 DTI Caravanom.3 évesen vettem,már akkor is megviselt volt a belseje,de a kormány különösen.A kürtkapcsolók és környéke volt elkopva,amik mostanra ki is lyukadtak.Hát,ronda látvány,folyton beleakad a kezem kanyarodáskor,még jobban kiszakítva azokat.Vennék egy használt kormányt,találtam is,csak azt nem tudom,hogy a légzsákot át lehet-e tenni? Ebben kérnék szaktanácsot,mert csak akkor rendelném meg a kormányt,ami mellesleg nagyon jó állapotban van az enyémhez képest... Köszönöm,ha segít valaki Minden jót: ARCz71 Valaki tudna segíteni? Lejár az aukció ideje hamarosan. Köszönet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Valaki tudna segíteni? Lejár az aukció ideje hamarosan. Köszönet Nem akarnád inkább csak kijavítattni a dudagombot?Ajánlottak itt pár jó műhelyt,nem drágán. Vagy a kormány maga is rossz állapotú?Arra meg tehetnél akkor védőt. Kevesebből kijönne és nem kellene variálni a légzsákkal ,meg minden! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts