Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

A motornak elég kevés köze van a gumimérethez. Egyébként utána kell számolni, és akkor kiderül, hogy váltóméret vagy sem. +-2,5%-ot szoktak mondani eltérésként, hogy az belefér a gyárihoz képest.

185/65R15 - 185*0,65*2+15*25,4=621,5mm az átmérő

205/50R16 - 205*0,5*2+16*25,4=611,4mm az átmérő

Az eltérés tehát (621,5-611,4)/621,5=0,016 vagyis 1,6%-al kisebb a 205-ös gumid, tehát belefér. Persze hallottam már olyat, hogy vizsgáztató állomáson megnézték, hogy milyen méretekkel van gyárilag az autó szerelve, és hiába jó a fenti számítás alapján a rajta levő gumi, ha nincs a gyári listában, akkor nem engedték át a műszakin...[/quote]

"Enyhén" kopott 205/50 R16-os sztárperformer (nem röhög :) ) abroncsaimmal néhány hete simán abszolváltam a műszaki vizsgát!

Link to comment
Megosztás:

Megvan mi hiányzik!!

Agila fórum :)

Az olyan de olyan autó.... :)

Én eddig egy Agilás embert ismertem, középkorú hölgy egyén. Csak azért Agilát vettek, mert minden autójuk Opel. Jelenleg használt autó eladós oldalon Agilából 60 db, Wagon R+-ból 314 db van. Nem is értem miért erőlködnek vele az Opelnél.

Link to comment
Megosztás:

Én eddig egy Agilás embert ismertem, középkorú hölgy egyén. Csak azért Agilát vettek, mert minden autójuk Opel. Jelenleg használt autó eladós oldalon Agilából 60 db, Wagon R+-ból 314 db van. Nem is értem miért erőlködnek vele az Opelnél.

Nem rossz autó az (pontosabban semmivel sem rosszabb mint a Wagon R+, mert igazából valahogy én sem tudok vele kibékülni), csak éppen a Suzuki olcsóbb, és sajna ennyire árérzékeny a magyar piac. Külföldön (mondjuk Németországban) fordított a helyzet, ott jóformán nem is ismerik a Suzukit.

A Fiat például már tanult a dologból, a Suzuki SX4 testvérét, a Fiat Sedicit nem is árulják Magyarországon, ugyanúgy alig adnának el belőle...

Minden kategóriában ez amúgy a helyzet idehaza, Renault Trafficból is többet adnak el mint a rokon Opel Vivaroból, a harmadik testvér Nissan Primastarból meg még ennél is kevesebbet...

A származási országban persze próbálják védeni a hazai terméket, úgyhogy Franciaországban a Traffic olcsóbb és a Vivaro bazi drága, ellenben Németországban meg pont fordítva van. Olaszországban meg egyenesen nem is látni Suzukit, ellenben Fiat Sediciből van választék...

Link to comment
Megosztás:

Nem rossz autó az (pontosabban semmivel sem rosszabb mint a Wagon R+, mert igazából valahogy én sem tudok vele kibékülni), csak éppen a Suzuki olcsóbb, és sajna ennyire árérzékeny a magyar piac. Külföldön (mondjuk Németországban) fordított a helyzet, ott jóformán nem is ismerik a Suzukit.

A Fiat például már tanult a dologból, a Suzuki SX4 testvérét, a Fiat Sedicit nem is árulják Magyarországon, ugyanúgy alig adnának el belőle...

Minden kategóriában ez amúgy a helyzet idehaza, Renault Trafficból is többet adnak el mint a rokon Opel Vivaroból, a harmadik testvér Nissan Primastarból meg még ennél is kevesebbet...

A származási országban persze próbálják védeni a hazai terméket, úgyhogy Franciaországban a Traffic olcsóbb és a Vivaro bazi drága, ellenben Németországban meg pont fordítva van. Olaszországban meg egyenesen nem is látni Suzukit, ellenben Fiat Sediciből van választék...

Most, hogy így mondod, kicsit beszűkült látókörűnek érzem magam. :)

Link to comment
Megosztás:

Mikor az új C Corsát vettük,akkor erősen nézegettem én is az Agilát,mivel olcsóbb

volt és én is az Opelnél akartam maradni.Kifejezetten tettszett nekem a fűzöld színű és világoszöld belsőterű változat.

Végülis a Corsát vettük meg,mert pont arra gondoltam én is,hogy a sok Wagon R+

leviszi az árát az Agilának is,összetévesztik,meg persze mint később kiderült a magas építésből adódóan

elég bizonytalan az úton,mondjuk városba tökéles!

Link to comment
Megosztás:

Mikor az új C Corsát vettük,akkor erősen nézegettem én is az Agilát,mivel olcsóbb

volt és én is az Opelnél akartam maradni.Kifejezetten tettszett nekem a fűzöld színű és világoszöld belsőterű változat.

Végülis a Corsát vettük meg,mert pont arra gondoltam én is,hogy a sok Wagon R+

leviszi az árát az Agilának is,összetévesztik,meg persze mint később kiderült a magas építésből adódóan

elég bizonytalan az úton,mondjuk városba tökéles!

Így látatlanban kicsit hugyosbokros nekem ez a kombináció... :) Bocsánat... :)

...Bár egy csinos női személynek még jól is állhat...

Link to comment
Megosztás:

Szemembe az nem szerelő aki a kocsi isojáról levágja a kábelt!!!!! Én erre csak azt szoktam mondani hogy a sajátjáról tuti nem vágná le, mert azért megdolgozott a máséra meg szarik!!! Ha győr vagy környéki vagy meg tudunk egyezni riasztó ügybe, ha pest vagy környéki akkor meg szerintem wess cartárssal egyezkezdj.

Jellemző. A Pezo-ba meg nem jössz. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem Yugo 45 vagy 55 volt, valószínűleg inkább az utóbbi. Mondjuk dízel autóval nem oktatnék, mert azzal könnyebb elindulni, nem kell annyira érezni a kuplungot és a gázt. Persze végülis úgyis minden autóhoz hozzá kell szokni, aztán az első néhány indulás után már ráérez az ember...

Link to comment
Megosztás:

Nekem Skoda Fabia 1.9 dízel volt a tanulóautóm. Citromsárga mint Freeze trabi caravanja...:)

Barna Skoda 120L. Farmotor, eleje 70 felett libegett a rossz úton... :)

Első saját autóm: Trabant 601 TL SP. Extrák: 155/70 Michelin MXL, kadmiumsárga Nysa ködlámpa, Zaporozsec benzinkályha, jobb oldali tükör, sportkormány... :D Egy felújítás után kapott egy jó kis Neoluxos fényezést, meg Dinitrol alvázvédelmet. Királyság volt...

Link to comment
Megosztás:

Nekem Yugo 45 vagy 55 volt, valószínűleg inkább az utóbbi. Mondjuk dízel autóval nem oktatnék, mert azzal könnyebb elindulni, nem kell annyira érezni a kuplungot és a gázt. Persze végülis úgyis minden autóhoz hozzá kell szokni, aztán az első néhány indulás után már ráérez az ember...

Fúúú akkor Te öreg vagy mint az ország út. :)

Mondjuk én '08 -ban tettem le a jogsit ,igen 29 évesen :) ,nekem addig nem hiányzott az autó. :D

Link to comment
Megosztás:

Fúúú akkor Te öreg vagy mint az ország út. :)

Mondjuk én '08 -ban tettem le a jogsit ,igen 29 évesen :) ,nekem addig nem hiányzott az autó. :D

25 éves vagyok, 2003-ban vizsgáztam. Nekem viszont hiányzott az autó, de 2008-ig nem volt...

Itt Szerbiában a Yugo volt akkoriban szinte az összes autósiskolában a tanulóautó. Kicsi, olcsón beszerezhető, olcsón és mindenhol kapható hozzá pótalkatrész, minden cserélhető rajta szinte pillanatok alatt, szóval ilyen célra szerintem ideális választás volt az autósiskolák részéről. Mondjuk amikor én jártam, akkor már nagyobb autósiskoláknál kezdtek megjelenni a Matiz, Fiesta, Fabia, Corsa, stb. tanulóautók, mostanában már csak elvétve látni Yugot, talán már csak azok vannak, amik még nem értek meg a cserére.

Link to comment
Megosztás:

25 éves vagyok, 2003-ban vizsgáztam. Nekem viszont hiányzott az autó, de 2008-ig nem volt...

Itt Szerbiában a Yugo volt akkoriban szinte az összes autósiskolában a tanulóautó. Kicsi, olcsón beszerezhető, olcsón és mindenhol kapható hozzá pótalkatrész, minden cserélhető rajta szinte pillanatok alatt, szóval ilyen célra szerintem ideális választás volt az autósiskolák részéről. Mondjuk amikor én jártam, akkor már nagyobb autósiskoláknál kezdtek megjelenni a Matiz, Fiesta, Fabia, Corsa, stb. tanulóautók, mostanában már csak elvétve látni Yugot, talán már csak azok vannak, amik még nem értek meg a cserére.

Én nem tudtam ,hogy Szerbiába laksz... :)

Link to comment
Megosztás:

Természetesen Dezső,ideális tanító,de még ezt is sikerül neki lefullasztani.

H astrán tanult és fogalma sincs a helyes kuplungolásról.

Szegény Dezső :)

Hátha abban is olyan volt a kuplung mint a vaj ,nekem megszokni a G-t.....,kellet pár hét ,mint a vaj.

Beülök az iveco-ba ,és olyan mintha valaki tolná vissza a pedált :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.