skins Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Eszembe jutott valami, már rég akartam kérdezni. A hátsó üléseknél a középső biztonsági övet nem tudom kihúzni, akármilyen finoman próbálom. Az autó még csak 3 éves! Igaz már tavaly sem tudtam, de akkor csak a két saját gyerekemet fuvaroztam. :D A háttámla nincs a helyére kattanva.Nézd meg nincs-e az útjában valami.
oggy Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Tegnap voltam rep. napon Kecskeméten. Állat volt!
Livi Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Én ehhez az életre szóló garanciáról szeretnék beszélni amit az opel testvére a Vauxhall kitalált ebben nincsen semmi új.160000 km-ig vállalnak garanciát de csak az első tulajnak még ebbe mi az új most is vállalnak 100000 km-re vagy 5 év garancia ez most pont egy francia autó jutott eszembe. :wacko: Én ebbe nem értem mi a jó................... :wacko: :D
szaby Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Sziasztok! Segítsetek nekem egy picit legyetek szvesek! Olyan problémám van hogy kicseréltem a pollenszűrőmet és azota majdnem hogy hamarabb bepárásodik az ablakom. Ahogy néztem fordítva nem lehet berakni ugy hogy nem igyazán értem. Össze hasonlítottam az elözővel ami benne volt és ez is ugyan olyan volt. Amugy delphy, z1.4xep 2008-as. Segíséget köszönöm.
dsteel Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Én ehhez az életre szóló garanciáról szeretnék beszélni amit az opel testvére a Vauxhall kitalált ebben nincsen semmi új.160000 km-ig vállalnak garanciát de csak az első tulajnak még ebbe mi az új most is vállalnak 100000 km-re vagy 5 év garancia ez most pont egy francia autó jutott eszembe. :wacko: Én ebbe nem értem mi a jó................... :wacko: :D Hogyhogy mi a jó meg új? Nem értem a problémádat (és nemcsak az értelmetlen mondatok miatt) Te magad írtad, hogy 100E km helyett 160E-t vállalnak. Például ez a jó benne, egy kis megkötéssel...
Amusing Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Kérdés lenne Apum B corsája gyári rádiója nem fogadja el a kódot, amit a gyári papírkára rá van írva (akku csere után) a papírkán 2 kód van, egyik a security másik a rádió kód, melyiket kell beütni? már csak 7 próbálkozás van köszönöm a segítséget
Losi71 Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 A háttámla nincs a helyére kattanva.Nézd meg nincs-e az útjában valami. Köszi az infot. Ma este megnézem. Bár nem nagyon értem, mert a középső öv és az automatika szerintem benne van a háttámlába. Csak azt még soha nem bontottam le.
banjani Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Kérdés lenne Apum B corsája gyári rádiója nem fogadja el a kódot, amit a gyári papírkára rá van írva (akku csere után) a papírkán 2 kód van, egyik a security másik a rádió kód, melyiket kell beütni? már csak 7 próbálkozás van köszönöm a segítséget Radio Code-ot kell beütni! :D
Z 16 XEP Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Ha elég vékony a kezed akkor befér a kárpit és a tető közé. Az enyém befért,pedig akkor mint egy szívlapát :D csak óvatosan nehogy megtörjön. Köszi!!!Elég csak a burkolatot leszedni a csomagtartó felöl vagy még több mindent kell megbontani hozzá?
Amusing Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Radio Code-ot kell beütni! :wacko: köszönöm :D
Mc-elek Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Köszi!!!Elég csak a burkolatot leszedni a csomagtartó felöl vagy még több mindent kell megbontani hozzá? a gumit lehúzod
lajos Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 A Z-s motorok az elektromos gázpedálosok. Neked ez kell: http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/sho...ing-fault-codes Viszont ha nem világít újra, akkor valószínűleg semmi gondja, én egyelőre nem foglalkoznék vele. Köszi, de azért én megcsináltam kivillogtatást, gyújtás ráadás után kicsivel elalszik a motor ikon, 6 villanás, szünet, 1 vill., szünet, 2 vill., hosszabb szünet, 1 vill., újabb szünet után újra kezdi az egészet. Ez most milyen kód? Abban, amit ajánlottál nem találtam ilyet. Itt a videó róla, bocsi a rossz minőségért, telefonos videó, de a villogás látszik. http://auto.indavideo.hu/video/G_Astra_hibakod
Mc-elek Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Köszi, de azért én megcsináltam kivillogtatást, gyújtás ráadás után kicsivel elalszik a motor ikon, 6 villanás, szünet, 1 vill., szünet, 2 vill., hosszabb szünet, 1 vill., újabb szünet után újra kezdi az egészet. Ez most milyen kód? Abban, amit ajánlottál nem találtam ilyet. Itt a videó róla, bocsi a rossz minőségért, telefonos videó, de a villogás látszik. http://auto.indavideo.hu/video/G_Astra_hibakod ez 1612 szerintem :D mi is a Te problémád? Visszaolvastam: egyszerű mit a faék. Nem érzékelte az imot a motorvezérlő (ha 1612)
lajos Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 ez 1612 szerintem :D mi is a Te problémád? Visszaolvastam: egyszerű mit a faék. Nem érzékelte az imot a motorvezérlő (ha 1612) Inkább felvettem mert nem tudtam melyiket kell számolni. Ez volt az eredeti problémám. "Felvillant és kis ideig világított a sárga motor ikon a műszerfalon, de újraindítás után nem jelentkezett újra. Próbáltam kivillogtatni a hibakódot a fék+gáz+gyújtás kombinációval, de nem jelez semmit. Úgy tudom, hogy elektromos gázpedálú az autóm (G Astra 1,4 /16V , 2001, Motor kód: X14XE20P.. .. .). Szerintetek akkor most, hogy van ez? " "Nem érzékelte az imot a motorvezérlő (ha 1612)" Ez akkor hiba vagy nem?
tgabika76 Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Hiba (hiszen eltárolta). De mivel az autó elindul, most már nincs jelentősége, szóval nem élő hiba, csak egy tárolt hibakód. Amúgy néha előfordul ha azután hogy bedugtad a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, túl gyorsan fordítod el és nincs ideje az immonak érzékelni a kulcsban levő chipet. ilyenkor el sem indul elsőre, le kell venni a gyújtást és újra próbálkozni. Egy korábbi ilyen esetnek lehetett a hozadéka ez a tárolt hibakód. Ha el akarod kerülni, ezentúl ha bedugod a kulcsot, várj 1-2 másodpercet mielőtt elfordítod.
Mc-elek Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Inkább felvettem mert nem tudtam melyiket kell számolni. Ez volt az eredeti problémám. "Felvillant és kis ideig világított a sárga motor ikon a műszerfalon, de újraindítás után nem jelentkezett újra. Próbáltam kivillogtatni a hibakódot a fék+gáz+gyújtás kombinációval, de nem jelez semmit. Úgy tudom, hogy elektromos gázpedálú az autóm (G Astra 1,4 /16V , 2001, Motor kód: X14XE20P.. .. .). Szerintetek akkor most, hogy van ez? " "Nem érzékelte az imot a motorvezérlő (ha 1612)" Ez akkor hiba vagy nem? akkor lenne hiba,ha nem menne a szekér. bicskakulcsod van?vagy mostanában szét lett szedve a kulcs? ha tényleg 1612 volt .
Mc-elek Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Hiba (hiszen eltárolta). De mivel az autó elindul, most már nincs jelentősége, szóval nem élő hiba, csak egy tárolt hibakód. Amúgy néha előfordul ha azután hogy bedugtad a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, túl gyorsan fordítod el és nincs ideje az immonak érzékelni a kulcsban levő chipet. ilyenkor el sem indul elsőre, le kell venni a gyújtást és újra próbálkozni. Egy korábbi ilyen esetnek lehetett a hozadéka ez a tárolt hibakód. Ha el akarod kerülni, ezentúl ha bedugod a kulcsot, várj 1-2 másodpercet mielőtt elfordítod. hiba nem akkor van ha világit folyamatosan vagy villog? egyébként ez is benne van amit Te írsz. én csak akkor indítom ha csak a töltés,olaj,és a sárga gonosz világít már csak.
tgabika76 Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Nem jól fogalmaztam akkor. Hiba volt valamikor, de már csak tárolt hibakód, nem élő. Ha élő lenne, nem indulna az autó és villogna az immo lámpa ahogy írtad is.
Mc-elek Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Nem jól fogalmaztam akkor. Hiba volt valamikor, de már csak tárolt hibakód, nem élő. Ha élő lenne, nem indulna az autó és villogna az immo lámpa ahogy írtad is. akkor csak egyről beszélünk :D Te mennyinek látod a villogást?
lajos Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 1612-nek, ahogy te is :D Köszi a válaszokat, örülök, hogy nincs élő hiba. Azóta nem jelentkezett. A kulcs eredeti, nem volt szétszedve. Igazatok lehet, mert gyorsan indítottam. Ezt a kód táblázatot honnan tudnám letölteni, mert nekem olyan van amiben mindegyik kód 0-val kezdődik.
szaby Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Sziasztok! Segítsetek nekem egy picit legyetek szvesek! Olyan problémám van hogy kicseréltem a pollenszűrőmet és azota majdnem hogy hamarabb bepárásodik az ablakom. Ahogy néztem fordítva nem lehet berakni ugy hogy nem igyazán értem. Össze hasonlítottam az elözővel ami benne volt és ez is ugyan olyan volt. Amugy delphy, z1.4xep 2008-as. Segíséget köszönöm.
Mc-elek Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Köszi a válaszokat, örülök, hogy nincs élő hiba. Azóta nem jelentkezett. A kulcs eredeti, nem volt szétszedve. Igazatok lehet, mert gyorsan indítottam. Ezt a kód táblázatot honnan tudnám letölteni, mert nekem olyan van amiben mindegyik kód 0-val kezdődik. http://www.opel-autodiagnosztika.com/letol...M_hibakodok.pdf
dsteel Elküldve Augusztus11, 2010 Elküldve Augusztus11, 2010 akkor lenne hiba,ha nem menne a szekér. bicskakulcsod van?vagy mostanában szét lett szedve a kulcs? ha tényleg 1612 volt . Igen, igen. Bicskakulcsom van és velem is előfordult, elmozdult a helyéről a csip: kulcsot szétszed, csipet beragaszt, azóta OK.
oggy Elküldve Augusztus11, 2010 Elküldve Augusztus11, 2010 Lányok! Tudom nem idevaló téma, de itt talán többen olvassák.. Na szóval úgy néz ki eladóvá vált az autóm.. Ha valakit érdekel egy megbízható előéletű és karbantartott dízel vas, írjon privit!
Recommended Posts