Zachi Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Azért ne tegyünk felelőtlen kijelentéseket, mert most ez készül abban a gyárban: http://img171.imageshack.us/img171/5839/zastava101ly2.jpg :) Hajdanán gyártottak nálatok I-es Golfot is. De mit is jelentett a TAS rövidítés? Tudom, nem Kragujevácban készült, mivel ott FIAT és Iveco licensz alapján gyártottak/gyártanak "Zászló"-kat.) Ezeken mindig jókat derültem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Hajdanán gyártottak nálatok I-es Golfot is. De mit is jelentett a TAS rövidítés? Tudom, nem Kragujevácban készült, mivel ott FIAT és Iveco licensz alapján gyártottak/gyártanak "Zászló"-kat.) Ezeken mindig jókat derültem! Ha minden igaz, Tvornica Automobila Sarajevo, vagyis egyszerűen Sarajevoi Autógyár, tehát a mai Bosznia-Hercegovina területén volt. Egyébként gyártottak itt Kikindán Opeleket is (vagyis raktak össze, bizonyos alkatrészek voltak hazai gyártásból), azokat IDA jelzéssel látták el: http://en.wikipedia.org/wiki/IDA-Opel, de az IDA nem tudom, hogy mit jelenthet. A mai Szlovénia területén Koperben szereltek össze Citroeneket, anyámnak volt Citroen Dyane, amit ott raktak össze. Illetve rémlik valami Renault dolog is, mert közös ismertetőjegyük volt ezeknek az autóknak a sok, tipikusan Bosch helyett Iskra gyártmányú elektromos alkatrészük, és apámnak volt egy Renault 4-ese, amiben mintha Iskra generátor lett volna. Azt tudtátok, hogy Dél-Afrikában egészen 2009-ig, gyártották az I-es Golfot, szinte változatlan formában? Illetve hogy volt már annakidején 1,6-os 70 lovas TD motor is hozzá? Ez azért enyhén nevetségessé teszi az Opelt a G Astra X17DTL motorjának 68 lóerejével, de még az Y17DT-t is a 75 lóerővel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Azt tudtátok, hogy Dél-Afrikában egészen 2009-ig, gyártották az I-es Golfot, szinte változatlan formában? Illetve hogy volt már annakidején 1,6-os 70 lovas TD motor is hozzá? Ez azért enyhén nevetségessé teszi az Opelt a G Astra X17DTL motorjának 68 lóerejével, de még az Y17DT-t is a 75 lóerővel... ez csak a környezetvédelmi besorolás miatt van így,agr ,katalizátor,... X euro2 Y euro3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 ez csak a környezetvédelmi besorolás miatt van így,agr ,katalizátor,... X euro2 Y euro3 Azért a Volkswagennek voltak kicsivel magasabb literteljesítményű dízelei ugyanezekben az időkben, nem csak az EuroX-en múlott a dolog. Meg ha azon múlna, inkább visszább estek volna, nem lenne most 1,3-as 95 lovas a J Astraban. Nekem inkább úgy tűnik, hogy az Opel (GM) eléggé elhanyagolta a dízel vonalat, és csak az utóbbi időben kaptak észbe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Azért a Volkswagennek voltak kicsivel magasabb literteljesítményű dízelei ugyanezekben az időkben, nem csak az EuroX-en múlott a dolog. Meg ha azon múlna, inkább visszább estek volna, nem lenne most 1,3-as 95 lovas a J Astraban. Nekem inkább úgy tűnik, hogy az Opel (GM) eléggé elhanyagolta a dízel vonalat, és csak az utóbbi időben kaptak észbe... Nemtom :) De azért 1.3d-ből 95 ló az már meredek. ez olyan mint a rönyó 1.5dci 65le-107le-ig. Engem lebeszéltek a 107lóról ...mondva az elégé túl van húzva opelnek nem tudom volt-e saját diesel-e.isuzu és fiat amiről tudok. az említett 1.3 95le az is fiat multi jet. Valójában mindegy. De ez nekem is feltűnt pl 10S jelű 33kw kontra c12nz 33kw. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április25, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Április25, 2010 Jah értem, minden autónak van valamilyen típushibája Jah és egy szakmai kérdés hogyhogy nem Opel? az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem. Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna. Amugy terveztem már az opel lecserélését egy nem opelra, mert 10 éve csak opeleket látok, és már nem hoz lázba ha beleülhetek egybe. mindegyiket ismerem kivül-belül. Ez most egy új, és izgalomba vagyok amikor beleülök....... :) amugy szeretem az opelt, jó autó nagyon, ez viszont más, ez másképp jó.... pl ez egy kicsit más mint egy opelbe: ű azért kicsit más mint az Astra H.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Nemtom :) De azért 1.3d-ből 95 ló az már meredek. ez olyan mint a rönyó 1.5dci 65le-107le-ig. Engem lebeszéltek a 107lóról ...mondva az elégé túl van húzva opelnek nem tudom volt-e saját diesel-e.isuzu és fiat amiről tudok. az említett 1.3 95le az is fiat multi jet. Valójában mindegy. De ez nekem is feltűnt pl 10S jelű 33kw kontra c12nz 33kw. ez kb olyan mint a robogósok, hogy 50ccm de megy 70km/h-val de még bírta volna, röhej Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem. Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna. Amugy terveztem már az opel lecserélését egy nem opelra, mert 10 éve csak opeleket látok, és már nem hoz lázba ha beleülhetek egybe. mindegyiket ismerem kivül-belül. Ez most egy új, és izgalomba vagyok amikor beleülök....... :) amugy szeretem az opelt, jó autó nagyon, ez viszont más, ez másképp jó.... azért kicsit más mint az Astra H.... :) elég gazdagon van felszerelve Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Nemtom :) De azért 1.3d-ből 95 ló az már meredek. Insigniahoz van 2.0 190 ló is, ehhez képest az 1.3 95 ló már nemis annyira meredek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Insigniahoz van 2.0 190 ló is, ehhez képest az 1.3 95 ló már nemis annyira meredek. hát ja ,nemrégiben említett totyo 2.2 d4d-cat 177le. nekem elég lenne a j-ben levő A14NET ,de ez is vad 140le 1.4 moci :) Uhuhu Te próbáltad azt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem. Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna. Mennyiért?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
haft Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Illetve rémlik valami Renault dolog is, mert közös ismertetőjegyük volt ezeknek az autóknak a sok, tipikusan Bosch helyett Iskra gyártmányú elektromos alkatrészük, és apámnak volt egy Renault 4-ese, amiben mintha Iskra generátor lett volna. Novo Mesto-ban az IMV gyártott Austinokat, később Renaultokat, vagyis inkább R 4-et de azt sokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem. Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna. Amugy terveztem már az opel lecserélését egy nem opelra, mert 10 éve csak opeleket látok, és már nem hoz lázba ha beleülhetek egybe. mindegyiket ismerem kivül-belül. Ez most egy új, és izgalomba vagyok amikor beleülök....... :) amugy szeretem az opelt, jó autó nagyon, ez viszont más, ez másképp jó.... pl ez egy kicsit más mint egy opelbe: azért kicsit más mint az Astra H.... :D Szép :) Antinak a bubuja az izgalomba hoz :D ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem. Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna. Amugy terveztem már az opel lecserélését egy nem opelra, mert 10 éve csak opeleket látok, és már nem hoz lázba ha beleülhetek egybe. mindegyiket ismerem kivül-belül. Ez most egy új, és izgalomba vagyok amikor beleülök....... :) amugy szeretem az opelt, jó autó nagyon, ez viszont más, ez másképp jó.... pl ez egy kicsit más mint egy opelbe: azért kicsit más mint az Astra H.... :) Futurisztikus... Tetszik. Nekem a Citro BX Jut róla eszembe, az is legalább ennyire különleges volt a maga korában, szerintem, gyerekkorom nagy autószerelme volt... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Nem akarom védeni az Y17-et de azért (kikapcsolt klímával) nem megy rosszul! Bár néha úgy érzem magam a többi közlekedő között mint egy lassan vánszorgó narancsos KPM-es ótó! :) Ez az egyhetes Isuzu motr nemrossz konstrukcijó (a gyermeki betegségei ellenére is), az egykilences Dígó vonulat meg nem megy rosszul, de azért ott is van szívás doszt (pl. kettős tömegű lendkerék, bár ez már a modernség átka)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Üdv! Srácok akik épített már napelemes, akkus töltős kombót, jártas ezekben a dolgokban keressen meg PÜ-ben. Egy kis keti tóhoz kellene készítenem ezt azt kellene egy ksi segítség. THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Nem akarom védeni az Y17-et de azért (kikapcsolt klímával) nem megy rosszul! Bár néha úgy érzem magam a többi közlekedő között mint egy lassan vánszorgó narancsos KPM-es ótó! :) Ez az egyhetes Isuzu motr nemrossz konstrukcijó (a gyermeki betegségei ellenére is), az egykilences Dígó vonulat meg nem megy rosszul, de azért ott is van szívás doszt (pl. kettős tömegű lendkerék, bár ez már a modernség átka)! 1800-ig vánszorog, aztán mint akit seggberúgtak... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 1800-ig vánszorog, aztán mint akit seggberúgtak... :) ez a Y motorkódú az Isuzu? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 ez a Y motorkódú az Isuzu? Y17DT Yes, offcourse. Link to comment Megosztás: More sharing options...
G á b o r Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Freeze! Valamiért nem tudok PÜ-t küldeni neked. Kösz a képeket! A tiéd egy kicsit más, de közben állítottam rajta, így most már jó(nak tűnik). :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Nincs mit... lehet, hoyg betelt a táram... majd megnézem Freeze! Valamiért nem tudok PÜ-t küldeni neked. Kösz a képeket! A tiéd egy kicsit más, de közben állítottam rajta, így most már jó(nak tűnik). :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Ja, az volt... már ürítettem.. :) kösz, hoyg szóltál, így legalább kiderült... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Mindjárt kezdődik a :flash forward :) Ti nézitek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április26, 2010 Megoszt Elküldve Április26, 2010 Nem :) Viszont Budai Tamásnak szülinapja van,úgyhogy Isten éltesse sokáig! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts