oggy Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 A motornak elég kevés köze van a gumimérethez. Egyébként utána kell számolni, és akkor kiderül, hogy váltóméret vagy sem. +-2,5%-ot szoktak mondani eltérésként, hogy az belefér a gyárihoz képest. 185/65R15 - 185*0,65*2+15*25,4=621,5mm az átmérő 205/50R16 - 205*0,5*2+16*25,4=611,4mm az átmérő Az eltérés tehát (621,5-611,4)/621,5=0,016 vagyis 1,6%-al kisebb a 205-ös gumid, tehát belefér. Persze hallottam már olyat, hogy vizsgáztató állomáson megnézték, hogy milyen méretekkel van gyárilag az autó szerelve, és hiába jó a fenti számítás alapján a rajta levő gumi, ha nincs a gyári listában, akkor nem engedték át a műszakin...[/quote] "Enyhén" kopott 205/50 R16-os sztárperformer (nem röhög :) ) abroncsaimmal néhány hete simán abszolváltam a műszaki vizsgát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Megvan mi hiányzik!! Agila fórum :) Az olyan de olyan autó.... :) Én eddig egy Agilás embert ismertem, középkorú hölgy egyén. Csak azért Agilát vettek, mert minden autójuk Opel. Jelenleg használt autó eladós oldalon Agilából 60 db, Wagon R+-ból 314 db van. Nem is értem miért erőlködnek vele az Opelnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Én eddig egy Agilás embert ismertem, középkorú hölgy egyén. Csak azért Agilát vettek, mert minden autójuk Opel. Jelenleg használt autó eladós oldalon Agilából 60 db, Wagon R+-ból 314 db van. Nem is értem miért erőlködnek vele az Opelnél. Nem rossz autó az (pontosabban semmivel sem rosszabb mint a Wagon R+, mert igazából valahogy én sem tudok vele kibékülni), csak éppen a Suzuki olcsóbb, és sajna ennyire árérzékeny a magyar piac. Külföldön (mondjuk Németországban) fordított a helyzet, ott jóformán nem is ismerik a Suzukit. A Fiat például már tanult a dologból, a Suzuki SX4 testvérét, a Fiat Sedicit nem is árulják Magyarországon, ugyanúgy alig adnának el belőle... Minden kategóriában ez amúgy a helyzet idehaza, Renault Trafficból is többet adnak el mint a rokon Opel Vivaroból, a harmadik testvér Nissan Primastarból meg még ennél is kevesebbet... A származási országban persze próbálják védeni a hazai terméket, úgyhogy Franciaországban a Traffic olcsóbb és a Vivaro bazi drága, ellenben Németországban meg pont fordítva van. Olaszországban meg egyenesen nem is látni Suzukit, ellenben Fiat Sediciből van választék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Nem rossz autó az (pontosabban semmivel sem rosszabb mint a Wagon R+, mert igazából valahogy én sem tudok vele kibékülni), csak éppen a Suzuki olcsóbb, és sajna ennyire árérzékeny a magyar piac. Külföldön (mondjuk Németországban) fordított a helyzet, ott jóformán nem is ismerik a Suzukit. A Fiat például már tanult a dologból, a Suzuki SX4 testvérét, a Fiat Sedicit nem is árulják Magyarországon, ugyanúgy alig adnának el belőle... Minden kategóriában ez amúgy a helyzet idehaza, Renault Trafficból is többet adnak el mint a rokon Opel Vivaroból, a harmadik testvér Nissan Primastarból meg még ennél is kevesebbet... A származási országban persze próbálják védeni a hazai terméket, úgyhogy Franciaországban a Traffic olcsóbb és a Vivaro bazi drága, ellenben Németországban meg pont fordítva van. Olaszországban meg egyenesen nem is látni Suzukit, ellenben Fiat Sediciből van választék... Most, hogy így mondod, kicsit beszűkült látókörűnek érzem magam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Mikor az új C Corsát vettük,akkor erősen nézegettem én is az Agilát,mivel olcsóbb volt és én is az Opelnél akartam maradni.Kifejezetten tettszett nekem a fűzöld színű és világoszöld belsőterű változat. Végülis a Corsát vettük meg,mert pont arra gondoltam én is,hogy a sok Wagon R+ leviszi az árát az Agilának is,összetévesztik,meg persze mint később kiderült a magas építésből adódóan elég bizonytalan az úton,mondjuk városba tökéles! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Szerintem is csak városba viszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Mikor az új C Corsát vettük,akkor erősen nézegettem én is az Agilát,mivel olcsóbb volt és én is az Opelnél akartam maradni.Kifejezetten tettszett nekem a fűzöld színű és világoszöld belsőterű változat. Végülis a Corsát vettük meg,mert pont arra gondoltam én is,hogy a sok Wagon R+ leviszi az árát az Agilának is,összetévesztik,meg persze mint később kiderült a magas építésből adódóan elég bizonytalan az úton,mondjuk városba tökéles! Így látatlanban kicsit hugyosbokros nekem ez a kombináció... :) Bocsánat... :) ...Bár egy csinos női személynek még jól is állhat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Így látatlanban kicsit hugyosbokros nekem ez a kombináció... :) Bocsánat... :) ...Bár egy csinos női személynek még jól is állhat... Na látom megmozgatta mindenkinek az agyát a téma :D A hugyosbokor jelző,csak engem illet meg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Vigyázz! Mert onnan már csak egy ugrás a WR+fórum! :) Ja az már más téma! Ha belegondolok ,hogy wagonR volt a tanuló autóm :) Nem model alkat vagyok 190cm/120kg ,tudom vágósúly :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Szemembe az nem szerelő aki a kocsi isojáról levágja a kábelt!!!!! Én erre csak azt szoktam mondani hogy a sajátjáról tuti nem vágná le, mert azért megdolgozott a máséra meg szarik!!! Ha győr vagy környéki vagy meg tudunk egyezni riasztó ügybe, ha pest vagy környéki akkor meg szerintem wess cartárssal egyezkezdj. Jellemző. A Pezo-ba meg nem jössz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Ha belegondolok ,hogy wagonR volt a tanuló autóm :) Nem model alkat vagyok 190cm/120kg ,tudom vágósúly :D Nekem Skoda Fabia 1.9 dízel volt a tanulóautóm. Citromsárga mint Freeze trabi caravanja...:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Nekem Skoda Fabia 1.9 dízel volt a tanulóautóm. Citromsárga mint Freeze trabi caravanja...:) Nekem VW Polo Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Nekem Yugo 45 vagy 55 volt, valószínűleg inkább az utóbbi. Mondjuk dízel autóval nem oktatnék, mert azzal könnyebb elindulni, nem kell annyira érezni a kuplungot és a gázt. Persze végülis úgyis minden autóhoz hozzá kell szokni, aztán az első néhány indulás után már ráérez az ember... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Nekem Skoda Fabia 1.9 dízel volt a tanulóautóm. Citromsárga mint Freeze trabi caravanja...:) Napszívtabordó Ezerkecske. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Nekem Skoda Fabia 1.9 dízel volt a tanulóautóm. Citromsárga mint Freeze trabi caravanja...:) Barna Skoda 120L. Farmotor, eleje 70 felett libegett a rossz úton... :) Első saját autóm: Trabant 601 TL SP. Extrák: 155/70 Michelin MXL, kadmiumsárga Nysa ködlámpa, Zaporozsec benzinkályha, jobb oldali tükör, sportkormány... :D Egy felújítás után kapott egy jó kis Neoluxos fényezést, meg Dinitrol alvázvédelmet. Királyság volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Nekem Yugo 45 vagy 55 volt, valószínűleg inkább az utóbbi. Mondjuk dízel autóval nem oktatnék, mert azzal könnyebb elindulni, nem kell annyira érezni a kuplungot és a gázt. Persze végülis úgyis minden autóhoz hozzá kell szokni, aztán az első néhány indulás után már ráérez az ember... Fúúú akkor Te öreg vagy mint az ország út. :) Mondjuk én '08 -ban tettem le a jogsit ,igen 29 évesen :) ,nekem addig nem hiányzott az autó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Fúúú akkor Te öreg vagy mint az ország út. :) Mondjuk én '08 -ban tettem le a jogsit ,igen 29 évesen :) ,nekem addig nem hiányzott az autó. :D 25 éves vagyok, 2003-ban vizsgáztam. Nekem viszont hiányzott az autó, de 2008-ig nem volt... Itt Szerbiában a Yugo volt akkoriban szinte az összes autósiskolában a tanulóautó. Kicsi, olcsón beszerezhető, olcsón és mindenhol kapható hozzá pótalkatrész, minden cserélhető rajta szinte pillanatok alatt, szóval ilyen célra szerintem ideális választás volt az autósiskolák részéről. Mondjuk amikor én jártam, akkor már nagyobb autósiskoláknál kezdtek megjelenni a Matiz, Fiesta, Fabia, Corsa, stb. tanulóautók, mostanában már csak elvétve látni Yugot, talán már csak azok vannak, amik még nem értek meg a cserére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 25 éves vagyok, 2003-ban vizsgáztam. Nekem viszont hiányzott az autó, de 2008-ig nem volt... Itt Szerbiában a Yugo volt akkoriban szinte az összes autósiskolában a tanulóautó. Kicsi, olcsón beszerezhető, olcsón és mindenhol kapható hozzá pótalkatrész, minden cserélhető rajta szinte pillanatok alatt, szóval ilyen célra szerintem ideális választás volt az autósiskolák részéről. Mondjuk amikor én jártam, akkor már nagyobb autósiskoláknál kezdtek megjelenni a Matiz, Fiesta, Fabia, Corsa, stb. tanulóautók, mostanában már csak elvétve látni Yugot, talán már csak azok vannak, amik még nem értek meg a cserére. Én nem tudtam ,hogy Szerbiába laksz... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Én nem tudtam ,hogy Szerbiába laksz... :) Hát nemis, mert Szerbiában Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Hát nemis, mert Szerbiában Bocsi :) Mintha mostanában harapós lennél.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 '72-es Skoda S 100, általunk beépített "tanulófékkel". (A 80-as években még létezett a "családi oktatás.") Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 '72-es Skoda S 100, általunk beépített "tanulófékkel". (A 80-as években még létezett a "családi oktatás.") A hugom most vizsgázott le...nekem még legalább 5-6 hétvége lesz,mire elmerek vele indulni a város felé. :) Röhej a mai oktatás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 A hugom most vizsgázott le...nekem még legalább 5-6 hétvége lesz,mire elmerek vele indulni a város felé. :) Röhej a mai oktatás. Morzsa vagy Dezső az áldozat? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Morzsa vagy Dezső az áldozat? :) Természetesen Dezső,ideális tanító,de még ezt is sikerül neki lefullasztani. H astrán tanult és fogalma sincs a helyes kuplungolásról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április24, 2010 Megoszt Elküldve Április24, 2010 Természetesen Dezső,ideális tanító,de még ezt is sikerül neki lefullasztani. H astrán tanult és fogalma sincs a helyes kuplungolásról. Szegény Dezső :) Hátha abban is olyan volt a kuplung mint a vaj ,nekem megszokni a G-t.....,kellet pár hét ,mint a vaj. Beülök az iveco-ba ,és olyan mintha valaki tolná vissza a pedált :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts