NeedForSpeed Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 Az Astra H caravan baró vas! Sokféle autót nézegettem mostanában (VW,Skoda,Seat,Ford), de úgy néz ki ha csere lesz maradok az 1,7-es H-nál. Árban is jó, megminden. H Astra Caravan project nekem is felötlött. Én egy külföldről behozott 1.9 150 pacis, kicsit sérült OPC line 2 verzót hoznék. Minap volt fenn egy 1.8Mért. Nagyon baráti volt. Azt atomjaira dobnám és opc arden kékre lefújnám és egy csippet még tolnék bele 185paci és ennyi. Ja meg egy H opc első lökös mert azt opc line csomagban nem adják. Ebben felállásban lenne belőle kb 1db, mivel H kombit nem gyártottak opc-be.
oggy Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 H Astra Caravan project nekem is felötlött. Én egy külföldről behozott 1.9 150 pacis, kicsit sérült OPC line 2 verzót hoznék. Minap volt fenn egy 1.8Mért. Nagyon baráti volt. Azt atomjaira dobnám és opc arden kékre lefújnám és egy csippet még tolnék bele 185paci és ennyi. Ja meg egy H opc első lökös mert azt opc line csomagban nem adják. Ebben felállásban lenne belőle kb 1db, mivel H kombit nem gyártottak opc-be. Nna ez tutti projekt lenne!! Az 1,9-es 120 lovas verziót (ebből azért jóval több van mint a 150 paripásból) én is bevállalnám, de ezek drágábbak. Két dolog miatt viszont paráznék ezektől a motroktól, az egyik, hogy úgy tudom ezek valami dígó származékok, a másik meg a fő szopatógép a kettős tömegű lendkerék.
potyo Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Nna ez tutti projekt lenne!! Az 1,9-es 120 lovas verziót (ebből azért jóval több van mint a 150 paripásból) én is bevállalnám, de ezek drágábbak. Két dolog miatt viszont paráznék ezektől a motroktól, az egyik, hogy úgy tudom ezek valami dígó származékok, a másik meg a fő szopatógép a kettős tömegű lendkerék. Mi a gond a Fiat motorokkal? Elég sok helyre rakták azt az 1,9-es motort, nem olyan elveszett cég a Fiat, mint sokan gondolják...
skins Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 A macskáimnak is tetszik :rolleyes: Nagyon komoly ;) .A kutyám majd szét szette a monitort.
Mc-elek Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Bakker... Most nézem ,hogy kulccsal fel lehet húzni az ablakot??!!
Arti Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Bakker... Most nézem ,hogy kulccsal fel lehet húzni az ablakot??!! Aha, fel lehet. Csak záráskor elfordítva tartod a kulcsot, s húzza is. Távirányítóval próbálkoztam hasonlót (hosszan nyomtam a bezáró gombot), de azzal nem húzta fel. Ezt nem tudja, ugye?
banjani Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Bakker... Most nézem ,hogy kulccsal fel lehet húzni az ablakot??!! Az enyémet biztos nem... :rolleyes:
NorbyAstraG Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Aha, fel lehet. Csak záráskor elfordítva tartod a kulcsot, s húzza is. Távirányítóval próbálkoztam hasonlót (hosszan nyomtam a bezáró gombot), de azzal nem húzta fel. Ezt nem tudja, ugye? De tudja,csak át kell valami 2 szálat kötni.Nekem is így csinálták meg,csak én arra ráuntam,és raktam bele egy felhúzó modult
szkszaby Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Aha, fel lehet. Csak záráskor elfordítva tartod a kulcsot, s húzza is. Távirányítóval próbálkoztam hasonlót (hosszan nyomtam a bezáró gombot), de azzal nem húzta fel. Ezt nem tudja, ugye? Igen, felhúzza kulccsal és nálam reteszelésre riaszt és húzza min2 ablakot! :rolleyes: Elvileg gyári modul de utólag lett belerakva az enyémbe!
julien Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 Na, eldöntöttem, hogy veszek az autóra légterelőt. Visszaolvastam a fórumon (nem csak ezen, hanem már jártam ford, suzuki, citroen fórumokon is) a HEKO vs Szatuna párbajokat de 2 dologra sehol sem kaptam választ. 1. Melyik típus szereti jobban a fóliázott (első és hátsó) üveget? 2. Be lehet-e hajtani ezektől a terelőktől a visszapillantó tükröket? Nekem a HEKO csinosabb, de a Szatuna masszívabbnak látszik viszont éppen emiatt, hogy vastagabb lehet, hogy "kevesebb" a hely az üvegnek.... köszi
speter Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 Na, eldöntöttem, hogy veszek az autóra légterelőt. Visszaolvastam a fórumon (nem csak ezen, hanem már jártam ford, suzuki, citroen fórumokon is) a HEKO vs Szatuna párbajokat de 2 dologra sehol sem kaptam választ. 1. Melyik típus szereti jobban a fóliázott (első és hátsó) üveget? 2. Be lehet-e hajtani ezektől a terelőktől a visszapillantó tükröket? Nekem a HEKO csinosabb, de a Szatuna masszívabbnak látszik viszont éppen emiatt, hogy vastagabb lehet, hogy "kevesebb" a hely az üvegnek.... köszi A szatuna talán 5 ml esővel kevesebbet enged be, vagyis 0,05 mm-el lejjebb engedheted az ablakot esőben, mint a Hekonal. A Heko csinosabb, én azért vettem azt annó. A kérdéseidre nem tudom a választ.
Amusing Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 nekem volt szatuna asszem 1 év után belekaristolt az üvegbe, picit be tudod hajtani a visszapillt, de nem teljesen
szkszaby Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 nekem volt szatuna asszem 1 év után belekaristolt az üvegbe, picit be tudod hajtani a visszapillt, de nem teljesen nekem szatuna van, kicsit megkarcolta az üveg sarkát nálam is, de én normálisan be tudom hajtani a visszapillantót!!
starchild83 Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 Nekem HEKO van, szvsz jobban néz ki mint szatuna, az kicsi már ormótlan.
szkszaby Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 Igen, felhúzza kulccsal és nálam reteszelésre riaszt és húzza min2 ablakot! :rolleyes: Elvileg gyári modul de utólag lett belerakva az enyémbe! Találtam egy ilyet: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._171394890.html Nekem is haasonló van gyáriba! (a hátsókat is felhúzná, ha nem kurblis lenne !!)
Asterx Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 http://www.privatbankar.hu/cikk/vallalatok...zerviztol_36854 Vajon a gyakorlatban is fog ez működni?
speter Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 http://www.privatbankar.hu/cikk/vallalatok...zerviztol_36854 Vajon a gyakorlatban is fog ez működni? Persze, sok utángyártott alkatrész után az emberek kiborulnak és beviszik a szakszervízbe az autójukat. Ki jár rosszul, megint az autós, aki egyszer kifizeti az ugy. alkatrészt + beszerelést, aztán meg viszi a márkaszervízbe és ott is kifizeti már a gyári alkatrész + munkadíjat. Elszaporodnak a koklerek is. Nyugaton ez lesz. A garis szervizeket meg úgysem fogják elengedni, tehát Te otthon tuti nem szervizelhetsz, max viheted autószerelős haverhoz, akinek van papírja. Szerintem ez sokat nem fog érni.
szkszaby Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 Ezmiez Csak idézem az egyik TC-s hozzászólót: ""Csak azok a műveletek képeznek kivételt, amelyek a gyártó által biztosított garancia feltételei." Ez meg majdnem minden, szóval adtunk a szarnak egy pofont."
NorbyAstraG Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 Na közbe vettem én is egy ilyet http://www.vatera.hu/insignia_ablakfuvoka_..._171266191.html És be is szereltem.Szerintem nagyon jó.Raktam fel egy rövid kis videót. Ide http://www.youtube.com/watch?v=LceyoVZ7Fm8
Norbedlee Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 Na közbe vettem én is egy ilyet http://www.vatera.hu/insignia_ablakfuvoka_..._171266191.html És be is szereltem.Szerintem nagyon jó.Raktam fel egy rövid kis videót. Ide http://www.youtube.com/watch?v=LceyoVZ7Fm8 nem akarok senkit sem megbántani de ez miért jobb mint a gyári?
1.2 gcc Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 nem akarok senkit sem megbántani de ez miért jobb mint a gyári? mert olyan mint egy szép szökőkút!!! :rolleyes:
tgabika76 Elküldve Június1, 2010 Elküldve Június1, 2010 nem akarok senkit sem megbántani de ez miért jobb mint a gyári? Mármint a gyári G Astra fúvókánál? Hát az látszik a videón: mert ez nem két vékony sugárban spriccel fúvókánként, hanem porlaszt. Viszont engem az érdekelne hogy ez valami utángyártott szerkezet lehet? Mert akkor elég drága, a gyári Insignia fúvóka is ugyanennyibe kerül és az mégiscsak eredeti.
Recommended Posts