Hradam Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Üdvözlet minden fórumozónak!Két éve tartó rendszeres fórumolvasás után regisztráltam a fórumra, mivel rengeteg hasznos információval lettem gazdagabb a fórum által és ezután én is segíteni szeretnék, amiben tudok.Az autóm egyébként egy 2008-as évjáratú Classic II Z14XEP, aminek első tulajdonosa vagyok és maximálisan meg vagyok elégedve a vele.
Hradam Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Valaki vásárolt már webáruházban olajat? Ugyanis kinéztem egy webáruházban (nevet nem írok : no reklám) Valvoline SynPower 5W 30 4 litert 11.860-ért, ami az eddigi legjobb ár, amit néztem. Szóval szerintetek egy ilyen internetes cég nem veri át embert? Hallottam már olyat, hogy apró lyuk a tetőn , olaj ki, és fecskendővel bele a lötty. Szerintetek rendelhetek, nem gáz? <_< Szerintem én is az általad említett cégtől rendeltem meg idén ugyanezt a Valvoline olajat, legalábbis az ára ennyi volt.Egy hét után kaptam meg futárszolgálattal, eredeti sértetlen csomagolás (unix matrica a dobozon), a márkaszervizben zokszó nélkül rakták bele az autóba a kétéves kötelező során,semmi probléma nem volt vele.Egyébként én tőlük rendeltem alufelnit is és akkor is minden rendben volt, korrekt cég.
PGA Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Nemrég beszéltünk itt a traffipaxos fotózás távolságáról. Nos, nekem sajnos lett egy 559 m-ről lőtt zoomolt képem, amin még nem látszik a rendszámom, de egy közelebbin már igen. <_< Nem jó Szombathelyről levelet kapni...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Nemrég beszéltünk itt a traffipaxos fotózás távolságáról. Nos, nekem sajnos lett egy 559 m-ről lőtt zoomolt képem, amin még nem látszik a rendszámom, de egy közelebbin már igen. <_< Nem jó Szombathelyről levelet kapni... hoppá :wacko: akkor az első kép azt mutatja, hogy mennyivel, a második pedig hogy ki?
julien Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok! Voltam megnézni egy off kocsit közvetítőnél. Problémám - müszaki szerint kocsi 2007es, szervizkönyv szerint is, VIN kód szerint meg 2005ös. Mondom ezt így hogy? Csávó hogy én ne tudom jól meg 2007, tök zsír meg minden. Jól tudom, hogy a VIN 10. karaktere a gyártás éve? Pokolba a nepperekkel!! Heló, itt van egy alvázszám értelmező, igaz lengyelül, de amire neked kell arra jó. Egyébként igazad van a 10. karakter a modellév. http://www.vin-opel.eu/
Korzika Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Heló, itt van egy alvázszám értelmező, igaz lengyelül, de amire neked kell arra jó. Egyébként igazad van a 10. karakter a modellév. http://www.vin-opel.eu/ Szerintem ő nem Opelt nézett!Ja,de végülis akkor mindegy,ha minden kocsinál a 10. kar. az évszám. Okosok ott is a szerkesztők:Opel Puma! <_<
steve78 Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Heló, itt van egy alvázszám értelmező, igaz lengyelül, de amire neked kell arra jó. Egyébként igazad van a 10. karakter a modellév. http://www.vin-opel.eu/ Ez érdekes. A beírt alvázszám alapján az Én kocsimat 2004-esnek hozza, ellenben már 2003. októberben forgalomba lett helyezve. <_<
Báthory Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Ez érdekes. A beírt alvázszám alapján az Én kocsimat 2004-esnek hozza, ellenben már 2003. októberben forgalomba lett helyezve. <_< Az évjárat előző naptári év szeptembertől folyó év augusztusáig - modellév
Báthory Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Szerintem ő nem Opelt nézett!Ja,de végülis akkor mindegy,ha minden kocsinál a 10. kar. az évszám. Okosok ott is a szerkesztők:Opel Puma! <_< Közben kiderült hogy minden okés, én is az Opel rendszerét ismertem, naná hogy az offFordnál nem a 10. karakter...:wacko:
Korzika Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Na ezt is megértem,meg vagyok csinálva! <_<
Guest Sanci Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Na ezt is megértem,meg vagyok csinálva! ;) <_< :wacko: :(
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Üdvözlet minden fórumozónak!Két éve tartó rendszeres fórumolvasás után regisztráltam a fórumra, mivel rengeteg hasznos információval lettem gazdagabb a fórum által és ezután én is segíteni szeretnék, amiben tudok.Az autóm egyébként egy 2008-as évjáratú Classic II Z14XEP, aminek első tulajdonosa vagyok és maximálisan meg vagyok elégedve a vele. üdv neked itt. vezérműtengely csapágycsésze csavarjainak meghúzás megvolt?
Korzika Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 üdv neked itt. vezérműtengely csapágycsésze csavarjainak meghúzás megvolt? Nem 2005-2007-ig áll az fenn?
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Nem 2005-2007-ig áll az fenn? asszem igen, de jobb félni mint megijedni,nem tart semmiből <_<
Korzika Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 asszem igen, de jobb félni mint megijedni,nem tart semmiből :wacko: Jobb félni,mint holnap egy túzok! <_<
xXxGáborxXx Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Mi a véleményetek az ólompótló adalékokról? Érdemes használni vagy felesleges?
PGA Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 hoppá :( akkor az első kép azt mutatja, hogy mennyivel, a második pedig hogy ki? Igen, az utolsó kép 54 m-ről való, a gyengébben látók kedvéért. <_< Mosmá' kezd komolyan aggasztani ez a mindenhol, a messzeségből is figyelő nagy testvér... :wacko: Ez az újabban felénk méregető cucc meg különösen vigyázós, mert nemcsak messziről figyel, de nagyon pontos is: Kb. 350 m-ről kiszúrtam a gyanús állású autót az út szélén, óra szerint 50-52-vel csorogtam felé, és a legközelebbi képen 53 km/h szerepel. Szóval, vagy nem jól kalibrált az apparát, vagy a km-órám nagyon pontos ebben a tartományban.
tgabika76 Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Mi a véleményetek az ólompótló adalékokról? Érdemes használni vagy felesleges? Eszedbe ne jusson! <_< Tökreteszi a katalizátort. Az olyan motorokhoz lett kitalálva amiben még nincs katalizátor, szóval a nagyjából 20 évvel ezelőttiekhez.
dsteel Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Mi a véleményetek az ólompótló adalékokról? Érdemes használni vagy felesleges? Lehet, h a Te autódban 1200-as Lada-motor van? Ha nem, szerintem jobban jársz, ha kihagyod az ólompótlót <_<
xXxGáborxXx Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Eszedbe ne jusson! <_< Tökreteszi a katalizátort. Az olyan motorokhoz lett kitalálva amiben még nincs katalizátor, szóval a nagyjából 20 évvel ezelőttiekhez. Hát az volt ráírva, hogy nem árt a katalizátornak. De rendben akkor nem használom :wacko: Én is még a Ladámba töltögettem és most megtaláltam... Köszi
törvényenkívüli Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Igen, az utolsó kép 54 m-ről való, a gyengébben látók kedvéért. <_< Mosmá' kezd komolyan aggasztani ez a mindenhol, a messzeségből is figyelő nagy testvér... :wacko: Ez az újabban felénk méregető cucc meg különösen vigyázós, mert nemcsak messziről figyel, de nagyon pontos is: Kb. 350 m-ről kiszúrtam a gyanús állású autót az út szélén, óra szerint 50-52-vel csorogtam felé, és a legközelebbi képen 53 km/h szerepel. Szóval, vagy nem jól kalibrált az apparát, vagy a km-órám nagyon pontos ebben a tartományban. 53-al lőttek le 50-es helyen? Mennyi az annyi?
PGA Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 53-al lőttek le 50-es helyen? Mennyi az annyi? Sajnos az 559 m-es képen 68 km/h-ba hajoltam bele, utána persze hiába mentem az 50-est, már megvolt a távfotón a bűnöm, úgyhogy ez egy 30-as.
Hradam Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 üdv neked itt. vezérműtengely csapágycsésze csavarjainak meghúzás megvolt? Kétéves szervíz előtt kérdeztem a munkafelvevőtöl, hogy mi a helyzet ezügyben, a válasza az volt, hogy az én gépemet már nem érintheti elvileg a probléma, így mivel még van egy év garim, nem nézettem meg.Még csak 24000 km van az autóban, de az ördög nem alszik, ezért ellenőrizni fogjuk haverral.Havernak 2005-ös H Astrája van ugyanilyen Z14XEP motorral, közel 100e km-el és nála két csavar le volt lazulva a kipufogó oldalon.Ezek szerint H astrákat is érint a probléma.A szervizes srác meg volt lepődve, hogy honnan tudok a dologról, de nem árultam el! <_<
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Kétéves szervíz előtt kérdeztem a munkafelvevőtöl, hogy mi a helyzet ezügyben, a válasza az volt, hogy az én gépemet már nem érintheti elvileg a probléma, így mivel még van egy év garim, nem nézettem meg.Még csak 24000 km van az autóban, de az ördög nem alszik, ezért ellenőrizni fogjuk haverral.Havernak 2005-ös H Astrája van ugyanilyen Z14XEP motorral, közel 100e km-el és nála két csavar le volt lazulva a kipufogó oldalon.Ezek szerint H astrákat is érint a probléma.A szervizes srác meg volt lepődve, hogy honnan tudok a dologról, de nem árultam el! <_< igen H-ba is volt már egy pár törés... ugye-ugye az ördög nem alszik. :wacko:
Hradam Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 igen H-ba is volt már egy pár törés... ugye-ugye az ördög nem alszik. <_< Szelepfedél levétele után cserélni kell a tömítést, vagy mehet vissza a régivel?Illetve kell e valami tömítőpasztát használni?
Recommended Posts