Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az Astra H caravan baró vas!

Sokféle autót nézegettem mostanában (VW,Skoda,Seat,Ford), de úgy néz ki ha csere lesz maradok az 1,7-es H-nál.

Árban is jó, megminden.

H Astra Caravan project nekem is felötlött. Én egy külföldről behozott 1.9 150 pacis, kicsit sérült OPC line 2 verzót hoznék. Minap volt fenn egy 1.8Mért. Nagyon baráti volt.

Azt atomjaira dobnám és opc arden kékre lefújnám és egy csippet még tolnék bele 185paci és ennyi. Ja meg egy H opc első lökös mert azt opc line csomagban nem adják. Ebben felállásban lenne belőle kb 1db, mivel H kombit nem gyártottak opc-be.

Elküldve
H Astra Caravan project nekem is felötlött. Én egy külföldről behozott 1.9 150 pacis, kicsit sérült OPC line 2 verzót hoznék. Minap volt fenn egy 1.8Mért. Nagyon baráti volt.

Azt atomjaira dobnám és opc arden kékre lefújnám és egy csippet még tolnék bele 185paci és ennyi. Ja meg egy H opc első lökös mert azt opc line csomagban nem adják. Ebben felállásban lenne belőle kb 1db, mivel H kombit nem gyártottak opc-be.

Nna ez tutti projekt lenne!!

Az 1,9-es 120 lovas verziót (ebből azért jóval több van mint a 150 paripásból) én is bevállalnám, de ezek drágábbak.

Két dolog miatt viszont paráznék ezektől a motroktól, az egyik, hogy úgy tudom ezek valami dígó származékok, a másik meg a fő szopatógép a kettős tömegű lendkerék.

Elküldve
Nna ez tutti projekt lenne!!

Az 1,9-es 120 lovas verziót (ebből azért jóval több van mint a 150 paripásból) én is bevállalnám, de ezek drágábbak.

Két dolog miatt viszont paráznék ezektől a motroktól, az egyik, hogy úgy tudom ezek valami dígó származékok, a másik meg a fő szopatógép a kettős tömegű lendkerék.

Mi a gond a Fiat motorokkal? Elég sok helyre rakták azt az 1,9-es motort, nem olyan elveszett cég a Fiat, mint sokan gondolják...

Elküldve
Bakker...

Most nézem ,hogy kulccsal fel lehet húzni az ablakot??!!

Aha, fel lehet. Csak záráskor elfordítva tartod a kulcsot, s húzza is. Távirányítóval próbálkoztam hasonlót (hosszan nyomtam a bezáró gombot), de azzal nem húzta fel. Ezt nem tudja, ugye?

Elküldve
Aha, fel lehet. Csak záráskor elfordítva tartod a kulcsot, s húzza is. Távirányítóval próbálkoztam hasonlót (hosszan nyomtam a bezáró gombot), de azzal nem húzta fel. Ezt nem tudja, ugye?

De tudja,csak át kell valami 2 szálat kötni.Nekem is így csinálták meg,csak én arra ráuntam,és raktam bele egy felhúzó modult

Elküldve
Aha, fel lehet. Csak záráskor elfordítva tartod a kulcsot, s húzza is. Távirányítóval próbálkoztam hasonlót (hosszan nyomtam a bezáró gombot), de azzal nem húzta fel. Ezt nem tudja, ugye?

Igen, felhúzza kulccsal és nálam reteszelésre riaszt és húzza min2 ablakot! :rolleyes: Elvileg gyári modul de utólag lett belerakva az enyémbe!

Elküldve

Na, eldöntöttem, hogy veszek az autóra légterelőt. Visszaolvastam a fórumon (nem csak ezen, hanem már jártam ford, suzuki, citroen fórumokon is) a HEKO vs Szatuna párbajokat de 2 dologra sehol sem kaptam választ.

1. Melyik típus szereti jobban a fóliázott (első és hátsó) üveget?

2. Be lehet-e hajtani ezektől a terelőktől a visszapillantó tükröket?

Nekem a HEKO csinosabb, de a Szatuna masszívabbnak látszik viszont éppen emiatt, hogy vastagabb lehet, hogy "kevesebb" a hely az üvegnek....

köszi

Elküldve
Na, eldöntöttem, hogy veszek az autóra légterelőt. Visszaolvastam a fórumon (nem csak ezen, hanem már jártam ford, suzuki, citroen fórumokon is) a HEKO vs Szatuna párbajokat de 2 dologra sehol sem kaptam választ.

1. Melyik típus szereti jobban a fóliázott (első és hátsó) üveget?

2. Be lehet-e hajtani ezektől a terelőktől a visszapillantó tükröket?

Nekem a HEKO csinosabb, de a Szatuna masszívabbnak látszik viszont éppen emiatt, hogy vastagabb lehet, hogy "kevesebb" a hely az üvegnek....

köszi

A szatuna talán 5 ml esővel kevesebbet enged be, vagyis 0,05 mm-el lejjebb engedheted az ablakot esőben, mint a Hekonal. A Heko csinosabb, én azért vettem azt annó.

A kérdéseidre nem tudom a választ.

Elküldve
nekem volt szatuna asszem

1 év után belekaristolt az üvegbe, picit be tudod hajtani a visszapillt, de nem teljesen

nekem szatuna van, kicsit megkarcolta az üveg sarkát nálam is, de én normálisan be tudom hajtani a visszapillantót!!

Elküldve
http://www.privatbankar.hu/cikk/vallalatok...zerviztol_36854

Vajon a gyakorlatban is fog ez működni?

Persze, sok utángyártott alkatrész után az emberek kiborulnak és beviszik a szakszervízbe az autójukat. Ki jár rosszul, megint az autós, aki egyszer kifizeti az ugy. alkatrészt + beszerelést, aztán meg viszi a márkaszervízbe és ott is kifizeti már a gyári alkatrész + munkadíjat. Elszaporodnak a koklerek is.

Nyugaton ez lesz. A garis szervizeket meg úgysem fogják elengedni, tehát Te otthon tuti nem szervizelhetsz, max viheted autószerelős haverhoz, akinek van papírja. Szerintem ez sokat nem fog érni.

Elküldve

Csak idézem az egyik TC-s hozzászólót:

""Csak azok a műveletek képeznek kivételt, amelyek a gyártó által biztosított garancia feltételei."

Ez meg majdnem minden, szóval adtunk a szarnak egy pofont."

Elküldve
nem akarok senkit sem megbántani de ez miért jobb mint a gyári?

Mármint a gyári G Astra fúvókánál?

Hát az látszik a videón: mert ez nem két vékony sugárban spriccel fúvókánként, hanem porlaszt.

Viszont engem az érdekelne hogy ez valami utángyártott szerkezet lehet? Mert akkor elég drága, a gyári Insignia fúvóka is ugyanennyibe kerül és az mégiscsak eredeti.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.