_Robi_ Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 csak átalakul... bár az az F-re volt igaz (korrózió) Sajnos a túlzott elektronika meg a műanyagból készült alkatrészek miatt mára a "sosem kop el" kifejezés némiképp túlzás! De ennek ellenére, szerintem még mindig a legkevesebb hiba van opeleknél mint, a hasonló kategóriájú kocsik körében. Ami nálam igen bosszantó hogy hogyan lehet egy "kutyacsontot"(stabilizátor szár) műanyagból készíteni? Meg aztán ez a gyújtó TR híd. Nem kellene ezt egybe építeni, mert ha csak 1 hengeré tojik be attól miért kell cserélni mind a 4et -> SZVSZ lehúzás! Akkor itt van ez a fogyasztás mizéria is hogy, egy kicsinek számító Z14XE egy 1088(sedan) kg os kaszni alatt full normális vezetési stílus mellet, nem tom megfogni 10 alatt. Meg aztán a sok sárga lámpás móka. Szóval megvan ezzel is a baj mégis kis szaros korom óta ASTRÁRA vágytam volt F van G is! Szeretem ezek ellenére nem adom el, nem cserélem el, vhogy megtanulok ezekkel élni, és ha "nagy leszek" tán egy H-ra is szert teszek :devlish: Jah ami kimaradt mindez 94000 valós km mellet írom! Amiből 25000 az én lábam terméke!
speter Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Köszi, végülis Opel sosem kop el. :lol: Ennek a mondókának van folytatása is. :devlish:
PGA Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Ennek a mondókának van folytatása is. :devlish: Éspedig?
PGA Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Sajnos a túlzott elektronika meg a műanyagból készült alkatrészek miatt mára a "sosem kop el" kifejezés némiképp túlzás! De ennek ellenére, szerintem még mindig a legkevesebb hiba van opeleknél mint, a hasonló kategóriájú kocsik körében. Ami nálam igen bosszantó hogy hogyan lehet egy "kutyacsontot"(stabilizátor szár) műanyagból készíteni? Meg aztán ez a gyújtó TR híd. Nem kellene ezt egybe építeni, mert ha csak 1 hengeré tojik be attól miért kell cserélni mind a 4et -> SZVSZ lehúzás! Akkor itt van ez a fogyasztás mizéria is hogy, egy kicsinek számító Z14XE egy 1088(sedan) kg os kaszni alatt full normális vezetési stílus mellet, nem tom megfogni 10 alatt. Meg aztán a sok sárga lámpás móka. Szóval megvan ezzel is a baj mégis kis szaros korom óta ASTRÁRA vágytam volt F van G is! Szeretem ezek ellenére nem adom el, nem cserélem el, vhogy megtanulok ezekkel élni, és ha "nagy leszek" tán egy H-ra is szert teszek :devlish: Jah ami kimaradt mindez 94000 valós km mellet írom! Amiből 25000 az én lábam terméke! Persze, manapság semmi sem az örökkévalóságnak készül, de nem csak az Opelnél... De ezek között a keretek között a G Astra még mindig elfogadható kompromisszum. Ha pl. igazán szétesett futóműveket akarsz látni, a franciák az élen járnak ebben...
PGA Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Sosem kop el, de mindig tolni kell Áá, ez nem is igaz...
Norbedlee Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Áá, ez nem is igaz... Én így hallottam felénk így van a "mondás"
speter Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Éspedig? Opel, sose kop el! Belemegy a mocsárba, Dobhassa a pi*ába! (így, dobhassa :devlish:, mint az orrodat is tisztíccsa, csak betiltották és úgy már nem volt az igazi)
PGA Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Opel, sose kop el! Belemegy a mocsárba, Dobhassa a pi*ába! (így, dobhassa :lol:, mint az orrodat is tisztíccsa, csak betiltották és úgy már nem volt az igazi) Ezt így nem ismertem. :devlish:
maczko Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 OPEL So'se kop' el ---csak szétrohad. Ez volt a mi verziónk. Az első OPEL a családban apám 1971-es Ascona A kétajtós 1.9 benzines 90Le automata volt. IL-42-42 Valami ilyesmi:
_Robi_ Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Bosszantó dolog ma voltam a szerelőnél és nézegette a kormány összekötöket és lehet hogy a kopogás nem is onnan jön hanem a kormányműből. Nagyon mérges leszek ha a kormányművem kopog. Bár azt mondta ha akkor nem kell vele foglalkozni mert ennyi belefér. Hát nekem annyira nem fér!!!! De remélem hogy az összekötő lesz mert az már ott figyel a csomagtartóban beépítésre várva.
tgabika76 Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Persze, manapság semmi sem az örökkévalóságnak készül, de nem csak az Opelnél... De ezek között a keretek között a G Astra még mindig elfogadható kompromisszum. Abszolút egyetértek. A cégautóm Fiat, 3 és fél éves, jelenleg a 375ezredik kilométerét tapossa (ennek 50%-a autópálya, 20%-a országút, 30%-a város), de ennyi idős korára már 3x volt EGR szelep cserélve (sok egyéb más, például motorvezérlő-csere mellett), és most megint világít a sárga lámpa... szóval az olaszok még mindig nem tudták kinőni az elektronika területén tapasztalt gyengeségeiket.
potyo Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Abszolút egyetértek. A cégautóm Fiat, 3 és fél éves, jelenleg a 375ezredik kilométerét tapossa (ennek 50%-a autópálya, 20%-a országút, 30%-a város), de ennyi idős korára már 3x volt EGR szelep cserélve (sok egyéb más, például motorvezérlő-csere mellett), és most megint világít a sárga lámpa... szóval az olaszok még mindig nem tudták kinőni az elektronika területén tapasztalt gyengeségeiket. Csak nehogy Bosch elektronika legyen benne...
tgabika76 Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Sajnos fogalmam sincs, de mivel olasz elsőre Magneti-Marelli-re tippelnék.
Korzika Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Calibra II? :devlish: Inkább Insignia kupé!Nekem tecc.... :lol:
banjani Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Calibra II? :devlish: Húúú, de marha jó a belseje...! Nagyon tetszik. Mondjuk nem egy családi autó.
Alex75 Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Húúú, de marha jó a belseje...! Nagyon tetszik. Mondjuk nem egy családi autó. A Cali az volt? :lol: Nagyon dögös... :devlish:
tommirra Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Calibra II? :devlish: ha készül belőle 4kerekes verzió mint annó a calibra-ból és megnyerem az ötöst akkor kell.
Korzika Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 ha készül belőle 4kerekes verzió mint annó a calibra-ból és megnyerem az ötöst akkor kell. Sok a ha! :devlish:
repa Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Sziasztok, Köztudott tény, hogy a G-s Astrák eszik az olajat. Sajnos én is szembesültem vele, az enyém étvágya ~ 4dl/1000 km. Mondjuk azt nem tudom, hogy mindegyik sokat eszik-e vagy van azért olyan is amelyik normálisan használja. Keresgéltem a neten és ezt a cikket találtam: http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/ci...fogyasztas.html Tudom, hogy nem lehet csodát tenni, inkább csak kíváncsi lennék, hogy van valami javaslatotok, ötletetek, amivel lehetne csökkenteni az olajfogyasztást, esetleg lehet, hogy valami probléma van a motorral? Javasolták már, hogy vigyem el kompresszió mérésre, lehet a dugattyúkkal/hengerrel van probléma. Cs.
speter Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Sziasztok, Köztudott tény, hogy a G-s Astrák eszik az olajat. Sajnos én is szembesültem vele, az enyém étvágya ~ 4dl/1000 km. Mondjuk azt nem tudom, hogy mindegyik sokat eszik-e vagy van azért olyan is amelyik normálisan használja. Keresgéltem a neten és ezt a cikket találtam: http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/ci...fogyasztas.html Tudom, hogy nem lehet csodát tenni, inkább csak kíváncsi lennék, hogy van valami javaslatotok, ötletetek, amivel lehetne csökkenteni az olajfogyasztást, esetleg lehet, hogy valami probléma van a motorral? Javasolták már, hogy vigyem el kompresszió mérésre, lehet a dugattyúkkal/hengerrel van probléma. Cs. Milyen motor? szert: ez aztán a teljes körű cikk. Újságírók! Ejjj!
Korzika Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Sziasztok, Köztudott tény, hogy a G-s Astrák eszik az olajat. Sajnos én is szembesültem vele, az enyém étvágya ~ 4dl/1000 km. Mondjuk azt nem tudom, hogy mindegyik sokat eszik-e vagy van azért olyan is amelyik normálisan használja. Cs. Mondjuk ezt így nem lehet kijelenteni,hogy a G-k eszik az olajat!Ez így nem igaz. Egy motortípus van az X16XEL ,ami tényleg többet fogyaszt belőle ,az olyan és kész. A többi viszont nem eszi az olajat,csak ha úgy volt hajtva vagy túl sokat futott!
Recommended Posts