dsteel Elküldve Február27, 2010 Elküldve Február27, 2010 Ez szerintem nem normális verseny, csak egy nagy baromság minden év végén... Ilyen óriási különbségek nem lehetnének két biztosító között... Plusz szolgáltatással, vagy valami hűségjutalommal lehetne kedvezni a maradóknak, ehhez képest az milyen már, hogy ha újrakötöd ugyanannál a biztosítónál, olcsóbb lesz a díjad, utána meg küldözgetik a régi szerződésed csekkjeit, aztán 2 hónapba telik, mire zöldágra vergődsz velük... Eddig én soha nem váltottam, de most év végén a válság, meg hogy kipróbáljam...spóroljunk 3000 forintot az éves díjon..., szóval több mérgelődésbe telt sínre tenni az ügyet, mint ha hagyom a fenébe... Persze, tele van hibával az egész, csak arra akartam rávilágítani, h a verseny mindig jót tesz az áraknak. 3E-ért amúgy én nem váltottam volna :lol: Nekem most 45 helyett lett 30, azért az nem mind1. Az szerintem is szemétség, h a régi ügyfelet nem becsülik, de nézd meg, a bankoknál uez van: az új betétre soxor magasabb a kamat, mint a régi ügyfelek betéteinek...
dsteel Elküldve Február27, 2010 Elküldve Február27, 2010 Sajnos nekem A0 van erre ,nem mint ha a corsa-ra sokkal jobb lenne (B1) Aegon 30720/év ,annyi hogy nekem a bejelentettem meg a kocsinak is Sajószentpéter. :lol: Tényleg ,hogyan tudom átvezetni a bonust, ha corsa-t eladtam? Simán: én ugyanígy csináltam, amikor eladtam az Fet: el kell faxolni az új autó biztosítójához a régi adásvételijét, meg az igazolást a B1-es bónuszodról a régi autó biztosítójától, és úgy emléxem, ennyi volt, a következő díj már kevesebb lesz, illetve, ha éves vagy, a régi autó eladásának napjától már a B1-es ketyeg és a különbözetet visszautalják!
uhuhu Elküldve Február27, 2010 Szerző Elküldve Február27, 2010 Hát a helyedben én is váltanék... 1.7 DTI 32 éves, pesti vok, postánál 30 ezer.... Ja, és B4 én is ez éves vagy negyedéves díj? nekem a civic a papám nevén van, B3, éves díjfizetéssel, 37.000 Ft/év
dsteel Elküldve Február27, 2010 Elküldve Február27, 2010 ez éves vagy negyedéves díj? nekem a civic a papám nevén van, B3, éves díjfizetéssel, 37.000 Ft/év Éves! 1ébként irtam privit :lol:
Korzika Elküldve Február27, 2010 Elküldve Február27, 2010 ez éves vagy negyedéves díj? nekem a civic a papám nevén van, B3, éves díjfizetéssel, 37.000 Ft/év Nekem a kocsi saját néven van :40 év fölötti :) ,nagyon vidéki tulaj :lol: .B10.-ben 50 ezres Casco önrésszel Negyedévenkénti 16000 ft.
banjani Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Elég komoly összeget fizet itt néhány emberke. Én 29 éves vagyok, B1-ben, vidéki, 20640ft/év lehívással. Allianz. :lol:
hening Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Apám, ezek itt hatalmas számok. Én évi 13850 ft-ot fizettem most B6, 40 felett, vidékiként. Az előzőm vmi 26000 volt évente. Ezért is kötöttem át.
Mc-elek Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Apám, ezek itt hatalmas számok. Én évi 13850 ft-ot fizettem most B6, 40 felett, vidékiként. Az előzőm vmi 26000 volt évente. Ezért is kötöttem át. Van életed :lol:
GH Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Budapest 27év A0 = 49900 /év @posta :lol: asszem KÖBE után a legolcsóbb volt, újrakötéssel... ez van de hát valamikor el kell kezdeni (előző autóm végig anyum nevén volt)
dsteel Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Sziasztok, nemrég voltam vezérléscserén, erre találok a kocsimban egy gates márkájú hosszbordás ékszíjat! Az előző tulajtól lehet, nekem már nem kell, mivel most cseréltem. Nem tudom, ezek meddig állnak el, jó lenne, ha elvinné valamelyikőtök, legalább használná vki, én nem használnám semmire. Vigyétek! csergő van ráírva, meg hogy Y17DT meg Y17DTL. Kinek kell?
jaygab Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Budapest 27év A0 = 49900 /év @posta :lol: asszem KÖBE után a legolcsóbb volt, újrakötéssel... ez van de hát valamikor el kell kezdeni (előző autóm végig anyum nevén volt) az hogy az istenbe lehetséges, hogy én fizetem a legtöbbet? A B4-es kategóriámmal többet, mint más A0-ban.... Nyilván számít a köbcenti is, meg ki hova van bejelentve, de ez akkor is durva....
freeze Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 No akkor pontosabban ujra az enyém: 34 éves férfi, vidék, 1.6 motor B5 10% VIP kedvezmény (mérnök kamara) ~22.000 ft/év havi fizetés inkasszó az hogy az istenbe lehetséges, hogy én fizetem a legtöbbet? A B4-es kategóriámmal többet, mint más A0-ban.... Nyilván számít a köbcenti is, meg ki hova van bejelentve, de ez akkor is durva....
uhuhu Elküldve Március1, 2010 Szerző Elküldve Március1, 2010 No akkor pontosabban ujra az enyém: 34 éves férfi, vidék, 1.6 motor B5 10% VIP kedvezmény (mérnök kamara) ~22.000 ft/év havi fizetés inkasszó akkor az enyém pontosan: 55 éves férfi (a papám) budapest közeli vidék ( szentendre ) 2.2 es motor B3 éves díjfizetés, átutalással (nem lehivással) 37.000 Ft/év :lol:
oggy Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Nagyonvidék, B9, csekk, 18 éves jogsi:19200/év - ez még talán elmegy A legutolsó biztosítóváltásnál lett volna két kedvezőbb ajánlat (nem sokkal) de nem váltottam. Majd kíváncsi leszek az új rendszerben (B10-ha még lesz ilyen besorolás) mennyit kell fizetnem.
bátyus Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Sziasztok! Remélem ez valós hír: Autósok figyelem: megszüntethető a kötelező Év közben - az ezt szabályozó új törvény szerint - közös megegyezéssel megszüntethető az egy évre megkötött kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) szerződés - hívta fel a figyelmet Sebestyén László a Genertel Biztosító ügyvezető igazgatója. Az üzembentartónak viszont még aznap éjfélig új szerződést kell kötnie, hogy ne maradjon biztosítás nélkül. A törvény szövege szerint a kgfb díj megfizetésének 60 napos a határideje, a biztosító ezt követen törli a szerződést. Innentől kezdve egészen az új szerződés megkötéséig a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) által megállapított fedezetlenségi díjat kell fizetni. Ez a motor nagyságától függően napi 230-570 forintig terjedhet. Változás, hogy a jövő évtől a fizetési késedelem 45 napos lehet, de a szerződést a biztosító akkor is csak 60 nap múlva törölheti. Mégsem lesz kötelező az eredetiségvizsgálat Új elem a kgfb törvényben a korábbi kormányrendelethez képest, hogy akinek fel nem róható okból szűnik meg a szerződése díj nem fizetés miatt, annak nem szűnik meg a bónusz fokozata. A gyakorlatban ez azt jelenti: ha ugyanannál a biztosítónál köti újra a szerződést valaki, akkor megmarad a bónusz-besorolása - mondta az ügyvezető igazgató. A késedelmes díjfizetés - szintén az ez év januártól hatályos új szabályok szerint - késedelmi kamatfizetéssel is járhat. A feltételes mód azt jelenti, hogy a biztosító dönti el, hogy erre az összegre igényt tart-e. A piacon ettől ma eltekintenek a biztosítók - tette hozzá Csikós Dániel, a Genertel vezérigazgatója. Üdv!
GH Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 az hogy az istenbe lehetséges, hogy én fizetem a legtöbbet? A B4-es kategóriámmal többet, mint más A0-ban.... Nyilván számít a köbcenti is, meg ki hova van bejelentve, de ez akkor is durva.... Melyik biztosítónál vagy? Nekem voltak nagyon durva különbségek a netrisken... Meg azt is nézik hogy mióta van jogsid/volt-e káreset (nekem ugyan A0 de 9 éve vezetek és nem okoztam kárt) szerk: megtaláltam, K&H az nekem is drágábbat számolt, de voltak 100k feletti díjak is... Amúgy nekem már tavaly is a Posta volt a legolcsóbb (nem KÖBE) és idén is oda kötöttem újra ugyanezért.
dsteel Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Akkor én is részletezek: B4, Posta bizt, újságírói kedv., 94-es jogsi, 32 éves bp-i, 1700 ccm, éves inkasszó 30 ezer. A régi MKB-s 45 ezer lett vóna...
Lacika85 Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 B1, Pest megye, jogsi 2004, életkor 24, 1400 cm3 éves díj: 36.000.- HUF akkor ez nem rossz nem?
dsteel Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 B1, Pest megye, jogsi 2004, életkor 24, 1400 cm3 éves díj: 36.000.- HUF akkor ez nem rossz nem? ez egyáltán nem rossz! bezzeg, ha pösti lennél :lol:
woody1 Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Faterom most mondta, hogy átcseréli a kocsiján a gumikat felnistől, hogy egyenletesen kopjon. Jobb elsőt hátra a bal hátsó helyére és a hátsót előre, illetve a bal elsőt a jobb hátsóval cseréli meg. Én úgy tudom, hogy ha már egy kereket feltettünk mondjuk jobb elsőre, azt ott kell hagyni. Téli-nyári gumicserénél is jelöljük, hogy honnan akasztottuk le. Vagy nem jól tudom? :lol:
PGA Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Nálunk vidéken azért alacsonyabbak a díjak, mer' mink nem is merünk gumicsizmás lábbal a nagy székes fővárosba tévedni, osz't így nem is csinálhassuk meg a bajt... :lol: Különben ezzel a vidék - kiemelt vidék - főváros besorolással nem lehet lefedni a közlekedési szokásokat. Sok olyan budapesti van, aki nagynéha leruccan a nagymamához vidékre a szilvalekvárért, meg olyan Isten háta mögötti helyen lakó, aki ismeri, naponta járja Budapestet... Szóval, a biztosítóknak hasonló eséllyel kellene indítani mindenkit, talán csak az életkort lenne érdemes figyelembe venni. Aztán ha valaki sokat tör, az sorolódjon hátrább.
speter Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Faterom most mondta, hogy átcseréli a kocsiján a gumikat felnistől, hogy egyenletesen kopjon. Jobb elsőt hátra a bal hátsó helyére és a hátsót előre, illetve a bal elsőt a jobb hátsóval cseréli meg. Én úgy tudom, hogy ha már egy kereket feltettünk mondjuk jobb elsőre, azt ott kell hagyni. Téli-nyári gumicserénél is jelöljük, hogy honnan akasztottuk le. Vagy nem jól tudom? :lol: Amit Apud csinál butaság, mert megfordul a forgásirány. A zsigás korszakban ezt mindenki játszotta, de a mai gumik ezért simán szálszakadásosak lehetnek. Az, hogy a jobb elsőt jobb hátra rakja az ok, én is ezt csinálom, mert a hátsó futómű trapézos, ezért srégan kopik. Így viszont nem kell már hátsó gumikat cserélni, amikor az elsőkben még van pár ezer km.
potyo Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Faterom most mondta, hogy átcseréli a kocsiján a gumikat felnistől, hogy egyenletesen kopjon. Jobb elsőt hátra a bal hátsó helyére és a hátsót előre, illetve a bal elsőt a jobb hátsóval cseréli meg. Én úgy tudom, hogy ha már egy kereket feltettünk mondjuk jobb elsőre, azt ott kell hagyni. Téli-nyári gumicserénél is jelöljük, hogy honnan akasztottuk le. Vagy nem jól tudom? :lol: Nyugodtan csinálhatja. Ami buktató lehet az az, hogy a kerék forgásirányos, ekkor csak az egyik oldalon levő két kereket cserélheti meg, elsőt hátra, hátsót előre. Régebben még a pótkereket is belevették a cserélgetésbe, hogy ne újszerű bordázattal dobd ki x év után, csak mostanában a teljesértékű pótkerékre mégse tekintenek úgy, mintha teljesértékű lenne.
freeze Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Faterom most mondta, hogy átcseréli a kocsiján a gumikat felnistől, hogy egyenletesen kopjon. Jobb elsőt hátra a bal hátsó helyére és a hátsót előre, illetve a bal elsőt a jobb hátsóval cseréli meg. Én úgy tudom, hogy ha már egy kereket feltettünk mondjuk jobb elsőre, azt ott kell hagyni. Téli-nyári gumicserénél is jelöljük, hogy honnan akasztottuk le. Vagy nem jól tudom? :lol: Félig tudod jól. Ez első hátsó kerekeket szoktuk cserélni, de az oldalt nem, mert megváltozik a kerék forgásiránya (ha felnistül teszed) Ez állítólag nincs jótékony hatással a gumiban lévő fémszövetre. Ha meg forgásirányos mintázatú gumiról van szó, akkor meg főleg nem cserélünk így oldalt. A gumis is inkább a forgás irányt jelöli a kerékre, de ha nem, akkor a azért írja rá, hogy JH (jobb hátsó) hogy a forgás irányt ki lehessen következtetni, nomeg azért, hogy következő évben a hátsókat tedd előre. Így egyenletesen kopik. Tehát faterod félig jól, félig rosszul gondolkodik az ügyet illetően. Oldalt ne cseréljen szerintem... üdv:freeze
speter Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Nálunk vidéken azért alacsonyabbak a díjak, mer' mink nem is merünk gumicsizmás lábbal a nagy székes fővárosba tévedni, osz't így nem is csinálhassuk meg a bajt... :lol: Különben ezzel a vidék - kiemelt vidék - főváros besorolással nem lehet lefedni a közlekedési szokásokat. Sok olyan budapesti van, aki nagynéha leruccan a nagymamához vidékre a szilvalekvárért, meg olyan Isten háta mögötti helyen lakó, aki ismeri, naponta járja Budapestet... Szóval, a biztosítóknak hasonló eséllyel kellene indítani mindenkit, talán csak az életkort lenne érdemes figyelembe venni. Aztán ha valaki sokat tör, az sorolódjon hátrább. Szerintem meg a biztosítást értelmetlen tulajdonoshoz kötni. Az autó önmagába nem fog belerongyolni egy másikba, csak ha vezeti valaki. Tehát anyum nevén van a kocsi, mert vidéken lakik, de 18 éves bpi, egyetemista streetraccer meg tolja mint a bolond, de legalább anyu után keveset fizet nem érné meg. Én azt mondom, hogy a jogsi mellé kelljen biztosítást kötni, és ha van biztid is, akkor vagy jogosult vezetni. Egyébként meg, mintha nem is lenne jogsid.
Recommended Posts