Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Üdv srácok!

Napok óta nem voltam a fórumon.

Ha valaki tett fel nekem kérdést (ó de nagyképű feltételezés)

Küldjön már PÜ-t, mert nincs időm visszanézni a dolgokat, most egy kicsit összeszaladtak ez egyéb dolgok.

üdv:freeze

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy Astra G 1.4 Caravan 2005-ös 58.000 km-es futásteljesítménnyel. A napokban - normális használat után - az autópályán lerobbantam. Elvittem a márkaszervizbe és úgy néz ki, hogy vezérműtengely törés történt - valószínűleg anyaghiba miatt. Kb 350.000 Ft-ot kérnek a cseréért. Garanciális időszakban márkaszervizbe vittem olajcserére, stb. 2 éve nem volt márkaszervizben de az előírt ellenőrzéseket, cseréket márkafüggetlen szervizben elvégeztettem. Azt szeretném megtudni, hogy ha anyaghibás a tengely de nem márkaszervizbe volt gari idő után elvíve abban az esetben is garanciába kellene kicserélniük a tengelyt vagy az már fizetős? Ha jól tudom fődarabnak minősül a vezérműtengely.

Köszönöm előre is ha valaki tud tájékoztatást adni nekem.

Elküldve

Az a vezérműtengely törés inkább a lefogató csavarok kilazulása miatt történt. Márkaszervízben nem tudnának erről az ismert gyári hibáról? Kétlem... Mint ahogy azt is, hogy garanciában ki tudnád cseréltetni, tekintve, hogy a garancia két év, és független, hogy ez most fődarab vagy nem, az Opel meg nem csinált visszahívást erre. Akkor számítana a dolog, ha másfél évesen garanciában motort cseréltek volna, aztán arra másfél évre történik ez, mert akkor a motorra (csak a motorra) újraindult volna a két év. De jelen esetben véleményem szerint a garanciát elfelejtheted.

Inkább keress egy márkafüggetlen szervízt, vagy egy normális szerelőt, aki átnézi, hogy mi sérült, és kicseréli, amit kell. Lehet, hogy csak a vezérműtengelyt kell kicserélni, ha a szelepek nem sérültek meg. Ezesetben jóval olcsóbban megúszod az egészet. 350000-ért már egy komplett motort is kapnál bele.

Elküldve
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy Astra G 1.4 Caravan 2005-ös 58.000 km-es futásteljesítménnyel. A napokban - normális használat után - az autópályán lerobbantam. Elvittem a márkaszervizbe és úgy néz ki, hogy vezérműtengely törés történt - valószínűleg anyaghiba miatt. Kb 350.000 Ft-ot kérnek a cseréért. Garanciális időszakban márkaszervizbe vittem olajcserére, stb. 2 éve nem volt márkaszervizben de az előírt ellenőrzéseket, cseréket márkafüggetlen szervizben elvégeztettem. Azt szeretném megtudni, hogy ha anyaghibás a tengely de nem márkaszervizbe volt gari idő után elvíve abban az esetben is garanciába kellene kicserélniük a tengelyt vagy az már fizetős? Ha jól tudom fődarabnak minősül a vezérműtengely.

Köszönöm előre is ha valaki tud tájékoztatást adni nekem.

Ez az 58.000 km mennyire tuti, csak mert eddig ez a vezérműtengely törés 100.000 km után jöttek elő. 100.000 alatt nem igen volt még ilyene senkinek sem. Most kicsit beparáztattál, mert én is ennek a környékén járok, de meg akartam várni a csavarhúzogatással a meleget. No mindegy, remélem azért még 2-3 hetet kibír.

Elküldve
Ez az 58.000 km mennyire tuti, csak mert eddig ez a vezérműtengely törés 100.000 km után jöttek elő. 100.000 alatt nem igen volt még ilyene senkinek sem. Most kicsit beparáztattál, mert én is ennek a környékén járok, de meg akartam várni a csavarhúzogatással a meleget. No mindegy, remélem azért még 2-3 hetet kibír.

Én kb egy hónapja voltam nagyszervízbe ,és megnézték és oké volt,nem volt lazulás.(kb35300kmnél)

Elküldve

Sziasztok ujj vagyok a forumon van 1 G Astram 2003-as 1.4 Combi,az lenne a kerdésem,hogy tud valaki irni nekem az EGR szelepről kicsitt többet.Volt EGR szelep felekadásom,a szervizben vetettek ujjat,viszont olvastam,hogy lehet pucolni,meg is csináltam,azota visszatettem a regit jelenleg is az van benne a verdában,viszont a barátomnak már 2-szer is NYITVA maradt.Esetleg mivel lehet ezeket az EGR szelep hibákat megelőzni vagy meglehet-e?

Elküldve
Sziasztok ujj vagyok a forumon van 1 G Astram 2003-as 1.4 Combi,az lenne a kerdésem,hogy tud valaki irni nekem az EGR szelepről kicsitt többet.Volt EGR szelep felekadásom,a szervizben vetettek ujjat,viszont olvastam,hogy lehet pucolni,meg is csináltam,azota visszatettem a regit jelenleg is az van benne a verdában,viszont a barátomnak már 2-szer is NYITVA maradt.Esetleg mivel lehet ezeket az EGR szelep hibákat megelőzni vagy meglehet-e?

Hol lehet ujjat venni? Nekem jól jönne néha egy hatodik a bal kezemre...

Elküldve
Sziasztok ujj vagyok a forumon van 1 G Astram 2003-as 1.4 Combi,az lenne a kerdésem,hogy tud valaki irni nekem az EGR szelepről kicsitt többet.Volt EGR szelep felekadásom,a szervizben vetettek ujjat,viszont olvastam,hogy lehet pucolni,meg is csináltam,azota visszatettem a regit jelenleg is az van benne a verdában,viszont a barátomnak már 2-szer is NYITVA maradt.Esetleg mivel lehet ezeket az EGR szelep hibákat megelőzni vagy meglehet-e?

Én csak hallomásból tudom,hogy féktisztítóval szokták takarítani.

Megelőzés ? Talán hajtani kell...,hagy égjen a korom.Ha városba használod akkor szokjál le a 4. használatáról (most 50km/h gondolok)

Hidegen 2000 felet válts,melegen 3000.

De egyébként mit tudom én :)

Néha elviszed fagyizni.

Fagyizás: 4000-5000 fordulaton 20-25 perc menet közben terhelés alatt. :D

Ha valamit kihagytam javítsatok ki.

Elküldve
Nekem ott helyben be is szerelték az ujjat,jo ára volt,(igaz Erdélyben lakom)ugy,hogy nekem a szerelő rendezett mindent jo 30 perc volt az egéssz.

Mi volt az a jó ár?

Elküldve

Én 85%-ban városban használlom a verdát,igaz nagyon finoman használtam (sőt tul finoman ) a szerelő mondta,hogy meg kell kergetni,azota tényleg jobban vagyis magasabb fordulaton használom az auto meg nem volt bajom azota

Elküldve

Ha nem hajtom EGR szelepes lesz - ha hajtom akkor az olajat fogja zabálni vagy vezérműtengely törés nem beszélve a magasabb fogyasztásról :)

Elküldve
Ha nem hajtom EGR szelepes lesz - ha hajtom akkor az olajat fogja zabálni vagy vezérműtengely törés nem beszélve a magasabb fogyasztásról :)

Ez ilyen, ha használod, akkor előbb-utóbb tönkremegy. Sőt, ha nem használod, akkor is...

Elküldve
Ez az 58.000 km mennyire tuti, csak mert eddig ez a vezérműtengely törés 100.000 km után jöttek elő. 100.000 alatt nem igen volt még ilyene senkinek sem. Most kicsit beparáztattál, mert én is ennek a környékén járok, de meg akartam várni a csavarhúzogatással a meleget. No mindegy, remélem azért még 2-3 hetet kibír.

Ez nagyon "TUTI". Sajnos elég rossz lett a véleményem a GM-ről. Felhívtam őket megkérdeztem a garanciát és lazán leráznak, hogy 2 év garancia van 3-ik évnél méltányolható a javítással kapcsolatos költségek 3 évtől kezdve ha szétesik akkor így jártál. 12 év a karosszéria. Olvastam valahol egy ui problémát ott 3 év 1 hónapos és 66.000 km volt a kocsiban. Sajnos ki vagyunk szolgáltatva.

Elküldve

Úgy, hogy előtte fel kel tölteni a képet egy tárhelyre, és a kép beszúrásakor a kép URL jér kell beilleszteni.

üdv:freeze

Sziasztok!

Hogyan lehet pü- ben képet küldeni? Itt van fent az ikon "Kép beszúrása"... de az hogy müxik?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.