Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Igen,úgy értettem,hogy mi a jelenség amiből

a toronycsapágy hibájára gondolsz.Mert kopogni pl. a kutyacsont is szokott.Nekem néha ropog az elejében

valami lassú kanyarodáskor és arra is a toronycsapágyat mondták hibának.

Nekem a jobb eleje zörög, ha bukkanóra, gödörbe megyek... mindent átnéztünk, mindent átmozgattunk, se a kutyacsont, se a szilentek, se a kerékcsapágy nem laza, nem zörög rázásra... ergo, marad a toronycsapágy... vagy más ötlet?

De most újabban (talán a sok pára) balra kanyarodáskor nyikorog is... ha legalább enyhén nyomom a féket, akkor nem...

Tényleg érdekel mi lehet...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

2005-ös G Astra tulaj vagyok, és eddig - még számomra is meglepő módon - gyakorlatilag az izzócserén kívül szinte semmi komolyabb tennivalóm nem akadt az autóval. most viszont, hogy kezd "nagykorúvá" válni, próbál fura szokásokat felvenni. egyelőre most a manuális ventillátor fokozatkapcsoló szállt el, méghozzá a 4 fokozatból az első 3, a legnagyobb fordulaton viszont gond nélkül műxik.

lebontottam a fél autót, a teljes középkonzolt, de sehol sem találtam a hiba okát. ha átkötöm a kábeleket, akkor a többi fokozat is működne, csak nem tudom, mennyire - és meddig - tenne ez jót neki?

van valakinek hasonló tapasztatala, mi ilyenkor a teendő?

ugyanis nem szívesen kívánnék súlyos tízezreket adományozni bármelyik szaxervíznek...

üdv

m@k

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

2005-ös G Astra tulaj vagyok, és eddig - még számomra is meglepő módon - gyakorlatilag az izzócserén kívül szinte semmi komolyabb tennivalóm nem akadt az autóval. most viszont, hogy kezd "nagykorúvá" válni, próbál fura szokásokat felvenni. egyelőre most a manuális ventillátor fokozatkapcsoló szállt el, méghozzá a 4 fokozatból az első 3, a legnagyobb fordulaton viszont gond nélkül műxik.

lebontottam a fél autót, a teljes középkonzolt, de sehol sem találtam a hiba okát. ha átkötöm a kábeleket, akkor a többi fokozat is működne, csak nem tudom, mennyire - és meddig - tenne ez jót neki?

van valakinek hasonló tapasztatala, mi ilyenkor a teendő?

ugyanis nem szívesen kívánnék súlyos tízezreket adományozni bármelyik szaxervíznek...

üdv

m@k

szvsz a ventillátor előtétellenállását kell cserélned

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

2005-ös G Astra tulaj vagyok, és eddig - még számomra is meglepő módon - gyakorlatilag az izzócserén kívül szinte semmi komolyabb tennivalóm nem akadt az autóval. most viszont, hogy kezd "nagykorúvá" válni, próbál fura szokásokat felvenni. egyelőre most a manuális ventillátor fokozatkapcsoló szállt el, méghozzá a 4 fokozatból az első 3, a legnagyobb fordulaton viszont gond nélkül műxik.

lebontottam a fél autót, a teljes középkonzolt, de sehol sem találtam a hiba okát. ha átkötöm a kábeleket, akkor a többi fokozat is működne, csak nem tudom, mennyire - és meddig - tenne ez jót neki?

van valakinek hasonló tapasztatala, mi ilyenkor a teendő?

ugyanis nem szívesen kívánnék súlyos tízezreket adományozni bármelyik szaxervíznek...

üdv

m@k

Szia!

Fűtőmotor előtét-ellenállás a barátod! :)

Szerk. :

Késtem egy percet a megoldással. :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Fűtőmotor előtét-ellenállás a barátod! :)

Szerk. :

Késtem egy percet a megoldással. :D

köszi a választ mind2töknek. :D

ez volt a gyanúm nekem is - illetve szakavatottabb ismerőseim is ezzel a felvetéssel éltek -, már csak az a kérdés, hogy ahhoz hogyan férek hozzá? (azaz hol találom?)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Új nálam az 1.4 twinport, normális szerintetek, hogy 30 km országút után sem függőleges még a vízhőfokmérő? Melegszik valamenyit, de nem éri el a középső osztást ami szerintem 90 fok. Pedig kellemes 20 fokok vannak, hosszabb úton még nem voltam a kocsival.

nálam se,nincs ezzel baj :)

Link to comment
Megosztás:

Hosszabb úton melegszik tovább, vagy 85 az üzemi hőfok? Persze lehet hogy csak a mérő pontatlan.....

tájékoztató jellegű :D

pl üzemanyag szint,mindig első kattanásáig tankolok,fele alatt van valamivel a mutató mégis 24 liter megy.

pedig 52literes a tank,annak a fele meg 26 akkor.... :)

Link to comment
Megosztás:

tájékoztató jellegű :D

pl üzemanyag szint,mindig első kattanásáig tankolok,fele alatt van valamivel a mutató mégis 24 liter megy.

pedig 52literes a tank,annak a fele meg 26 akkor.... :)

Első katt után 2 lityit rá lehet még tenni kis türelemmel, ezt már próbáltam, de akkor illik kiautózni!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Régi tag vagyok,olvasgatom a fórumokat régóta,de eddig nem volt olyan gondom,ami miatt tanácsot kellene kérnem,de most akadt egy.Van egy 2002-es,ASTRA G 1,7 DTI Caravanom.3 évesen vettem,már akkor is megviselt volt a belseje,de a kormány különösen.A kürtkapcsolók és környéke volt elkopva,amik mostanra ki is lyukadtak.Hát,ronda látvány,folyton beleakad a kezem kanyarodáskor,még jobban kiszakítva azokat.Vennék egy használt kormányt,találtam is,csak azt nem tudom,hogy a légzsákot át lehet-e tenni? Ebben kérnék szaktanácsot,mert csak akkor rendelném meg a kormányt,ami mellesleg nagyon jó állapotban van az enyémhez képest...

Köszönöm,ha segít valaki

Minden jót:

ARCz71

Valaki tudna segíteni? Lejár az aukció ideje hamarosan.

Köszönet

Link to comment
Megosztás:

Valaki tudna segíteni? Lejár az aukció ideje hamarosan.

Köszönet

Nem akarnád inkább csak kijavítattni a dudagombot?Ajánlottak itt pár jó műhelyt,nem drágán.

Vagy a kormány maga is rossz állapotú?Arra meg tehetnél akkor védőt.

Kevesebből kijönne és nem kellene variálni a légzsákkal ,meg minden!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.