Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Milyen motor?

szert: ez aztán a teljes körű cikk. Újságírók! Ejjj!

Az autó 2003-as, Z16XE motorral és 110.000 km-t futott.

Elküldve
Castrol Magnatec 10W40

Hátha már a 10W -t is eszi,akkor ott télleg van valami bibi!

Nem füstöl?Nem olajos a hűtővíz?Nem olajos a motor alja valahol?

Elküldve

UHUHU-tol kérdezném vagy aki szervizben és hasonlo helyeken dolgozik,hogy alakul árban egy ilyen mutatvány hogy megnézni nem e lazák a vezérmütengely lefogato csavarok,1.4 xep-n?

Nekem tömités cserével olyan 15 ezret mondtak.

Ez reális lenne?

Elküldve
sziasztok egy kérdéssel fordulok hozzátok 1999 astra g riasztó távírányítóba milyen elem kell

segítséget előre is köszönöm

Nekem is elemet kellene cserélnem már a távirányítóba. Mostanában többször van úgy, hogy folyamatosan halványan világit a távirányítón a kis piros led, na és persze nem reagál gombnyomásra.

Elküldve

nekem pl Panasonic CR2032 3V van benne.

sziasztok egy kérdéssel fordulok hozzátok 1999 astra g riasztó távírányítóba milyen elem kell

segítséget előre is köszönöm

Elküldve
Nekem meg másfél év alatt 70.000 km. :lol:

Egy év alatt 50.000. Ezalatt egyszer gyújtótrafó csere, egyszer hengerfej-tömítéscsere meg egyszer fogtam egy árkot :devlish:

Elküldve
Egy év alatt 50.000. Ezalatt egyszer gyújtótrafó csere, egyszer hengerfej-tömítéscsere meg egyszer fogtam egy árkot :devlish:

Trafó hibánál mik voltak az előjelek??

Elküldve
Egy év alatt 50.000. Ezalatt egyszer gyújtótrafó csere, egyszer hengerfej-tömítéscsere meg egyszer fogtam egy árkot :lol:

Így akkor te vagy a győztes! Nekem 1,5 év alatt . mindösszesen 2 tompított izzót kellett cserélnem :devlish: és ezt lekopogom! kopp,kopp,kopp!!!

Elküldve
Trafó hibánál mik voltak az előjelek??

Egyenetlen alapjárat, ha odaléptél neki akkor dadogott, rángatott meg nem ment többet 110-nél. De érdekes mert amikor hengerfejes lett akkor is ugyanezt produkálta csak ott még gyönyörű bárányfelhők távoztak a kipufogón.

Szerk: De igazábol ez mindenféle előjel nélkül jött elő. Ezek konkrétan meghibásodta és nem emlékszem hogy lett volna előjelük

Elküldve
Sziasztok,

Köztudott tény, hogy a G-s Astrák eszik az olajat. Sajnos én is szembesültem vele, az enyém étvágya ~ 4dl/1000 km.

Mondjuk azt nem tudom, hogy mindegyik sokat eszik-e vagy van azért olyan is amelyik normálisan használja.

Keresgéltem a neten és ezt a cikket találtam:

http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/ci...fogyasztas.html

Tudom, hogy nem lehet csodát tenni, inkább csak kíváncsi lennék, hogy van valami javaslatotok, ötletetek, amivel lehetne csökkenteni az olajfogyasztást, esetleg lehet, hogy valami probléma van a motorral?

Javasolták már, hogy vigyem el kompresszió mérésre, lehet a dugattyúkkal/hengerrel van probléma.

Cs.

én egy egyszerü motorgenerállal tettem olajfogyasztás mentessé a motoromat. és 2 éve jól, és olajfogyasztásmentesen üzemel...

az astra G motorja nem azért eszi az olajat, mert ilyen szar gyárilag, hanem mert szét van kopva a tied.

ez köszönhető a bejáratási időszak alatti gyorsulgatásoknak, illetve a minusz 15 fokban padlógázon közlekedve, meg 180 nal autópályán 200 km en keresztül haladva, meg satöbbi.

főképp a céges autóknál. ( 99% ban az 1.6 osok mind azok. voltak)

Elküldve
Így akkor te vagy a győztes! Nekem 1,5 év alatt . mindösszesen 2 tompított izzót kellett cserélnem :devlish: és ezt lekopogom! kopp,kopp,kopp!!!

Ha már itt tartunk:

173.000 km alatt:

Tanksapka fedél gar. csere 2 hónaposan.

Világítás kapcsoló csere garanciában 3 hónaposan. Lámpák világítottak, de belül sötét volt a műszeregység:-)

85.000-nél fékpofa csere.

171.000-nél teleszkóp gumitányér + összekötő csere.

Ja meg egyszer megszorult a gyujtáskapcsoló, kb 1500-2000 ft-ért megcsinálta haver:-)

Eddig ennyi.

Nagyon meg vagyok elégedve a géppel. Ennyi km alatt csak ennyi hiba.

Elküldve
Ha már itt tartunk:

173.000 km alatt:

Tanksapka fedél gar. csere 2 hónaposan.

Világítás kapcsoló csere garanciában 3 hónaposan. Lámpák világítottak, de belül sötét volt a műszeregység:-)

85.000-nél fékpofa csere.

171.000-nél teleszkóp gumitányér + összekötő csere.

Ja meg egyszer megszorult a gyujtáskapcsoló, kb 1500-2000 ft-ért megcsinálta haver:-)

Eddig ennyi.

Nagyon meg vagyok elégedve a géppel. Ennyi km alatt csak ennyi hiba.

Ez az OPEL!!! forever astra g! :devlish:

Elküldve
Ez az OPEL!!! forever astra g! :devlish:

Én is nagyon szeretem csak egy a baj hogy sokat fogyaszt! De bosszantó mert mikor megvettem nagyon jó volt, nem tom mi lelte.

Elküldve
Ilyen meló kéne nekem is. Ezzel szemben itt ülök a PC előtt egész nap...

Én meg évente megyek százezret, de mostanra meguntam, inkább üldögélnék a PC előtt... :devlish:

Elküldve
Én meg évente megyek százezret, de mostanra meguntam, inkább üldögélnék a PC előtt... :devlish:

Nemmondom, hogy nem unnám meg előbb-utóbb. De kamionozni is biztos érdekes lenne egy fél évig.

Elküldve
UHUHU-tol kérdezném vagy aki szervizben és hasonlo helyeken dolgozik,hogy alakul árban egy ilyen mutatvány hogy megnézni nem e lazák a vezérmütengely lefogato csavarok,1.4 xep-n?

Nekem tömités cserével olyan 15 ezret mondtak.

Ez reális lenne?

A tömítés kb 8-9000 Ft, amúgy meg fél órás meló.

Ha már ennyire szétszedik, akkor kenesd be csavarrögzítővel. Az plusz 2000 Ft már megéri, hogy nyugisan aludj és ne nézegettesd folyamatosan.

Egyébként én nem cseréltem tömítést, tudom, hogy úgy illik, de 8000 Ft-ot megért egy teszt és szerencsére nem folyik, nem szivárog. kopp-kopp-kopp. Ha majd mégis akar folyni, akkor lesz rá megint fél órám, hogy kicseréljem.

Szerk: ja én nem dolgozom szervizben, de gondoltam ha ennyi idő alatt nem válaszolt senki, akkor leírom a tapasztalataimat. Remélem nem baj.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.