Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
franc se tudja, bár szerintem a márkás tv-ket sem 10-15 évre csináljék mint a régi crt-ket. de az tény, hogy van hogy 40.000 ft különbség van a no name meg a márkás közt. nem hiszem, hogy annyira gagyi lenne. még ha pl 5-6 év alatt ráköltöd azt a 40 ropit még akkor is jobban jár az ember mintha drágát venne és ne adj isten az romlana el. mondjuk ez szubjektív. Nekem van egy 7 éves Panda DVD lejátszóm <_< még a zsíroskenyeret is lejátsza :wacko: túl van vagy 1000 lemezen, 7 év alatt egy 1500 ft os javítást kellett rajta végezni. Fater 40.000 ft os Thomson DVD, je meg 3 év után leadta a rendszámot kb 10 filmet ha megnézett rajta.

Az biztos, hogy a mai marha nagy globalizált világban már nagyon kevés dologban lehet megbízni. Mindent a kínaiak meg a fűszoknyások szerelnek össze, meg gyártanak. Úgyhogy én sem esek feltétlenül hasra a nagy márkáktól, de azért egy "eredeti" Samsung vagy NEC (monitorban Eizo) tervezésű/gyártású elektronika még általában mindig jobb, mint a koppintott cuccok.

Elküldve
Nekem van egy 7 éves Panda DVD lejátszóm <_< még a zsíroskenyeret is lejátsza :wacko: túl van vagy 1000 lemezen, 7 év alatt egy 1500 ft os javítást kellett rajta végezni. Fater 40.000 ft os Thomson DVD, je meg 3 év után leadta a rendszámot kb 10 filmet ha megnézett rajta.

Ez régóta tudott hogy DVD lejátszóból vagy az ultragagyi 6000Ft-os hipermarketest szabad megvenni, vagy a felső kategóriás nyolcvanezres minőségit, a kettő között hulladékok vannak...

Elküldve

Szevasztok!

Tudna valaki segíteni karosszériás vonalon? A múltkor ismerősöm vezetett és egy bal kanyaros megfordulásban bebicskázott az utánfutóval. Mennyiből hozható ki a kalapálás és az utána lévő villámezüst színű metálfényezés? Inkább szervíz és önrészmentes con biztosítás (casco terhére) vagy bontóból elemcsere? A hátsó lökös szélső tartófüle is leszakadt, de csak a szélső.

Elküldve
Ezt is Pesten csinálták?

Ha ez nem gyári, akkor hiteles műszaki bizonylat szükséges volna, ugyanis nem biztos, hogy a varrat kellőképp van elgyengítve. Akkor pedig vagy nem nyílik ki, vagy többet árt, mint használ.

Elküldve

Kérelemmel fordulok a Tanácselnök Urakhoz, hogy nyissanak új topicot üléstuning néven, mert töri a hátamat az ülés(G Classic). Aki megoldotta, vagy tud egy jó torna programot hátizomra, jelentkezzen! Köszi

Elküldve

Sajnos megérett a két első toronycsapágy a cserére :)

Kérdeztem autosboltot, hogy mennyibe kerül és hát olyan 11-12e Ft körül mozog darabja.

Esetleg nem tudja valaki hogy ennél olcsóbban is lehet venni vagy ez egy viszonylag jó ár?

Elküldve
Nem látszik, kopog. Egy kicsit a kormányon is lehet érezni a kopogást.

Igen,úgy értettem,hogy mi a jelenség amiből

a toronycsapágy hibájára gondolsz.Mert kopogni pl. a kutyacsont is szokott.Nekem néha ropog az elejében

valami lassú kanyarodáskor és arra is a toronycsapágyat mondták hibának.

Elküldve

Astrások! Ha tudja valaki, ossza meg velem, hogy mennyibe került listaáron újonnan egy 5 ajtós klímás 1.4 twinport! Az az ár érdekelne, amelyik a G classic utolsó szériájára vonatkozik, készpénzes ár, nem vmi trükkös konstrukció! Hátha van itt olyan, aki szalonban dolgozott...

Elküldve
Astrások! Ha tudja valaki, ossza meg velem, hogy mennyibe került listaáron újonnan egy 5 ajtós klímás 1.4 twinport! Az az ár érdekelne, amelyik a G classic utolsó szériájára vonatkozik, készpénzes ár, nem vmi trükkös konstrukció! Hátha van itt olyan, aki szalonban dolgozott...

Itt még lehet kapni.

Szerk: lehetett...

Elküldve
Astrások! Ha tudja valaki, ossza meg velem, hogy mennyibe került listaáron újonnan egy 5 ajtós klímás 1.4 twinport! Az az ár érdekelne, amelyik a G classic utolsó szériájára vonatkozik, készpénzes ár, nem vmi trükkös konstrukció! Hátha van itt olyan, aki szalonban dolgozott...

Nem dolgoztam szalonban, de 2008. decemberében 2.580.000.- volt az ára az enyémnek, +120.000 a metál (fekete) szín.

U.i.: a pirosért is 60.000.- felárat kértek volna. Ha jól emlékszem, akkoriban a fehér és egy kék árnyalat volt csak alapszínben.

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Régi tag vagyok,olvasgatom a fórumokat régóta,de eddig nem volt olyan gondom,ami miatt tanácsot kellene kérnem,de most akadt egy.Van egy 2002-es,ASTRA G 1,7 DTI Caravanom.3 évesen vettem,már akkor is megviselt volt a belseje,de a kormány különösen.A kürtkapcsolók és környéke volt elkopva,amik mostanra ki is lyukadtak.Hát,ronda látvány,folyton beleakad a kezem kanyarodáskor,még jobban kiszakítva azokat.Vennék egy használt kormányt,találtam is,csak azt nem tudom,hogy a légzsákot át lehet-e tenni? Ebben kérnék szaktanácsot,mert csak akkor rendelném meg a kormányt,ami mellesleg nagyon jó állapotban van az enyémhez képest...

Köszönöm,ha segít valaki

Minden jót:

ARCz71

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.